Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    válasz Simid #34 üzenetére

    Egy ilyen hírt bárki össze tud rakni, aztán vagy bejön, vagy nem. Valószínűleg az E3 és az EA rendezvényei során már nyíltan fog a Nintendo beszélni a gépről, a kései várakozási stádiumban pedig igen rendesen megszokott nőni a hardverről "mindent tudók" száma.

    Saját véleményem a továbbiakban is az, hogy a 14nm -bár nagyon jó volna- nem reális, mert friss technológia. A 20-22nm-es gyártósorok, vagy a TSMC/GloFo 28nm-es gyártósora reálisabbnak tűnik. Abban az esetben pedig a legkorábban említett, XO körüli teljesítmény a reális, csak Polaris alapon.
    Bár a 14nm miatt elérhetővé váló fHD60fps, 4K30fps és VR megmagyarázná a PS4 pletykált félgenerációváltását. Nyáron kiderül.

    (#35) Yutani: Ahogy az Xbox One támogatja a DX12-t, úgy egyáltalán nem volna meglepő, ha a NX-be bekerülne a Vulkan. Már csak azért is, mert ezzel ugyancsak fejlesztési időt spórolnak. Ennek ebben a formában így gyakorlatilag annyi a lényege, hogy szegény Sony szívott a fejlesztéssel, AMD átemelte PC-re, a többi cég meg hasznot húz belőle. :DDD

    Ha olyan formában lenne custom PC (nem hiszem), hogy kap egy rendes PGA foglalatot, PCI-E csatlakozókat, meg egyebek, akkor azzal a lednülettel megtehették volna azt is, hogy szimplán bejelentenek pár exkluzív címet SteamOS-re vagy Windows-ra és kész... Ráadásul a PS4 és XO APU-ja tele van olyan egyedi cuccokkal is, amiket első sorban a saját exkluzívaik érdekében raktak bele.

    Később gondolom fog összedobni a Nintendo is rá saját SDK-t, de most bőven elég nekik az is, ha nem teljesen DX11 alapú játékokat próbálnak majd ráerőltetni a fejlesztők.

    (#36) Valdez: Konkrétan ki lett jelentve, hogy az Excavatorból nem jön 14nm-es implementáció? Fiery sokáig lehetségesnek tartotta a Bristol 14nm-en való érkezését, szóval ezt nem hiszem. Más kérdés, hogy teljesítmény/méret szempontjából a Jaguar elvileg erősebb, mint az XV.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák