-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atos30
aktív tag
Ahogy én látom, choicen belül többféle kedvezményeket lehet kapni ,amik néha átfedésben vannak egymással. A 3+ is choice, de legalább 3 terméket kell venni a 15 nap free posthoz . Coinos is van choice ajánlatok közt, de azokat nem szokták 3+ kategóriába rakni. És itt még megvariálják a superdeals- el meg a 3 usd off /20usd - al és még szokott lenni pár variálás. A lényeg, hogy vásárlásra ösztönöznek a különféle igénybevehető kedvezményekkel és a végén veszel 3+ - os terméket meg veszel coinosat és venni fogsz 3usd off/20 usd is . ( és nem biztos, hogy olcsobb lesz, mintha szimplán megvetted volna egy akció mentes eladótól)
Az a legnagyobb kihívás, hogy olyat találj amik 3+- ban vannak, coinosak és még a 3usd off- ot is igénybe tudd venni 15 nappal free postal plusz felhasználsz még egy árfüggő alis kupont ha tudsz.
-
válasz
martonl #72343 üzenetére
Rosszul értelmezed amit látsz, ezt még a logisztikai cég aki vámoltatást csinálja nem adta át nekik, de ezt az utóbbi időben több százszor kitárgyaltuk.
Nem a NAV vámolja, mert ezeket csak elektronikusan kell, a szállító cég csinálja és azután adják át az Express One-nak belföldi csomagként kézbesítésre. Ez még nem tart ott, meg többünknek, akiknek szintén 4-én volt Import customs clearance complete -
lacoka55
tag
Nem akarok panaszkodni várok mást úgysem tehetek a remény hal meg utoljára nekem a Nov 14 rendelés utolsó dátum 11-24
Out for delivery Arrived at linehaul office 3+ rendelés 4 tétel van benne és még hozzá csomagoltak egyet
ez a csomag vagy konténer eltévedhetett és csak az elektronikusan küldött adatok jöhettek meg
Más
van e valamilyen előnye a mobilos alkalmazásnak a PC-vel szemben ? előnyök -hátrányok ? -
martonl
senior tag
Ha Express one-os csomag - a nemzetközi nyomkövető alapján - elakad vámolás után, hol lehet érdeklődni? Express one szerint a raktárukba nem érkezett meg és széttárják a kezüket, ők nem tudnak segíteni, írjak az eladónak. Eladó szerint is itt akadt el a csomag. Nav vám szintén elhajtott. Kis értékű csomag, minden fizetve van.
-
Erre már ketten (hárman) is válaszoltunk, mobil app-ban vannak ahol az érméket nagyobb mértékben lehet beváltani, így értelemszerű hogy a böngészőben nem kell keresni.
A Choice-ról is tettem be még képet is, hogy mit jelent.
Nincs az a 4. free item, ha nem új regisztrációd van.
Az alkalmazásban is van fiók adat kezelés, Account néven.Belépsz jobbra lent a fél emberke forma
azután fent a Csavar ikon és ott a Currency.
Ami a kosárban volt HUF árral az USD-s árra vált. -
atos30
aktív tag
Az Ali inkább az app-ra helyezi a hangsúlyt szerintem. (Kínában baromi sok a mobilfelhasználó, wechat-es fizetés van mindenhol)
Én úgy vettem észre, hogy a Choise, Coin, 3+ opciókat az Ali "AI"-ja válogatja össze azok alapján, hogy amúgy miket nézegetsz/ keresgélsz. Fejhalgatókat kezdtem most nézegetni és most dobálja befele az ajánlatokat a Choise,Coin és 3+- okba. (végre nem cipőtalbetéteket
)
A Choice és Coin-os ajánlatokat érdemes fentartásokkal kezelni. Általában ugyanannyira jön ki az ár különböző eladóknál, mint coinok nélkül (a postai díjjakkal meg a bolti kuponokkal szoktak variálni még, de a végeredmény, hogy kb mindegyik eladónál ugyanannyiba fog kerülni coinnal vagy nélküle) Persze szoktak lenni valós kedvezmények is. Ha azt látot, hogy coinnal 20%-al olcsobb, akkor szinte biztosan van olyan eladó, amelyiknél coin nélkül eleve ennyivel olcsobb a termék.
Amik ténylegesen jó áron szoktak lenni, azok a 3+ -osba berakott biszbaszok.
