Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    válasz Tomi_78 #10147 üzenetére

    A Count megadja a List<T> aktuális elemszámát. Ha mindig a végéhez adod hozzá az újabb elemet (tehát nem beszúrsz) akkor a Count-1 fogja megadni az utolsónak hozzáadott elem indexét vagy -1-et ha nincsen még benne elem.

    Debuggolni próbáltad már a programodat hogy megtaláld a hibát?

    Ha a tank leesésére az animáció miatt van szükséged, az érthető. Ha viszont így akarod megkapni az induló Y koordinátáját az számomra fura. A platform elemednek van egy pozíciója az Y tengely mentén, van magassága, a tanknak is van kiterjedése ebből előre ki tudod számítani, hogy mi lesz a tank Y koordinátája.
    Mondjuk én tuti úgy oldanám meg a platfom elemeket, hogy azok egy egy mezőt teljesen elfoglaljanak, tehát játék kezdetekor a pályarajz alapján triviális legyen, hogy a mozgó elemeknek mi az Y koordinátájuk.

    Az ütközésdetektálási kód (nem próbáltam meg értelmezni) nem tűnik bombabiztosnak, illetve nem látom, hogy miért kell neked téglalapok ütközésének detektálásához kódot írnod? A frameworkben amiben dolgozol nincsen Rectangle osztály aminek lenne bool Intersects(Rectangle other) metódusa?

Új hozzászólás Aktív témák