- Milyen processzort vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Teljesen körvonalazódott az ASUS ROG XG Mobile 2025 eGPU
- Hővezető paszták
- Tálaljuk a februári hardverlevest
- Milyen egeret válasszak?
- Felzárkózónak tűnik az Loongson processzor
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#94529552 #68432 üzenetére
a trükközős boltokat kell(ene) ellehetetleníteni, és akkor megszűnik a hibalehetőség, ami a felhasználóknak is jó lesz/lenne, de ez ellen a gyártó csak annyit tehet - és tesz is -, hogy nem foglalkozik a kapcsolódó szervize azokkal a termékekkel, amik nem korrekt, hivatalos úton kerültek adott régióba és felhasználókhoz.
a felhasználók is tehetnek érte, először is jól megnézik, hogy milyen feltételekkel adja gyanúsan olcsóbban adott üzlet a terméket, másrészt ha rizikót látnak a vásárlásban, mert nem minden feltétel okés, akkor nem ott vásárolnak, hanem kifizetik a drágább árat ott, ahol rendes gyártói jótállással árusítanak.
amennyiben az olcsóbbság az elsődleges szempont a vásárló számára, és bármilyen áron bevállalja, úgy pedig kockáztat, hogy amennyiben probléma lép fel a termék működésével kapcsolatban, úgy nem feltétlenül kap korrekt gyártói ügyintézést és szervizelést, hanem csak az isten tudja milyet és milyen módon...
ahogy a vásárló, úgy a gyártó sem akarja és fogja lenyelni bizonyos boltok trükközését, és ez így van rendjén, hiszen nem lenne korrekt, ha a köztes fél (bolt) trükközéssel nyerészkedik, a vonal két vége (vásárló é/vagy gyártó) pedig miatta szenved csorbát bármilyen módon, legyen szó anyagi vagy másmilyen hátrányról.
nem szabad elfelejteni, hogy aki vásárol egy terméket bármelyik boltban, az elsődlegesen az üzlettel áll szerződésben, és akármilyen probléma adódik, azt velük harcolja le, ne pedig azonnal direktben a gyártóval, annak képviseletével vagy szervizével!
amennyiben csak bolti "garanciával" vásárol valaki terméket - mert a kapcsolódó szabályozás nem teszi lehetővé/kötelezővé, hogy a gyártó adott országban/régióban gyártói jótállást adjon a termékre, vagy épp a vonatkozó jogszabályok megsértésével került a készülék a vásárlóhoz, még ha nem is tud, vagy csak nem akar tudni róla -, úgy az előző mondat hatványozottan igaz, hiszen akkor jogalap sincs rá, hogy a gyártót, annak képviseletét vagy szervizét támadja a fogyasztó, "pereskedjen" csak azzal, akitől vásárolt.
az valóban jó lenne, ha a hazai szabályozás 2 év kötelező jótállást írna elő, de ez nem a gyártókon múlik, ők így is a fogyasztó számára kedvező irányban térnek el attól, ha a feltételek adottak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Asszociációs játék. :)
- Liectroux N7S-U - nem tudom hol, de takarítok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- Milyen processzort vegyek?
- Delta Force (2024)
- Vírusirtó topic
- Hosszabb bemutatót kapott a Gothic Remake
- További aktív témák...