Aktív témák
-
viw
aktív tag
11.10 tapasztalatok:
(kezdő vagyok, így lehet én rontok el valamit)- 11.04 friss telepítés után alt+f2-> update-manager -d
- frissítés vége előtt kb. 5 perccel:„ubuntu-desktop” nem telepíthető
A frissítés folytatódik, de a(z) „ubuntu-desktop” csomag működésképtelen állapotban lehet. Ezzel kapcsolatban küldjön be hibajelentést.
dependency problems - leaving unconfigured- 11.10 elindul majd frissítés közben:
A frissítések nem telepíthetők
A frissítés megszakadt. A rendszer használhatatlan állapotban lehet. A helyreállítás azonnal indul (dpkg --configure -a).- restart közben - számomra értelmezhetetlen - hibaüzenetek, de elindul.
- frissítés többszöri próbálkozásra lefut, közben és utána is több modul/program folyamatosan összeomlik.
- nem tetszik a felülete ezért klasszikus gnome: sudo apt-get install gnome-panel
- ezen nem jelenik meg a hálózati kapcsolatokat jelző ikon ill. bluetooth ikon
- nem lehet sem az asztalra sem a panelra kitenni semmilyen programindító ikont.
- a programmenüben nincs helyi menü (amivel a fenti sorban írtakat megvalósítanám)
- szoftverközpontnak ha jól tudom új felületének kellene lenni, de nem az.
- a dátum, idő együttes a panel középső részén jelenik meg és nem tudom lemozdítani onnan.
- panelre nem lehet kattintani, ill. lehet, de nem történik semmi.kb ennyi...
Aktív témák
- The Elder Scrolls Online Imperial Collector s Edition
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem.
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad 3: i3-10GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Samsung Galaxy A32 5G / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó garancia