Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz Abu85 #42773 üzenetére

    Értsd meg ,azért korlátozzák le a távolságot a legtöbb játékban ,mert értelmetlen a végtelenbe számoltatni árnyékolást. Ezek a hardverek sem Vramba sem számításban nem érettek erre a feladatra. Optimalizálni kell a látványt és a hardveres képességeket. Feleslegesen foglalja le a Vramot és hárít rá plusz számítási feladatokat és alakít ki új metszéspontokat és ütközéseket nem látható területeken. Ez teljesítménybe kerül. Értem én hogy nagyon jó hogy elküldjük jó messzire a sugarakat egy ilyen játéknál is minta Godfall ( de komolyan semmit nem jelent benne az RT látványban) nem képvisel hozzá adott értéket. Azért csinálja Nvidia is fix loddal és inkább skálázható RT vel mellé DLSS sel, mert az emberek többsége így is feleslegesen pazarlónak gondolja a gépigént az RT hez és jelenleg a RT képes hardverek nagy többsége vagy számításban vagy kapacitásban a Turing szintjén vagy alatta mozog. Igen még a 6800 XT is egy 2080super és Ti környéken mozog teljesítényben raytracing alatt.

    Az hogy szerinted ez az optimalizáció megint azt mutatja bennem hogy fordítva ülsz a lovon. A PC-s RT optimalizálás azt jelenti hogy a legtöbb elérhető hardverre működőképes RT átiratot hozok össze.
    Egy fejlesztő kiad egy olyan raytracing effekttel támogatott játékot egy platformra ahol egyetlen egy kártya,- ami pár hónapja van a piacon és alig kapható- tudja futtatni a 6800 XT a Vram miatt, miközben egy 6700 is simán elbírhatna vele 4 K ban mert alapból egy kenyérpirítón is képes 60 FPS re a RE motorja... Ez amit az Amd támogatott címekben történik nem optimalizálás és energia befektetés a PC átiratba hanem egy orbitális baromság és a Godfall készítői azért melóztak 4 hónapot hogy az amúgy szar játékukat a PC piac kb 4x nagyobb szereplőjének a több éve piacon lévő kártyaira elérhetővé tegyék és megtérüljön valamennyire a kiadás. Érzed hogy igazából úgy adtak ki egy Godfall-t 3-4 hónapja hogy nem volt hozzá kártya PC-n ami futassa az RT-t az embereknél és azóta sincs nagyon AMD részről. Nagy üzlet.
    Az egészet lefordítva:
    Ne állítsunk már be plusz 2- 6 GB vramot úgy hogy ez a megváltás.

    Amúgy majd egyszer jön a traversal aztán jó lesz minden, de addig ezek felesleges hülyeségek szerintem, pont ugyan az mint az Nvidia tesszelációs csalása annó. nekik jó volt...

Új hozzászólás Aktív témák