Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz chris-v #200 üzenetére

    Én például a sugárkövetést igen, mert azt például támogatja a PlayStation 5, és nagyságrendekkel jobb környezettel, mint amit most a Microsoft kínál az XSS/XSX-hez. Nézd meg az új pókembert. Tudod, hogy miért tudták elérni 4K-ban azt visszaverődési minőséget? Mert a konzol lehetőséged ad arra, hogy a sugár kilövése után, menet közben megváltozhasson az objektumok LOD szintje a sugár távolságának függvényében. Az XSS/XSX DirectX 12 rendszere fix LOD szintet enged csak, ami a sugár kilövése után módosíthatatlan. Ha más LOD szintre kell átállni, akkor új sugarakat kell kilőni. Ez az oka annak, hogy a PlayStation 5 az új pókember játékban olyan nagyon gyorsan meg tudja csinálni 4K-ban azt a rendkívül megterhelő sugárkövetéses effektet. Ha ezt a lehetőséget nem tartalmazná az API, akkor az az effekt jó, ha 10 fps mellett futna, nem pedig 30-cal, ahogy azt most teszi. Szóval lehet "no DX12 Ray Tracing", meg "no real time RT" szövegeket puffogtatni, de a rögvalóság jelenleg az, hogy a Sony saját megvalósítása nagyságrendekkel a Microsoft aktuális rendszere előtt jár. Később még felzárkózhat a Microsoft, vagy esetleg elkérhetik az AMD-nek a Radeon Rays 4.0-ját, az képes arra, amire a PS5.

Új hozzászólás Aktív témák