Hirdetés
- SSD kibeszélő
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Samsung LCD és LED TV-k
- Lefőtt a szombati hardverpárlat
- Blu-ray lejátszók
- Kína nagyon pályázik az összes GeForce RTX 5090-re
- Projektor topic
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Használhatatlanná teszi az egyes HP LaserJet nyomtatókat egy új firmware
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
boborján2
aktív tag
válasz
kezo0 #135799 üzenetére
ott virít a fiókomban, hogy nincs kifizetve a számlám, ami azért enyhén frusztráló
Most őszintén, ez a legnagyobb baj?
Minden hónapban belépsz és ezt nézegeted, hogy idegesítsd magad?
Ha semmilyen anyagi hátrány nem ér azért , mert ez így működik, (már pedig leírtad, hogy nem) , akkor Te szándékosan saját magad húzod fel ezzel ahelyett hogy elengednéd a dolgot.
+ Még mindig ott a lehetőség hogy ezen változtass, hiszen kifizethetnéd saját magad is és akkor, nem virítana a fiókodban (határidőn túl!) , hogy nincs kifizetve.
Ez már kb. ugyanolyan, mint ha aki kártyával fizeti még épp időben és mindig belépkedne és azt nézegetné, hogy mikor tűnik már el a fiókból , hogy tartozás van. Mint ha az ember szándékosan magát akarná idegesíteni.
Közben meg nincs tartozás és így a figyelmeztetés figyelmen kívül hagyható.
Nálam is ott virít sokszor , de számít? Nem mert kifizettem, innentől kezdve az a figyelmeztetés csak más színű pixelek a kijelző azon területén. Nálam ennyi jelentősége vanÁltalánosságban véve , meg mindegyiknél van valami nyűg és adott esetben mindenhol megy a bénázás. ((Lásd évekre visszamenőleg a Trékom - CF routing problémája.
Na az már baj, azon biztos nem segítesz saját hatáskörben. Örüljünk neki , hogy itt épp csak ennyi.))DE! Ez legalább egy olyan probléma ami ellen az előfizető saját hatáskörben is tehet. (ha akar....)
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest