Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házimozi belépő szinten
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
thon73
tag
Bocs, én csak amatőr programozó vagyok, és csak egyszer használtam ilyet.
Valamiért az volt bennem, hogy lesz egy háttér "ütemadó" szál; de ez a válasz teljesen megvilágított. Így akkor el sem hagyom az UI-thread-et! Végül is teljesen logikus. Köszönöm!

Még egy apró (és alap) kérdésem lenne:
Akkor a custom View osztályban lesz egy mHandler = new Handler(); rész. Ha jól értem, ez rácsatlakozik az UI thread által létrehozott looper-re.
Amikor érintés történik, akkor kiadok egy mHandler.postDelayed() utasítást. Az ebben lévő runnable csak meghívja a custom View egyik metódusát, ill. utána ismét kiad egy mHandler.postDelayed() utasítást, amivel a saját maga után érkező "tick"-et indítja.Hogyan tudom ezt az egészet megállítani? Kiadok egy mHandler.removeCallbacks() utasítást? 1. De mi lesz ebben a runnable? Vagy egy runnable-vel meg tudom csinálni a fenti sort? 2. Azonnal megáll a végrehajtás, vagy a következő "tick" még lefut? 3. Ha leállítom, akkor rögtön indíthatok egy ugyanilyen ütemet, ugyanezekkel a példányokkal?
Előre is köszönöm, és bocsánat az alapvető kérdésekért. De nekem nagyon sokat segítettetek!
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ASUS TUF Gaming F17 - 17.3" FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 16GB - 512GB - RTX 3050 Ti - 1,5 év garancia
- Újszerű Apple Macbook Air 13 - M2 - 8/256GB (MLY33MG/A) éjfekete - 141 Ciklus - 1+ év garancia - HUN
- Lenovo X13 Yoga 2in1 Thinkpad WUXGA IPS Touch i5.1135G7 16GB 256GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia