- Kivenné a részét az új HBM memóriák tokozásából az LG
- Az ASUS legfrissebb analóg billentyűzete az ízületeinket is kímélni szeretné
- A Team Group SSD-je gondoskodik arról, hogy az utolsó bitig letörölhető legyen
- Maximum 320 Hz-et képes magából kipréselni a Philips dual mode-os monitora
- A TSMC gyárthatja a Nova Lake legfontosabb komponensét
- Milyen házat vegyek?
- OLED monitor topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Házimozi belépő szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen videókártyát?
- Kompakt vízhűtés
- Az ASUS legfrissebb analóg billentyűzete az ízületeinket is kímélni szeretné
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
válasz
solfilo #3207 üzenetére
Az, hogy a Naples nem lett átütő sikersztory nem lep meg. Érthető a vonakodás, bizonytalanság. "Noone was ever fired for chosing intel" és nem is nyújtott olyan kiemelkedő teljesítményt (perf, perf/W)
Tehát a 0.8% => 3.2% tökre érthető.
A Rome viszont igazán jól sikerült, mármint sikerült kézzelfogható előnyöket felmutatni. És így is kisebb lett a növekedés mértéke. 3.2% => 4.5% Nem vártam persze én se egyből nagy átpártolást, látom, hogy még épp csak most jelenik meg a szervergyártók kínálatában, de azért azt vártam, hogy ilyen kézzelfogható előnyök mellett azért növekvő mértékű lesz a adoptáció. Tehát annál a 2.4%-nál legalább nagyobb, mint az azt megelőző 1 éves időszakban. (Ráadásul mindezt úgy, hogy megjelent a Rome pár cloud hyperscaler kínálatában is)A másik kissé érthetetlen a desktop.
12% => 15.8% - ezt sikerült elérni a zen1 és zen+-szal
A zen2 már igazán versenyképes lett. Ennek ellenére itt is kisebb mértékű növekedést sikerült elérni, mint korábban:
15.8% => 18.3%Persze tudom, hogy piac nagy részét az OEM-ek tartják kézben és náluk is pont ugyanolyan lassú a reakció.
Mit gondoltok egyébként - ez most egy marketing kérdés -
Az OEM-ek gyakran hivatkoznak a kínálatuk kritikájával kapcsolatban arra, hogy azt kínálják, amit a vásárlók keresnek. Tehát nem építenek AMD-re, mert a vásárlók nem keresik, vagy azért drágább az, mert a vásárlók kisebb példányszámban veszik.
Ugyanakkor már ezen a fórumon is többször elhangzott, hogy milyen bénaszar az AMD, mert hát ha valaki venne is Rome-ot, az nem elérhető és hogy hát így nem lehet.Szóval mit gondoltok, a vásárlót, végfogyasztót kell meggyőzni és majd kiköveteli magának a megfelelő termékkínálatot, vagy az OEM képviselőjét, mert a vásárló többnyire azt veszi meg, amit kínálnak neki?
(Amúgy döbbenet, hogy a legnagyobb növekedést a mobil szegmensben érték el, pedig szerintem a Raven Ridge és a Picasso nem is volt annyira versenyképes az intel mobil kínálatával szemben.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Villanyszerelés
- Milyen házat vegyek?
- OLED monitor topik
- Call of Duty: Black Ops 6
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- LG 77G4 - 77" OLED evo - 4K 144Hz 0.1ms - MLA - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX VEGA64 8GB CM 690 III FSP 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Thinkpad X230 legenda: i7 CPU, IPS kijelző, 12 GB, dupla SSD, magyar villbill, webcam, fingerprint
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest