- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Steam Deck
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amazon Kindle
- Forrmell.enn
- Silicon Power XS75: Játékosoknak, DRAM nélkül
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
Először is, nincs kedvem vitába szállni, másodszor, azért lehet, hogy neki van igaza..
Másodszor, azért gameplay videó, hogy a videó készítő szempontjából visszaadjon egy játékélményt, és esetlegesen megmutassa, hogy milyen is a játék. Ez számára fogalmazzunk úgy, hogy közvetlen tapasztalat, számodra, vagy annak aki nézi, mert közvetett, mert van közte, és az esetleges játékélmény között pár döccenő.Bocsesz, hogy belewau, de, a játékról látsz egy gameplay videót, de nincs "személyes" tapasztalatod a játékról, amiről videót nézel, sőt azonos sem lehet, ha csak nem olyan géped van/vagy jobb, mint annak aki a videót készítette... Vagyis, fogalmazzunk úgy, hogy bármilyen "személyes következtetést" levonni egy videó után nem épp ideális, mivel (lehet, hogy) lehetőséged sincs ilyeneket szerezni, mert nincs lehetőséged kipróbálni.
Összességében, nem, nem ugyan azt látod, mert nem ugyan olyan konfigurációd van (belenyúl a videómegosztó, lehet, hogy sokminden más is), mint annak, aki a videót készítette. Fogalmazhatunk úgy is, hogy nagyjából azt látod, amit Ő. Persze, ha ez a döntéshez elég, ám legyen.
-
mcwolf79
veterán
integrált AMD VGA-val
Nincs több kérdésem. Vegyél egy épkézláb VGA-t,és akkor lehet újra próbálkozni. Tetszik vagy sem, de azok az APU-k nem ilyesféle játékra lettek kitalálva, és ez most nem lenézés vagy flegmázás.
Amúgy ezek szerint ki sem próbáltad a játékot, csak a videók alapján pocskondiázod. No comment. Innen tovább nincs miről beszélni.
(megjegyzem az általad linkelt videóban továbbra sem látom azt az égbekiáltó pop-up-ot amit skandálsz) -
-
mcwolf79
veterán
Itt is jössz a popup dologgal, jó hogy mindenhova besírod ezt.
Aki már játszott vele (köztük én is) borzasztó zavaró pop-up jelenséggel nem találkozott.Ezeket csak akkor veszi észre az ember, aki 20-szal tötymörög a pályákon. Egyáltalán nem feltűnő, mégkevésbé zavaró ez a jelenség.
Nem mondom, hogy technikailag hibátlan a játék. A néha beröccenő grafika idegesítő, de medium beállításon már gyönyörű a játék, és egy felső-középkategóriás gépen ez már kivitelezhető.
Az én gépemen medium-high beállításoknál egyedül a városban esik néhol 45 fps környékére a játék, egyéb helyeken 99 %-ban stabil a 60 fps.
Szóval meg lehet említeni a hibákat, de nem kell azt hirdetni mindenhol,hogy "csúnya a játék" vagy hogy egyfolytában pop-up van jelen benne.
pl. én meresztettem a szemem az általad linkelt videóban, hogy milyen árnyékokról beszélsz, de nem jöttem rá. Szóval ezzel jönni szőrszálhasogatás, mert játék közben ezek nem zavaró tényezők (illetve nem feltűnőek). -
xxxxxxxxx
tag
Hello! Tényleg. Nálam is ismerős a jelenség. Valóban nem egy hiba hanem egy nagyon zavaró jelenség. Volt aki garanciába vissza adta a vga kariját emiatt.
Kezdetek óta nyomom ezt a játékot. Emlékszem egy frissítés után lett ilyen.
Erre én is keresetem, de semmit nem találtam. Majd kis idő múlva le is töröltem a picsába. Egyébként vicc az egészbe, hogy AMD logóval indul a játék ha jól emlékszem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor leírom hosszabban. Az efféle jelenség oka az ordered dithering, ami csak szimulálja az átlátszóságot. Ezt igen sok régebbi játéknál használták a fejlesztők, mert fel lehetett húzni a háromszögekre egy dithering textúrát, és ezzel nagyon olcsón megúszható az átlátszóság kezelése. A ordered dithering hátránya, hogy nem ad jó eredményt, mert bár piszkosul gyors, és bőven megúszható a rakás overlap, de az algoritmust egyrészt a hardverhez kell igazítani, másrészt mindig lesznek a képen apró pöttyöcskék, amik a dithering textúra mellékhatásai.
A képen is látható, hogy mindkét hardveren megvannak a pöttyöcskék, csak más mértékben, mert más algoritmussal működik az ordering. 4xMSAA ezen sokat segít, de ott is látható, hogy a korlátnál az NV-n is marad pár pötty. 8xMSAA lényegében jelentősen megritkítja a jelenséget.Közben megnéztem a játék whitepaperjét is, és az Advanced Blending beállítás bekapcsolása, már nem ordered ditheringet használ az átlátszóság kezelésére. Az Advanced Blending egyébként OIT-t használ.
-
stratova
veterán
Mintha ez egy szűrő hibája lenne, bár úgy tűnik LoD függvénye (nyilván bíz távolságban már nem rajzolja ki a füvet). És ez két AMD-s cím :sS GCN-en van jelen vagy korábbi pl VLIW4-es radeonra is jellemző? Kollégámnak Trinityje van majd rákérdek a TR-re. Amúgy nevetséges ha nincs rá semmi reakció s közben már a játékosközösség workaroundnak váltást javasol.. Ilyenre tényleg reagálni kellene. Gondolom most mindenre kevés a kapacitás :/ (bár egyik játék sem a legfrissebb darab, hogy ne lett volna rá idő).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Dirt Rally alatt biztos, hogy el lehet tüntetni a grafikai beállítások maximumra állításával. A 8xMSAA radikálisan csökkenti a jelenséget. A Tomb Raider esetében ez beállítástól független.
(#17880) PuMbA: Felőlem vehetsz NV VGA-t, de ugyanazzal a grafikai beállítással nem fog ez a jelenség eltűnni, mert ez program oldalán keletkező dolog. Se driver, se hardver nem fog mást számolni, mint amit a program kér.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Soha, mivel ezt nem lehet driverből befolyásolni. Az alkalmazás fejlesztője tudja korrigálni, de ez egyébként terv szerint működik így, még ha ronda is.
Van még így működő játék. Például a Two Worlds 2 maximális minőségben. Arra itt panaszkodtak a userek. [link]Ezek egyébként a PS3/Xbox 360-on használt technikák portjai. Azért ilyenek, mert nem módosították a motor leképezőjét PC-re.
-
Az még kevesebb is, mint gondoltam - az A8-7600 egy asztali design, ráadásul 28nm-es a Skylake 14nm-ével szemben. Simán reális, hogy a GT540 feleannyit egyen.
Más. A Quantum Break bemutatjójának francia tudósításából két (lefordított) mondat:
If there is one point on which Remedy insisted it is on the difficulty of optimizing performance at the GPU with DirectX 12. To achieve equal performance obtained GPUs of DirectX 11 requires a lot of work.Hmmmmm....
-
A "nagyon" számszerűen hová fordul le?
Engem nagyon meglepne, ha 20%-nál többet jelentene sebességben - ha a 950MHz-es IGP órajelet 25%-kal csökkenti, az lesz kb. 20% sebességvesztés, ott a fogyasztás már max. 60-65%-a teljes órajelhez képest. A CPU résznek meg egy ilyen 3DMark teljesítményhez túlzottan nem kell megerőltetni magát.
A diszkrét VGA-k nem igazán jó összehasonlítási alapok, mert ez az i5 egy ULP-re designolt valami, inkább nézd össze egy Tegra X1-gyel, abban kb. egy fél GTX 750 van, és az is ilyen nagyságrendben fogyaszt.
Meg amúgy a 750Ti esetében a GPU-nak emlékeim szerint 38W a power targetje, amiből dupla sebességet hoz ki egy jelentősen régebbi gyártástechnológián.Szóval vszleg fáj egy kicsit a 15W, a pontosság kedvéért fűztem hozzá, de itt inkább csak arról van szó, hogy 10 vagy 20%-kal előzi meg az AMD-s konkurens IGP-t, nem arról, hogy a diszkrét meccsbe be tud szállni.
(#15204) Petykemano: nekem ez még mindig két szék között a földre. Az IGP továbbra is lassú, ha pedig külső VGA-ban gondolkodom (lassan végre lesz realitása talán), akkor elég egy lényegesen olcsóbb kisgép.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest