- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Projektor topic
- Kutyának sem kellenek a 8 GB-os VGA-k?
- OLED TV topic
- Letisztult külsejű és helytakarékos MSI VGA az NVIDIA Blackwell platformon
Aktív témák
-
rudi
nagyúr
HURRÁ HÁZIGAZDA! Még jobb mint a moderátor! :C
Akkor itt a kívánságlistám:
ATI - RIP mappingról (olyasmi hogy rotated angle mip mapping, éppen AFhez) valami ifomorzsa (bármi)
NV - gyökös interpolálós AF mintavételező lassabbdeigényesebbmintatiRIPmappingról bármi
2002 szeptember 19es Modjo day r300 shader kódolás, HLSL, RenderMonkey doksik feldolgozása középhaladó (asm és oGL kód nem gondolom hogy mindenkit érdekel, talán csak annyira hogyan néz ki az egyik és hogyan a másik)
Valami emészthető anyag az NVs CGről
Hogyan voll ez annak idején az NV és MS közös magas szintű shader prognyelv fejlesztésével kapcsolatban témáról valami.
Szerintem ha AFeket akartok összehasonlítani akkor elengedhetetlen a MOZGÓKÉPEK összehasonlítása, ami meg elég bajos, szóval nem kell anim csak mondjuk írjatok példát (pl. NFS Porsche hosszú egyenes útszakasz vagy hasonló) ahol mindenki megskubizhatja mi az eltérés.
Jó lenne elmagyarázni hogyan lehet aniso tesztelni MIP szintenként színezett textúrákkal (a'la AnisTester).
Nem ártana valami 3dcenter szerű hogyan is megy ez az AF és nagyvonalakban ki hogyan csal cikk sem...
Aktív témák
- Bomba ár! Dell Latitude 5400 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3763
- Eladó Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 12/256GB / 12 hó jótállás
- Keresünk dokkolókat
- 2db UK billes (146 / 147) - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő



