- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zsolt19900
őstag
azért megpiszkáltad a fantáziámat a Fiestával kapcsolatban
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
mefistofeles
addikt
Nagyon hevenyészett számítások szerint csak a kisseb fogyasztással megspórolok 2-3 havi törlesztőt évente.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Gyöször
senior tag
válasz dethroner #53855 üzenetére
Eddig arról volt szó, hogy a bejárati ajtó mögötti kulcstartó szögre akasztott modernmoszkvicsslusszkulcs jelét tudják továbbítani a parkolóban álló kocsihoz ami ésszerű. Míg alszol megdurrantják. Ez ellen való a Faraday kalitka.
De most azért nem az ugrókód feltalálása előtti pittyentőkről beszélünk, nem? Azt is csak úgy tudom megzavarták és nem tudták bezárni a kocsit, mert laza volt a tulaj, csak megnyomta a gombot és nem figyelte, hogy nem pittyen.Hol vagyok elmaradva?
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
xmad
őstag
válasz zsolt19900 #53853 üzenetére
szerintem jobb autó
-
xmad
őstag
válasz csaba1203 #53860 üzenetére
a régi fiesták is a mai napig róják az utakat ahogyan a swiftek is..
sőt még az első generációs Focus fiesták is..rengeteget látni a mai napig belőlük... szóval ez most ne haragudj de jó nagy kapufa volt...másodsorban a swiftben 30.000km alatt 2 kuplung csere, lendkerék csere, váltóház csere után ha ez már 31.000km-t elmegy hiba nélkül már jobb autó...
barátom cégénél 3db ilyen fiestát használnak, mindegyik 100.000 km fölött már ( 3 év alatt) és egyikkel se volt még semmi gond. ellenben a swiftel amivel többen is szívnak..szóval a mérleg erősen nem a suzuki fele billen.....
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz csaba1203 #53866 üzenetére
elég nagy tévedésben élsz.. a régi swiftből sokkal többet eladtak azért látsz belőle többet, mivel a fiesta 2-3x annyiba került akkoriban, volt nekem egy 2003-as fiestám ami most a tesómnál van, és még egyáltalán nem rohad sehol, de ma már a régi swiftek azok amik porladnak el, nyúlványok, lengőkarbekötési pontok stb. de nyilván ezért is került fele annyiba már újkorában is.
nem tudom merre jársz de eléggé sok régi fiesta járja az utakat csak ki kell nyitni a szemeket[ Szerkesztve ]
-
laca891
aktív tag
válasz mefistofeles #53854 üzenetére
Nem kevés a 83 Le ?
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
AMD Power
titán
Az S-Crossban is "zörögnek" az ablakok? Vagy csak a Vitaraban?
-
Ármester
válasz AMD Power #53872 üzenetére
*megfogni, és akkor nem zörög.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Zolás
addikt
válasz AMD Power #53872 üzenetére
Csak egy vitaráról tudok nyilatkozni, nem hallottam még zörögni az ablakot. Hogy most kifogtam, vagy a zörgőset kell inkább kifogni azt nem tudom.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
mefistofeles
addikt
válasz laca891 #53868 üzenetére
Ettől én is tartottam de érdekes (vagy nem is olyan érdekes) módon egyáltalán nem kevés.
A régi swiftem 93 lóval, de 200! kilóval nehezebben volt agilis. Az új tütü 850 kilós összsúlyát szépen rángatja a 83 paci, arról nem is beszélve, hogy gyorsításnál az elektromos rendszer 3 lóerőt rásegít, szóval az az egyenlet, hogy 1050 kilós swift 93 ló, vagy 850 kilós swift 83+3 tehát 86 lóval. Kis motor, tehát forgatni kell, de akkor olyan mint egy mérgezett egér!Amúgy nehezen tudok érzelmek nélkül nyilatkozni, mert a 2007-es (akkoriban majdnem full felszereltségű) swiftem, az új mellett egy szénásszekér. Sokkal jobb a kidolgozás, hatalmasat nőtt a belső tér, a GL+ gyakorlatilag mindent is tartalmaz, ráadásul kényelmesebb, halkabb... áh más világ.
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
blakey
titán
válasz AMD Power #53869 üzenetére
Vitarában nem zörög, legalábbis nálam.
ELADÓ: iPhone 12 Mini gyári, bontatlan, fekete szilikon tok *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Vigneau
félisten
válasz mefistofeles #53875 üzenetére
Májusban, 3 éves korában majdnem egy 83 LE-s verzióra cseréltem be az 1.0 BJ-m. Aztán másé lett a kinézett autó. Sokat nézegettem videókat mindkét verzióról.
Ha kinyomják a szemét, a 83 LE-s is szépen szedi a tappancsait. A 111 LE-s háromhengerest viszont olyan vezetni, mint egy dízelt. Már alacsony fordulaton jól húz.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
TommyY2
tag
válasz 2ozzmexy #53820 üzenetére
A feleségem pedagógus. Az a szégyen, hogy fele annyit keres, mint a kukás autót vezető.
Mindig mondom neki, ti birkák vagytok, hogy nem fogtok össze, hogy tudtok ennyiből megélni (úgy, hogy mindegyik birka mögött áll egy "marha", akinek a bére kompenzálja a pedagógusokét, így a család meg tud élni)?TommyY
-
laca891
aktív tag
válasz mefistofeles #53875 üzenetére
Nekem van egy 2 éves Swift GL+, még tisztán benzines 91 Le, hát azért autópályán 5. fokozatban kellenek a "lovak". Egyébként egyenes úton GPS szerint a 180 km/h -át nem igen lépi át. (persze nincs 4. fokozatban 170-175-ig kihúzatva.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
SirKero
őstag
válasz AMD Power #53869 üzenetére
A jobb első szokott random módon meg a műszerfal időnként. Még nem jöttem rá mi hozza elő. Vitaránál nálam nem volt ilyen probléma.
Viszont arra én is kíváncsi vagyok hogy csak nálam rezonál be a kipufogó elindulásnál ill. alacsonyabb fordulaton vagy az S-Cross ilyen gyárilag.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
mefistofeles
addikt
-
_ak_
addikt
válasz AMD Power #53869 üzenetére
Az ablak zörgés milyen? A Vitarában jobb hátulról szokott jönni egy fura, de inkább cicergő (nem is tudom leírni, mihez hasonlítani a hangot), de inkább a csomagtartó felől hallom. Ez a zörgés gondolom inkább a lehúzható ablakoknál van jöhet elő nem?
Meg nagy örömömre nekem nyekereg a műszerfal nagy melegben.
Más. Sumonál nem lesz már az üléshuzat, így marad a Lidl, ha ott még kapható.
Let's begin, de gozaimasu!
-
tboldi
nagyúr
válasz laca891 #53880 üzenetére
Nyomaték kell, nem lovak. Carroll Shelby is megmondta, hogy “horsepower sells cars, but torque wins races.”
Na, meg a karakterisztika sem mindegy, simán előfordulhat, hogy a papíron gyengébb érződik erősebbnek. Az én Jazzem is pont 83 póni, 10-zel kevesebb, mint a WagonR-ünk, mégis erősebbnek tűnik, mert a 119 Nm már 2800-as fordulatnál megvan, és egész hosszan meg is marad 110 körül, ehhez képest a WagonR 116-jához el kell pörgetni majd’ 5000-ig, és sokkal kisebb a power band-je.
-
addikt
Nekem egy 2018as, utolsó szériás Vitara gl+ allgripem van. Anno 4,75M kp-ért a piacon a legjobb vétel volt! A Suzuki Barta Szekszárdban volt egy utolsó darab piros-fekete, szervízre a Kozármislenyi Vargàba viszem. Egyetlen hibája volt, a Bosch szenzor az adaptiv tempomatban. De az a világon mindenhol visszahívás alatt van/volt, itthon kellett futni pár kört, mire cserélték (sw frissítés, állítás, majd ezután is sz@r, csere). Ezen kívül csak a kötelező szervíz. Alkalmanként 30-38e között, attól függően, volt e fékolaj cserélve. A Vargánál bent lehet lenni a szervizben csere alatt és az egész társaság vér profi! Ennyire költségmentes autóm talán utoljára az e46os BMW-m volt, abban még német turbó és kifogástalan CRD motor volt, ott is csak a kopó alkatrészek voltak cserések, 13 évet használtam új kora óta és 450e km-rel meg tökéletes volt a gyári turbó, 250e-nél volt lendkerék csere, futómű meg lopásnak megfelelően. Imádtam. Ahogy most a Vitarát is. Nem is tudom, mire lehetne cserélni?! A családi autónk egy VW touran 7 személyes. 2.5 éves és eddig 14x volt szervizben, ilyen olyan "garanciális" hiba miatt... Gyűlölöm. Nem bízom meg benne. És egy olajcsere szervíz 87e Ft...
My name is Bond, James... Dean.
-
Gyöször
senior tag
válasz TommyY2 #53879 üzenetére
Próbáljatok meg esetleg a kukás életpálya modellre feliratkozni, mert errefelé is bitang jól keresnek és kihalásos alapon műxik... Gatya helyzet ez kérem..
A meg nem nevezett olaj eddig jól szuperál, már belecsavartam egy ezrest, de a motul 3500at ment és a vége felé kezdett csilingelni, tehát még nincs mit kijelenteni ezzel kapcsolatban.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
-
xmad
őstag
válasz Gyöször #53894 üzenetére
Az se jó :/
nekem van C meg D jogsim de egyikkel se dolgozok főállásban,
viszont néha beugrok melósokat vinni komàromba az akksi gyárba.. egy szlovák cegen keresztül így euroban fizet.
nagyjából 1 nap úgy néz ki, hogy itthonról elindulok 4:45 es haza érek 7:00
délután ugyanez 16:45-19:00
A köztes időszak az szabadidő
nagyjából 50 euro egy ilyen nap.. nem sok, de elfáradni se kell benne -
mefistofeles
addikt
Az 50 euro tiszta és nem saját autó igaz?
Mondjuk nem egy hatalmas lóvé, de jobb a semminél. Ha órára vissza osztod nem rossz,A swiftre visszatérve, nekem csak jó tapasztalataim voltak eddig (2007-es 1.3-as szívó) ezért nem is volt téma, hogy mi legyen az új. Biztos vannak 100x jobb autók, de költséghatékonyabbat nehéz elképzelnem.......
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Gyöször
senior tag
válasz mefistofeles #53898 üzenetére
Faja autónak néz ki, én meg imádom az eskrosszt az ablak meg műszerfal nyöszörgéseivel együtt, de a swiftre sajna tényleg panaszkodtak itt többen kuplung ügyileg. De hátha már kinötte ezt a baját a konstrukció.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
xmad
őstag
válasz mefistofeles #53898 üzenetére
a 2012-es swiftemmel nekem is csak jó tapasztalatom volt, ezért is vettem utána megint swiftet.
aztán időközben volt fordom is és sokkal jobban megtetszett már akkor, így most nem is volt kérdés hogy azt fogok venni.
50 euro az netto igen, nem saját autó, azzal nem tudnék elvinni 18 embert
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest