Hirdetés
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beantech
aktív tag
Én ma megint megnyomkodtam a telefonokat.
Még mindig tipródok mint lúd a jégen hogy cseréljem-e a Fold 3-at Fold 5-re vagy várjak egy kicsit Honorra vagy menjek át S23 Ultrára.
Abban egyre biztosabb vagyok hogy az S23 ultra már nagy nekem, pedig volt S21 ultrám de már annyira hozzászoktam a fold 3 keskenységéhez és hogy stabil 1 kézzel hogy szenvedés volt ma bűvészkedni az S23-al. -
válasz
vinczetibor #194 üzenetére
Őszintén mondom, hogy bár kitartana nálam addig egy telefon, de mostanában 2 havonta cserélem. S23U sokáig bírta, februártól egészen a Fold5-ig, de hiába szeretem és tetszik stb, ha kijön az új szifon tuti váltok rá..
-
vinczetibor
aktív tag
Hááát nem tudom. Használd két évig és majd megtudjuk a negatívumokat.
Nem egészen egy év után nem lehetett kinyitni a Fold 4-emet. Mindent cseréltek benne és most azon imádkozom, hogy kibírja az S24 Ultra megjelenéséig. Biztos lecserélem, hogy utána fél év múlva visszaváltsak a Fold 6-ra. -
Snoop27
őstag
Kissé behalt a topik, ami részben jót jelent, hogy nincsenek vele problémák. Mindenki meg van vele elégedve?
-
Héliosz
tag
MM Clearplex erre nem jó?
-
ADAM1337
nagyúr
válasz
Mr.Mercury #187 üzenetére
speedshop esetleg, ők elég profik
-
Mr.Mercury
aktív tag
Sziasztok!
Tudom, hogy nem teljes mértékben a telefonhoz köthető a kérdésem, csak közvetve, de szerintetek létezik olyan bolt, szerviz, ahol felraknak telefonra (jelen esetben ugye a Fold 5-re) olyan kijelzővédő fóliát, amit külső beszerzésből visz az ember? Tudom, hogy erre sehol sem adnak garanciát, de nekem már az is jó lenne, ha valaki nálam tapasztaltabb fóliafelrakó tenné meg.
-
boksz
senior tag
Aki a samsumgól vette a készüléket és kötött rá biztosítást, az hol kötötte? Illetve mi kell hozzá?
-
Leonardo91
őstag
válasz
7Heads Drago #183 üzenetére
És ez még nem is a legolcsóbb... A gyári tokok árai nagyon elvannak szállva
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Leonardo91 #181 üzenetére
30k egy tok rá??? huuuuh
-
Leonardo91
őstag
Aki rendes tokot keres annak ajánlanám EZT
Tegnap jött meg, és nem hiába ,hibátlan szokásos Spigen minőség -
a.sebi
őstag
Sziasztok !
Van valakinek tapasztalata a gyári Spen es tokkal ? Nekem folyamatosan kihullik a cerka belőle . 34.000-ért feldughatná magának a Samsung . -
Készülékbiztositast szerettem volna a kötni a Yettelnél a telefonra és hiába van úgy reklámozva, hogy bármilyen telefonra lehet még amennyiben nem ott lett vásárolva akkor is, valamint az ügyfélszolgalat által is ugyan ezt az információt kapva nem lehet rá kötni. Ki sem hozza a rendszer a készüléket. Ez most nagyon bosszantó....
-
Igy, hogy mar megvan a telo lassan 3 hete, csinaltam egy akku tesztet:
Tegnap reggel 8-kor vettem le a toltorol (magyar ido szerint).
Most 20%-on all az akku. Elvileg a szokasaimnak megfeleloen ez meg kb 6,5 orara lenne eleg, de nem akarom hagyni sokkal tovabb merulni, megy a toltore.Szummazva, roviden:
Akku toltottseg most: 20%
Hasznalat: Kb 50-50 kulso-belso kijelzo.
Screen on time: 9 ora (plusz az apro)
Screen off time: 22 ora (plusz az apro)
Hatralevo ido a telo szerint: ~6,5 oraJatszani nem jatszok rajta, nem is fogok, arra van PC meg PS5, igy otthonrol dolgozas mellett semmi ertelme telefonon bohockodni.
En ezzel teljesen elegedett vagyok, abszolut nem kell izgulni az akkuido miatt, gyakorlatilag nem is szoktam nezni hogy all, mert teljesen biztos vagyok benne, hogy a szokasos reggel 7-8-tol este 1-2-ig tarto napomat siman kibirja, mindegy, hogy ez olvasassal, navigacioval, zenehallgatassal, bongeszgetessel, meetingezessel, akarmivel tortenik. Ami miatt picit gyorsabban merul, mint ha csak ugy lenne hasznalva, az az, hogy van rajta work profil. Szoval ha valakinek ez nincs, es ugy hasznalja, mint en, az ennel jobb akkuidore is szamithat.
-
Maxxy10
addikt
válasz
Leonardo91 #170 üzenetére
Facebook rá es Instagramra( átlag felhasználó) szerintem teljesen mindegy.
-
válasz
Leonardo91 #170 üzenetére
Ez igaz, de többször használom kinyitva, mint az S-Pent elő vettem...
Ha fényképezni akarok akkor úgyis viszem a kamerámat, átlag pillanatokra pedig bőven elég amit ez tud (legalábbis nekem)!Ne érts félre, lehetne jobb nyilván örülnék neki, de azért annyira nem rossz.
-
Nekem most volt ugyan így. Szerintem én is újat kaptam, bár ez egy iPhone 14 Pro. Törött volt a kijelző és a hátlap is aztán most meg patika szóval szerintem nem cserélték elől hátul...
Amióta elérhető megvan és továbbra is nagyon jó ez a Fold élmény szóval nem bánom, hogy váltottam rá S23U-ról.
-
Nodin
friss újonc
Igen, de a munkahelyi körülményeid nem tették lehetővé, hogy megóvd a nagyon sérülékeny belső kijelzőt, amit ráadásul alig használtál. A privát telefonom egy Z Flip4, amit szinte biztos, hogy Z Flip5-re fogok cserélni, ha lemegy az ára 300 ezer forint alá. Mellette a céges telefonom egy S22, de azt munkaidőn kívül a fiókomban tartom, nem rohangálok két telefonnal. Privát felhasználásra hagyományos okostelefont már el sem tudnék képzelni.
-
iFixit
tag
"akik a Fold-táborba már beléptek, azok nehezen szoknak vissza egy hagyományos telefonra", ez konkrétan rám nem igaz, Z Fold 3-at minden mérlegelés nélkül cseréltem S23 Ultrára, nem használtam a belső kijelzőt annyiszor mint amennyiszer számítottam volna rá, valamint a munka helyem sem kímélte volta,fém és por hamar megölte volna, így ment.
-
tojokrá
friss újonc
De mire jó ez a cucc? Mármint amire nem alkalmas egy mezei telefon. Netán nem lehet rajta telefonálniÍ? Mert akkor tényleg korszakalkotó lenne.
-
vinczetibor
aktív tag
Biztos szét is szedték 10 perc alatt csak utána már nem lehetett összerakni.
A zsanér miatt nem lehetett kinyitni. Cserélték mindkét kijelzőt és mindkét akkumulátort a telefonban és az van a hibajegyzékben, hogy a képminőség nem volt megfelelő és az érintőképernyő (touchscreen) nem működött. Biztos a szétszedésnél megsérültek a kijelzők. Semmi baj nem volt a kijelzőkkel, de örülök, hogy cserélték őket. -
Maxxy10
addikt
válasz
vinczetibor #157 üzenetére
Kb 10 perc alatt szét lehet szedni a telefont.
-
domos
senior tag
válasz
vinczetibor #157 üzenetére
Ez a standard eljárás (szerintem), ahogy írtam, mi is nettó új telefonokat kaptunk vissza javítás után, pedig csak pl. töltőcsatlakozó gondja volt, de cseréltek mindent is.
-
vinczetibor
aktív tag
válasz
gilfoyle #156 üzenetére
Az én Fold 4-emet megjavították 48 órán belül. Kb. 3 óra múlva kapom vissza. A zsanér romlott el és nem lehetett kinyitni. Egyelőre annyit tudok, hogy kicserélték a külső és belső kijelzőt, valamint a teljes telefonházat. Valószínűleg nem tudták szétszedni és össze-vissza törtek mindent.
-
gilfoyle
őstag
válasz
vinczetibor #155 üzenetére
Egyetértek a leírtakkal. A hajtogatós telefonok meg tudják változtatni a használati szokásokat - legalábbis nálam sikerült. Már nem jó a 6.5+ -os kijelző + tablet ha a közelben van, minden kell egyben.
Kb. a 3-as megjelenése óta olvasgatom a különféle Fold fórumokat, csoportokat, sokan panaszkodnak a kijelzőtörésre, talán a 4-es széria jobban is törik mint a 3-as. A javításra, illetve a mondvacsinált okok miatti elutasításra is volt több panasz, főleg amerikai, indiai, és persze itt a PH!-n. Ez van sajnos.
Nagyon remélem az 5-ös már jobban fogja bírni. -
vinczetibor
aktív tag
OFF topicban a Fold témáról néhány gondolat, ami most kavarog bennem.
Soha nem találkoztam még hasonló felhasználói élménnyel egyetlen telefonnál sem.
Azt mondtam, hogy soha többé nem veszek hagyományos kialakítású telefont az életben, mert annyival jobb egy ilyen nyitogatós telefont használni.
Viszont most szembesülnöm kell azzal, hogy az én felhasználói szokásaimat az előző generációs Fold 4 készülék nem tudja kiszolgálni. A Fold 3-at azért cseréltem le a Fold 4-re, mert féltem, hogy nem fogja bírni a gyűrődést további egy évig. Aggodalmaim miatt cseréltem le az újabb kiadásra. A Fold 4 egy nagy előrelépés fizikai megbízhatóság szempontjából a Fold 3-hoz képest, de bebizonyosodott, hogy nagyon messze van attól, hogy egy több évig gond nélkül használható telefonként tudnám használni az én használati szokásaim mellet. Zsebre tehető táblagépként használom. Telefon, ha hívást kezdeményezek, fogadok valamint fényképezek, de minden egyéb esetben táblagép, mert az első dolog, hogy kinyitom, ha bármi mást akarok csinálni.
Nyugodtan kijelenthetem, hogy az esetek 99%-ban a belső kijelzőt használom. A belső kijelző az, ami naggyá, különlegessé teszi és megkülönbözteti minden más hagyományos telefontól a Foldokat. Ez egy telefon és egy tablet egyben, valamint a DEX funkciónak köszönhetően egy asztali számítógép is. Három az egyben, ami egyedülálló a telefonok között.
A probléma az, hogy jelenleg nem állnak rendelkezésre azok az anyagok, amik biztosítanák egy ilyen eszköz évekig tartó problémamentes használatát.
Valójában a Samsungnak kellene felismernie, hogy jelenleg nem képes több évig problémamentesen használható hajtogatós telefont készíteni és ezért szükség lenne egy speciálisan a hajtogatós telefonokra vonatkozó garanciális javíttatási feltételrendszert kialakítania.
Ami eltér a nyitogatós telefonoknál a hagyományosoktól, azokra más feltételrendszernek kell vonatkoznia. Ilyenek például a zsanér és a belső kijelző. Nem jöhet azzal, hogy ha eltörik a belső kijelző azt nem akarja garanciában javítani, mert ha a külső kijelző törik el, akkor az csak külső behatásra történhet. Ezt a fajta telefont arra találták ki, hogy nyitogassák. Itt a külső behatás, a nyitogatás a rendeltetésszerű használat. Ha nem nyitogatom, akkor nem rendeltetésszerűen használom a telefont, mert ez egy nyitogatós telefon. Az természetesen más kérdés, hogy van néhány barom, aki valamilyen perverz, érthetetlen módon azzal szórakozik, hogy belenyomja a körmét a belső kijelzőbe és azzal megrongálja azt. Erre nem szabad, hogy garancia vonatkozzon a belső kijelzőre sem.
Muszáj lenne a gyártónak ingyen cserélnie a belső kijelzőt akár hányszor is romlik el legalább három éven keresztül. Ha ezt nem tudja vállalni, akkor ne gyártson ilyen telefont.
Ha nem tudja biztosítani, hogy a tulajdonos otthon tudja cserélni a belső kijelzővédő fóliát, akkor azt ingyen, bármennyiszer történik is a garanciális időszakon belül, azonnal a szervizben cserélnie kellene különösen, ha úgy kezelik ezt a fóliát, mintha a kijelző része lenne bár elmondásuk szerint nem az...
A különböző kopásokkal, karcokkal kapcsolatos hozzáállásuk teljesen elfogadhatatlan.
Nem tudnak olyan tokot biztosítani, ami védené a telefont, mert sajnos nincs ilyen gyári tok, akkor a Foldoknál nem szabadna, hogy ezzel foglalkozzanak.
Úgy gondolom, hogy ameddig nincsenek meg a feltételek egy legalább három évig megbízhatóan, problémamentesen használható hajtogatós telefon gyártására, addig a gyártónak kutya kötelessége lenne az ilyen telefonokat vásárlókat megkülönböztetett módon kezelnie, hossszabb könnyített garanciális feltételeket biztosítani számukra. -
domos
senior tag
Nekem csak Yettelen keresztüli garanciáztatással van tapasztalatom Samsung készülékekkel kapcsolatban (igaz nem Fold), volt ami törött/repedt volt és szó nélkül cseréltek rajta mindent is, volt hogy konkrétan új telefont küldött vissza a szerviz.
-
Maxxy10
addikt
válasz
vinczetibor #149 üzenetére
Hova vitted be?
-
Beantech
aktív tag
válasz
vinczetibor #149 üzenetére
Nem értem ezt a fólia hisztit a Samsungnál. A fold 3-ról pl. pár hét alatt szép lassan feljött mert nyitásnál mindig beakadt kicsit a zsanérnál.
-
válasz
vinczetibor #149 üzenetére
Ezt tőle kellett volna megkérdezni...
-
vinczetibor
aktív tag
Még annyit az elromlott hinge-es Fold 4-ről, hogy ma bevittem az itteni (Anglia) Samsung Support Centre-be. A fickó azt mondta, hogy akkor garanciális, ha nincs rajta ütésnyom és egyből a fóliát nézte, hogy rajta van-e. Nincs rajta ütésnyom és a fólia is rajta van, de már itt is kezdik a szharakodást? Ha nem lett volna rajta fólia, akkor ráfogta volna, hogy attól nem nyílik vagy mire készült? Az egy éves telefonon lehetett volna kisebb sérülés és akkor ugrott volna a garancia vagy mire gondolt?
-
Maxxy10
addikt
Na megkaptam èn is. Csatlakozom a topikhoz egy 256os icy blueval.
-
Leonardo91
őstag
Egy kis kamera összehasonlítás Fold 4 VS Fold 5 link
-
Dr. Akula
félisten
válasz
vinczetibor #130 üzenetére
A gyári adatok sose a valóságra vonatkoznak, el kell osztani őket minimum 2-vel. Erről nekem a fogyasztási meseadatok jutnak eszembe, minden robogóra 2.5 litert adtak meg, állítólag valami tesztpadon valakik valahol kimérték... Szóljon aki 3.5 liter alá tudott valaha is menni vele...
-
domos
senior tag
Az összes tok iszonyatosan moslék, maradok tok nélkül, úgysem szoktam dobálni a telefonjaimat.
Eddig én is nagyon meg vagyok vele elégedve, főleg az akku bírja meglepően jól. -
válasz
Beaumont #137 üzenetére
Egyetertek, a tokok valami borzalmasak. Nem is ertem. Legjobb, amit eddig talaltam, az a spigen volt, de az is full body. Azt nem tudom, hogy a kulso kijelzot fogja-e karcolni, de hogy rendesen tisztan tartani a lehetetlennel hataros, meg ez a hulye ragasztgatas... Borzalom.
-
Beaumont
aktív tag
Csak hogy kis ON is legyen.
O2-nak koszonhetoen ingyen csereltem erre az S23U telefont. Elotte a Fold 4-esem volt.
Ami nyilvanvalo, az az osszecsukasnal levo res most mar vegre rendben van.
Sulyra kb nekem annyi mint az S23U volt.
Atkoltozes doccenes mentes, kb egy ora volt mindenestul az S23U-rol. Minden mukodik mint ott, es nem kell szorakozni a jelszavakkal, beallitasokkal. Mindent atvitt gond nelkul.Sebesseg nagyon rendben van. Minden poccre indul, multi task, osztott kepernyo nagyon jol mukodik. Emiatt imadom ezt a szeriat...
Hangzasra erosebb mint az S23U, es fenyerossegben is veri rendesen.
Mivel anglia, eros fenyben meg nem tudom ma tesztelni. Szokasos felhos ido.
Kamerat ma tesztelem kicsit, kivancsi vagyok. Lakason belul, lampafenynel, vagy gyenge fenynel keszult kepek nem rosszak, viszont az AI , amit hasznal, az erdekes. Elesseget nagyon eltunteti... S23U-nal is volt feldolgozas, de ott ez nem nagyon fordult elo. Ma kint is probalok parat loni vele.
Tokokkal kapcsolatban meg mindig nem tudnak igazan normalisat csinalni. Eszmeletlen idiota valasztek van. Full body tokok nalam kilove. A 4-esen kiprobaltam, karcolta a kis kepernyot..
Este irok tobbet a mai napi tapasztalatokrol.
Barmi kerdes van, nyugodtan irjatok.
-
Beantech
aktív tag
válasz
vinczetibor #130 üzenetére
Egyébként én nem vagyok meggyözödve arról hogy azzal növeled a kijelző élettartalmát ha nem nyitod ki szinte soha a telefont. Szerintem az is árt neki ha "beáll" a hajlításnál és merevebb lesz könnyebben elpattan, persze aztán lehet hülyeség.
-
domos
senior tag
Van itt szó mindenről, csak a Fold 5-ről nem
-
Snoop27
őstag
válasz
vinczetibor #130 üzenetére
Ez nem túl megnyugtató.
-
vinczetibor
aktív tag
Ilyenről nem tudok, DE ma megadta a fold 4-em zsanérja magát. Egy hét múlva lesz egy éves és 99%-ban csak a belső kijelzőt használtam. Szerintem naponta legalább 100-szor kinyitottam, de úgy is max 35-40 ezer kinyitás van a zsanérban. Hiába garanciális, eléggé felzaklatott a dolog, mert hol van a beigért 200.000 kinyitástól. Volt fold 3-asom, de féltem, hogy eltörik a belső kijezője, ezért lecseréltem 4-esre. Idén ki akartam hagyni az 5-öst, de megadta magát a zsanér. kb. 90 fokba tudom kinyitni.
Azt mondtam, hogy soha többé hagyományos telefon, mert annyival nagyobb élmény a foldot használni, de hogy egyfolytában attól rettegjek, hogy mikor törik vagy romlik el a nyitogatástól, hát már nem tudom...
A kolléganőm két éves fold 3 kijelzője most tört el. Soha nem láttam a belső kijelzőt használni. Mindig gondoltam, hogy milyen ütődött, hogy a kis kijelzőt használja, amikor ott van a nagy. Erre otthon kinyitotta és egyből eltörte. Az övében biztos, hogy nem volt 1000 kinyitás a két év alatt... -
Amugy, fold akarhanyas tulajokat kerdezem: Letezik valami jo kinyitas-szamlalo szoftver?
Lehetoleg valami olyan, ami nem ker hozzaferest a vilag minden dolgahoz azert, hogy hozzadjon egy integerhez egyet, mikor bekapcsol a belso kijelzo.Abszolut nem kritikus a dolog, csak kivancsi vagyok ra, hogy vajon naponta kb hanyszor nyitogatom, mennyire hasznalom ki.
-
Hat, ez egy jo kerdes. En pl alapbol nagyon tisztan tartom mindig a telefonjaim kijelzojet, fuggetlenul attol, hogy hajlik-e, de... Gondolom siman hasznalva nem oszt nem szoroz, epitkezesen, kozvetlenul a betontoro lofaszgep mellett viszont mondjuk mar nem biztos, hogy mernek vele szorakozni.
Szoval, tippre... Erre nem lehet valaszolni. Ez attol fugg, milyen kornyezetben hasznalod, es szemely szerint mit tartasz koszosnak/porosnak, es mit nem. Siman lehet, hogy ami nekem mar hot retek, az neked meg tiszta, de az is lehet, hogy ez forditva van, es ami nekem csillog villog, az neked vallalhatatlanul retkes. Epitkezesi tormeleket ne zarj koze.
-
Szpisti
addikt
Egy dolgot sehol nem olvastam:
A belső kijelző két fele ugye egymásra csukódik. Ajánlatos a képernyőt áttörölni minden becsukás előtt, hogy a por, kosz, stb ne okozzon karcot, sérülést, stb? -
MrCsiT
addikt
válasz
vinczetibor #117 üzenetére
Parancsolj. Nem kicsit lepett meg a megosztott tapasztalat a Fold 4 tulajtól.
Igaz, ez nem pár nap alatt volt, de mintha olyat is olvastam volna ott.
-
7Heads Drago
veterán
amitől lemehetsz az agyadról, ha a szervizbe adáskor kiderül, hogy a használt tokod ejtett egy 1,5 mm-es karcolást a kereten, mert akkor visszadobják simán a telót azzal itthon, hogy sérült(??) és ilyen esetben már egy Fold 3-nál is egy "215.000 Ft-ért szívesen kijelzőt cserélnek"
ajánlatot adtak, amikor a gyári fólia (amit a Samsung nem javasol otthon leszedni!) elrepedt és esetleg meg is karcolhatta a kijelzőt.
Ahogy olvastam a topicjában, ez a fólia-szösszenet a Fold 4-nél oda "fejlődött", hogy akár pár napos telók esetén is a hajtásnál elkezdett felválni(levegősödni) a belső fólia. Még szerencse, hogy nem vettem olyat, mert lehidaltam volna ettől.
Ez egy béta állapotú telo. Röhej hogy ezért valaki képes ennyit fizetni. -
Szoftver különbségek:
Azok a dolgok amik mennek One UI alatt, de a Honor alatt nem:
Fektetett módban a multitasking (elvileg ez támogatott mégis egyetlen alkalmazás sem működik. Folyamatosan annyit ír, hogy "App A és B nem támogatja ezt a módot".
Multitaskingolni több, mint 2 appot "snap" módban, pl. 2 alkalmazás az egyik oldalt és 1 a másikon.
Megnyitni legalább két alkalmazást popup módban.
Popup módban az alkalmazás testreszabása, ez 16:9 a Honoron mindig.
Teljes alkalmazás mozgatása fel vagy le (csak annyit választhatsz, hogy 4x3 vagy 16x9)
Nem minden alkalmazás támogatja a split módot.
Nincs dokk a navigációs menü mellett kihajtott állapotban az előző alkalmazásokkal (ehelyett a főképernyőn jelennek meg)Amiket a Honor támogat és a One UI nem:
Appot mini-popupként tartani a képernyő sarkában.Akiknek ezek nem számítanak azoknak ott a Honor stb, akiknek igen azoknak továbbra is a Fold a nyerő. Pixel belső kijelzőjéről direkt nem írok semmi összehasonlítást, mert az appok támogatása a belső képernyőre botrány.
Ezzel én le is zártam ezt a dolgot és maradjon ez a Fold5 topikja és nem a Fold vs Minden.
-
Decske
senior tag
Igen, abben egyetértünk, hogy nem értünk egyet.
Töltés, lehetne gyorsabb, de reggel is kerül bele annyi, hogy a nap végéig kibírja, pótakku meg amúgy is szokott már az embereknél lenni.
Kijelző méretben nincs sok különbség.
Vastagságban sincs.
Súlyban mindegyik féltégla.
Képarány 21:9 vs 20:9 között nincs érdemi eltérés, a Pixelnél meg a belső kijelző lett kompromisszumos a külső kijelző képaránya miatt.
Kamera, arra már mindegyik elég, hogy lehessen velük jó képeket készíteni.
Akku és üzemidő attól függ, hogy mire használod
Gyűrődés a Samsungnál nem változik, a többinél meg idővel rosszabb lesz, csak azt nem veszed észre, mert egy folyamatról beszélünk.A tollat nem tudtam, az örvendetes, hogy kezdik beépíteni. Az tetszik, hogy a külsőn is megy.
A szoftver itt a legfőbb kérdés számomra továbbra is, mert mind a Huawei/Honor, mind a Pixel a szoftver miatt lett továbbadva, hiába volt hardveresen jó.
-
Zsolt,72
senior tag
Pont ez jutott nekem is az eszembe.
Korábban volt több Samsung telefonom és megnyugtató volt, hogy akkoriban egy komoly szervizes támogatást biztosítottak.
Magam is regisztráltam anno a telefonjaimat náluk és emlékeim szerint azt a fajta támogatást a GDPR bevezetésére hivatkozva szüntették meg, amiről akkortájt egy e-mail-ben kaptam is tájékoztatást. Valóban sajnálatos, hogy így alakult.
-
S e t h
nagyúr
A Samsung supportja régen cseszett jó volt, sőt, kimagasló más gyártókhoz képest és nem értem mi ez a brutális minőségromlás náluk itthon.
Korábban preferáltam a televíziókat is tőlük, de áttértem más márkára, mert totál hülyének nézik a vásárlót.
Tavaly volt velük egy 4 hónapon át tartó, fogyasztóvédelem bevonásával zajló vitám. Ha tehetem már kerülöm őket, szerintem rengeteg embert átvernek, aki nem áll ki az érdekei védelmében.
-
Magyar szerviz problémával valóban nem voltam tisztában. Borzalom. Pláne úgy, hogy amúgy a Samsung globálisan pont arról híres, hogy mennyire baszott jó a support.
A hanyatló nyugaton ugyan ez annyi, hogy bebattyogsz egy kb mindenhol létező Samsung pontra, és sorban állással együtt 30 perccel később kijösz a kész telefonnal. -
MrCsiT
addikt
Úgy mindenkinek:
Arról lehet eltérő vélemény, hogy kinek mi tetszik Fold vonalon, de - főleg aki látatlanban - "akármit" jobbnak vél a témában mint egy Samsungot, nyugodtan olvasson bele az adott készülék prohardver(mobilarena) topicjába, és máris képben lesz, hogy a tulajdonosoknak mi a véleménye és tapasztalata? Vagy akár: olvasson bele bármelyik itthoni mobil operátor topicjába és érdekes lehet majd, hogy a kínai akármilyen, pl. Xiaomi, Oppo, stb. telókkal furcsa, de itt egy kompatibilitási gond, ott egy nem várt működési elem(akár funkcionális, akár hardveres ugye) míg ezek a Samsungnál elég ritkák: jellemzően azt a szolgáltatás csomagot kapod, amit mondanak.
Drága? Azt mondják, az az étterem, ahol meg kell nézned az étlapon az árakat, nem neked való. Szerintem ugyanez a gondolat párhuzamba vonható mobilokra is..
A szerviz, na az egy másik kérdés, lsd. lentebb.opr: értem, hogy nincs tapasztalatod a Foldok belső fólia proglémájáról, de hidd el
- nem vicces, hogy az ingyenes időszak után, 15.000 Ft körül van a hivatalos gyári Samsung szervizben egy akár Fold 3 fólia (gyanítom, az újabbaké sem lett olcsóbb xD);
- szintén nem vicces (még ha van is szerviz-mód, tehát elvileg nem kell leköltöznöd) a tipikusan 3 napos - hehe.. nekem beküldték a telót a központi szervizbe az Oktogonról, így lett 30 nap a 3 napból, igaz, én még egy-két egyéb problémát is felvetettem - tehát elvileg "csak" 3 napos (nonszensz, ezt prompt kellene 1 órán belül csinálniuk?!) időszakra, de mivel nyakoncsapják a telót egy új firmware-el is a szervizeléskor, kell egy másik mobilodnak is lennie, amit használsz amíg szervizelgetnek..
- amitől lemehetsz az agyadról, ha a szervizbe adáskor kiderül, hogy a használt tokod ejtett egy 1,5 mm-es karcolást a kereten, mert akkor visszadobják simán a telót azzal itthon, hogy sérült(??) és ilyen esetben már egy Fold 3-nál is egy "215.000 Ft-ért szívesen kijelzőt cserélnek"ajánlatot adtak, amikor a gyári fólia (amit a Samsung nem javasol otthon leszedni!) elrepedt és esetleg meg is karcolhatta a kijelzőt.
Ahogy olvastam a topicjában, ez a fólia-szösszenet a Fold 4-nél oda "fejlődött", hogy akár pár napos telók esetén is a hajtásnál elkezdett felválni(levegősödni) a belső fólia. Még szerencse, hogy nem vettem olyat, mert lehidaltam volna ettől.
Érdeklődve várom, hogy mi lesz ebben a témában a Fold 5 esetén: érdekelne a teló - még S23U tulajként is, mert a nyitott használat leírhatatlanul jó élmény a hétköznapokban egy Foldon - de ilyen "támogatással" amit a magyar Samsung szerviz művel, szerintem egész egyszerűen vállalhatatlan sajnos a termék. (már, ha szeretném gari időn túl is megtartani.)
-
válasz
7Heads Drago #111 üzenetére
Szerinted miért van idézőjelbe "mester"?
Én is használok mellette iPhonet, amint mondtam nem vagyok Samsung fan.
Egyszerűen nem tudom jobban hangsúlyozni, hogy számomra nincs jobb opció jelenleg foldable vonalon a piacon, mint ez! -
7Heads Drago
veterán
szóval tisztában vagyok vele évről évre milyen "fejlődés" történik a telefonokkal mind a két oldalt
Taníts minket mester.
Valahogy én pont ezt a fejlődést nem látom sehol se. Vagy ha pici van is, de az ára nem picivel hanem sokkal drágább, mint az előző évben. Pont a Samsung az aki leginkább helyben topog a kamerával is. És egyre inkább azt játssza, mint az Apple hogy nagyon pici új dolgokat ad csak az előző évhez képest.
Remélem nem baj ha van olyan ember akinek nem tetszik se a Samsung rendszere, se a teloi. Mindenkinek mások a preferenciái. -
válasz
worxland #108 üzenetére
Nincs nagy mellényű szövegem, ez egyszerűen az igazság volt hiszen 5 hsz-el feljebb írtad, hogy egyik sincs. Amint kapható lesz itthon én is kipróbálom majd, hiszen amint mondtam nem vagyok sem Samsung fan sem pedig a saját magam ellensége, ha van jobb azt fogom használni.
Egyelőre viszont nekem nincs!
-
worxland
addikt
Most pedig engedelmetekkel távozom, a Xiaomi CEO végre befejezte a bullshit nyomatását. és végre talán a Mix Fold 3 is szóba kerül, így inkább arra figyelnék.
-
worxland
addikt
Én meg Fold 4-et és 5-öt próbáltam eddig, csábított, de annyira nem jött be. Amúgy nem nekem tetszett a Pixel Fold, nekem más a preferenciám.
Kínai importban egyetértünk, arra várok, hogy helyben lehessen megvenni valamelyiket és már pengetem is a zsetont - most már remélhetőleg nem sokáig, a Magic Vs-t már majdnem megvettem. Utána visszatérünk a nagymellényű szövegedre a "nincs tapasztalatod" témában. -
válasz
worxland #106 üzenetére
Fold 3 óta használok Samsung Foldot és kipróbáltam a Pixel Foldot is egy hétig, aztán ment is a háztól.
Kínai importos telefont ennyiért nem veszek tehát azok alapból kilőve legyen bármilyen az alakja/formája/aránya vagy az adatlapja.Tapasztalatod nincs és úgy beszélsz róluk, mintha mindet tesztelted volna és nem a spec sheet alapján terjesztenéd az "okosságokat".
Jó használatot a jobb képarányú Pixel Fold belső kijelzőjén akkor a legtöbb appra...!Nem vagyok Samsung fan, ha lenne jobb alternatíva azt használnám. Jelenleg számomra nincs.
-
worxland
addikt
-
worxland
addikt
válasz
vinczetibor #102 üzenetére
Miért kell találgatni? Nálatok nincs net? Az egyetlen, amit érezni kell, a gyűrődés, ott tényleg rá vagyunk kényszerülve, hogy elfogadjuk azon több tucat ember véleményét, akik fogták, tapintották a telefonokat. De látni ott is lehet a különbséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- Metal topik
- 30%-os leépítésnél állna meg az Intel
- Fogyjunk le!
- Tudományos Pandémia Klub
- ZIDOO médialejátszók
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Honor 200 Pro - mobilportré
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB Lavender Purple, Karcmentes, Újszerű, Lila, Garanciális
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB Lavender Purple, Karcmentes, Újszerű, Lila, Garanciális
- Honor 400 Pro 512GB/12GB RAM Lunar Grey, Karcmentes, Gyönyörű Állapotú, 34 Hó Gyári Garancia
- Honor 400 Pro 512GB/12GB RAM Lunar Grey, Karcmentes, Gyönyörű Állapotú, 34 Hó Gyári Garancia
- Honor 400 Pro 512GB/12GB RAM Lunar Grey, Karcmentes, Gyönyörű Állapotú, 34 Hó Gyári Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Gombászkönyvek egyben
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G6 - i5-8G I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!