Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eM'82

    addikt

    ismét chateltem a samu ügyfélszolgálattal. Hiába nyaggattam, + felhívva a figyelmüket, hogy csak létezik olyan készletgazdálkodás, meg végtére is ők a samsung magyarországi képviselete... ez volt az ultimate válasz:
    "
    Köszönjük még egyszer, hogy a Samsung Galaxy S25 Ultra okostelefonra esett a választása. Az előrendelési időszakban minden várakozást felülmúló megrendelés érkezett az ön által is kiválasztott, csak a Samsung Webáruházában kapható Jetblack titán színre, ami miatt sajnos készlethiány alakult ki. Mindent megteszünk azért, hogy készleteinket feltöltsük, ezért szíves türelmét kérjük amíg további információval tudunk szolgálni a megrendelt termék várható kiszállításával kapcsolatban."

    ja, meg hogy bíznak benne, hogy mihamarabb megkapom a készüléket. Ergo megy a bullshit. Tényleg olyan, mintha a sarki Zsemle bt frissen induló webshopja lenne.

Új hozzászólás Aktív témák