Hirdetés
- A klasszikus átnevezési trükkhöz nyúl az AMD a mobil Ryzeneknél
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- Az AI miatt biztonságosabb az Android, mint az iPhone
- Hirtelen rájött az AMD, hogy mégsem szűnt meg egy funkció az egyes Radeonokon
- Aggódhatnak a amerikaiak: a Huawei újabb lépést tett a modern AI gyorsítók felé
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Androidos tablet topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
- Hogy mi van? A TikTok lett az Xbox ellenfele?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- OnePlus Pad 3
- 
			  PROHARDVER! A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta. 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			  Sensut őstag Belefutottam talán egy rossz feladatleírásba. Mikor Voronin elküld, hogy szerezzem meg a banditáktól a videofelvevőt és a számítógépet, akkor azt mondja, hogy a videó valahol az ATP-n van és a másik része egy titkos szobában Dark Valley gyár alagsorában. Nos, valójában a videó a Katonai Raktáraknál a vérszívók falujában van (nem a zATP-n!), a számgép pedig Dark Valleyben a második emeleti titkos szobában, ahova csak az ablakon át lehet bejutni a tetőről. 
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12196
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12196
							
							üzenetéreStrelok búvóhelyénél a teleportot lezártad? 
- 
			
			
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12194
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12194
							
							üzenetéreEgy tanács, várd meg, amíg ők jönnek le.  Vagy rohamozd meg őket. Vagy rohamozd meg őket. Ez a két taktika mindig bejön nálam. Ez a két taktika mindig bejön nálam.
- 
			
			
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12192
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12192
							
							üzenetéreCsak a sugárzó hatás. A zsákodban ugyan úgy kapod a sugárzást, mintha az öveden lenne. Erre vezették be a Tárolókat. De azoknak is megvan a limitje, hogy mennyi káros sugárzást nyelnek el. 
 Igen, eleinte csak dobálni tudod, de ha megcsinálod a Katona küldetését a hídnál, kapsz majd tőle egy kis ajándékot. Szóval jó, ha barátságban vagy a Híd helyőrségével, mellesleg a katonai páncélokat tudja fejleszteni. Szóval jó, ha barátságban vagy a Híd helyőrségével, mellesleg a katonai páncélokat tudja fejleszteni.
- 
			
			
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12190
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12190
							
							üzenetéreMondtam, hogy fogsz még káromkodni.  De ne aggódj, ez csak az első komolyabb páncélig lesz. Utána már sokkal könnyebb az egész. Ja és használj sok Műtárgyat. De ne aggódj, ez csak az első komolyabb páncélig lesz. Utána már sokkal könnyebb az egész. Ja és használj sok Műtárgyat.
 Mellesleg egy Műtárgy úgy is kibocsátja a sugárzást, hogy csak a hátizsákodban van. Ha már nálad van egy Medúza, vagy egy Kővirág, azt akár az övre is fel teheted.
- 
			
			Aki ezt a Soupot programozta egy rohadt szadista állat. Nem mellesleg játszhatatlan. Annyiból áll az egész játékmechanizmus, hogy a másodperc tört része alatt kifordulva egy sarokból ki tudja gyorsabban lelőni a másikat, te vagy az ellenség. Komolyan ezt ki élvezi? 
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Sensut
							
							
								#12187
							
							üzenetére Sensut
							
							
								#12187
							
							üzenetéreIgen, Zahar-nak kell egy zsák, vagyis ami benne van. A 99 újítása, hogy kiterjesztették ezt a PDA funkciót majdnem az összes mutánsra. Ezt sokan kértük TB-től és meg is lett az eredménye.  A Vadászokat úgy kell megvédeni, hogy a bejárattal szemben az út másik oldaláról lelövöd a bent tartózkodó Zsoldosokat, de menteni kell előtte.  Én addig szenvedek, amíg nem sikerül. Elvileg a folytatásban lesz szerepe, hogy meg tudtad védeni. Viszont ami nem tetszett, hogy míg a 20-as kiadásban a megölt karaktereknél volt páncél, úgy a további verzióból ezt kiszedte, mondván, mert telerakja a játékot a Random Páncélokkal és az úgy már nem izgalmas. 
- 
			
			  Sensut őstag válasz  Gery D.
							
							
								#12186
							
							üzenetére Gery D.
							
							
								#12186
							
							üzenetéreÉn a Vadászokat ott nem tudtam megvédeni a zsoldosoktól. Ha nem engem, akkor őket nyírták ki seperc alatt. Nem is kaptam jutalmat, de nem volt gond tovább. A megbízó egyet húzott a száján és annyi. Talán utólag módosítottak a feladaton, mert az tényleg egy gócpont volt. Később viszont ugyanott Zahar embereit kell megvédeni, az sikerült és fontos is, mert ha nem Zahar többé nem áll szóba  . Most fedeztem fel, hogy az egyik mérnöknél a Bárban a PDA-dat be tudod hangolni mutánsokra is. Csak egy halom katonai PDA kell és az illető mutáns testrészeiből néhány. Ezt az opciót eddig még egy modban se láttam, de qrvára hasznos főleg a vérszívók, burerek és controllerek ellen, mert azok a legalattomosabb mutánsok ebben a modban, főleg a laborokban. Így a minimap épp időben jelzi a mozgásukat ahhoz, hogy fel tudj készülni a támadásukra. Ez az egyik legokosabb újítás amivel eddig találkoztam. . Most fedeztem fel, hogy az egyik mérnöknél a Bárban a PDA-dat be tudod hangolni mutánsokra is. Csak egy halom katonai PDA kell és az illető mutáns testrészeiből néhány. Ezt az opciót eddig még egy modban se láttam, de qrvára hasznos főleg a vérszívók, burerek és controllerek ellen, mert azok a legalattomosabb mutánsok ebben a modban, főleg a laborokban. Így a minimap épp időben jelzi a mozgásukat ahhoz, hogy fel tudj készülni a támadásukra. Ez az egyik legokosabb újítás amivel eddig találkoztam.
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Sensut
							
							
								#12185
							
							üzenetére Sensut
							
							
								#12185
							
							üzenetéreAkkor ez valamiféle bug lehet, mert egy PKM van ott egy zsákban. Bár, én nem szereztem azelőtt még egyet sem, így nekem el kellett lopnom.  Legelőszőr én se tudtam, mit kell csinálni. Megpróbáltam úgy csinálni a fordításomat, hogy érthető legyen. Sok helyen abszolút nem lehetett érteni, mit takar egy küldetés. Legelőszőr én se tudtam, mit kell csinálni. Megpróbáltam úgy csinálni a fordításomat, hogy érthető legyen. Sok helyen abszolút nem lehetett érteni, mit takar egy küldetés.Amikor egy Stalker-t leitatsz, hogy elmondjon egy rejtekhelyet, azok a szövegek számomra érthetetlenek voltak, ezért mindent átírtam egyre. Vannak nagyon nehéz, szinte lehetetlen feladatok, amikor a Vadászokat Cordon-ban meg kell védeni a Zsoldosoktól. Azt 5X-6X újra kell tölteni, mert hamar megölik azt, akit nem kell. Már nagyjából ismerem az összes küldetést a Generátorokig. 
- 
			
			  Sensut őstag válasz  Gery D.
							
							
								#12184
							
							üzenetére Gery D.
							
							
								#12184
							
							üzenetéreJa, csakhogy ezt én nem tudtam és egy rakás banditát találtam ott Danék helyett  . Amúgy itt érdekes volt a dolog, mert nálam már volt egy PKM korábbról, így amikor félig belopóztam az udvarra, a Vadászok berontottak és megölték az összes banditát. Nem jó valami, mondom, és újra meg újra töltöttem mire rájöttem, hogy nem kell ellopnom a fegyvert, mert már van nálam egy és ez a lövöldözés már az azt követő lépés. . Amúgy itt érdekes volt a dolog, mert nálam már volt egy PKM korábbról, így amikor félig belopóztam az udvarra, a Vadászok berontottak és megölték az összes banditát. Nem jó valami, mondom, és újra meg újra töltöttem mire rájöttem, hogy nem kell ellopnom a fegyvert, mert már van nálam egy és ez a lövöldözés már az azt követő lépés.
- 
			
			  Sensut őstag válasz  Gery D.
							
							
								#12182
							
							üzenetére Gery D.
							
							
								#12182
							
							üzenetéreA főszálat követtem, így keveredtem bele Agyar és Szellem sztorijába, csakhogy egy adott ponton hoppon maradtam, mert átküldtek Danhez a Mocsárba, a Vadászokhoz, s bár a térkép jelezte a helyét, ő nem volt jelen. Nem tudtam mi van, azt hittem, hogy hiba. Na ekkor vettem kézbe a végigjátszást és lám, előbb a Clear Sky feladatokat kell végigcsinálni, ez alatt jelenik meg Dan. Pontosabban a PKM elrablása alatt. Ezt viszont sehol sem említették a játékban, nem volt honnan tudjam. És ugyanígy Arkhara Agropromban, aki szintén Dan által lép színre egy teljesen más feladatsor kapcsán. 
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Sensut
							
							
								#12181
							
							üzenetére Sensut
							
							
								#12181
							
							üzenetéreÉn végigjátszás nélkül csinálom. Igaz, nagyon sok feladat összegyűlik, de ha nem is csinálod meg mind, lassan elfogy és csak az marad. A Barlang a fontos még. Ott van egy fő karakter, nélküle ugye el se tudod hagyni Cordon-t, de a második kanyarban meg kell a további fő szálhoz. Nem akarok Spoilerezni.  
 Szerintem a Smaragd, vagyis Emerald műtárgyakkal lesz a gond, mert egy leírásban azt nem írták át. Az Elveszett Erdőben, vagyis a Forgotten Foresten lehet egyet találni, de az meg kell majd egy Bar feladathoz. Nagyon sokáig eljutottam, szóval nem lehetetlen. 
- 
			
			  Sensut őstag válasz  shield
							
							
								#12154
							
							üzenetére shield
							
							
								#12154
							
							üzenetéreAmeddig eljutottam, a történetek sorrendje számított. Elmehetsz egész Jantárig, sőt, lekapcsolhatod az Agyperzselőt is az X-10-ben, de Jantar után már lehetőség nyílik a Mocsárbeli Clear Sky feladatokra. Ezek azért fontosak, mert csak ezek alatt jelennek meg bizonyos kulcsszereplők, akik a további feladatokban is szerepelnek. Aztán folytatódik Agyar gyilkosának a felkutatásával, majd Szellem felkutatásával, de itt már szintén bejön egy másik feladatsor, ami alatt megjelenik egy olyan szereplő, aki fontos és nélküle nem lehet folytatni Szellem megtalálását. Itt tartok most. Bszottul bonyolult, végigjátszás nélkül neki se fogj  . Ami pedig a fordítást illeti, őszinte részvétem. Annyi szöveg van ebben a modban, hogy könyvekre telne belőlük, nekem viszont már nincs türelmem ilyesmihez. . Ami pedig a fordítást illeti, őszinte részvétem. Annyi szöveg van ebben a modban, hogy könyvekre telne belőlük, nekem viszont már nincs türelmem ilyesmihez.
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  shield
							
							
								#12175
							
							üzenetére shield
							
							
								#12175
							
							üzenetéreÉn nem a Jammer féle telepítőt használom. Letöltöm TB OneDrive serveréről, majd bemásoltam a fő könyvtárba. A Fordításomat is csak oda kell bemásolni. Nálam 9.9.9.9 van. 
 Íme:
 https://onedrive.live.com/?authkey=%21AJWaGwb4jMHq%5FIY&id=8DC51A0073FAF85F%2147543&cid=8DC51A0073FAF85F
- 
			
			  Gery D. senior tag http://www91.zippyshare.com/v/NsOxKvbd/file.html Íme, a 99-hez optimizálva. Ne kövezzetek meg, ha egyes elnevezés sajátos, mint a Műtárgy és a Kötelességi.  Ja és közel sincs befejezve, sajnos egyedül tesztelni nagyon nehéz, na meg csinálni is. Remélem használható lesz nektek. Ja és közel sincs befejezve, sajnos egyedül tesztelni nagyon nehéz, na meg csinálni is. Remélem használható lesz nektek. Elvileg az 1.1-es verzió a napokban fog megjelenni, úgy hogy sok idő nem maradt rá. 
- 
			
			
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12169
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12169
							
							üzenetéreAz elején elég sokszor lehet kapni, ez tény.  
- 
			
			
- 
			
			  Dhampir félisten válasz  Plazmacucci
							
							
								#12164
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12164
							
							üzenetéreLehet, hogy a játék nevét soup-ról soap-ra kellene változtatni, könnyű "elcsúszni" rajta már az elején is  
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12166
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12166
							
							üzenetéreNe aggódj, legkönnyebben is nehéz, nem hogy a többi fokozaton. Fogsz még káromkodni egy párszor.  
- 
			
			
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12164
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12164
							
							üzenetéreIgen, ez egy kicsit bosszantó. Az elején vigyázni kell, nehogy lelőjenek. Ja és ne felejts el menteni elég sűrűn. Kb az első Seva Páncélig védtelen vagy. Mellesleg kész vagyok az Integrálással. Akinek kell a Magyarításom, felrakom. 
- 
			
			Most komolyan ezt a stalkerlevest hogy kell játszani? Még a gránát elől sem lehet elfutni. Azt már meg sem említem, hogy az ellenség kb 300 méterre ellát és söréttel kilő. Olyan messziről, hogy nem is látom a képernyőn olyan kicsik. 
- 
			
			  Dhampir félisten Köszönöm, hogy megosztottátok.  
- 
			
			  Sensut őstag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12156
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12156
							
							üzenetéreAz a darabosodás az, amiről beszéltem. A laggolás. Nem mindig van, de optimizáció kérdése. Reméljük mihamarabb kijavítják. Dhampir: nekem egy Asus GTX 650 2GB ketyeg még egy ideig, 12 GB RAM mellett. 
- 
			
			
- 
			
			  Dhampir félisten Sensut és Plazmacucci: Milyen VGA-val játszotok? 
- 
			
			  Gery D. senior tag "string_table_sms.xml" Ezzel a fájlal van egy kis dolgom. Kiszámolni minden szöveget, hogy ne legyen több 186 karakternél. Ez is okozta a crash-t. Kérdésem, aki találkozott már Black Energy Műtárggyal, annak a térképen normálisan jelenik-e meg, vagy így: Black_Energy. Szintén egy kérdés, hogy a Ruby, valamint a Smaragd és az eredeti műtárgyai normálisan vannak-e írva, pl az eredeti Battery nem Ruby Battery-ként és a Ruby Battery nem eredeti Battery-ként jelenik meg. Itt a térképre, az Enciklopédiára gondolok, mert ezt is elrontották 3-4 kiadással ezelőtt. Írtam megoldást, de kicsit másképp oldották meg. 
- 
			
			  Gery D. senior tag Ne tudjátok meg, milyen össze-visszaság van most a StalkerSoup szöveges fájljaiban. Sok a Duplikált szöveg. Ezt mire kibogarászom, megöregszek. De már csak 19 fájl van. 
- 
			
			
- 
			
			  Sensut őstag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12153
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12153
							
							üzenetéreMert hiányzik ez a fájl. A zipben levő "SweetFX_colorMSAA.txt" fájld másold be a \bin_DX11_SweetFX\SweetFX\presets\ mappába. Ha statikus beállításokon van a játék, akkor egyszer indítsd el DX9-el és állítsd a grafikát full dinamic-ra, aztán indítsd DX11 vagy DX11 SweetFX el, különben nem indul, de nem is crashel. De tudni kell, hogy SweetFx-el a játék betöltési ideje szinte megtriplázódik és úgy leterheli a gépet, hogy csak, szóval türelem. Viszont némi shader-játszadozással széppé is lehet tenni vele a játékot, az igaz: 
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  Sensut
							
							
								#12152
							
							üzenetére Sensut
							
							
								#12152
							
							üzenetéreEnnél a modnál is be kell tartani a végrehajtási sorrendeket, hogy ne vesszenek el küldetések? Ahogy leírtad, igen bonyolult, fejben lehet tartani a sok szálat? A végigjátszás sem semmi.  
 Ezek szerint vágod az angolt, esetleg egy fordításba nem-e vágnál bele? Régebben kaptam egy elkezdett fordítást, abból el lehetne indulni.
 Akkor leszedem, amit linkeltél.
- 
			
			Azt nem vágja valaki, hogy Stalkersoup miért crash-el ha sweetfx beállítással indítom? A menü sem jön be. 
 Köszönöm!
- 
			
			  Sensut őstag válasz  shield
							
							
								#12151
							
							üzenetére shield
							
							
								#12151
							
							üzenetéreA 1.0.9.9.9.8-ban nem tudtam átlépni Sötét Völgybe, az volt a gondom vele. Ezzel az utolsó frissítéssel jól megy, megtisztítottam az utat egész a szarkofágig és nem volt egyelőre pályagond vele. Leállások voltak, de csak véletlenszerűen, bizonyos feladatok alatt. A szakadozás, most már biztosan tudom, hogy a számlálós feladatok miatt van. Voronin ad egy olyan feladatot, hogy szerezzek meg 10 acéltartályt, na ekkor kezd szakadozni és amíg össze nem szedem ezeket, addig eléggé kínos. Aztán kell valakinek 10 varjútojás az Elfeledett Erdőből, itt is laggol egész végig, de azért játszható. Viszont most már tiszta előttem is, hogy miért tart ennyi ideig ez a moddolás. Ez a mod valóban egy "megaleves", de én inkább "ötvözetnek" neveztem volna amolyan méltó tudós kifejezéssel  . Az ember úgy indul neki mintha a SOC lenne, ám az X-16 után Jantarban rájön, hogy itt teljesen más irányt vesz az egész történet. Ghost él és ki ölte meg Agyart? Mi több, sok ágra szakad és új történetszálak indulnak mindenfelé a Mocsártól Jupiterig és vissza Cordonig, a Clear Skytól a Banditákig mindenkivel mindenhol. Ám ezek a szálak mind összefüggnek egy adott ponton és nem lehet befejezni egyik történetet a másik nélkül. Nagyon bonyolult egy modról van szó, nem is tudom hogy tudták összerakni. Kinyomtattam egy végigjátszást, ami 36 A4-es oldal, ám ez nem arról mesél, hogy itt lelövöd ezt, felveszed onnan azt, hanem számsorozott útbaigazítások halmaza csupán történetenként. Ez lesz a modok modja ha valaha elkészül . Az ember úgy indul neki mintha a SOC lenne, ám az X-16 után Jantarban rájön, hogy itt teljesen más irányt vesz az egész történet. Ghost él és ki ölte meg Agyart? Mi több, sok ágra szakad és új történetszálak indulnak mindenfelé a Mocsártól Jupiterig és vissza Cordonig, a Clear Skytól a Banditákig mindenkivel mindenhol. Ám ezek a szálak mind összefüggnek egy adott ponton és nem lehet befejezni egyik történetet a másik nélkül. Nagyon bonyolult egy modról van szó, nem is tudom hogy tudták összerakni. Kinyomtattam egy végigjátszást, ami 36 A4-es oldal, ám ez nem arról mesél, hogy itt lelövöd ezt, felveszed onnan azt, hanem számsorozott útbaigazítások halmaza csupán történetenként. Ez lesz a modok modja ha valaha elkészül . .
- 
			
			
- 
			
			  Sensut őstag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12148
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12148
							
							üzenetéreSzerintem a Stalkersoup lesz az, ha elkészül. Itt el lehet játszadozni a grafikával s a fényekkel DX11+SweetFX alatt: Az Autumn Aurora mod sokat szépít a alapjátékon és elég gyakran használják modokban is. Az OL 3.1 is szép, viszont az is csak egy módosított-szépített alap SOC a végén egy kis, nem túl sikeres extra küldetéssel. Találkoztam grafikai szépítésekkel más modokban is (ST2, Fotograf, Return Of Scar); a LA is verhetetlen, viszont annál szintén bajok vannak még a dinamikus fényezésnél. Viszont a SOC motor esetében a "szép" eléggé furcsán néz ki, mert sokszor a maximum beállítás egy csillogó Doom3-szerű műanyagvilágot eredményez. Van aki szereti, de nekem pld a statikus kopott, fakó és poros környezet jobban bejön. 
- 
			
			Egyébként melyik mod hozza ki a legtöbbet a grafikából? Gondolom CoP-ból vannak a legszebb modok, de ez a legjobb játék. Volt valami újdonság az elmúlt 2 évben?  
- 
			
			  Sensut őstag válasz  shield
							
							
								#12145
							
							üzenetére shield
							
							
								#12145
							
							üzenetéreÉn egyszer találkoztam a SweetFX-el a Secret Trails 2-ben, de kikapcsoltam, mert túl "szép" volt vele a játék  . Na, de itt a Stalkersoupban egy érdekes dolog történt. Mondtam, hogy a controller nem jelent meg az X-16 laborban a dokumentumokkal és csalnom kellett, hogy tovább tudjak menni. Később viszont megjelent egy controller a roncstelepen, egy teljesen más feladatsorozat kapcsán és annál voltak az X-16 dokumentumai. Mi több, azután találkoztam még egy controllerrel és annál is ugyanazok a papírok voltak . Na, de itt a Stalkersoupban egy érdekes dolog történt. Mondtam, hogy a controller nem jelent meg az X-16 laborban a dokumentumokkal és csalnom kellett, hogy tovább tudjak menni. Később viszont megjelent egy controller a roncstelepen, egy teljesen más feladatsorozat kapcsán és annál voltak az X-16 dokumentumai. Mi több, azután találkoztam még egy controllerrel és annál is ugyanazok a papírok voltak . Valami kavarodás van a dologban. Viszont az a küldetéssorozat hibás, mert PDA-kat kell megtalálni egymás után, de ezek a PDA-k nincsenek (még) berakva a játékba, ezért itt is spawnolnom kellett őket hogy letudhassam a feladatokat. Mikor számláló szkriptek futnak a háttérben akkor laggol javában a játék. Ez valami olyan hiba, mint a COP-ban mikor kaját kell vinni az állomásra és amíg össze nem gyűjtöd a kellő mennyiséget, a játék bszottul szakadozik. Itt volt egy bizonyos termoszos feladat, ahol 10 acéltermoszt kellett összeszedni két részben, és ez alatt végig laggolt a játék, utána meg megy szépen. Eljutottam az erőműig a fővonalon, most innen visszafordulok és letudom az összes hátrahagyott feladatot a fősztori mentén, mielőtt átlépek egy másik sztoriba. Nekem így is tetszik ez a mod, remélem végig tudok menni rajta mert még csak ezután jönnek az idegen pályák. . Valami kavarodás van a dologban. Viszont az a küldetéssorozat hibás, mert PDA-kat kell megtalálni egymás után, de ezek a PDA-k nincsenek (még) berakva a játékba, ezért itt is spawnolnom kellett őket hogy letudhassam a feladatokat. Mikor számláló szkriptek futnak a háttérben akkor laggol javában a játék. Ez valami olyan hiba, mint a COP-ban mikor kaját kell vinni az állomásra és amíg össze nem gyűjtöd a kellő mennyiséget, a játék bszottul szakadozik. Itt volt egy bizonyos termoszos feladat, ahol 10 acéltermoszt kellett összeszedni két részben, és ez alatt végig laggolt a játék, utána meg megy szépen. Eljutottam az erőműig a fővonalon, most innen visszafordulok és letudom az összes hátrahagyott feladatot a fősztori mentén, mielőtt átlépek egy másik sztoriba. Nekem így is tetszik ez a mod, remélem végig tudok menni rajta mert még csak ezután jönnek az idegen pályák.
- 
			
			
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  Sensut
							
							
								#12144
							
							üzenetére Sensut
							
							
								#12144
							
							üzenetéreEz a SweetFX ez kép minőségi bisz-basz? Én sosem használtam, pedig olvastam a topikban, hogy használják. 
 Ekkora bakit nem vettek észre? Senki sem írt nekik!?
 A modderek is átestek a lótúloldalára, a kép minőségre mennek nem a hangulatra és a játszhatóságra?
 Majd megnézem melyik verzió van meg nekem. Jobb ha csak pár megás patch-et adnak hozzá, akkor az ember választhat, és meg lehet nézni mit variáltak rajta. Amikor utoljára letöltöttem, akkor azt azért láttam, hogy a nyelvi fájlokban nem volt változás.
 Ketten már fordítgatták, egymástól függetlenül, nem tudom haladtak-e vele.
 Azért jó lenne hozzá egy fordítás, amint néztem ebben is van szöveg doszta.
- 
			
			  Sensut őstag válasz  shield
							
							
								#12140
							
							üzenetére shield
							
							
								#12140
							
							üzenetéreHát, ami az optimizálást illeti, még itt sincs előrehaladás. Ezzel a patchel (...9.9.9) még rosszabb, mint az előzővel (...9.9.8)  . Az az érzésem, hogy ez az egész szakadozás a SweetFX tunningtól van, amit beleerőltettek a modba, de tovább nem foglalkoztak vele (még). A játék qrvára szép vele DX11-el, a COC vizet se vihet neki, de szakadozik a kép ám marhára. A gond csak az, hogy statikus DX9-el is laggol épp eléggé ahhoz hogy zavaró legyen. Aztán van egy másik baki benne, amitől a játék folytathatatlan lesz - és láss csodát, ezúttal nem crash -, az X-16 laborban a végén nem jelenik meg a controller (Ghost) a dokumentumokkal. Jön egy csomó kutya, de a controller sehol, akárhonnan töltöttem is vissza a pályát. Tovább mentem vissza Sakharovhoz, ő meg úgy beszélt, mintha meglennének a dokumentumok, de nem volt mit leadni a Csaposnak, ezért már nem kaptam meg az Agyperzselős feladatot. Szerencsére a modder menüben megtaláltam a dokumentumokat és bespawnoltam, így ment tovább minden. Eljutottam a Raktárakig, de csak a fő szálat követtem, rengeteg mellékfeladatot hátrahagytam egyelőre. . Az az érzésem, hogy ez az egész szakadozás a SweetFX tunningtól van, amit beleerőltettek a modba, de tovább nem foglalkoztak vele (még). A játék qrvára szép vele DX11-el, a COC vizet se vihet neki, de szakadozik a kép ám marhára. A gond csak az, hogy statikus DX9-el is laggol épp eléggé ahhoz hogy zavaró legyen. Aztán van egy másik baki benne, amitől a játék folytathatatlan lesz - és láss csodát, ezúttal nem crash -, az X-16 laborban a végén nem jelenik meg a controller (Ghost) a dokumentumokkal. Jön egy csomó kutya, de a controller sehol, akárhonnan töltöttem is vissza a pályát. Tovább mentem vissza Sakharovhoz, ő meg úgy beszélt, mintha meglennének a dokumentumok, de nem volt mit leadni a Csaposnak, ezért már nem kaptam meg az Agyperzselős feladatot. Szerencsére a modder menüben megtaláltam a dokumentumokat és bespawnoltam, így ment tovább minden. Eljutottam a Raktárakig, de csak a fő szálat követtem, rengeteg mellékfeladatot hátrahagytam egyelőre.
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Sensut
							
							
								#12139
							
							üzenetére Sensut
							
							
								#12139
							
							üzenetéreÉn a Generátorokig eljutottam. Az a Fő küldetés. A Shadow Cube, vagyis Árnyékkocka küldetése a másik fő lenne, de az Kelet-Pripyat-ig tart. A Fő küldetés az a Halott Városig tart, onnan lehet átjutni a Collector módba, a Collectorból meg Desolation módba, onnan meg a Live módba.  Nekem egy helyen akadt a játék, az a BAR-nál volt, amikor a kutyákat leküzdve be akarok menni a konténereknél. Mellesleg ma vagy holnap Optimalizálom a Magyarításomat a Patchhez, ha valakit érdekel. Nekem egy helyen akadt a játék, az a BAR-nál volt, amikor a kutyákat leküzdve be akarok menni a konténereknél. Mellesleg ma vagy holnap Optimalizálom a Magyarításomat a Patchhez, ha valakit érdekel.
- 
			
			  shield Topikgazda válasz  Sensut
							
							
								#12139
							
							üzenetére Sensut
							
							
								#12139
							
							üzenetéreAz optimizálást már azért megoldhatták volna, mindig azzal volt a baj. Már nem is tudom hány éve csinálják. Ha egyéb hibák még vannak is benne, de ez az optimizálási hiba. Igaz az SGM alapú modokban is benne vannak a szokott helyeken. PL. Jupiteren a Janov állomás és a tudós bunker között, stb.... Azért mindig beszerzem a legújabb verziókat, de még nem került rá a sor. Lényeg, hogy be van gyűjtve.  
- 
			
			  Sensut őstag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12138
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12138
							
							üzenetéreA Stalkersoup egy nagyon, nagyon kibővített SOC az egykori DMX mod felhasználásával. Ez azt jelenti, hogy az alapsztori megmaradt, viszont rengeteg mellékfeladat és pálya került bele a SOC játékba, nem beszélve a fegyverekről és egyéb tárgyakról, NPC-ről. Például én több időt töltöttem az elején a Cordon körüli feladatokkal, mint anno a teljes SOC játékkal. Viszont még béta verzióban van a mod és vannak vele gondok. Az optimizálás sincs teljesen rendben, ezért a legnagyobb baja egyes pályákon még mindig a gyakori laggolás amikor egy feladatszkript fut a háttérben. Utólag nekem is csak Sötétvölgyig sikerült eljutnom, oda már nem tudtam átlépni, mert behalt a játék, de egyes verziókkal már végig lehetett menni rajta. Mivel állandóan frissítik és dolgoznak rajta, érdemes várni a teljes verzióra, vagy próbálgatni ezeket a bétákat. 
- 
			
			
- 
			
			  Sensut őstag 
- 
			
			
- 
			
			  emre veterán Ja, a Stalker-t meg a gyerek miatt nem erőltetem, mert amikor az L.A. megjelent játszottam és folyamatosan az ölemben ült, irányított, hogy keressünk zombikákat, meg kutyusokat. Az idő tájékán elég sűrűn felsírt álmában. Szeptemberben múlott 5 éves, és ez azért nem egészen neki való. (#12134) shield 
 Mivel nem játszok, szinte csak akkor tudok érdemben hozzászólni, ha valakinek régi cuccra van szüksége.
 Az aktuális dolgokról fogalmam sincs.
- 
			
			  emre veterán válasz  Antonius1978
							
							
								#12132
							
							üzenetére Antonius1978
							
							
								#12132
							
							üzenetéreNyáron költöztem, akkor a ház felújítása miatt esett ki 1-2 hónap. Szeptembertől meg 3 műszakban dolgoztam mostanáig, és úgy hogy 8 órán át két monitor előtt meresztettem a szememet nem volt kedvem a szabadidőmben is azt csinálni.  Valamikor karácsony előtt játszottam, de most valahogy nincs kedvem hozzá. Valamikor karácsony előtt játszottam, de most valahogy nincs kedvem hozzá.
 Most meg ha elmegy végre a tél, megint csak a házat fogom csinosítgatni, meg talán idén a motorom is előveszem.
- 
			
			  Antonius1978 addikt Akkor kar, hogy nem talal hozza az Absolut Nature, de ez van... EMRE : en is kihagytam 1 evet... 
 De akkor legalabb a Zonaban kodorogsz, nem ?
- 
			
			  emre veterán válasz  Antonius1978
							
							
								#12128
							
							üzenetére Antonius1978
							
							
								#12128
							
							üzenetéreKeveset és egyre ritkábban wotozok. 
- 
			
			
- 
			
			  Dhampir félisten válasz  Antonius1978
							
							
								#12128
							
							üzenetére Antonius1978
							
							
								#12128
							
							üzenetéreA Lost Alphában mások a méretezések, az építmények stb., ez akkor is jó hozzá? 
- 
			
			  xFreex aktív tag válasz  Antonius1978
							
							
								#12125
							
							üzenetére Antonius1978
							
							
								#12125
							
							üzenetére
- 
			
			  emre veterán válasz  Antonius1978
							
							
								#12125
							
							üzenetére Antonius1978
							
							
								#12125
							
							üzenetéreSzerintem már nem nagyon, leginkább a 2009-10 körüli complete packok tartalmaztak textura modokat. 
 Annak idején a Stalkker.Filefront-ról szedtem le egy csomó mindent, de az oldal megszűnt.
 Winter mod van, meg lőttem egy screen-t, ha valaki esetleg lát olyant amit megnézne szóljon és felteszem a mediafire-re.
- 
			
			  Dhampir félisten válasz  shield
							
							
								#12119
							
							üzenetére shield
							
							
								#12119
							
							üzenetéreMintha még a Medal of Honor: Pacific Assault is kicsit kopárabb lenne. 
- 
			
			  Dhampir félisten válasz  Antonius1978
							
							
								#12117
							
							üzenetére Antonius1978
							
							
								#12117
							
							üzenetéreBizony, jó is volt az.  
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Dhampir
							
							
								#12114
							
							üzenetére Dhampir
							
							
								#12114
							
							üzenetéreAz a baj, hogy a mai ember nem a játék mondanivalójával foglalkozik, hanem hogy milyen a grafika, mennyire színpompás az egész, holott ennek a játéknak épp az lenne az értelme, hogy egy atomkatasztrófa sújtotta környezetben mennyire leromlott az ökológia. Nincs virágzó, színben gazdag növényzet, az épületek romokban, az állatvilág megtizedelődött, vannak táborokban összegyűlt csoportok, na meg kisebb csoportokba verődött emberek, kik járják a területeket. Nem botlunk bele minden méteren egy embercsoportba, vagy egy állatrajba. Ezért olyan jó az eredeti Shoc szerintem, mert ezt mind visszaadja. 
- 
			
			
- 
			
			  Dhampir félisten válasz  Plazmacucci
							
							
								#12113
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12113
							
							üzenetére A Stalkerben a hangulat a legfontosabb. Na mindegy, bár eddig jó sokat dolgoztak rajta. 
- 
			
			válasz  Dhampir
							
							
								#12112
							
							üzenetére Dhampir
							
							
								#12112
							
							üzenetéreMegint idetéved majd valamelyik véristávn a LA topikból azt jól be leszek oltva... Szerintem a sok belenyúlással mér nem stalkeres a hangulata. Több része is olyan, hogy ha valamit rosszul csinálsz két óra múlva kiderül, hogy kezdheted előröl. Emellett nekem unszimpatikus a játék eleje. A sztori meg amik történnek. Ja és el van kúrva a gépigény. 
- 
			
			  Dhampir félisten válasz  Plazmacucci
							
							
								#12103
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12103
							
							üzenetéreMiért, nincsenek jó küldik?  Még csak belekóstoltam régebben, abból nem sok derült ki. 
- 
			
			
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12108
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12108
							
							üzenetéreNekem az RC1-es el se indult, csak a 2v2, most jut eszembe. Kezdésnél crash-sel kidobott. Xp 32 bites oprendszerem volt. A 2v2 viszont hiba nélkül játszható volt. 
- 
			
			  emre veterán válasz  Plazmacucci
							
							
								#12108
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12108
							
							üzenetérePasszolom, ezer éve nem játszottam vele. 
 De nekem is úgy rémlik voltak gondok, még screen.t is tettem be repülő vérszívóról.
- 
			
			
- 
			
			  emre veterán válasz  Plazmacucci
							
							
								#12097
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12097
							
							üzenetére
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12103
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12103
							
							üzenetéreHála istennek, hogy az nem csak nekem volt csalódás.  Engem zavart a sok növényzet, nem az igazi Stalker hangulatot adta. Én 3 éve a Soup-pal foglalkozok, más mod-dal nem, így biztosra nem tudom mondani, hogy működni fog. Sok sikert. Engem zavart a sok növényzet, nem az igazi Stalker hangulatot adta. Én 3 éve a Soup-pal foglalkozok, más mod-dal nem, így biztosra nem tudom mondani, hogy működni fog. Sok sikert. 
- 
			
			
- 
			
			  Gery D. senior tag válasz  Plazmacucci
							
							
								#12101
							
							üzenetére Plazmacucci
							
							
								#12101
							
							üzenetéreAmi nekem van, azt csak át kell másolni a fő könyvtárba és felülírni, amit kér. Lényegében nincs is különbség a Steam-es a ww-os és az összes változat között, nem is értem, miért adtak ki annyi fajtát. Az, hogy milyen verzió, csak a Patch-nél számított, mod-oknál nem. 
- 
			
			
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Padavan firmware
- iPhone topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos tablet topic
- Hardcore café
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3352
- Apple iPhone 13 Pro Alpine Green ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB-100%
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z490 i5 10400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 PLUS Enermax 650W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3447, 94% Akkumulátor
- CSX 2x2GB (4GB) DDR 800 MHz kit
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
 
						 
								 
							
 
								 
							 
								 
							 
								 
							 Vagy rohamozd meg őket.
 Vagy rohamozd meg őket. 
 
								 . Amúgy itt érdekes volt a dolog, mert nálam már volt egy PKM korábbról, így amikor félig belopóztam az udvarra, a Vadászok berontottak és megölték az összes banditát. Nem jó valami, mondom, és újra meg újra töltöttem mire rájöttem, hogy nem kell ellopnom a fegyvert, mert már van nálam egy és ez a lövöldözés már az azt követő lépés.
 . Amúgy itt érdekes volt a dolog, mert nálam már volt egy PKM korábbról, így amikor félig belopóztam az udvarra, a Vadászok berontottak és megölték az összes banditát. Nem jó valami, mondom, és újra meg újra töltöttem mire rájöttem, hogy nem kell ellopnom a fegyvert, mert már van nálam egy és ez a lövöldözés már az azt követő lépés. 
							 . Ami pedig a fordítást illeti, őszinte részvétem. Annyi szöveg van ebben a modban, hogy könyvekre telne belőlük, nekem viszont már nincs türelmem ilyesmihez.
 . Ami pedig a fordítást illeti, őszinte részvétem. Annyi szöveg van ebben a modban, hogy könyvekre telne belőlük, nekem viszont már nincs türelmem ilyesmihez. 
								 
							
 
								
 
 
 .
 .
 . Az az érzésem, hogy ez az egész szakadozás a SweetFX tunningtól van, amit beleerőltettek a modba, de tovább nem foglalkoztak vele (még). A játék qrvára szép vele DX11-el, a COC vizet se vihet neki, de szakadozik a kép ám marhára. A gond csak az, hogy statikus DX9-el is laggol épp eléggé ahhoz hogy zavaró legyen. Aztán van egy másik baki benne, amitől a játék folytathatatlan lesz - és láss csodát, ezúttal nem crash -, az X-16 laborban a végén nem jelenik meg a controller (Ghost) a dokumentumokkal. Jön egy csomó kutya, de a controller sehol, akárhonnan töltöttem is vissza a pályát. Tovább mentem vissza Sakharovhoz, ő meg úgy beszélt, mintha meglennének a dokumentumok, de nem volt mit leadni a Csaposnak, ezért már nem kaptam meg az Agyperzselős feladatot. Szerencsére a modder menüben megtaláltam a dokumentumokat és bespawnoltam, így ment tovább minden. Eljutottam a Raktárakig, de csak a fő szálat követtem, rengeteg mellékfeladatot hátrahagytam egyelőre.
 . Az az érzésem, hogy ez az egész szakadozás a SweetFX tunningtól van, amit beleerőltettek a modba, de tovább nem foglalkoztak vele (még). A játék qrvára szép vele DX11-el, a COC vizet se vihet neki, de szakadozik a kép ám marhára. A gond csak az, hogy statikus DX9-el is laggol épp eléggé ahhoz hogy zavaró legyen. Aztán van egy másik baki benne, amitől a játék folytathatatlan lesz - és láss csodát, ezúttal nem crash -, az X-16 laborban a végén nem jelenik meg a controller (Ghost) a dokumentumokkal. Jön egy csomó kutya, de a controller sehol, akárhonnan töltöttem is vissza a pályát. Tovább mentem vissza Sakharovhoz, ő meg úgy beszélt, mintha meglennének a dokumentumok, de nem volt mit leadni a Csaposnak, ezért már nem kaptam meg az Agyperzselős feladatot. Szerencsére a modder menüben megtaláltam a dokumentumokat és bespawnoltam, így ment tovább minden. Eljutottam a Raktárakig, de csak a fő szálat követtem, rengeteg mellékfeladatot hátrahagytam egyelőre. 
							
 
								 
							 
								 
							 
								



