Hirdetés
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Eldőlt, hogy lesz-e céges internetadó az EU-ban
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Milyen Android TV boxot vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IPTV, xDSL / kábelnet / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kacsaesokos
tag
Sziasztok.
Albérletben lakom, lakótársam nevén van internet és telefon előfizetés. A különböző sport események miatt szeretnék tv-t, mivel 2 hónapja, nem sikerül megállapodnunk, hogy rendelje meg a tv előfizetést, ezért én fogok csak tv-t kötni a lakásba. Gondolom sajnos arra nincs mód, hogy kedvezményes áron kapjam a tv szolgáltatást mintha a 3-as csomagban lenne, függetlenül, hogy ezek vannak/lesznek a lakásba csak más előfizetőnél. Inkább az a kérdés, hogy kell valami kompromisszum a jelenlegi eszközök miatt, vagy hoznak minden szükséges eszközt/kábelt, hogy párhuzamosan tudjon menni a jelenlegi net, illetve a majdani ip tv.
-
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
kentucky #70194 üzenetére
Ha ennyire biztos vagy benne, legalább jelentetted/jelentettétek hibára? Magától nem fog megoldódni, ha tényleg szolgáltatói hiba, bár én ezt még mindig nem írnám alá, ugyanis nekem ezeket a tüneteket néha produkálja a céges hálózatunkon, ami TARR alatt működik és visszatérő probléma.
-
válasz
szpetya007 #70190 üzenetére
Állíts be egy olyan csatornát, amit senki más nem használ a környéken. 300Mbps linksebességre képes eszközökkel, kedvező környezetben, akár 100Mbps fölé is mehet a valós sebesség. De az esetleges további kérdéseket inkább ide írd...
-
DJ. Ru$y
nagyúr
Hát srácok ez a YT probléma érdekes, és szerintem inkább YT-hoz köthető, mint a Telekomhoz, ugyanis én tegnap az első "jelentések" után is néztem gépen videót, majd lefekvésnél a TV-n lévő app is simán vitte a FHD videót és jelenleg is hasonló a dolog, simán megy.
szpetya007
Megkérlek, hogy 5 percen belül használd a szerkesztést, és jelöld, hogy kinek válaszolsz! Köszi. -
szpetya007
csendes tag
válasz
Intruder2k5 #70187 üzenetére
A telekomon nem az oké, de a routeren igen. Vezetéken megvan a sebesség, és másik routerel is nagyobb. Viszont ennek a routernek is tudnia kéne bőven ezt a sebességet ezért nem értem a dolgot.
-
wmati
addikt
válasz
szpetya007 #70185 üzenetére
5Ghz lehet megoldás mondjuk.
-
válasz
szpetya007 #70185 üzenetére
Szia!
A 120Mbps kábelen értendő, a WiFi-n elérhető sebesség nagyon sok dolgon múlik, de a Telekom-on nem.
-
Tin
veterán
válasz
Intruder2k5 #70182 üzenetére
nem, sajnos, valami gond van a YT irányába a hálózattal, több DNS-el is próbáltam, de ugyanaz a jelenség, egyszerűen lassú a sávszélesség arrafelé. más irányba meg jó. volt már ilyen, valamit félrekonfigoltak, és elroutolnak a franc tudja merre, lehet, hogy valami usa szerverről jön a stream egy közelebbi cache helyett.
-
szpetya007
csendes tag
Sziasztok! Telekom 120MBit netem van egy Sagemcom F@st 3686AC modem/router-el, viszont WIFIN 50-nél többet sehogy sem tudok mérni, mögé tettem egy TPLInK routert azzal tud 65-70-et. Valakinek valami ötlet?
-
p87
senior tag
Szintén szar a youtube... @vdsl
-
kentucky
őstag
válasz
Intruder2k5 #70182 üzenetére
Tegnap nekem is YT problémám volt, de DNS nem segített. Nem magával az oldallal volt a gond, hanem a streameléssel.
-
Google DNS nem segít a YT problémán? Korábban volt már máskor is, hogy segített az akadozó előtöltésen.
-
Tin
veterán
na, látom akkor a youtube is áldozatul esett a telekom nagy hálózatfelújításának. tegnap óta nézhetetlen...
-
jbl
senior tag
YouTube akad nem lehet nézni
vdsl
-
Ku'leth
tag
válasz
dptrsk #70152 üzenetére
"Ha a Telekom meglépné, hogy megemeli minden(vagy legalább annak a csomagnak a havidíját, amit te használsz) csomag havidíját ~350 forinttal, akkor amiatt felmondhatnád.
De ennek a legkisebb az esélye."Ebben reménykedek hogy vannak olyan smucig desznyók' hogy ezt is direktbe leszámlázzák és máris meglenne a jogalap.
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
206 cc #70167 üzenetére
Csomagváltás 2 kattintás a központban T-s eszköz újraindítás után általában már az új sebesség jön.
Azt jelezheted, ha lóg egy vezeték kimennek lekapják és kész, ha van kapacitás, ha nem, akkor ott marad 3-4 évre, mint a szomszéd utcában, az egyik oszlopra fel van tekerve nagyjából 5-6 méter vezeték, mert Ez úgy jó alapon.
-
206 cc
senior tag
Sziasztok!
Tegnap bekötötték az optikát de volt valami gubanc a megrendeléssel ,mert elírták a szerződésben hogy én 120 ast rendeltem a szerelőnél levőben meg 50 volt,de lebeszélte rögtön telefonon ,módosítják.Ez kb mikorra lép életbe vagy küldenek SMS-t vagy csak majd észreveszem??
A másik ,hogy a régi réz kábelt is itt hagyták ami lóg az oszlopról......beszóljak szerintetek emiatt?
Köszi az infókat előre is. -
lord_m
senior tag
Sziasztok!
Megint valami változás van a számlázási rendszerben?
Nagyszülők még nem kapták meg az aktuális számlát, melyet minden hónap végén szoktak ( 28-a környékén)...
-
kircsike
tag
YouTube itt sincs.
Optikai net 120-as. -
whitezo88
nagyúr
Jo fel oraja nincs net a X keruletben. Belterin power es dsl lampa vilagit online es telephony nem. Tv sincs kiirast nem latok toluk. Valaki tud valamit? Restart se segitett.
-
#32577792
törölt tag
Facen
TeamViewer Hello Edward, Unfortunately we cannot give you an exact ETA just yet. Our technicians are currently working on it and we hope to be back up and running very soon.
Thanks for your patience and please excuse any inconvenience caused.
Best,
Anna - TeamViewer -
Másnál is 200-300 KB/s a youtube felől a forgalom (kábelnet)? Minden más jön teljes sávon, youtube nézhetetlen...
-
MrPeekaboo
senior tag
Megint fennforgás van felvevős box ügyben ED3 területen (HD adások akadnak, durva beakadás után újraindul), miközben a nem felvevőssel semmi gond. Ez hálózati probléma lehet vagy a box haldoklik? Május 12 környékén is volt ilyen, akkor 2-3 nap alatt helyrejött és rendben működött. Jelenleg ilyen a jelszint.
-
Janusz001
őstag
Hmm... mostantól ha nem kapok számlát időben reklamálok. A múlt hónappal ezelőttit nem kaptam meg, majd a múlt havi megjött a hiányzóval. Befizettem. Erre jön a mostani és +750ft -ot kiszámláznak késedelem miatt.
Nézem mi ez a tétel, +750ft fizetési felszólítás költségei miatt... még ha kaptam volna ilyet. -
válasz
Ku'leth #70151 üzenetére
amiatt mert a Telekom mostantól fizet x forintot az RTLnek, TV2nek?
Ha a Telekom meglépné, hogy megemeli minden(vagy legalább annak a csomagnak a havidíját, amit te használsz) csomag havidíját ~350 forinttal, akkor amiatt felmondhatnád.
De ennek a legkisebb az esélye.2 valószínűbb eset van:
Első eset:Mint, ahogy internetcsomagon is drágítottak 2-2.5 éve.
Azt mondja a Telekom, hogy pl a 2016.09.01 után kötött(és/vagy hosszabbított) TV csomagok díja ~350 forinttal több lesz a mostaninál. Azaz kivezetik a régi havidíjakat felmenő rendszerben.
Ebben az esetben nincs jogod felmondani csak ha letelt a hűséged, s nem akarsz újat kötni.Második eset:
Új csomagok, új névvel lesznek azonos kiosztással, ~350 forinttal drágábban. Itt sincs jogod felmondani, mert a te csomagod díja nem változik, ha lejár a hűséged nem tudod hosszabbítani csak ha új csomagra szerződsz.
Az is megtörténhet, hogy nem az alapcsomagok, hanem a plusz boxok díja, felvétel opció, minicsomagok drágulnak.
Esetleg (bár ez nem valószínű) benyeli a Telekom a díjemelést. S a csatornákon hajtja majd be a díjemelést, pl nem kér RTL2, stb és SuperTV2, stb csatornákat csak akkor, ha azok díja csökken annyira, hogy ne kelljen az ügyfeleknél emelni. -
btz
addikt
Végre sikerült egy kiválló 32%-os "térerejű" Telekom FON hotspotot fognom, így sikerült bizonyosságot szereznem, hogy márpedig CAPTIVE PORTAL létezik!
Mit jelent ez nekünk a gyakorlatban?
Azt hogy ezzel a Telekom Fon szolgáltatást natív kliens nélkül is tudjuk használni, bármilyen wifis eszközzel az oldalunkon, zsebünkben, nyakunkon, és amin legalább egy alap webböngésző elfut! Tehát Windowsos laptopon, Windows phoneon, Linuxon, Limpuszoszun, Winuxon, Gentoon, Bantoon, Okos kávéfözőn, Okos TV-n, minden böngészővel felszerelt wifis cuccon!Természetesen a telepíthető programmal könnyebb az élet, de ezzel belépni sem ördöngős mutatvány. Az ingyen 15 percemet (jelszó nélkül) majd egy nagyobb jelerőséggel bíró hotspot mellett fogom ellőni (ha találok olyat), lesz Speedtest kép, vagy bármit amit szeretnétek, mondjuk megnézem hogy mennyire éli túl/hal bele, ha elkezdek drobboxról fájlokat lehúzni....
-
Tisztelt Hölgyek és Urak!
Az utóbbi napokban kicsit sok lett a DIGI téma a topikban, így azt most töröltem. Megkérem a DIGI-t siratókat, hogy azt ne itt, hanem a DIGI valamely hivatalos csatornáján tegyék meg, ugyanis attól, hogy itt 100x leírják a hiányát, még nem fog oda menni szolgáltatni a DIGI, ellenben itt sokan nem kíváncsiak erre. Ez továbbra is a Telekom topik, legyetek szívesek ennél a témánál maradni!
Alternatív PH-s megoldás: Internet, TV, és telefon szolgáltatók, pro és kontra
Köszönöm!
-
kigyi_23
addikt
válasz
marton.m #70146 üzenetére
Mivel folyamatosan világít az állapotjelző led is ebből arra lehet következtetni, hogy annak annyi. Könnyen orvosolható a dolog másik hálózati kártyát lehet bele tenni, de a tv-be ugye ez nem ilyen egyszerű. Érdemes biztosító felé jelezni a dolgot, egy hálózati kártyát könnyedén kiköhögnek még ők is. TV már nehezebb dolog a biztosító el fogja mondani mit kell tenned, többnyire csak számla ellenében fizetnek (javításról, új eszközről), de a villámvédelemről neked kell gondoskodni és ezt néha ellenőrzik is. Mostanában még UPS-t is kérnek a gép elé és néhányan csak úgy hajlandóak fizetni ez elég érdekes.
A te eseted azért egyszerűbb, mert csak hálózati eszközökön ment keresztül így valószínűleg kisebb összeg miatt nem lesz gond a kifizetéssel sem.
-
marton.m
tag
válasz
DJ. Ru$y #70145 üzenetére
Próbáltam a sorrendeken változtatni, de nem változott semmi. Ez alapján a HGW portjainak hibáját kizártam, valamint a kábelekkel sincs gond másik gépen, egyből csatlakozik.
Hozzátenném, hogy a hibás gép nem látja a hálózatot sem, szóval mintha be sem lenne dugva az UTP kébel. -
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
marton.m #70143 üzenetére
Próbáld meg, hogy a HGW-n lévő portokba más sorrendben dugod be az eszközöket, így ki lehet zárni a HGW-t, ha ezek után is 2 porton nincs internet, akkor egy teljes resetet javaslok, ha úgysem, akkor pedig hibajelentés, eszközcsere. (Az is megoldás, hogy egy működő kábeles géppel leteszteled mind a 4 portot, az a legegyszerűbb)
-
studiod1
tag
Felénk is kb másfél éve mikor kötötték az iptv-t másztak az oszlopra bár a réz benn volt csak sajna selejtes kábel-vonal, egy szerelő volt 4 oszlopközt kellett új kábelt húzni én lettem a segéd ez volt a fiamnál,a saját vonalamhoz már 2 fő jött de ott is maradt a mászóvas technika,nem irigylem őket.
-
marton.m
tag
Sziasztok!
Problémám a következő: a hétfő hajnali nagy vihar óta a házban található 4 eszközünkből kettőn nincs internetelérés, a wifi hibátlan. Első nekifutásra beszéltem egy telekomos ügyintézővel, ő nem talált belső hibát. A két hibás eszköz egy PC és egy LG tv, amik egy helységben vannak, UTP kábbellel a routerre kötve. Ezek alapján a kábelek meghibásodására gyanakodtam, de a kébeleket felcseréltem a gépek között, és a helyzet nem változott: ugyan azokon a gépeken nincs internetelérés. Ezek alapján már csak arra tudok gondolni, hogy egyszerre hibásodhatott meg a hálózati kártya a PC-n és a TV-n is.
A hibás gépen az alaplapi állapotjelző led az UTP kábel bemeneténél folyamatosan narancs színben világít, kihúzott kábel esetén is.
Ilyen helyzettel én még nem találkoztam, ti mire gyanakodnátok, esetleg mit próbálnátok?Válaszaitokat előre is megköszönöm.
-
Nooeca
senior tag
Mivel villanyoszlop és nem 230 folyik ott, így kötelező a munkavédelmi előírás. Ez az áramszolgáltatóknál nem kérdés.
Ezzel szemben az ilyen nem is erősáramra specifikálódott (bár mondjuk annyira nem nevezném erősáramnak ami ott megy), hanem gyengeáramú kivitelezők (koax, optika, stb) sorra nem tartanak be semmi előírást, aztán meg csodálkoznak hogy megrázó élményeik lesznek vagy hogy megtanulnak repülni.
Elhiszem hogy lassú lenne úgy, hogy mindig kikötik magukat, meg minden, de a munkásnak nem kellene elvállani a feladatait úgy, hogy a megfelelő munkakörülmények nincsenek neki megteremtve. Az EON ELMŰ DÉMÁSZ is egyből elfenekelne ha valahol észrevennék hogy nem úgy dolgozol hogy az biztonságos legyen.
-
btz
addikt
Nálunk is nemrég voltak kint a T-től "földkábelesek, törzskábelesek". Egy nagyobb platós kocsival voltak, rajta létra, azt támasztotta az oszlopnak, azon ment fel, igaz nem is nagyon figyeltem meg, de nem láttam, hogy bárhol kikötötte volna magát.
Az E.ON emberei is voltak kint, még tavaly ősszel, na azoknál tényleg darus kocsi, bukósisak, vastagruházat, stb... A lényeg hogy szembetűnő a munkavédelmi felhozatal. Bár gondolom a munkavégzés tipusa is meghatározza a szükséges eszközöket. A 2 általam látott esetből kiindulva pedig nem biztos, hogy lehet általánosítani. -
Nooeca
senior tag
válasz
kigyi_23 #70137 üzenetére
Egy helyszínelés után kb 1-2 nap ugyanúgy folytatódhat majd a munka. Az oszlopok elég veszélyesek tudnak lenni, ezzel én is tisztában vagyok, mivel eredetileg villanyszerelő is a szakmám, de oszlopokhoz már nincs közöm.
Mondjuk sosem értettem minek másznak, van daruskocsi, nem csak hogy gyorsabban menne a munka, hanem nem lenne olyan veszélyes sem + a daruskocsi önmagában nem költség, mert nem örökre kell megvenni, elég csak bérelni... ma már nem nagyon van olyan villanyszerelő pl. az ELMŰ-nél, aki még oszlopokra mászna... ellenben van sok ilyen alvállalkozó aki alapvetően ugye kisfeszültséggel dolgozik, mégis jobban pórul jár mint aki erősárammal foglalkozik.
Szóval nem biztos hogy ez így annyira "költséghatékony". Mármint a darus kocsi hiánya.
-
kigyi_23
addikt
Nesze neked optika most egy darabig áll a projekt itt a városban leesett a srác az oszlopról most viszi a heli...
Gyors felépülést neki, sajnos biztosítás nélkül gyorsan leért az oszlopról
Gondolom ilyenkor stop lesz mindenkinek ennél az alvállalkozónál a vizsgálatok végéig.
-
prisz
senior tag
Köszönjük meg az új törvényeknek és aki megszavazta...
-
Rocko66
aktív tag
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
Rocko66 #70120 üzenetére
LAN-LAN kösd össze a két eszközt, kapcsold ki a Tenda-ban a DHCP-t, és működni fog. 2 wifi hálózatod lesz, ha elég a Tenda wifije, akkor a Cisco-ban kapcsold ki a wifit, én viszont azt csinálnám, hogy amennyire messzire tudom tenni annyira messze tenném a Tendát, hogy minél többet fedjen le és hagynám két külön csatornán őket.
-
Rocko66
aktív tag
Sziasztok,
Adott egy T-home-tól kapott EPC3925-ös modem/router aminek a wifi jel erőségével nem vagyok elégedett.
A router/modem az egyik első szobában van,de hátul a konyhában már alig van wifi jel.
Van valami megoldás erre?
Van egy tenda W303R routerom.
Össze lehet kötni az EPC 3925-el,úgy,hogy a vezetékes telefon is működjön?
Köszi előre is! -
kigyi_23
addikt
Én nem tudok érdemben nyilatkozni 2007-ben leváltottam a Telekomot miután meguntam az ócska kis játékukat. Sajnos addig a pontig csak negatív tapasztalatom volt velük röviden:
2-300ms közötti válaszidő még a Bix-ről is igen ez egyszerűen használhatatlanná tette a szolgáltatást. Közben a sávszél ugyan nem teljes egészében, de tűrhető szinten volt. 2 esetben kértem segítséget az IHM-től akik el is jártak tisztességgel az ügyben. Mindkét esetben nekem ítélték meg az ügyet a Telekom ellen ami nagy szó volt akkoriban (talán még Matávnak hívták amúgy). Több esetben találkoztam tisztességtelen üzleti magtartással miszerint kisebb szolgáltatók pl. externet rendeléseit nem teljesítette a T arra hivatkozva, hogy nincs hely a központban annak bővítésére jelenleg nincs lehetőség. Majd felhívta az ügyfelet és saját szolgáltatását kínálta és kötötte be hozzá.... Azóta több száz DSL-es problémával találkoztam a központban sávszél spórolás volt a köbön. Aki nem figyelt annak a szolgáltatott sávszél csak töredéke volt annak amit fizetett és nem a vonal problémája miatt. 5Mbit-es DSL esetén letöltési sebesség 50-60KB/sec volt na lol és még ez is ingadozott mondhatni ez volt a maximum csúcsidőben meg főleg. Ismerős telefonált nézzek már rá vonaldiagnosztika után kiderült az értékek szerint simán vinne ez a vonal többet is tehát az nem gond. Telekomnak hibabejelentés változás persze semmi hibajegyet mindig lezárták azzal, hogy a problémát elhárították. Teljesen furcsa módon a 4. eset után a fogyasztóvédelem említésére a problémát 20 perc alatt elhárították 5Mbit-re kisimult a letöltési görbe azon nyomban. Ha ez 1 eset lenne azt mondanám rendben valaki hibázott, de többször találkozhattam vele ez elmúlt években.Most az optika élesítését várom és ugrok megint a lecsóba. Nem tudom mi vár rám gyűjtöm az infókat innen a fórumról is mivel konkurencia innentől nem lesz (15/3 kábelneten lógok ez a max. azért az Optika által nyújtott előnyökkel nem lehet összehasonlítani). Bízom benne ezúttal zökkenőmentesebb lesz a kapcsolatunk a szolgáltatóval.
Nem szeretem ezt az értékelés dolgot, a szolgáltatás amit nyújtanak ügyfélszolgálat néven egy katasztrófa. Viszont az ügyfélszolgálaton dolgozó szerencsétlennel semmi bajom eddig 1-el találkoztam aki annyira nem tudott semmit ami már nekem volt ciki, de többnyire készségesen állnak rendelkezésemre kutatnak a problémám után és megígérnek mindent amit csak nem szégyellnek
Na ezért az értékelést utálom, mert a szolgáltatást 1-re értékelném, de a szerencsétlennek azért több pontot adnék akivel beszéltem ő nem tehet a cég tunyaságáról.
Rusty teljesen jogos, de jó tudni mik az előforduló hibák és azoknak a megoldás ugyan tényleg többnyire a szolgáltató feladata, de akadnak problémák amikbe mi felhasználók is bele tudnunk futni úgy, hogy közben a saját eszközünk a hibás vagy áthidalni tudjuk a szolgáltató hibáját (kábelnetnél osztók kiiktatása jelerősség növelésére, vagy csak kábelek átnézése ez akár DSL-nél is lehet megoldás, box "újratelepítés" stb). A konkurenciánál meg igen lehetne nekünk is odaírni mekkora lúzer cégek, hogy reklámozzák a brutál sávszélt az egész országban és közben szinte csak lakótömbökben szolgáltatnak.
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
kigyi_23 #70114 üzenetére
Ha idejön bárki is, és ócsárol abból nem lesz semmi jó. Másrészt, ha ide ír egy problémával mi maximum tanácsot tudunk adni, ha van probléma, de sok esetben csak a T tudja megoldani, hibajelentés stb. Akkor meg aztán hiába megy itt a hőzöngés. A másik pedig, hogy miért nem annak a másik szolgáltató topikjában hőzöngenek, hogy náluk nem érhető el az a szolgáltatás?!
-
Spec
őstag
válasz
kigyi_23 #70114 üzenetére
Nekem speciel semmi bajom a Telekom szolgáltatásaival. Nekünk otthon van optikai net, amit 2 asztali gépen vezetékkel, és 3 mobil eszközön használunk wifi-vel, IPTV 2 készüléken, IP telefon, mobil előfizetés, mobil internettel. Mind náluk van, és a szolgáltatással semmi bajom nincs. Stabil, hiba mentes, gyors. Én csak dícsérni tudom.
Egyet nem tudok dícsérni a központi ügyfélszolgálatot. Az katasztrofális színvonalú. Egy egyszerű TV GO belépési problémával, és MT azonosítóval kapcsolatos hibát jelentettem be már kb. 3 hete. Azóta ők is telefonáltak legalább 3x, én is hívtam őket legalább 3x, hogy mi van már. Persze megoldani nem sikerült a gondot, amit szerintem kb. 3 klikkeléssel egy supportos meg tudna csinálni a számítógépén, még menni se kell sehova, mert nem hardveres hibáról van szó. Tegnap kaptam tőlük egy sms-t hogy igénybevettem a hibabejelentő szolgáltatást, és hogy értékeljem őket. What? Nem is értem, hiszen még nem is oldották meg a gondomat, 3 hét alatt... Na én értékeltem
-
kigyi_23
addikt
válasz
DJ. Ru$y #70112 üzenetére
Mindenki a Digi-t dicséri és szidja a T-t, de legalább ilyenkor írná le konkrétan mi a baja. Milyen körülmények között, hogy azok akik még nem T-sek csak akarnak azok lenni tudják milyen hibák jöhetnek elő mik a szokásos gondok. Nekem ezzel semmi bajom sem lenne, ha konkrét példákat hoznának amikkel gondjuk van (persze nem a digi-s összehasonlítást kellene leírni az nem ide való csak azt mi a gondja). Még azt is lehet a probléma megoldható.
-
-
Essejó
veterán
Rákérdezek! T-s ADSL?
Mintegy egy év Gigabájtos Digi után ezt a fost vagyunk kénytelenek használni. Tudnám szidni a T-t de akkor csak azzal telne a napom. Mindenesetre megfogadtam, hogy egy 20 centis gyertyát gyújtok a Hősök terén a templomban amint a Digi elkezdi erre is húzni az optikát.
Félreértések elkerülése végett nem a Digit jöttem dicsérni, hanem a T-t szidom. -
szpetyko
csendes tag
Sziasztok!
Optikai netem van a T-com-tól. Sosem volt stabil, gyakran szakadt, de most már szeretnék a végére járni :-)
Nem értek a hálózatokhoz, ezért elolvastam jó néhány hozzászólást itt, és szerintem nem jók azok a modem által jelzett értékeim...
Az első kép, akkor készült, amikor hazaértem, és bekapcsoltam a modemet (szakadozott), a második kép ezt követően készült, amikor újraindítottam...
Üdv.
Megjegyzem, hogy a bekötés óta nem nyúltam a hálózathoz, úgy van minden, ahogy itt hagyta a szerelőjük.
-
TBone
tag
olyan problémám van, hogy a set top boxon minden lámpa világít folyamatosan, és nem reagál semmire. az állapotjelző piros, és mellette balra világít a három kis led is folyamatosan (zöld, kék, piros). cisco isb2001-ről van szó. megadta magát? van másik box a házban, annak semmi baja, jön rajta adás is.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
Jelszinteket ide írhatsz!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Samsung Galaxy A34 5G 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- Apple Watch SE 40mm 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest