Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Katsu

    aktív tag

    Sziasztok,

    Június 4-én feltörték a fiókomat az amazon.de oldalán.
    Sajnos el volt mentve a bankkártyám adatai, emiatt tudtak vásárolni a nevemben 316EUR-ért egy felmosót. Azonnal megtettem a lépéseket, bankomnál kártya tiltás, jeleztem, hogy visszaélés történt. Persze semmit nem csináltak. Küldtek egy formanyomtatványt, hogy töltsem ki. A részletekbe nem megyek bele. Azonnal amazon online ügyfélszolgálat, akik megnézték és megtették az intézkedéseket. Majd közölték, hogy 5-7 munkanap múlva visszakapom a pénzt. 1 hét elteltével pénz sehol. Megint írtam nekik. Elnézést kértek és közölték, hogy 10 munkanap és nem 7 a refund. Viszont az oldalamról eltűnt a csalásos rendelés, így nem tudtam ellenőrizni az állapotát. Ezt is jeleztem. Itt indult el a kálvária. Mert innentől kezdve az online ügyfélszolgálat nem tudott segíteni és átadtak az ügyet valamelyik társ osztálynak, akik viszont csak e-mailen keresztül tudnak kommunikálni velem. Nagyon sok levélváltás történt. Sok sok kiborulás kísérte a részemről. De ma végre úgy néz ki megértették, hogy mi történt. Már látom a rendelést és a refund státuszát is. A kérdésem annyi lenne, hogy ha azt látom, hogy refund completed, akkor innentől számítva 10 napon belül valamikor kapom meg a pénzt vagy már meg is kellett volna kapnom? Bocsánat hogy ilyen hosszúra engedtem, de ki kellett írnom magamból. És végre nem angolul, hanem saját nyelven. :-)
    Köszönöm előre a választ.

Új hozzászólás Aktív témák