Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz proci985 #20497 üzenetére

    Nálam drasztikus javulás történt Vulcan alatt a 7870-el. Sebesség drámaian javult. OGL alatt nem volt Triple Buffering, így folyamatos V-Sync esetén vagy 30 vagy 60 fps volt a sebesség, ami instabil volt. Vulcan alatt van Triple Buffering, folyamatos V-Sync mellett egyszer ment le 55-re a sebesség, de stabil 60-on megy. V-Sync nélkül pedig sokkal magasabb a framerate, mint OGL alatt.

    Más játék:
    Az ARK esetében a jelenlegi ingyenes hétvége alkalmából gondoltam teszek egy próbát, hogy az elmúlt egy évben mennyit tudtak javítani az akkor még katasztrofális állapotban lévő játékon. 1680-as felbontásban és közepes preset-tel a játék állandóan kifutott a 2 GB VRAM-ból már a pályabetöltésnél (Crimson 16.7.2)! Minden idők legnagyobb technikai katasztrófája ez a fos game. A szarból sikerül te gy gigantikus trágyadombot varázsolni az elmúlt egy évben. Nekem senki ne mondja, hogy egy UE4-nél közepes részletesség mellett 1680-as felbontásban AA nélkül kevés a 2 GB VRAM! :W

    Rainbow Six Siege:
    Ingyenes hétvége alkalmából ezzel is tettem egy próbát. A játékban a textúrák (Medium) és AA(off) kivételével minden maxon van, így stabil 60 fps. A játék egyáltalán nem csúnya így, már a közepes textúra is korrekt, a tükröződések pedig fantasztikusan néznek ki, főleg a víztócsákon visszaverődő napfény. Érdekes, hogy 2 GB VRAM-ba csak a közepes textúra fért be, kíváncsi lettem volna a maximumra itt is, de ahhoz már 4 GB VRAM kell.

Új hozzászólás Aktív témák