- Októberi bevetésre indul a hardveralakulat
- Továbbfejlesztette az SP szériás, kompakt tápegységeit a Lian Li
- Itt van az ASUS legfrissebb, AMD platformra épülő mini PC-je
- Jegeli pénznyelő projektjét az Apple, az okosszemüvegben látják a jövőt
- Olcsónak ígérkező, madzagos egér jelent meg az ASUS ROG-os portfóliójában
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
válasz
ittakary #29464 üzenetére
Szoftvermérnöknek tanulok (mellesleg a hobbim is a programozás) és szabadidőmben grafikus motort fejlesztek OpenGL-ben, szóval tudom miről beszélek: Egy grafikus motort nehezebb és hosszabb írni mint egy komplett játékot (ez persze függ a játéktól is, de általánosságban ez igaz a játékok 90%-ára), ezért a játékfejlesztő stúdióknak nem érné meg minden egyes új release-hez új motort fejleszteni vagy a régin túl sok időt pepecselni, felkészíteni az új architektúrákra, stb. Néhány kis csinosítás, pofozás történik de ettől több nem, így is elég pénzt költenek maga a játék fejlesztésére és a hozzá tartozó assetekre (trailerek, videók, modellek, spriteok, textúrák, dialógusok és hangeffektek). Ettől függetlenül maga a motor készítésekor hónapok mennek az optimalizációra (ez nem egy összefüggő munkamenet, hanem természetesen már az írás pillanatában is próbálják minél effektívebbre írni a motort, de ehhez tartozik utómunka is) szóval a játékfejlesztők egyáltalán nem próbálják direkt rontani a motorjuk teljesítményét, sőt. Ha belegondolsz ez egyértelműen negatív marketing volna számukra, kisebb játékos kört tudnának lefedni (mert ugye az "kazsual júzernek" még ma is kis lepkefing 2 magos gépe van). Egyébként ilyenekre vannak a kész motorok amiket third party cégek fejlesztenek (Unity, Unreal Engine, stb.), ezért is favorizálják őket ennyire a játékfejlesztők, mert ott tényleg csak a játék írására kell fókuszálni. Persze ott viszont csengetni kell a dollár ezreket a licenszekért, de valamit valamiért.
Ugyanakkor a konzolra váltás nem megoldás, maximum 1 évig, utána pedig szívhatja az ember a fogát, hogy megint PC uralom van. Nem véletlenül fut ma már minden játék közepes/alacsony beállításokon 720p-ben (1080p -k 90% -a csak upscale-elt, semmi vizuális javulást nem eredményez), ha belegondolsz ekkora teljesítményre a konzol árával megegyező (ha nem olcsóbb) PC is képes, ráadásul az mégis csak egy PC. Pont ezért adtam el a PS-em mert 1080p ultra után pixelháborúnak tűnt minden konzolos játék.
A baj szerintem inkább ott van, hogy akinek kicsit is komolyabb gépe van az már csak addig ismeri az Options menüt amíg belép is mindent felvesz maxra, utána pedig inkább szitkozódik és játszik 20fps -el a legújabb játékokkal, mint, hogy lejjebb vegye a beállításokat és legyen fix 50-60fps -e kicsit alacsonyabb beállítások mellett, vagy kivárja az új drivereket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile 2
- Építő/felújító topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Óra topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3356
- ÚJ HP Pavilion 16 - 16"IPS WUXGA - Ryzen 5 8540U 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3364
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z97-K Z97 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3432
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest