Aktív témák

  • spiritex

    veterán

    válasz dashed #43147 üzenetére

    Tegnap visszavittem a tabletet az edigitalba, és a srác ki sem akarta próbálni, elhitte mi a hibája, de nem akarta cserélni, mert mondta, hogy az kizárólag a Főforgalmazó (nagyker) márkaszervizére tartozik, hogy bevizsgálják, és eldöntsék, hogy cserélik-e, mert az edigital csak az alforgalmazó (kisker). Csak felvett egy jegyzőkönyvet a hiba leírásáról, és azt mondta 30 napon belül értesítenek mi van, de hogy az is előfordulhat, hogy nem fogják elismerni a hibát... :F Ez így, ahogy intézték velem a dolgot rendjén van, így van tényleg? Illetve mit csinálok, ha tényleg azt mondják, hogy jó a gép, nincs semmi baja, és kerüljem a komolyabb játékokat, mert ne várjam el egy 30e ft-os géptől, hogy elbirjon velük? Mehetek a fogyasztóvédelemhez? Ugyanis, mint már említettem, a haverom ugyanilyen gépet vett, és nála nincsenek ezek a problémák...

Aktív témák