-
mzso
veterán
Én ezen a coin/choice mizérián továbbra sem tudok eligazodni. Most akkor mobilon kell kínlódni?
Choice-hoz végképp nem találok semmit a böngészőben. A Coin-hoz is annyit, hogy a kosárban feltűntet egy minimális jóváírást amit a coin-okhoz köt. Keresni, szűrni ezekre nem tudok. Sőt még olyat sem tudok előhozni mint mobilon ahol előhoz egy choice vagy coin discount finder szekciót ahol kvázi véletlenszerű dolgok közül lehet válogatni, természetesen keresni, szűrni nem lehet.A choice-os dologról meg még azt sem találom, hogy mi is lenne. És böngészőben választani sem tudok hozzá. Valami free itemről beszél, de most hogy választhatok egy negyediket ingyen, vagy ők adnak valamit csak úgy, vagy valami más azt nem tudom.
UI:
Az alkalmazásban hogy váltok pénznemet? És mi lesz a kosárban lévőkkel, ha átváltok USD-re? -
blstr
csendes tag
Na, nekem a dec 10-ei rendelésem megjött közben ma (15 day delivery, 9 nap alatt kézbesítve!), a nov 26 és nov 30-ai meg mindkettő ugyanúgy beragadva. Végülis csak pont az a kettő lett volna tényleg fontos és gyerek karácsonyi ajándék.
Nem értem hogy az istenben van ez, hogy 10-én leadott rendelés már itt is van, hetekkel korábban leadott "13 day delivery" meg beragad. FIFO helyett LIFO elv alapján dolgoznak a vámon? Szóval ha ma megrendelem újra a beragadtat még az is lehet ideér karácsonyig? -
batagy
őstag
Sziasztok!
Követem a topikot, amúgy türelemmel vagyok.
De a biztonság kedvéért én is bekérdezek.Egy Express One-os ( 158271900224762533601211 ) összevont csomagom 8 napja áll jelenleg ilyen státuszban:
Leaving transit country/region
Carrier note: Parcel outbound from transit facilityÁm az alábbi bejegyzés nem érkezik meg:
Received by local delivery company
Carrier note: Received by local delivery companyMég van 2 másik is ugyanilyen státuszban, de azok csak 2-3 napja.
Ilyenkor csak simán várjak, vagy keressem meg az Express One-t, hátha leesett vagy azonosíthatlan a címzés? Van-e teendőm?
-
cof
veterán
válasz
st3v3np3t3r #72317 üzenetére
ha úgy lenne hirdetve, hogy 15 work day, akkor 15munkanap...
Úgy is van, csak klikkelj rá és írja, hogy munkanapra értendő.
Persze ez is a feladástól indul, nem a vásárlás napjától ketyeg a 15 munkanap.
Beragadt jó pár paletta a vám után mert már olyan csomagok is jönnek amiket december elején rendeltem. Nyáron is volt egy ilyen időszak egyébként. Várunk, mást nem tehetünk.
-
yogibear
addikt
válasz
st3v3np3t3r #72328 üzenetére
-
válasz
st3v3np3t3r #72319 üzenetére
Annak elmagyarázásához hogy hogy jött ki a 29 nap nem kellenek képek. Komolyan nehéz elfogadni hogy ha nem muszáj ne legyen marha hosszú a hozzászólás kerete?
-
válasz
st3v3np3t3r #72317 üzenetére
Most tényleg kell ez? Kézbesíteni csak munkanap lehet és írva is van, az ünnep sem számít bele.
-
LouiS22
veterán
válasz
st3v3np3t3r #72323 üzenetére
A türelem meg egy olyan erény, ami kihalófélben van... Ebben a topicban meg hatványozottan.
-
sambenez
addikt
válasz
st3v3np3t3r #72317 üzenetére
Nem fogok ezen vitatkozni. 15 munkanap ahogy már többször le lett írva.
-
Alpachino
veterán
válasz
st3v3np3t3r #72319 üzenetére
Akkor úgy látszik neked is Dec. 10.-e óta meg sem mozdult, mint itt sokmindenkinek az
Import customs clearance complete után -
jojoando
aktív tag
Azon néztem először csak a 15 Dec 2023 23:36 Arrived at linehaul office Magyarba érkezést szokott adni, és ilyen ritkán jön, főleg hogy nem is ment tovább pár órán belül, de vámra sem. (Vitás érkeztetés) számomra.
Ha valami vitás, nézem Ninjával, track17-l, meg a fentiekkel is, -
st3v3np3t3r
nagyúr
-
válasz
jojoando #72311 üzenetére
Megint az gagyi Aliexpress nyomkövetőt nézed.
Ez normálisan jön, mivel holland azonosító előbb oda megy, ott érkeztetik és majd onnan jön ide és érkeztetik itt. Ez egy tranzit szállításos csomag. De sokszor írtam már.
Itt a nyomkövetése és ma érkezett meg Hollandiába.
Persze lehet hogy Budapesten szállt le a repülő és majd viszik tovább Hollanadiába és onnan jön vissza ide, mert volt már rá példa, így lehet hogy tévedek és Budapest az jó beírás csak dupla tranzit lesz. -
LouiS22
veterán
válasz
st3v3np3t3r #72307 üzenetére
Hogy jött ki a 29 nap?
-
jojoando
aktív tag
[link]
Kérdésem az volna, létezik olyan, hogy a Holland követő magyarba érkezik és még utána küldik Hollandba és ide vissza? Fura a beírása a link Magyarországi érkezést mutat Hollandia mentesen, vám mentesen. Vagy erre aztán még fizethetek is pluszt ezért? -
dzf007
aktív tag
válasz
st3v3np3t3r #72307 üzenetére
Hát akkor a 13 napos határidős kézbesítésekbe... De ne feledjük, nem kínába lassúak, hanem itthon!
-
sambenez
addikt
válasz
st3v3np3t3r #72307 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de a nov30-ai ma még csak a 13. napnál jár. Nem igazán értem mire reklamáltál.
-
dzf007
aktív tag
Ez volt reggel több csomagnál, bár a 11.11 rendelésemnél 12.13 óta ez van...
de hogy az merre van, és hova tart az relytéj..
2023-12-18 17:42
GMT+1 Out for delivery
Leaving transit country/region
A weboldalon +8 órával később mutatja..Mindegy. -
st3v3np3t3r
nagyúr
Sziasztok... Sajnos az Ali nagyon belebukott ebbe a 15napos garantált kézbesítési időbe
van olyan rendelésem amit november 30.án adtak fel és nem ért még ide, persze reklamáltam, de az ali kényszerítve rávárat még +10 napot...Ma dec.19-e van,18 rendelésem késik a 26-ból
Az első rendelések Nov.30án lettek feladva, ennek 29napja, annyit ír a követés, "import custom clearance complete és azóta nem mozdult..."
Pár napja rendeltem megint, azt már 13napos garantált kézbesítéssel hirdettékhát kíváncsi leszek...
-
válasz
dzf007 #72305 üzenetére
Az üzenet beíró résznél az agent szó beírása és elküldése után ha van munkaidő akkor nem a robot válaszol. Bár azért van használva a robot hogy az általános kérdésekre meg lehet előre adni a választ, azért nem kell embert fenntartani. Nekem is jól jönne néha.
A vásárlásnál Contact seller az megy, a hirdetéseknél nem minden eladó érhető el.
A Message itt is mehet a hirdetésnél. Aztán hogy reagálnak vagy nem reagálnak a roboton kívül azt nem tudni.
-
dzf007
aktív tag
Ma elindult több csomag is. Talán van remény! Bár a 11.11 még mindig áll... Egyszerre érkezett az országba 4 csomag azaz 12 db mert összecsomagoltak 6-ot másikba 4-et.
Ezeknek a choice eladóknak szinte nem lehet írni, csak chat robot van... -
dzf007
aktív tag
válasz
Meridius11 #72302 üzenetére
Igazad van, én is úgy látom hogy eddig olyan jól ment minden, most meg egyszerűen annyira be lassult, hogy ez már borzasztó!
-
Meridius11
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Apple MacBook Air M1 2020 13" (A2337) 8GB/256GB, akku: 100% (35 ciklus), garancia: 2026.10.12.
- Lenovo Legion Go 512/16 ,19 hónap garancia, szép állapotban eladó!
- MacBook Pro Retina 14" 8C / 14C / 16 GB / 512 SSD / Magyar - Garancia - 0 ciklus
- Lézeres hátlap csere VERHETETLEN áron
- Lézeres hátlap csere VERHETETLEN áron
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 330S-15IKB - i5-8G I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest