- Milyen videókártyát?
- Megemeli a GPU-k árát az NVIDIA?
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Apple asztali gépek
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Milyen alaplapot vegyek?
-
PROHARDVER!
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
Kegyelmes úristen az a hang
.
[NEW 2024 Lamborghini SC63 LMDh Hypercar Testing at Imola Circuit]
De várom már a 2024-es Le Mans-t.
-
Ventur@
senior tag
Jó volt ez az idei történelmi Le Mans. Le a kalappal a Ferrari előtt, de azért az utolsó kiállásnál kivert engem is a víz. Egyből eszembe jutott az a le mans-i verseny, ahol a Toyota az utolsó kör megkezdése után állt meg a célegyenesben, egy filléres gumicső hibája miatt. Na, itt is már vizulizáltam, hogy kész ennyi volt a Ferrari...de szerencsére nem
. GT-ben sajnálom a csajokat, hogy nem lett meg a dobogó. Szép lett volna, de így is le a kalappal elöttük is
.
Jövőre jön az Alpine is LMH-ba, szóval még több autó és az új GT osztály...nyami
-
Ventur@
senior tag
Eddig szerintem izgalmas a verseny. Egy kis eső minden ment tud bolondítani
.
-
Ventur@
senior tag
[Garage 56]
Holnap végre az egész éven várt nap. Felkészültem pár doboz edrinkkel, rágcsákkal. Szóval, hagy menjen -
Ventur@
senior tag
WEC Sebring 1000 2023 időmérő. Kicsit ízlelgessük ezt:
1. Ferrari
2. Toyota
3. Toyota
4. Ferrari
5. Cadillac
Ezek mind kb. 1 mp-en belül (jó a Cadillac kicsit kilóg, mert 1.015-re végzett a Ferrari-tól, de adjuk meg az 1 mp-en belüli időt).
6. Porsche
7. Porsche
8. Peugeot
Na ezek tizedeken belül egymáshoz....viszont már bő 2 mp-re az elejétől.
9. Peugeot
10.Glickenhaus
11. Vanwall
Na az utolsó kettő az full homály, mert több, mint 4 mp-re az elejétől. Ezen a pályán ez sok. Remélem Le Mans-ra tudnak ezek a csapatok is fejlődni.Mindenesetre az eleje az nagyon jól nézz ki és jó versenynek ígérkezik.
-
Ventur@
senior tag
Előre is jelzem, hogy az angolom nem az igazi és a fordítóba beteve, amit olvastam sem biztos hogy jó a fordítás, de valami olyat találtam, hogy szoftveresen manipulálták a guminyomás értékeket. Szerintem ez valami olyasmi lehet, hogy más értékeket közöltek a verseny folyamán a sportfelügyelőség felé, mint amit a valós adatok mutattak. Márpedig ezt az IMSA szabályzata tiltja.
-
Ventur@
senior tag
Ezt az LMP2 befutót....na jó, ezért szeretem a Le Mans 24h-t
.
-
Ventur@
senior tag
Megy a hivatalos oldalon is a live, csak ki kell kapcsolni az ad-blockert. Eszembe sem jutott tegnap ez
. Hivatalos stream: IMSTA TV
-
Ventur@
senior tag
Túl gyorsan: 45 mp, helyett 44.4 mp-ig tartott a tankolás.
Túl sokat: 96 L helyett, 96.1 L-t tankoltakNo comment (és nem a csapatra nézve)
!
-
-
Ventur@
senior tag
válasz
- = Zk = - #636 üzenetére
Nem kotlottak meg, csak maradandót sem alkottak az egész Le Mans alatt. A BoP sem kedvezett nekik, meg azt sem hogy a mezőny legöregebb technikájával mentek. Ennyi volt ebben a Corvette-ben, de legalább végigmentek
.
(#635) albert8: Azért az utolsó 10 percben nekem is zabszem volt a seggemben, hogy vajon meglesz-e a Toyota-nak, de szerencsére az Alonso-átok is eltűnt
. Ellenfeleik nem voltak, de azért nagy gratula nekik, mert megérdemelték. Azért ismét sport történelmet láthattunk, mert úgy ment végig a két Toyota, hogy egy lassú defekten kívül az ég adta világon, semmi baj nem volt velük. Azért ilyen is ritkán látható
.
A P2-ben ahogy sejtettem egy Gibson nyer...meglepő
. GT-ben pedig összejött a Porsche is. Mondhatni "malacuk volt"
. GTEPro-ban 2. és 3. helyen ment nagy csata az egész Le Mans alatt és hát megint ez a kategória hozta a show-t
. GTEAm-ban pedig örülök, hogy Dempsey-nek összejött végre a győzelem. Megérdemelték már
.
Most jöhet a pihenés és akkor jövőre, veletek, ugyanitt
.
(#634) Ciccuka: A te szemedben biztos lebőgött, de egyébként meg nem
. Egy null km-es autóról beszélünk, ami itt a Le Mans-on debütált. Szépen helytálltak, de az este folyamán az a kettős gátló hiba megpecsételte a sorsukat. Egyébként a csapat is teljesen új, de jövőre biztos hogy bele fognak szólni a kategória győzelem sorsába. A tempó meg megvolt az autóban, mert ugyanúgy tudta a verseny alatti 3:50.xxx időt, mint a Porsche, Ferrari Corvette.
-
Ventur@
senior tag
Na, felteszem ide a kérdést, hátha valaki tudja rá a megoldást. Szóval, van egy ilyen spéci hang, amire nem bírok rájönni, hogy miért van, vagy mi a célja. Eddig főleg az Audi R8 GT-kben hallottam, de a kvali alatt a Ford-ban is, Viszont a többi autóban meg nem. Íme, hogy mire gondolok: [link].
Pont ezzel kezdődik a videó. Olyan mintha egy előjelző lenne, csak nem tudom mire fel. Ha valaki tudja, az jó volna ha elárulná. Köszi.
-
Ventur@
senior tag
Kb. este 10-ig kell kibírni, mert onnantól kb. reggel 6-ig egyrészt alig van reklám, másrészt meg csak 30 mp-es kis spottok vannak. Csak hát messze az este 10 még
.
Rajt csodás volt és talán lesz eső is
. Kíváncsi leszek meg lesz-e a Toyota-nak idén. GT-ben szerintem Porsche győzelem lesz. P2-ben meg Gibson.
Én bekészültem az idei Le Mans-ra: 2 Monster, egy Hell, pár liter ásványvíz és kóla
. Egy nagy tepsi lasagne, egy csomag virsli és még rágcsák. Csak kibírom ezzel holnap délutánig, mert hát #aludjmáskor
.
-
Ventur@
senior tag
Ismét eljött az év endu eseménye
. Szóval a mai (szerda) menü:
Eurosport 1
15:45-től Best of Le Mans
16:00-tól 20:15-ig Edzés
21:45-től 00:10-ig pedig az éjszakai kvalifikáció lesz.
Minden eseményt élőben ad az Eurosport 1. Kommentátorok gondolom a megszokottak (Lanti, Várhegyi meg nem tudom még kik).
-
Ventur@
senior tag
Ha valaki talál majd közvetítésről stream-et, az ne felejtse már meg megosztani itt, mert hát a csodás Eurosport egy kva percet sem fog belőle adni
. Viszont nézhetem a csodás és érdekfeszítő műkorcsolyát, teniszt meg mindenféle elb*szott téli sportokat
.
Kösz előre is
!
-
Ventur@
senior tag
Úhhh, de disznón nézz ki az M8 GTE. Mekkora segge van már
:
Az M8-cal lesz ott a Le Mans-i 24 óráson a BMW jövőreKomolynak ígérkezik a 2018-as GT osztály: Aston, Corvette, Porsche, BMW, Ferrari, Ford. Nyami
.
Jöhetne még egy Lambo és egy Mercedes
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
#70869248 #564 üzenetére
#1-es Porsche-nél olajnyomás miatt állt meg az autó, 7#-es Toyota váltó/kuplung hiba miatt, #8-as pedig defekt miatt volt kénytelen kiállni.
Tavaly pedig a Toyota-nál a turbónál robbant szét valami filléres cső, ami vágta haza az egész rendszert.
Feketelaszlo: Mint fentebb látod, egyik esetben sem az elektromos rendszer volt gond, sőt...
. Tehát a hybid rendszer jó és stabil. Igaz 3 évvel ezelőtt a Toyota-nak pl pont elektro gondja volt, mivel - ha jól emlékszek - nem készültek el időben a hybrid rendszerrel és voltaképpen csak benzin motorral mentek. Tavaly meg ugye a turbónál a cső vágta haza az egészet 23 óra és 54 perc után.
Mondjuk ezzel a túlzöldesítéssel én sem értek egyet. Vályi Pista fogalmazta meg ezt jól a közvetítés alatt hajnalban. Nem emlékszek pontosan rá, de minden szava egy kincs volt
.
.LnB: Csatlakozom hozzád, mert nekem is kifejezetten tetszenek a P1-es autók hangjai és tempójuk. Mai napig imádom ezt a videót, ahol egy Audi R18 e-tron-nal mennek Monza-ban. Beteg egy tempót nyomtak
.
Bár idén is - nálam - a Corvette hangja vitt mindent. Az az igazi őserő hang.....hmmmm
.
Jól van srácok, eleresztem a TdF témát
. Csak én kifejezetten utálom az összes biciklis közvetítést (Vuelta, Giro stb)
.
-
Ventur@
senior tag
Ismét sport történelmet láthattunk, ahogy az elmúlt 3 évben mindig
. Oldalakat lehetne írni a rengeteg történésről, de én inkább csak egyet írok: nagyon sajnálom a Toyota-t, mert szerintem megérdemelte volna a győzelmet. Viszont a 2-es Porsche csapat alatt le a kalappal, mert ez a Le Mans legnagyobb mentése volt. Tetszett idén a P2 osztály is, jó kis csaták voltak és csak egy hajszálon múlott az abszolút győzelem. GT Pro előtt meg le a kalappal
.
Szóval jövőre, veletek, ugyanitt
.
(#557) Milka 78: most is 15 perces blokkol dolgoztak, mert direkt figyeltem. Annyi, hogy éjfél után átálltak a kb. 30 perc / 1 kis reklám (ez tényleg kicsi volt). Majd olyan reggel 6 felé tértek vissza a 15/nagy reklám blokkra.
Ami dühítő, hogy francért nem lehetett volna ezt PiP-ben megoldani. Tetű Eurosport
.
Direkt belefogok nézni a tour de dopping....bocs france-ba, hogy ott hogy lesz, mert gyanítom azt a csodás doppingciklit nem fogják 15 percenként megakasztani
.
-
Ventur@
senior tag
Ezt nem hiszem el, ami az idei Le Mans-on van
. Mindegyik P1-es autóval volt gond és az amelyiket közel 70 percen át szereltek - jeleneg - az egyetlen olyan P1-es, akinek még van esélye megvédeni a hybridek becsületét.
Hihetetlen, komolyan mondom. Ez az utóbbi három Le Mans valami kegyetlen drámákkal van tele.
.
Még messze a vége, mert vánszorogva talán beér az 1-es Porsche a boxba, de ez innen nagyon meredek lesz.
-
Ventur@
senior tag
Kár, hogy LMP1-ben csak 6 autó van. Nagyon el kellene ide ismét egy francia márka. Illetve kérem vissza az Audi-t
.
Viszont LMP2 és GT-ben garantált a nagy csata. Ez 100%.
Jövőhéten már teszt, szóval lehet készülődni
.
-
Ventur@
senior tag
-
Ventur@
senior tag
Azért nem tehette volna meg ezt a Toyota, mivel egyrészt ott nem parkolhat le egy körre, másrészt meg egy szintidőt teljesíteni kell, ami így nem lett volna meg és kizárják őket. Igaz így is értékelhetetlen lett az idejük.
Remélem jövőre visszatérnek, mert most már kijár nekik egy győzelem
.
-
Ventur@
senior tag
Mi Le Mans volt ez édes istenem
. Na ezért érdemes mindig egy évet erre várni
. Ha ezt nem látom élőben, akkor senkinek nem hiszem el az utolsó 5 percet, ha elmeséli.
Megérdemelte volna a Toyota, de hát a versenyt az nyeri, akit a kockás zászló elsőnek leint. Megérdemelte ennek ellenére a Porsche a győzelmet. Audi számomra alulmúlta magát. Voltak gondjai, de nem erre számítottam. Lehet ezt a dízel technológiát el kellene felejteniük és valami benzinessel visszatérni jövőre.
Ford előtt le a kalappal és hát ismét nagy csata volt a GT osztályokban
.
Innovative autó meg:
!
Jöhet a 2017-es Le Mans
.
-
Ventur@
senior tag
Nagyjából vagy este 10-11-ig kell így "eltűrni" a közvetítést, utána már ritkábban vannak reklámok. Vagyis nekem tavalyról ez rémlik.
De tény, hogy eléggé agybszó tud lenni. Érdekes más közvetítést nem tudnak így félbeszakítani soha
.
(#431) Feketelaszlo: Szép lista
. Én ennyire nem tudok belemenni, mert én szó szerint csak néző vagyok Le Mans alatt
. De íme, azért valami:
LMP1:
Audi
Porsche
ToyotaLMP2:
Nem tudom, mivel nem ismerem a mezőnyt egyáltalán
.
GTPro:
Ferrari
Corvette
Ford, Porsche. Legalább egy Ford GT végigmegy.GTAm:
Ezt is passzolom
.
Innovative:
Remélem végigmegy.
-
Ventur@
senior tag
Egy - szerintem - eléggé jó kis összefoglaló a Totalcar-tól
: Le Mans 2016: minden, amit tudni szeretnél
Tegnap este mekkora zuhany zúgott le a pályára és amit az SC levágott az nagyon komoly volt
:
WEC Le Mans 2016 | Safety Car aquaplaningViszont nekem ez a Ford GT annyira nem jön be. Külső okés, de hangja az nem vérlázító számomra. Sorrend nálam így van (szigorúan hang!!!):
Corvette
Aston
Porsche
Ferrari
Ford GTNa lehetne már szombat du. 3
.
-
Ventur@
senior tag
22:00-tól időmérő az Eurosport 1-en. Lantos András meg valaki még lesz, csak nem jut eszembe a neve
. Talán Várhidi Ferenc...asszem
.
Néztem a gyakorlást és meglepően jól, ment az egyedi autó
.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Feketelaszlo #422 üzenetére
Érdekes lesz. Fokozott figyelemmel fogom akkor ezt a csapatot követni a versenyen
.
Zanardi-ról tudtam, hogy lábak nélkül versenyezik (WTCC, 2005, Oschersleben. Az első győzelme és a mai napig emlékszem rá
), de azért az teljesen más, mert neki legalább a karjai megvannak
.
Nem akarok ebből rosszul kijönni és nem is akarom, hogy bárki rosszat gondoljon rólam. Minden esetre továbbra is veszélyesnek tartom, hogy valakit így hagynak versenyezni
. De hát nem én csinálom a bulit
. Nagy respekt Frédéric Sausset-nek és a csapatnak, ennek ellenére
!
-
Ventur@
senior tag
(#419) vlevi: Az hogy csak 2 autó/LMP1 azon nem lepődtem meg. Már tavaly a közvetítés közben is volt erről szó, hogy 2016-ban csak 2 autóval indulnak LMP1-ben a csapatok.
Ford GT-re nagyon kíváncsi vagyok, de legjobban a Corvette-re, meg a mennydörgés hangjára
.
(#420) Feketelaszlo: Kösz az infót, így már érthető az Innovative kategória.
Amit most írok, azt nem lenézésből írom:
...de remélem nem engedik végigmenni ezt a pilótát. Ez így ebben a formában nagyon veszélyes. Egy baleset esetén akár menthetetlen is lehet a helyzet. Még egyszer leírom, hogy nem lenézem, hanem becsülöm, hogy ebbe belevágott. Jómagam is súlyosan fogyatékkal élő vagyok (bal láb, térd fölött amputálva) ezért becsülöm amit elért, de nem tartom helyesnek engedi elindulni, egy ekkora kaliberű versenyen, egy ennyire súlyos fogyatékossággal élő embert.
-
Ventur@
senior tag
válasz
Feketelaszlo #417 üzenetére
Már nagyon bennem van a bugi, szóval kezdődhetne már
.
Erről az Innovative kategóriáról mit lehet tudni? Illetve jobban az autóról érdekelne valami, mert én csak 2014-es adatokat találtam róla.
Egyébként komoly a lista és komoly nevek vannak idén is. Aminek örültem:
- Dempsey-Proton Racing ismét ott vannak
- Andy PriaulxAz a Labre Competition Corvette komoly lesz 2 versenyzővel
.
-Mike-: A drog rossz....értem?
-
Ventur@
senior tag
válasz
Frenky89 #414 üzenetére
Amíg emberi időben fognak menni a közvetítések (értsd: kb. este 9-10), addig tuti sok lesz. Éjjel meg hajnal szerintem kevesebb.
Hiszen ki akar majd akkor TAG Heuer órát venni hajnalban, vagy bármi mást
?
Le Mans 2016 indulóklistája:
[Indulók listája]
ugyanez pdf-ben, ha kell valakinek:
PDFLMP2 mezőny majdnem annyi, mint a GTEPro és Am
. Alig várom már, hogy kezdődjön
.
-
Ventur@
senior tag
-
Ventur@
senior tag
Most már stim, csak hát a megfogalmazás miatt nem volt tiszta
.
Akkor is kell egy 919 Hybrid na
.
-
Ventur@
senior tag
Tervben volt az Audinál, hogy 4 etap után cserélnek gumit, ha jól emlékszem az éjszakai menetekre tervezték ezt, de kiderült, hogy semmivel nem jobb a gumifogyasztásuk, mint a Porschenek. Pont ezért tervezték ezt, mert erőből nem mentek volna el a "márkatársak" mellett
.
Vagyis nekem valami ilyesmi rémlik a közvetítés alatti beszélgetésekből
.
Nekem ez tetszik, de valamit nem értek benne, vagy csak nem tudom értelmezni
:
A 919 Hybrid 2.22 kWh (8 megajoule) energiát nyert vissza és használt fel körönként. Ezzel három hónapon keresztül lehetne ellátni egy családi házat elektromos árammal.
Tehát most körönként annyi energiát termelt/használt egy 919, amivel egy családi házat 3 hónapon át ellátna árammal? Egy kör alatt
? Mert ha ez tényleg így van, akkor megyek megveszem ezt a 919-et és bebikázom, aztán termelje nekem az áramot
.
-
Ventur@
senior tag
Nem 100% az amit leírtam
. Valahogy vissza kellene keresni, amit a közvetítés alatt mondtak, mert egy ideig fejtegették ezt az egészet.
Ami "biztos": FWD motor és RWD hybrid lett tervezve a Nissan-nál. Mindent az aero-nak vetettek alá, mivel sok a nagytempós rész Le Mans-ba. Pont - talán - ezért lett így tervezve a hajtás, hogy a hybrid kigyorsnál besegít, később meg elég az FWD hajtás. Csak hát ugye a hybrid rendszer nem működött (benne volt az autóban, csak nem működött!), így adtak a sz*rnak egy pofont a első hajtással
.
-
Ventur@
senior tag
Nem tudom 100%-ra megerősíteni - mert már nem emlékszem rá
- de talán Vályi Pista mondta a közvetítés alatt, hogy semmilyen hybrid rendszer nem volt a Nissan-nál. Egyikben sem! Egyszerűen nem lettek kész vele időben.
Mennyire lehetett látni rajtuk, mikor mutatták őket egy-egy kanyarnál, hogy front hajtásúak.
-
Ventur@
senior tag
Már most hiányzik a Le Mans, a bánat vinné el
.
Egyébként meg, ha már Porsche, akkor:
Hideg kirázott tőle, de az a kellemes fajta
.
-
Ventur@
senior tag
Valahol olvastam, vagy a közvetítés alatt volt róla szó (talán Lanti fejtegette), hogy alapvetően nem lett volna rossz a Nissan elképzelése (FWD hajtás + hybrid RWD), csak ugye nem lettek készen vele egyáltalán. Így - állítólag - 1200+ LE kellett az első kerekekre vinni, ami azért elégé beteg
. Viszont ahhoz képest még jól is bírták, bár ugye a legjobb Nissan is valami 150+ kör hátránnyal végzett, tehát ez így alapvetően csúfos kudarc. Viszont abból a szempontból jó, hogy volt Porsche, Audi, Nissan és Toyota. Jó lenne azért egy Peugeot is oda a sorba, vagy ami a WSR-en volt Reanult-ból (nem tudom mi volt a neve. Verstappen is ment vele Spa-ban) csinálnának egy LMP1-es autót
.
Viszont a C7R előtt le a kalappal. Igaz, hogy a végére kellett a mák, de akkor is megsüvegelendő, hogy 1 autóval tolták végig az egészet....és milyen hangja volt
.
-
Ventur@
senior tag
Nagy gratula és elismerés a Porsche-nek és a Corvette-nek
.
Egyik tippem sem jött be - Audi, Aston győzelmet vártam
- de bánja a fene. Megérdemelte mind a két gyártó - természetesen a GTAm Ferrari-ja is.
Jövőre, veletek ugyanitt
!
-
Ventur@
senior tag
Na ez csak az én kíváncsiságom, de:
Szerintetek 2-3 éve múlva lehetnek hybrid GT autók? Ez most az LMP1-eket nézve jutott eszembe
. Illetve amire kíváncsi vagyok, hogy szerintetek lenne-e értelme egy hybrid GT autónak
.
Futamról: Eddig a megérzéseim szerint alakul minden
. Jó kis csaták vannak azért
.
...és elkezdtem én is az esti etapomat, pár sörrel és pár e-drinkkel
!
-
Ventur@
senior tag
A megmaradt privát C7R is oda lett csapva és szinte ugyanott, mint ahol a gyárit törték meg. Közvetítés alapján eléggé kétséges, hogy az az autó is elindul
. Eddig -2 autó már.
Motion_Blur: Nekem annyira nincs bajom Várhegyivel, de én Lantos Andrást, meg Vályi Istvánt várom
. Remélem utóbbi tényleg közvetít, mert tudtommal ott vannak Le Mans-ban
.
-
Ventur@
senior tag
Na még az ág is húzza a Nissan-t
. De ha már Nissan, ezt csekkoljátok meg
.
Assetto topikba linkelték. Kegyetlen nagy! Ja és Chrome alatt nézzétek, mert Firefox alatt nem jó!
INCREDIBLE LE MANS 360° LAP! GT-R Drives First EVER 360° lap of #LeMans
-
Ventur@
senior tag
A #67 Chevrolet Corvette C7R nem lesz ott szombaton a rajtrácson, mivel a tegnapi "első" időmérőn rommá törte Magnussen
. Nagy kár, mert a GT mezőny legszebb hangú gépe volt a C7R.
Porsche elhozta mind a 3 helyet elől, majd a 3 Audi, utánuk a 2 Toyota és messze lemaradva a 3 Nissan. Remélem idén is Audi győzelem lesz és izgalmas befejezéssel
.
Viszont a GT osztály nagyon komoly lesz. A legjobb GTPro és GTAm között 2-3 tized volt az időmérőn, szóval hajrá Aston
.
-
Ventur@
senior tag
Foteldriver vagyok szólva úgy kezeljétek amit írok
:
Mennyire látszik, hogy a Nissan FWD hajtású. Mind a bejárton, mind a kigyorson. Nem várok tőlük nagy eredményt, de remélem 24 órát végigtudják.
...és egy Audi győzelemben bízok
.
-
Ventur@
senior tag
vlevi: ...és tényleg! Még tegnap mondták is az időmérő közvetítés végén az egyik interjúban, hogy eső várható. Na mindegy. Azért megnézzük esőben is mit tudnak a szekerek
.
Kérdés:
GTAm és Pro: Miért sárga az Am lámpák? Csak megkülönböztetés a két kategória között, semmi más
? Ezt már több Le Mans-nál is megfigyeltem, de vagy elsiklottam felette, vagy nem figyeltem oda, hogy ha elmagyarázták. De még mindig érdekel a dolog, mert én másra nem tudok gondolni, csak hogy a két kategóriát így különböztetik meg egymástól
.
-
Ventur@
senior tag
Tavaly is néztem - igaz akkor csak olyan összesen 10 órát láttam - idén sem hagyom ki. Tavaly mikor leintették, már akkor azt vártam mikor lesz a következő
.
Egyébként erre a cikkre gondolsz? Mert éppen most kezdek neki, szóval még nem olvastam
.
Na igen a kanyarsebesség. Tegnap pont ezt beszéltem lakótársammal is. Félelmetes! Tudom , kipörgésgátló is van ezekben (LMP1 tuti), de akkor is durva.
Viszont ez amúgy hogy van? Mert ahogy hallgattam olyan volt, mint ha kb. 120-130 km/h-ig csak a "villanymotor" menne (tolja ki a kanyarból rendesen), aztán jön a benzin/dízel motor 300+ km/h-ig. Vagy hogy van ez
?
Nissanra kíváncsi vagyok én is, bár eddig nem túl acélos a teljesítményük (körönként kb. 20 mp a lemaradás a legjobb LMP1 időhöz képes). De hát ez Le Mans, itt bármi történet, mint tavaly is
. Fúúú én már nagyon be vagyok zsonga
. Bár hozzáteszem, hogy én csak foteldrukker vagyok, tehát semmit nem tudok úgy konkrétan a technikai hátterekről, statisztikák meg ilyenek
.
Na ma időmérő megint, szóval kíváncsi leszek ma mi lesz
.
-
Ventur@
senior tag
Üdv!
Ide is bejelentkezek, hogy még véletlenül se a Túraautó topikot "szemeteljem" szét
. Remélem lehet majd jót diskurálni az eseményekről
.
Tegnap délután és este nézve az időmérőt hallgattam hogy, milyen érdekes hangjuk van ezeknek a hybrid autóknak. Mondjuk nekem tetszik (belső hang). Elsőre a Porsche jött be, de aztán rájöttem, hogy az Audi-é számomra tetszetősebb
.
Na szombaton betárazok pár doboz e-drinkkel, hogy bírjam a 24 órát én is
. Az meg számomra külön csoda, hogy az Eurosport 24 órában végig adja. Sporttörténelem
.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- World of Tanks - MMO
- Eredeti játékok OFF topik
- Star Trek
- Tudományos Pandémia Klub
- bambano: Bambanő háza tája
- Milyen videókártyát?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Megemeli a GPU-k árát az NVIDIA?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A8 2018 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R730xd 12LFF+2SFF rack szerver - 2xE5-2680v3,64GB RAM,4x1GbE,H730 RAID v ZFS
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- KATONAI ÜTÉSÁLLÓ!!! Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest