Hirdetés

Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz karib #102 üzenetére

    HURRÁ HÁZIGAZDA! Még jobb mint a moderátor! :C

    Akkor itt a kívánságlistám:

    ATI - RIP mappingról (olyasmi hogy rotated angle mip mapping, éppen AFhez) valami ifomorzsa (bármi)

    NV - gyökös interpolálós AF mintavételező lassabbdeigényesebbmintatiRIPmappingról bármi

    2002 szeptember 19es Modjo day r300 shader kódolás, HLSL, RenderMonkey doksik feldolgozása középhaladó (asm és oGL kód nem gondolom hogy mindenkit érdekel, talán csak annyira hogyan néz ki az egyik és hogyan a másik)

    Valami emészthető anyag az NVs CGről

    Hogyan voll ez annak idején az NV és MS közös magas szintű shader prognyelv fejlesztésével kapcsolatban témáról valami.

    Szerintem ha AFeket akartok összehasonlítani akkor elengedhetetlen a MOZGÓKÉPEK összehasonlítása, ami meg elég bajos, szóval nem kell anim csak mondjuk írjatok példát (pl. NFS Porsche hosszú egyenes útszakasz vagy hasonló) ahol mindenki megskubizhatja mi az eltérés.

    Jó lenne elmagyarázni hogyan lehet aniso tesztelni MIP szintenként színezett textúrákkal (a'la AnisTester).

    Nem ártana valami 3dcenter szerű hogyan is megy ez az AF és nagyvonalakban ki hogyan csal cikk sem...

Aktív témák