- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem egy játék alapján ebből ne induljunk ki. Azon belül, hogy számos képkockára korlátozott AO algoritmus létezik, még ezek az algoritmusok is igen széles skálán paraméterezhetők függően attól, hogy minőség vagy teljesítmény kell.
A játékokban nem azért szép a HDAO, mert maga az algoritmus működése a legszebb képet adja, hanem azért, mert ma ezt paraméterezik úgy, hogy a legszebb képet adja. A kettő nem ugyanaz. Ez teljes egészében fejlesztői döntés. A HDAO-val azért bánnak bőkezűen, mert compute shaderben van írva, így a gather4 és az LDS támogatás miatt jóval gyorsabban dolgozik egységnyi mintával, mint a többi megoldás. Ezért jóval több mintát is rá lehet ereszteni. Ez adja a képminőségelőnyt. De a HBAO ugyanannyi mintával és teljes felbontáson jobb minőségre lenne képes, csak a teljesítményt sokkal jobban megenné mint a HDAO.
A jövőt tekintve olyan megoldásokat tartok reálisnak, mint amit a Hitman használ. A Nixxes átírta compute shaderre a HBAO-t keverve a HDAO-val, és ezzel most ennek a játéknak a legjobb az SSAO megvalósítása.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
BeLucZ
addikt
de a tressfx menőbb lesz valósághűbb, technológiailag előremutatóbb
amúgy nagy parasztvakításnak tartom az egészet a pisixet is meg ezt is, csak hülyülök
azért kíváncsi vagyok a Tomb Raiderre mint játékra, mennyire lesz jó, mert ha unalmas lesz akkor a tressfx se menti meg, de az előjelek jók, legalábbis azt csiripelik a madarak hogy jó lesz
-
BeLucZ
addikt
és a ghz edition ? ami mindig jóval olcsóbb nála? az mennyivel hmm ?
pisix minek? ugy nem lehet normálisan összehasonlitani az eredményeket, egy tesztben nem kapcsolják be a pisixet amikor összevetik a karikat, de akkor majd a jövőben én is meg fogom kérdezni, tressfx be volt kapcsolva?!
(#331) Rexcor: sajna ez a cry3ra is igaz fullon
[ Szerkesztve ]
-
p87
senior tag
Single kártyán nem igazán... Cf viszont amiatt ilyen amit Abu írt, elvileg június körül jön a Cf rendszerre kihegyezett driver ami megoldja ezeket.
Egyébként ha már megint ezen a frametime dolgon akartok lovagolni akkor egy másik teszt.
Ebben is látni CF hibáját és az SLI-se tökéletes, de single 7970 egyértelműen jobb mint a 680-as, már full hd-ben is több helyen jobb, egyedül FC3-ban nem, nagyobb felbontásokban meg picsáz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.