Hirdetés
- 4K-s okosmonitor huppant le az MSI tervezőasztaláról
- Almás felhangokat pendít meg a Cougar legújabb, E-ATX-es háza
- A kelleténél jobban lebutítja egyes GeForce RTX 5090-es VGA-it a Zotac
- Komoly technikai frissítést kap a Grand Theft Auto V
- És akkor bevillant a nagy ötlet: miért ne lehetne hűteni egy tápcsatlakozót?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen házat vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nyomtató topik
- Modding és elektronikai kérdések
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korábban két évig használtam egy 1.8-as, 122 lovas hibrid Corollát, a mostani cégemnél pedig párszor vezettem Ceedet az 1.5 T-GDI motorral, de volt közben itt is Corolla 1.8 hibrid csereautó gyanánt.
Túlnyomórészt városban sokkal jobb szerintem a Corolla, autópályán viszont a Ceedre tenném a voksomat. Anyaghasználat, kidolgozás minősége pariban van.
Úgy emlékszem, hogy a forgalmiban 118 kW (160LE) volt a Ceednél, de nagyon gyengének érződött, kézi váltós volt, többször majdnem lefulladtam vele.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mobilinternet
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- További aktív témák...