Új hozzászólás Aktív témák

  • Legatus80

    friss újonc

    Sziasztok.
    A következő a helyzet. Június 8án, én balga hirtelen ötlettől vezérelve beballagtam a legközelebbi T-pontba, a telekom honlapja szokás szerint tipródott meg amúgy is szemben van az iródával, és hűségidőt hosszabbítottam, meg mellé egy TCL TV-t. Pár nap és érkezik a TV, mondom zsír. Na a TV azóta is érkezik, a honlapon nincs megrendelésem, hűségidő lejárt stb. semmi jele a hosszabbításnak. MA ismét be a T-pontba, mondom mi a helyzet. Nagy nehezen kiderítik, hogy az igény leadásakor a rendszerükben valami hiba történt, és ezt most vizsgálják! 2 hete...Abba ne menjünk bele, hogy legalább egy email, figyi paraszt ez meg ez történt, kérjük türelmed, vagy valami. A kérdésem az, hogy hallott már ilyenről valaki? Ha igen, akkor ennek a "Vizsgálatnak" mennyi az átfutási ideje? (Nem karácsonyi ajándéknak terveztem a TVt). A honlapon jelenleg nincs raktáron a TV, majd lesz. Ha nem tudják belátható időben prezentálni az eszközt elküldhetem őket az anyukájukba lemondhatom a hosszabbítási igényt a hibájukra hivatkozva? Boccs ha hosszú lett. A válaszokat előre is köszönöm. :)

Új hozzászólás Aktív témák