Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
charly01
csendes tag
Sziasztok,
milyen autós tartót érdemes használni Fold készülékhez? Van olyan amiben kinyitva is tárolható a telefon?
Köszi a válaszokat. -
Ateszpapa
addikt
Sziasztok!
Gondolkodok ilyen teló vásárlásán.
Itt HA-n illetve a Rejoynál nézegettem, ott 3 évet adnak garinak.
Vett ott már valaki készüléket, megbízhatóak illetve rugalmas a gari ügyintézés?
Gondolkodom kipróbálom, 30 napon belül vissza lehet küldeni nekik.Illetve ez a teló is megkapta azokat az AI dolgokat mint a Fold 6?
-
válasz
mgTerminator #1496 üzenetére
Én is, és fent is volt a 6.1.1 és mégis jött a frissítés. Gondolom mert a szeptemberi biztonsági frissítéssel együtt jött
-
Most jött az értesítés, hogy ILO-ra megjött a 6.1.1
-
TODI1111
veterán
válasz
mgTerminator #1493 üzenetére
Odinhoz találsz egy kis leírást az S24 ultra topik öszefoglalójában.
[SamFwTool] videós segítség.
Home csc használatával minden adat megmarad. -
TODI1111
veterán
válasz
mgTerminator #1489 üzenetére
Odinnal vagy SamFw tool programmal felteszed a legfrissebb ILO romot home csc használatával.
-
válasz
mgTerminator #1489 üzenetére
SamFW-vel nem lehet frissíteni?
-
TODI1111
veterán
válasz
mgTerminator #1483 üzenetére
Az szokta a problémát okozni, hogy a csc váltás akkor történik amikor nem egyeznek az EUX és ILO csc-k.
Mivel a frissítés csc alapon működik.
Abban az esetben ha EUX-ról váltasz ILO-ra, de az ILO-ra nem adják ki azt a verziót, iletve más a verziószám akkor "beragad" a frissítés.
Én S24 ultrát használok. [Itt] egy régebbi táblázat. Ezen jól látszik, hogy ha például valaki
AXE4, AXEE,AXFD verzióról vált akkor nem lesz frissítés, mert az nem jelent meg ILO-ra.
Remélem érthető volt -
válasz
mgTerminator #1486 üzenetére
Speciel én S24U-n állítom állandóan
-
válasz
mgTerminator #1483 üzenetére
Sajnos igen....
-
válasz
mgTerminator #1483 üzenetére
én valamikor májusban állítottam át, és azóta nem jött frissítésem. Így szerintem a válasz az, hogy igen. De én úgy vagyok vele, hogy elég gyors, illetve ha 1-1 hónap kimarad, az sem zavar
-
válasz
mgTerminator #1480 üzenetére
ILO volt nekem is. Vissza írtam XEH-ra, úgy lefrissítettem, és a frissítés után vissza írtam ILO-ra.
Megmaradtak az előző rögzítéseim is. -
Vissza írtam a SCS kódot, és lefrissítettem a telefont. Csak engem zavar, amikor elmozgatják a vezérlő "gombok" helyét? Összébb húzták és a vissza nyílnál rendszeresen mellé nyomok.
-
Nálam továbbra sincs május óta semmilyen frissítés. Van erre valami jó megoldás? Írjam át az CSC-t, frissítsem le, és írjam vissza?
-
dancsuri
veterán
-
hm, amúgy fura, nekem májusi az utolsó biztonsági frissítésem. Másnál is?
-
Mylo92
újonc
Sziasztok kolléganőm most kapott egy z fold fold5 öt és az a problémája vele hogy android 13 van rajta és nem jelez frissítést pedig kijött rá már a 14 rá.
Mit lehet ilyenkor csinálni vele? -
Usgyi
aktív tag
Az a Samsung szégyene, hogy 2 generáció alatt nem tudott feljebb lépni a töltésnél
A fülhallgató már teljesen más dolog. Annak a hiánya nem zavar, szinte lehetetlen el találni, hogy ki mit szeret és a fülhallgató nem szükséges ahhoz, hogy zavartalanul használd a telefont...mgTerminator: Köszönöm a magyarázatot!
-
válasz
mgTerminator #1461 üzenetére
Ez amúgy egy érdekes téma. Nálam most volt először, hogy a ZFold3ról a ZFold5re váltáskor nem kellett új töltőt vennem, mert ugyan azt tudja. De eddig mindig az volt az érzésem, hogy mindig van egy kis plusz ott is, ami miatt azt mondják nem kell, de mégis rá voltál kényszerítve, hogy vegyél egy újat. Illetve lehet én vagyok a nyomi, de ennyi idő alatt az USB kábelek is elhasználódtak, így az én átlagos 2-3 évenkénti telefon cserénél mindig jól jött.
A headsettel amúgy egyet értek, az nem egy olyan tartozék, ami miatt ne lehetne használni a készüléket, és ott tényleg 100 féle preferencia van, ami alapján választasz magadnak egy újat. (Mondom azt, hogy én a drótos USB-C-et is használom mind a mai napig, amit az S20hoz adtak asszem)
-
mgTerminator
veterán
Tudom hogy nem kötekedni akarsz, én csak elmagyarázom hogy működnek a cégek és hogy gondolkoznak a cégvezetők. Ha azt hiszed hogy pár millió vagy milliárd nem tétel egy cégnek akkor nagyon tévedsz!
Sokkal jobban megnézik a pénzt és sokkal jobban meg is fogják mint te.
Anno egy biztonsági cégnek dolgoztam havi sok millios bevétele volt, kB 2 hetente kértem pénzt hogy elvigyem a céges autót lemosni, szerettem ha szep tiszta és a cégnek sem árt ha nem tiszta retek. 1000Ft-ot kértünk és mindenről számlát kellett kérni. Ha az egyik mosóban nem tudtunk számlát kérni akkor menni kellett a másikba. Ez most volt az infláció előtt 2022-ben és 1000Ft-ról van szó....A környezetvédelem pedig menő téma mostanság, mert meg kell védeni a földet meg a légkört stb(ami sajnos igaz teljesen egyetértek ezzel) és ha nem gyártanak le valamit azzal nem terhelik a környezetet. (logikus)
Én az utóbbi 10 évben sosem használtam a telefonhoz adott töltőket, sem kábeleket. A Samsung telefonokhoz kapott kábel is még a dobozban van. Miért? Mert vettem olyan ami nekem jobban megfelel. De ugyan ez volt a headsettel, nekem sosem felelt meg a minőség, kipróbáltam és ment vissza a dobozba.
Szóval én egyetértek azzal hogy a mai világban nem kell se füles se töltő se kábel, univerzális a csatlakozó a kábel a töltők minden. Ha pedig lehámlik a festék a rossz töltő miatt, akkor nagyon egyszerű, ha nem jön létre a kommunikáció akkor ne indítson töltést, kész. Bármikor egy updateel megoldható a dolog.
-
Usgyi
aktív tag
válasz
mgTerminator #1456 üzenetére
Először is tisztáznám, hogy nem kötekedni akarok és elismerem, hogy a cégek üzletpolitikájához nem értek, de szerintem egy Samsung méretű gyártónak ez igenis aprópénz... Továbbá undorítónak tartom, hogy azt gondolják bárki elhiszi azt, hogy a környezetvédelem miatt nem adnak töltőt semmihez...
-
jacis
nagyúr
válasz
mgTerminator #1458 üzenetére
+1
-
mgTerminator
veterán
A töltő vagy a festékhibát?
Egyébként meg az Applenél bevált nem? Van pár hőbörgő, na és? Jövőre úgyis mindenki megveszi az újat akkor is ha szar. A Fold 6-al sok ember előtt lejáratták magukat és szerinted érdekli a Samsungot? Biztos hogy nem...
3 éve 0 fejlesztés, ha a Snapdragon nem adna ki minden évben új chipet még ennyit se tudnának felmutatni. Szeretem a Fold 6-ot de ennyi pénzért kicsit több erőfeszítést vártam ahogy sokan mások is, ez van -
blueye
veterán
válasz
mgTerminator #1456 üzenetére
OK, és ezek után leadja ezt a kozleményt mert itt erről van szó.
-
Usgyi
aktív tag
válasz
HardRic #1450 üzenetére
Ezt a problémát könnyen orvosolni tudná a Samsung...
A legegyszerűbb megoldás, ha adnának a (800.000Ft-os) készülékhez való gyári töltőt (kb. 2.000Ft-ért), de ez manapság lehetetlen, mert Ők k...a környezet kímélők(legalábbis erre hivatkoznak)
A másik megoldás, hogyha a készülék nem képes kommunikálni a töltővel, akkor egyszerűen le tiltja a töltést és kész.
Ezt a hibát meg tudná szüntetni a gyártó, de egyszerűbb lesz@rni. -
HardRic
addikt
https://www.androidauthority.com/samsung-response-z-fold6-paint-peeling-3476180/
Úgy látszik ezt is sikerült átörökíteni a Fold5-ről.
-
blueye
veterán
válasz
Lajmund #1446 üzenetére
Ja akkor érdemes betenni a
bekelteto.testulet@bkik.hu
az e-mailbe amit a
sehsupport@samsung.com
címre írsz. -
Lajmund
őstag
válasz
Indian74 #1444 üzenetére
Sok helyen leirtam a történetem nekem akarom az egészet ujra. Nekem az ajándék szij kikönyörgése 3 honap volt mail-be és rengeteg telefonálás után mire megkaptam az orához. Ne hagyd öket minden nap hivni kell de legalább hetente háromszor. Sajnos a samsung ilyen szarházi banda. Mindenbe noszogatni kell öket. Valakinek garinál kellett ezt eljétszani valaki fenyegette öket ez ilyen. Zaklasd öket sürün mert el leszel felejtve..
-
Indian74
senior tag
Üdv mindenkinek!!
Mit lehet tenni ha még mindg nem kaptam meg az ajándéba igért, beregiszrált Samsung Galaxy Watch 6 okosórát??? -
blueye
veterán
-
icemad
nagyúr
Nekem volt, elég sokszor, de én Hollandiában élek, itt másképp működnek a dolgok. Pl feleségem flip 3 telefonjában megtört a kijelző a hajtásnál, írtam a Samsungnak, 3 nap alatt kész volt. Úgy, hogy hétfőn vitte a futár, kedden megcsinálták, szerdán hozta a futár. De! Valamit elbasztak mert a GPS utána nem működött. Szóltam nekik, ugyanígy 3 nap volt. Alaplapot, aksit is cseréltek. Utána jó volt. Rá egy évre (kb 22 hónapos volt a telefon akkor, de még garis), megint eltört a kijelző a hajtásnál. Mondom basszafasz, elküldöm megint. Mit veszítek? 2 nap múlva írtak vissza, hogy sajnos alkatrész hiány miatt nem tudják megcsinálni, de felajánlanak egy Flip 5 telefont, ami teljesen új, bontatlan, de csak addig él rá a garancia, ameddig a flip 3-ra. (2 hónap kb.) Simán elfogadtam, azóta a nagyobbik fiam használja a flip 5-t, a feleségemnek meg vettem egy másik flip 5-öst. 😁
És már én is gariztattam 3x a fold 3-at. Szóval ezek után nálam csak a Samsung jöhet szóba.Érdekesség, hogy bármi baja volt bármelyik telefonnak, mindig azt írták a javítási papírra, hogy egy csavar nem volt meghúzva és szoftver frissítést csináltak. Így nem volt nyoma sem kijelző cserének, se aksi cserének, se semminek. Akár félévente küldhettem volna vissza valami miatt. Hogy most ezt hogy boxolják le a Samsungnál, az nem érdekel, de nekem ez így jó.
A javítás utáni hívások természetesek itt, csak itt kétszer hívnak. Egyszer pár nap múlva, amikor visszakapod a telefont, egyszer meg kb 1 hónap múlva. -
Levente07
tag
Sziasztok,
én leírtam itt régebben hogy kijelző cserés lett a fold 5, de a Samu simán gariban javította és jó is lett. Ugyanúgy vízálló. Amúgy én egy ideje ha hallom hogy a zsanérba retek van (nyitásnál recseg-ropog) , akkor fogom aztán folyó víz alatt vagy simán víz alatt nyitogatom kicsit. Szépen elmosom. Utána egy darabig csendben van. Ki is szoktam fújni nyitogatás előtt a két oldalon a zsanérnál.
Sajnos sokkal kevésbé bírja a strapát mint az s széria, de nekem sokkal többet is ad. Szóval fold 6ra nem de ha jön a slim vagy valami új Samu foldable lehet megint itt kötök ki.
Bár el kell ismerni a honor v3 elég jóféle.
Meglátjuk mi lesz
-
blueye
veterán
Én használtan vettem egy nagyon szép állapotban levő 4est. Nagyon korrekt eladó volt (nem is hirdette még), vállalta hogy akár vissza is veszi de én végig vittem inkább a garanciális ügyet, ne hogy már egy szerviz döntse el amikor a Samsung maga nagyon jól állt hozzá, ennyire hogy ezt írtam utána a 4es topicba:
"Kaptam egy nagyon furcsa hívást péntek délután: rendkívül udvarias férfi ismeretlen számról a Samsung nevében hívott, érdklődött a javításról , megköszönte hogy segíthetett, le voltam döbbenve az Oktogon szerviz után. Nektek volt ilyen?" -
-
Lajmund
őstag
És mi a helyzet azokkal akiknek a vàrosába nincs samsung szerviz csak kirendeltség? Elviszik háztól? Vagy le kell adni a hiresen rossz hírű kirendeltségen? Komolyan amúgy tiszta vicc hogy egy ilyen nagy gyàrtónál izgulni kell a legdràgább telefonjánàl hogy vajon megcsinàlják e vagy ha igen akkor milyen minőségben. Nekem csak egy alsó polcos tartalék telom van azzal meg nem szívesen lennék hetekig főleg a fold után. De amúgy remélem nem kell vele foglalkozni kevés 5 hibàsodik meg a hatra màr most több a panasz az összeszerelés minőségére. Amúgy jàtszok a gondoltattal hogy majd vissza vàltok 25 ultràra mert újra csábít habàr addig a fene se tudja mi más fog kelleni vagy épp nem.
Az biztos ezt a nagy kijelzőt nehéz lenne pótolni szóval még fél èvig tuti marad.
-
jacis
nagyúr
Holnap beviszem az Oktogonra. Majd írom mi lett a vége. Ha megcsinálják sztem megy is vissza a dobozba. Lesz belőle egy tartalék teló.
-
blueye
veterán
válasz
mgTerminator #1423 üzenetére
De ott legalább szívesen fogadnak 😀 garanciális szervizre is általában.
-
jacis
nagyúr
válasz
Levente07 #1393 üzenetére
Szerintem az lesz amit írsz. Bedarálta a koszt és az nyomja a kijelzőmet. Látszik rajta.
Amúgy tökre zavar a tudat mert az elmúlt 8 hónapban nagyjából az eltel idő 40%-ban volt használatban. Csak irodai környezetben használom. Minden nap többször mikroszálassal áttörlöm. -
Decske
senior tag
Igen, erről beszélek. Redundanciára nagyon kevesen gondolnak.
Mondjuk annak még én sem jártam utána, hogy mennyire lehet mondjuk egy OTP-nél több eszközt is aktívnak beállítani.
Bár mondjuk gondolkodok mostanában, hogy már érdemes lenne másodlagos telefonnak egy iPhone-t beszerezni, mert kezd egyre használhatóbb lenni az iOS és sajnos vannak olyan iPad appok, amik androidra nem érhetők el.
-
blueye
veterán
Én csak egy példa voltam, tudod hányan keresnek hogy elhagytam a telefonomat, betört a kijelző, beázott, stb. "most mit csináljak?" - persze akik ide írnak általában mentenek, felhőt használnak de sokan még a TAJ számukat se tudják
nélkülem. De ez már nagyon OFF, a lényeg hogy szvsz érdemes tartalékkal rendelkezni, főleg egy Fold mellett ami vagy már volt szervizben vagy majd egyszer oda fog kerülni.
-
blueye
veterán
"Azért ez a legtöbbször szerintem nem életszerű, hogy két, még támogatott telefon jut egy emberre. " - ezzel nem értek egyet. Komoly cégem van. nem engedhetem meg magamnak hogy egy telefon hiánya hátráltasson a munkában. Mindig két laptopot is tartok.
A többivel viszont tényleg egyetértek, a támogatás kitolása hozott vissza a Samsunghoz. -
Decske
senior tag
Azért ez a legtöbbször szerintem nem életszerű, hogy két, még támogatott telefon jut egy emberre. Van egy Galaxy A8-am Android 9-cel, amibe átköltöztem amíg a Foldomat javították. Hát, nem volt egy vidám időszak. Már nagyon eljárt felette az idő.
A Fold előtt évente váltottam, de a váltás után ment tovább a családban másnak, így cseréltük le a telefonokat. És mivel már nem érzem szükségét az évente váltásnak (mert a Folddal elégedett vagyok, és addig tervezem használni amíg értelme van, másrészt nincs semmi érdemi fejlődés mobilfronton, csak a támogatás megszűnése miatt érdemes (talán) cserélni egy jól működő telefont) most már családon belül is meg kell oldani majd valahogy a készülék cserét. Csak ott is inkább ragaszkodnak a telefonhoz, mert nagyon kényelmetlennek élik meg a váltást.
Bár most a 7-8-éves támogatási ígéretekkel pont ezen javítanak, ugye amit máshol a fórumon hülyeségnek tartanak... Mert a hardver nem lesz elég. Asszony egy 2017-es Mate 10 Pro-t használ, amiben egyszer cseréltek akkut. Lassan 7 éves készülék, és azon kívül, hogy Android 10-en ragadt, nincs vele semmi panasz.
-
blueye
veterán
"mert kényelmetlen eszköz nélkül maradni." nekem mindig van egy klónozott telefonom tartalekban (most egy hibás kijelzős flip 4) - ha bármi történik a folddal pl. egyik bankba se tudnék belepni. Most használtam is, eskü így nyáron még jobb is volt azt hordozni munka után 😀
-
Decske
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest