Új hozzászólás Aktív témák

  • sanzi89

    addikt

    Sokáig nézegettem egy kényelmes és jó minőségű vezeték nélküli fejhallgató után. Októberben meg is vásároltam egy Sennheiser RS 175-öst, ami a mai nap tönkrement.

    2017.10.09.-én vásároltam az Extreme Digital-ban a Sennheiser RS 175-ös vezeték nélküli fejhallgatót. Az eszközt azóta napi szinten használom pár órát, és éjszaka mindig a dokkoló egységen volt töltés céljából. A felhelyezéskor piros led reggelre mindig zöldre változott, azonban 3 napja pirosan világított reggel is. Kb 10 perc használat után az eszköz kikapcsolt, mondván, hogy lemerült az akkumulátor. Az akkumulátort kicseréltem egy vadonat új Sanyo Eneloop AAA akkumulátorra, amivel hasonló hibát produkált. Itt egy egész éjszakás töltés után reggel folyamatosan villogott pirosan a töltő led. Mindkét "hibás" akkumulátorra multiméterrel rámérve 1.45V-os feszültséget mérek, ami ismereteim szerint egyáltalán nem hibás. Az akkumulátorokat egy Voltcraft IPC-1L processzor vezérelt töltőben is teszteltem, tudják a gyári értékeiket, így nem hinném, hogy az akkumulátorral van a probléma hanem a fejhallgató hibásodott meg.

    Nagyon csalódott vagyok, hogy - szerintem - egy prémium gyártó egyáltalán nem olcsó terméke 2 hónap használat után tönkremegy.

    Felvettem a kapcsolatot az Audio Partner Kft-vel, mint elvileg hivatalos szervizzel, remélem az ügyintézés méltó lesz a Sennheiser névhez, ha már a termék minősége egy aliexpress-es szint...

    A fejleményekről beszámolok.

    "Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

Új hozzászólás Aktív témák