Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
T.Peter #6875 üzenetére
Most hirtelen ezt találtam: "Lumen also comes with hardware ray-tracing, but most developers will be sticking to the former, as it’s 50% slower than the SW implementation even with dedicated hardware such as RT cores. Furthermore, you can’t have overlapping meshes with hardware ray-tracing or masked meshes either, as they greatly slow down the ray traversal process." [link]
A korábban olvasottak alapján konzolon megy a ray gyorsítás, de PC-n nincs meg hozzá az optimális működéshez a traversal shader. Erről írt Abu is [link] . Hiába tudná a PC-s RDNA2, ha jelenleg nincs hozzá PC-n API.
Hogy a frissen kiadott fejlesztői változat pontosan mit és mennyire használ, azt viszont nem tudom pontosan, de traversal shader még nincs a DXR-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASRock H410M i3 10100F 16GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1050 Ti 4GB Zalman ZM-T7 400W
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 512GB FHD 144Hz
- HIBÁTLAN iPhone 12 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2041, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest