Új hozzászólás Aktív témák

  • kornel1000

    tag

    válasz keIdor #104963 üzenetére

    Azt nem tudom megmondani ,hogy a 49" ks8000-es mennyire érintett . De 55ks8000-es van tapasztalat. MM-es vétel ,Samsungtól kiküldött ember elaltatott a prémium termék butasággal ,itt nincsen pixel hiba, ha esetleg később észreveszem akkor Samsung cseréli a készüléket. Nem ellenőriztem, amúgy ez nem jellemző rám. Vásárlástól számított kettő héten belül kiderült , 4 különböző helyen van pixel hiba megspékelve 3db porszemmel. Pontosan ezt várja az ember egy "prémium minőségű terméktől".
    Samsungot hívtam a cserével kapcsolatban ,elhajtottak mint a magzatvizet. Részükről csak kijelző csere jöhet szóba. Rábólintottam ,1 héttel ezelőtt megtörtént a panel csere. De a beszerelés pillanatában már kiderült ,hogy az új kijelzőn is van egy piros pixel hiba + 2db porszem. Arányait tekintve most jobban állok ,de hogy ez nem egy prémium minőség az biztos. Tegnap voltak a szervíztől újból ,most csak fotózták a pixel hibát. Majd hívnak.... Közben a Samsung-nak több e-mailt is írtam ügyemmel kapcsolatban ,le sem tojnak . Előre megírt belinkelt válaszokkal fárasztanak, ami nem is az általam felvázolt problémára vonatkozik. Erre nem veszik a fáradságot. Azt nem tudom a készüléket előállító gyárból hová tűnt a minőség ellenőrzés ,hogy a szemük lenne ugró bajnok akik ezt így átengedik!
    Szóval száz szónak is egy a vége ,mielőtt megveszed rendesen nézd át. Ha találsz rajta pixel hibát ,akkor hozzanak egy másikat, addig még nem kapsz egy hibátlan "prémium minőségű "terméket. Ezt utólag én is így csináltam volna ,akkor nem lenne ez a szívás ami már hetek óta tart, és nem igazán tudok örülni a megvásárolt termének. Viszont itt nem kell félned a hátlappal kapcsolatban ,nem engedi el a ragasztás ,mint a ks7000-nél.
    Ezzel meg is van magyarázva a drágább eladási ár:))

Új hozzászólás Aktív témák