- Szemérmes szerzet a Gigabyte lefrissebb csúcs-VGA-ja
- Egységesebb USB-s képességeket szeretne a notebookokon a Microsoft
- 3320 MHz-ig skálázódnak az XFX Radeon RX 9060 XT kártyái
- Elegáns és igen kompakt NVIDIA Blackwell VGA-t villantott az MSI
- Szinte megfizethetetlenül magas lesz a TSMC A14-es node-jának ára
- Milyen TV-t vegyek?
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Szemérmes szerzet a Gigabyte lefrissebb csúcs-VGA-ja
- Videós, mozgóképes topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Egységesítené a frissítések kezelését a Microsoft
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#94529552 #68432 üzenetére
a trükközős boltokat kell(ene) ellehetetleníteni, és akkor megszűnik a hibalehetőség, ami a felhasználóknak is jó lesz/lenne, de ez ellen a gyártó csak annyit tehet - és tesz is -, hogy nem foglalkozik a kapcsolódó szervize azokkal a termékekkel, amik nem korrekt, hivatalos úton kerültek adott régióba és felhasználókhoz.
a felhasználók is tehetnek érte, először is jól megnézik, hogy milyen feltételekkel adja gyanúsan olcsóbban adott üzlet a terméket, másrészt ha rizikót látnak a vásárlásban, mert nem minden feltétel okés, akkor nem ott vásárolnak, hanem kifizetik a drágább árat ott, ahol rendes gyártói jótállással árusítanak.
amennyiben az olcsóbbság az elsődleges szempont a vásárló számára, és bármilyen áron bevállalja, úgy pedig kockáztat, hogy amennyiben probléma lép fel a termék működésével kapcsolatban, úgy nem feltétlenül kap korrekt gyártói ügyintézést és szervizelést, hanem csak az isten tudja milyet és milyen módon...
ahogy a vásárló, úgy a gyártó sem akarja és fogja lenyelni bizonyos boltok trükközését, és ez így van rendjén, hiszen nem lenne korrekt, ha a köztes fél (bolt) trükközéssel nyerészkedik, a vonal két vége (vásárló é/vagy gyártó) pedig miatta szenved csorbát bármilyen módon, legyen szó anyagi vagy másmilyen hátrányról.
nem szabad elfelejteni, hogy aki vásárol egy terméket bármelyik boltban, az elsődlegesen az üzlettel áll szerződésben, és akármilyen probléma adódik, azt velük harcolja le, ne pedig azonnal direktben a gyártóval, annak képviseletével vagy szervizével!
amennyiben csak bolti "garanciával" vásárol valaki terméket - mert a kapcsolódó szabályozás nem teszi lehetővé/kötelezővé, hogy a gyártó adott országban/régióban gyártói jótállást adjon a termékre, vagy épp a vonatkozó jogszabályok megsértésével került a készülék a vásárlóhoz, még ha nem is tud, vagy csak nem akar tudni róla -, úgy az előző mondat hatványozottan igaz, hiszen akkor jogalap sincs rá, hogy a gyártót, annak képviseletét vagy szervizét támadja a fogyasztó, "pereskedjen" csak azzal, akitől vásárolt.
az valóban jó lenne, ha a hazai szabályozás 2 év kötelező jótállást írna elő, de ez nem a gyártókon múlik, ők így is a fogyasztó számára kedvező irányban térnek el attól, ha a feltételek adottak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra / 12/ 256 GB / Gyárifüggetlen / 12 hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Zalman Z1 Plus Enermax 750W
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 11 2024 1TB WiFi + Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest