- Házi hangfal építés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házimozi belépő szinten
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Engedélygyűjtésbe kezdett a Poco táblagépe
ma 33 wattos töltéssel és 8 megapixeles kamerákkal várható a Poco Pad.
-
Közel 1 billió dollárt vesztettek a big tech óriásai
it Nagyot kaszáltak a shortolók, az úgynevezett Magnificent 7 közel 1 billió dollárt veszített a piaci értékéből a múlt héten.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Mennyi idő kábelneten egy csomagváltás a legnagyobbra (most L van, de gyakorlatilag elérhető az XXL)? Kicsit viccesnek találom, hogy megvan minden feltétel, 4 napja megrendeltem online, két napra rá telefonáltam, hogy wtf, akkor nem láttak semmilyen rendelést, de elindította újra az ügyintéző, most megint eltelt két nap és semmi információ, hogy mikor állítják át. Kapcsolódik ehhez valamilyen speciális műszaki tevékenység, ami hetekig tart és nem csak egy limitet kell állítaniuk? Vagy csak elveszett az ügyem a T bürokráciai útvesztőjében?
-
addikt
válasz belavagyokbp #38757 üzenetére
Ha az analóg kábeltévére gondolsz, azon egy kicsit kevesebb lett a csatornák száma az elmúlt 2-3 évben, de minden fő csatorna megvan a családi csomagból. A kábelt nem vágják el, azon jön az iptv és a net is, szűrővel elválasztva.
-
addikt
Amikor felajánlották, hogy váltsak iptvre a digitális kábelról, megkérdeztem, hogy az analóg azért megmarad-e és teljesen természetesen azt mondta az ügyintéző, hogy igen és a szerelő srácok sem foglalkoztak nagyon vele. Mondjuk most, hogy már 2 STB van a lakásban, nem zavarna nagyon, ha megszűnne, mert ha iptvn nincs adás, akkor általában net sincs + analóg kábel se (de ez általában évente 2x szokott előfordulni, akkor ha bejelentett karbantartás van)
-
addikt
válasz djculture #40653 üzenetére
Egy: semmi közük mit töltesz le, aki meg aláírja, az nem normális, eleve perelheted a szolgáltatót személyiségi jogok megsértéséért, ha figyeli, mit töltesz le. Azt már hozzá sem teszem, hogyha fenyegetne, hogy esetleg megszünteti az előfizetésedet, mert pl. túlforgalmazol és nem váltasz másik csomagra, kevésbé lesz elnéző velük a hatóság, ha eléjük kerül az ügy esetleg.
Kettő: ha nem tetszik nekik a nagy forgalom, minek szolgáltatnak? Korlátozzák le a netüket vagy árulják dupla áron. Nem véletlenül vagyok Telekom előfizető, a UPC különféle korlátozásaitól mindig is kirázott a hideg. Fizetek inkább másfélszer annyit, de korlátok nélkül használhatom a szolgáltatást.
-
addikt
válasz Gabesz87 #41106 üzenetére
Igen, sajnos ilyen változó, hogy mikor mit aktiválnak azonnal és miért kell legalább 1x telefonálni, hogy megtörténjen az átállítás. Nekem pl. csomagváltást online sosem sikerült még telefon nélkül elintéznem, bezzeg set-top-boxból rendelt minicsomagot szinte azonnal aktiválták. Nem értem, hogy az online rendszerükben miért akad el mindig minden...
-
addikt
Ide megjött mindkét stbre és végre nem világít állandóan a DVR kék HD ledje, ó hogy ezt mennyire köszönöm! Bevilágította hajnalban a fél nappalit.
-
addikt
Sokan mondjátok ezt a 3 gombos kikapcsolást, de pl. a DVR-nél hogyan kapcsolt be akkor, ha távolról (pl. Android app vagy t-home oldal) beállítottál egy felvételt, amiről a STB még nem tudott? WOL felébresztette? Vagy az csak a szimpla (=nem felvevős) boxnál működött?
-
addikt
válasz MaxxDamage #41665 üzenetére
Mindig van valami, ami nem működik jól az online felületen, ez már szinte hagyomány a T-nél Pl. a csatornasorrend szinkron se megy rendesen a saját műsorújságon belül.
-
addikt
válasz MaxxDamage #41782 üzenetére
Ha kikapcsolt állapotban a (középső) nagy ledes bekapcsoló gomb nálad zöld, akkor vagy nem sikerült teljesen a frissítés vagy nem működik jól, próbáld a hátul lévő kapcsolóval kikapcsolni, várni kicsit és bekapcsolni, hátha megjavul. Annak a gombnak pirosan kell világítania, ha kikapcsolod a távirányítóval a boxot.
-
addikt
válasz MaxxDamage #41786 üzenetére
Az rendben van, hogy full sötét piros nem lesz, mert nincs már az a funkció (amúgy ez kb. olyan, mint amikor mi a CRM programunkban olyan funkciót használtunk ki, ami nem dokumentált és elvileg hiba, aztán amikor jött a frissítés, nem volt többé és át kellett állni másra ), de készenléti módban (=távirányítóval egy gombnyomással vagy a nagy ledes gombbal kikapcsolt állapot) pirosnak kéne lennie a gombnak és nem zöldnek, mindegy, hogy felvevős vagy nem, ezt nézd meg (a kis zöld led világítani fog mindig készenlétben). Szerintem neked azért zöld a gomb, mert kétszer nyomod meg a kikapcsolást, mint régen, de ezzel most újra bekapcsolod, nem?
Most az, hogy a gomb mennyire piros vagy egy kicsit narancssárgás, arról lehetne vitatkozni (nem 100%-os a műanyag led előtét sem, szivárog a fény rendesen egy-két helyen), de olyan, hogy sárga állapot (amit az utánad linkelt hszben írtak) nincs. Nekem egy ISB 2001 és egy 6030 van, de vasárnap lecsekkolom újra, most nem vagyok otthon
Én ahogy már írtam, annak örülök a frissítés után, hogy a sötétben rohadtul világító HDMI kék ledet lekapcsolja a box készenlétben
-
addikt
válasz herceges215 #41839 üzenetére
Angyalföldön ez van kábelneten, szinte mindig hozza a maximumot, eddig ha kétszer volt nagyon leterhelve és akkor picit esett.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Hát nekem még mindig nem sikerül összekötni se a TV-vel, se MT azonosítóval a tvgo-t technikai hiba miatt, hiába próbálom félórán keresztül folyamatosan, hajnalban, este, nem segít semmi, van amikor elgondolkozik percekig, van amikor azonnal kidobja a hibát. Persze a doubleclick.net és google adwords szenzációsan működik klikkeléskor...
Az androidos app meg nem kompatibilis egy 2 éves mid-end telefonnal, vicc. Amúgy ugyanezt eljátszotta anno az HBO GO app és regisztráció is, azok most már szinte tökéletesen működnek, de ez azért elég béta és béna kezdésnek tűnik a Telekom részéről. Sosem értem, miért nem tudnak nyílt tesztet kirakni egy új szolgáltatásra és miért kell azonnal élesben bebukni...
-
addikt
"Ezzel az MT azonosítóval már regisztráltak! Kérjük, adj meg másik MT ügyfélazonosítót!" kezdem azt hinni, hogy ez megint csak valami új szivatás a Telekom részéről
-
addikt
válasz donjohnson #42600 üzenetére
Köszi!
-
addikt
Volt újabb fw frissítés a Cisco STB-ken? Mert a keddi bekapcsolás óta a sima (nem felvevős) STB mintha megint pirosabban világítana, narancs helyett készenlétben
-
addikt
válasz #41133696 #47467 üzenetére
Igen, minket - normálisabb - android használókat nem érint, mert nálunk még az alkamazás sem futott soha... Amúgy asztali pc-n is csak 32 bites böngészőben hajlandó elindulni a plugin, 64bit Chrome alatt nem működik. A fejlesztés meg látványosan áll. Sosem volt sok bajom a Telekommal, de fejlesztések terén k*rva lassúak. (Az HBO GO app pl. tökéletesen működik már szinte minden telefonon, tanuhattak volna tőlük.)
-
addikt
Ez van, amikor a politika belefolyik mindenbe.
-
addikt
Hehe, én is így jártam, péntek 31-én fizettem, de 5-én meg kiállították a fizetési felszólítást, mert akkor még nem volt lekönyvelve. Szerintük az ünnep miatt (szombat!!!)... LOL El is küldtem őket melegebb éghajlatra, hogyha kiszámlázzák a felszólítási díjat, akkor meneküljenek abból a T-Pontból, ahova bemegyek
Szóval nem csak attól függ, az OTP mikor könyveli le, hanem a kedves szolgáltató mikor könyveli rá a számládra. Amúgy meg ha távszámlád van vagy megvan a telekomos e-mail bizonylat a fizetésről, azzal tudod bizonyítani, hogy mikor történt, a távszámla a bankkártyás fizetés után teljesítettnek veszi, márpedig az az ő (Telekom) rendszerük, bárhogy is hívják.
-
addikt
Van valami új hír/pletyka arról, hogy mikortól lehet újra használni az online ügyfélszolgálatot? Szüleim otthoni előfizetésénél már működik a felület (igaz a rendelések nem zökkentőmentesen), de nekem kábelnettel tavaly június óta nem. Ha bemegyek T-Pontba, tudnak tenni valamit az ügyért vagy felejtsem el és intézzek mindent úgy, mint a kőkorszakban?
-
addikt
válasz nylontacsko #52221 üzenetére
-
addikt
válasz Bile Demon #52644 üzenetére
A 1412-et ne is említsd. Tegnap felhívtam őket, hogy kell a Nagyvilág minicsomag. 2-3 perc zene után be is állították, azt mondja az ügyintéző 4-5 perc múlva aktív is. Megyek haza, melyik minicsomag az aktív? A Filmvilág Ma telefonálok reggel újra, hogy legyenek már szívesek a másik csomagot aktiválni, mert azt rendeltem. Jó, elnézést kér az ügyintéző és intézkedik. Jövök haza, még mindig Filmvilág minicsomag van. Holnap reggel újra telefonálni fogok, csak most már nem kedvesen (az mindig bejön náluk).
Ennyit a telefonos ügyfélszolgálatról (ami a honlapot ajánlgatja, szétröhögöm magam ezen mindig). Ha az ember el akar náluk intézni valamit, azt már csakis T-Pontban fél-egy órás várakozás után, 3-4 ügyintézői telefonálgatással lehet csak. Legalábbis nekem eddig még csak így sikerült minden hibát helyretetetni vagy elérhetetlen dolgokat aktiváltatni. Aztán amikor új szolgáltatást/csomagot rendelek, kezdődik minden elölről. Kb. 3 évembe telt a kábelnetes szerződést az akkor még t-homeos kábeltévével összevonatni, hogy ne két külön számon szerepeljek már náluk. Aztán így most van egy fantom előfizetői azonosító a címemen (ami még a kábelnet miatt maradt), meg a jó. Sokáig nem volt elérhető iptv, aztán amikor szerettem volna másik/plusz STB-t a kábeltévéhez, hirtelen elérhető lett. Ugyanez volt a nettel, csak az első 3 csomag volt mindig választható. Egyszer meguntam, bementem, hogy szerintem vadonatúj házban teljesen új hálózatot húztak ki, előttünk a központ, hadd fizessek már elő a legnagyobb csomagra, ha már megvan hozzá a minden. Azóta van mindegyik. Pár évig a szolgáltatásaim sem jelentek meg rendesen az online üfszen, aztán mikor már minden rendben lett, működtek az online rendelések(!), akkor meg elcseszik az egészet
Vicc.
-
addikt
Sajnos amióta néhány hete volt egy üzemkimaradás (átállítás?) Angyalföldön és új IP tartományba (188.6.x.x, 188.6.0.1 gateway-jel) kerültem 4-5 év után, eléggé szarakodik a kábelnet. A 120/10-es csomag addig 100%-on hozta a sebességet, azóta viszont a maximum 80Mbit letöltés (10M up mondjuk megvan), de elég gyakran 65-70, néha felmegy 100-120-ra, de legtöbbször - a nap nagy részében - mintha hard limit lenne 80-nál.
Most ezek az értékek vannak a modemen (EPC3925 - Fw: epc3925-E15-12-v302r125573-131202c):
Szerintetek bejelentsem, van értelme? Igaz, hogy megvan a minimális sebesség, de eddig hozta a csomagot, most viszont elég hektikus, ráadásul többször másodpercekre megáll oldalak betöltésekor is szerverre várakozva.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz adika4444 #55536 üzenetére
Igen, megpróbáltam másik routeren keresztül másik gigabites géppel, utána közvetlenül a modemmel, ugyanaz az eredmény, szóval se driver, se vezeték, se PC hiba nem lehet (főleg azért, mert nagyritkán meg jön a 100-120M). Restart is volt már párszor (full resetelni nem akarok, mert akkor lőhetem be újra az egész helyi hálót a lakásban, hogy a két routeren keresztül lássák egymást az eszközök)
Köszi, akkor bejelentem.
-
addikt
válasz dchard #55538 üzenetére
Nincs 80-as csomag, a hard limitet csak én mondom rá, mert szinte az van állandóan
Nem lepődök meg, ha nem lesz hiba, de érted, 4-5 évig semmi gond nem volt, most meg hirtelen az IP tartomány váltással eltűnt a sáv 1/3-a majdnem 7/24-ben. Ráadásul az upstream meg ugyanúgy kiváló, elméletileg annak is csökkennie kellett volna, ha jobban eloszlik a kapacitás (mert akkor mindenki csak teljes sebességen tölt le nonstop és felfelé meg semmit?). Szóval elég fura. Ráadásul a társasház, ahol lakok többnyire UPC-s, csak néhányan vagyunk Telekom előfizetők, a központ meg a ház előtt.
Ha nincs hiba, akkor viszont visszaállok 50 mbitre, mert tök felesleges lesz a 120, ha nem tudják tovább nyújtani, mert átsoroltak egy olyan kapacitású körzetbe, ahol nem lesz meg többé.
Szóval csak reménykedem, hogy valami gebasz van.
-
addikt
válasz adika4444 #55540 üzenetére
Most a bejelentés után 5 órával már úgy tűnik helyreállították, legalábbis jön a stabil 120. Még kivárok, de bíztató, hogy a 10 (több szerveres) speedtest mérésből egy sem volt 115 alatt az elmúlt egy órában
Jaja, az 50-es csomag feltöltése csak 5M, ezért is váltottam anno a 120/10-re (+volt extra kedvezmény rá).
-
addikt
válasz dchard #55548 üzenetére
Dél óta semmi lassulás, stabil ahogy régen volt, úgyhogy nem kapacitás probléma. Nem éjszakai karbantartás volt, hanem egy fél napos szolgáltatás kimaradás, de 100%, hogy akkor romlott el/nem lett rendesen beállítva. De úgy tűnik, tényleg csak nem volt rendben náluk.
A szekrény hasonlít a DSLAM-hez, aztán lehet, hogy az is, bár fura mert a környező utca kábeles, de ennyire nem értek hozzá
-
addikt
Díjazom a szkepticizmusotokat, folyamatosan tesztelem még, de ha ti is hetek óta nem láttatok volna 120 mbitet az eddigi 7/24 tökéletes szolgáltatáson, majd fél napja stabilan hozza a bejelentés után, az eléggé pozitív. Nem hiszem, hogy itt attól függ, a szomszéd pornót tölt-e nonstop teljes sebességen Irreális lenne, ha +néhány user bedöntené az eddigi stabil infrastruktúrát. Hangsúlyozom: itt. Máshol, telített területen el tudom képzelni, de ott sem egyik napról a másikra.
Amúgy már jeleztem a Telekomnak egy hete a twitter accountjukon, azt írták, továbbították kivizsgálásra, szóval lehet a mai már csak katalizátor volt.
De egy hét múlva megmondom, megjavult-e ténylegKöszi az infókat!
-
addikt
válasz dchard #55567 üzenetére
Még egyszer: nem erőforrás probléma volt nálam, hanem valami, amit senki sem tud megmagyarázni (vagy nem akar). Vagy még nem találkoztam/beszéltem olyannal, aki tudja, mi történt
A szombat reggeli bejelentés után kb. déltől stabilan megvan a 120M lefelé, 3-4 óránként mérem azóta többször is egymás után. Egyáltalán nincs ingadozás, mint előtte. Furcsa módon vasárnap délben kaptam egy smst, hogy megkezdték a bejelentés kivizsgálását és utána 5 perccel, hogy első körben hibát állapítottak meg (ez valószínűleg csak egy általános szöveg, ha valami rendellenest látnak a bejelentésből), ma este jönnek megnézni, bár kíváncsi leszek mit fognak találni, amikor azóta meg jó De komolyan nem tudom, mi történt, hogy azóta jó.
Elég sok tényezőnek kell közrejátszania ahhoz, hogy előforduljon az, amit te mondasz. Értem én, benne van a pakliban, de tudom, hogy nem ez a hiba nálam. Egyértelműen látszik a régi IP és az új IP speedtestes grafikonjain, hogy valami probléma volt a kapcsolattal, amikor átállítottak a 188-as IP tartományra.
Az alsó tüskék teljesen terhelt hálózatnál lettek mérve a 62-es tartományon, nem hibák. Látszik, hogy egy-két kirívó est kivételével mindvégig 120 közelében voltak az eredmények (a legeleje még 30M-s csomag volt). A 188-nál kezdettől fogva nem volt meg a 120M, csak a szombat déli mérésektől javult meg (Server Comparison gomb alatti résztől jobbra)
De este még kifaggatom a szerelőt, hátha többet tud erről az egészről
(Amúgy az egész nem zavart volna, mert a 10M up megvan a normális VPN-hez, csak azóta furcsa az egész, amióta új IP-t kaptam, így nem hagyott nyugodni a téma)
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz dchard #55642 üzenetére
Na a következő derült ki: pénteken volt egy frissítés országos szinten a CMTS-eken, mert előtte rossz volt a konfig (nyilván azóta, amióta új IP-t kaptam/kaptunk) és amint újraindítottam a modemet szombaton délelőtt, már az új konfigot vette figyelembe és ezért jó azóta. Azt mondta a szerelő srác, hogy kb. 70 hibabejelentés volt akadozó IPTV és net miatt hétvégén a frissítés miatt és mindenkinél megjavult modem újraindítással.
Úgyhogy ennyi a nagy rejtély Ja és azt is mondta, hogy a 120-nak meg kell lenni, nincs olyan hogy elfogy a kapacitás és azért ingadozik.
Szóval hajrá modemet újraindítani, akinél gond van.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ez azért mókás, mert nekem pont a technológia váltás miatt adtak kedvezményt, amikor váltottam
Igaz, az digitális kábeltévé váltás volt IPTV-re, de szerintem ez mellékes. Próbálj meg egy másik ügyintézővel beszélni (esetleg egy másik T-Pontban), mert úgy, hogy a neted is kábelneten jön, meg az IPTV is nyilvánvalóan azon fog, úgy a dupla kedvezmény jár. Csak az ügyintézőnek van egy kicsit több dolga. Ráadásul a hűségidő sem játszhat be, főleg akkor, ha ugyanolyan vagy magasabb TV csomagra váltasz. De ha mégis, akkor max. kivárod a májust és akkor intézed (csak ne engedd, hogy meghosszabbítsák a hűséget a SAT-ra)De aztán mindent el tudok képzelni már idén a T-nél, pl. a kapcsolat pontokat sem lehet már minden esetben vásárlásra használni az online T-Mobile-os webshopban, ami még gond nélkül ment decemberben...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Házi hangfal építés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- No Rest for the Wicked
- iPad topik
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Elektromos autók - motorok
- Még annál is olcsóbb lesz a Blackview Hero 10
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Bontatlan 2023 MacBook Pro 16 M2 Pro 12/19 16GB/512GB Magyar billent Azonnal Átvehető Deák.
- ÚJ Független Apple iPhone 15 Pro 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- -50% Lenovo ThinkPad T14 Gen 3: i5 1250P (12mag/16szál!!!),16GB,512GB,TOUCH,Win 11Pro,gari 2025.9.2.
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512gb, Titánszürke, 1 hetes, csak kipróbált, 3 év garanciával, eladó!
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11