Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    Ez a topic még mindig kuty@gumit sem ér!!!

    Verjük a nyálat egy olyan dologra amit mindenki másképp valósít meg és még a definíció hogy ANISOMETRIC FILTERING is annyira általános hogy csak na.

    Ma hazamegyek suliból és ha nem töröm ki a nyakamat a ködben akkor írok KONKRÉTUMOKAT az NV és az ATI megoldásáról us.

    Egyelőre legyen elég ennyi:
    izometrik filtering - azonos oldalmérettel mintavételezés (point sampling 1 minta, bilinear 2×2 minta trilinear 2×2×2 minta)
    anisometrik filtering - NEM azonos oldalméretű mintavételezés. Két irány van: röbidebb oldal szerint (gyorsabb), hosszabb oldal szerint (lassabb) és akkor még jöhet az elfordultság x y és z tengely szerint szóval van lehetőság bőven, módszerre és megvalósításra is.

    Lécci mellőzzétek az xbit és 3dcenter meg többiek ezerszkrínsotösszehasonlító tesztjeit egy picit és olvassátok át a Beyond3D vagy a Savage Gamer. AF technikával foglalkozó cikkjeit, azután mézzétek megy a www.ati.com/developer-en és az Nv tech oldalán az AF-hez vágó cikkeket, azután vitatkozhatunk!

Aktív témák