- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- TCL LCD és LED TV-k
- RAM topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alpachino
veterán
válasz
TomBoy1986 #296 üzenetére
OK !
De, ha már konkrét játékok szóbajöttek, akkor többekközött, pont a COD4 ( a TDU-t nem próbáltam ) az amelyet 1280-ban, 4X AA-val gyönyörűen játszható a 256-os GT-vel.
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz
TomBoy1986 #296 üzenetére
Nekem is 19-es TFT-m van... ott valóban szebben néznek ki a játékok AA-val.
-
TomBoy1986
veterán
válasz
Tuco Ramirez #295 üzenetére
Magamra vetítve írtam, mert 19"-os TFT-m van, amelynek a maximális felbontása 1280*1024. Ebben a felbontásban ált. szükség van AA-ra - pl. a TDU nagyon csúnya anélkül, de mondhatom akár a COD4-et is.
Alpachino:
Rendben, értem az álláspontod, némileg különbözik az enyémtől, szerintem túltárgyaltuk. -
Tuco Ramirez
őstag
válasz
TomBoy1986 #293 üzenetére
Egy bizonyos felbontásul túl (mondjuk 1600x1200-ban vagy 1680x1050-ben) szerintem már nincs sok értelme az élsimításnak.
-
Alpachino
veterán
válasz
TomBoy1986 #293 üzenetére
Tudom nehéz megérteni, de mint irtam is és tapasztaltam is ez az AA dolog játékfüggő a 256-os GT esetében is és a 3850-ében is. Sok olyan játékot próbáltam, ahol nem volt számottevő lassulás a GT vel az AA bekapcsolása mellett. Fentebb írtam is egy- két példát erre vonatkozólag.
Tehát nem kell elfelejteni az AA-t a 256-os GT-vel.Azért a 3850 sem egy AA-val hasító VGA.
A legtöbb újabb játékban vele is ugyan úgy megérződött az AA bekapcsolása, ráadásul még lassabb is, igaz olcsóbb a 256-os GT től.
JA ! Engem pedig személy szerint hidegen hagy az AA "szépsége." Akkor ezek szerint különbözőek vagyunk
-
TomBoy1986
veterán
válasz
Alpachino #290 üzenetére
Én nem tudom, hogy miért jó az, hogy AA nélkül frankóbb, de AA-val meg...
Idejét sem tudom mikor használtam valamit AA nélkül (nem is akarok visszaszokni rá). És messzemenőkig nem azt várom egy 40K+-os kártyától, hogy el kelljen vele felejtenem az AA-t.
Pláne, amikor a nálánál olcsóbb 3850-esen meg nem kell róla lemondani.
-
Alpachino
veterán
válasz
wwenigma #289 üzenetére
Figyu, a 256-os GT, neked bármennyireis böki a csőrödet ( bár nem értem, hogy miért ) 1280-ban AA nélkül sokkal gyorsabb a 3850-nél. Saját TAPASZTALAT alapján állítom.
A 3850 pl. a Crysis alatt ugyanúgy elvérzett nálam is, AA-val akár 1024, akár 1280-ban.
A kettős mércéről, meg ne beszélj nekem, mert én sosem állítottam azt hogy a 3850 egy rossz kari.
A 35K-s árával, ezután is ajánlani fogom mindenkinek, aki az említett értékhatárig szeretne VGA-t venni.mod: Igen tudom hova kéne dugnom, oda ahova neked szánom, de az sem a PCI slot.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
Alpachino #287 üzenetére
Nem szerepelt az szarul, csak nem szereti az AA-t. <- ez a 88gt-rol
ATi-ra átforditva, ha ATi-rol van szo: összef%ss@ magát AA-val, sz@rul szerepel. Érted? Kettős mérce rulez, ez böki a csőröm, ez az amit sosem fogsz látni.
Azt a fölényes nyelvnyujtogatos smiley-ed meg hagyjuk... szemelyes tapasztalat...tudod hova dugd mind a 2 karit.... hát nem a pcie slotba.
-
uridium
csendes tag
Szerintem pedig mégis az 512 MB-os Gigabyte GV-RX385512H -re gondoltál
, mert ott van 1,4 ns-os (kontra referencia 1 ns), 1400 MHz-es ram. A referenciánál alacsonyabb órajelhez a demagógia:
"Besides the two-slot Zalman cooler, there are no memory heatsinks for its 512MB of GDDR3 memory, which are incidentally clocked at a surprisingly low speed of 1400MHz DDR. This is lower than the standard 1660MHz DDR that ATI sets for this SKU. Perhaps Gigabyte was being conservative here since this card has 512MB of memory, instead of the more common 256MB. The core clock fortunately was clocked at the standard 670MHz, though this meant that with all the overclocked models that are so popular nowadays, this Gigabyte certainly raises some eyebrows. According to Gigabyte engineers, internal testing revealed that their custom designed PCB and tweaked BIOS gave it a performance edge. Thus, they�ve underclocked the memory such that it would still rival well against other cards and yet reduce heat and power consumption � in essence a very optimized design. We'll have to see for ourselves if the extra memory helps to compensate for the slower clocks. "
Erről a kártyáról tesztet itt találtam. Nagy hiányossága az említett tesztnek, hogy csak 1600x1200-ban és 1920x1440-ben tesztelték a kártyát.
A Zalmanos Gigabyte GV-RX385256H referencia órajelen megy, ellenben szinte mindenhol csak a GV-RX385256H-B kapható (ez teljesen referenciának tűnik).
szerk. elgépelés
-
TomBoy1986
veterán
-
Plebi
senior tag
válasz
TomBoy1986 #270 üzenetére
Tesztek alapján tisztában vagyok vele, elötte volt a 7600 meg a többi itt meg az egész az x1000 sorozat egy része, és most ezek, van kb két generácio, de legalább eddig jó volt a 6600gt is!
-
válasz
TomBoy1986 #280 üzenetére
attól, hogy a textúraminőség többet számít, a felbontás még nem lesz lényegtelen. nézd meg pl. az ET:QW noAA és a HL2E2 4xAA teszteket, szépen látszik, hogy amikor 16x12-be felmész, a 256-os GT-ből akkor fogy ki a szusz.
-
TomBoy1986
veterán
Épp itt mutattam meg, hogy a felbontás nem lényeges a memóriafogyasztás szempontjából. Ami lényeges az a játékon belül alkalmazott textúraminőség.
A linkben szereplő mindkét kép 1024*768-as felbontásban futtatott COD4 alatt mért, az egyetlen különbség a textúra beállításának minősége (extra vs high), s ez azt eredményezi, hogy 420-430MB helyett 230MB-ot használ.
-
JoeYi
őstag
válasz
Alpachino #276 üzenetére
hidd el sokan vannak, mert csak azt nézik, hogy 8800gt legyen. Egy jó darabig én is csak azt nézegettem, hogy mennyi a 256 megás kártya, mert eszembe se jutott, hogy ekkora korlátot jelent a memória, főleg mivel most csak egy nyomoronc 6600gt szenved a gépem 128 mega rammal. Aztán jópár tesztet átnéztem és láttam, hogy ha 21 colos tft szeretnék, akkor azok általában 1650*x felbontásban dolgoznak, abban pedig kevéske már a 256 ram.
-
fLeSs
nagyúr
Lehet, hogy tom mitől volt olyan gyenge a 256-os GT a tesztben. A KB940105-ös peccset nem tettem fel a Vistára, és lehet, hogy ez volt a gond. Bár ha ez lenne a probléma, akkor a 384-es GS is sz@rul szerepelt volna.
Az ok prózai: egyszerűen nem sikerült feltenni.
(I love Vista)
-
JoeYi
őstag
válasz
Alpachino #272 üzenetére
nehem, én még kivárok, a jelenlegi tendenci szerint heti 3-4e forintotesik az ára. Ráadásul ahogy nézem mindenhonnét elkapkodják a 88gt-ket. Pár hónap múlva a gamerek felének 88gtje lesz szerintem
Ami nem baj, mert egy év mulva apró pénzért lehet sli rendszerre bővíteni a mostaniakat
-
JoeYi
őstag
páff, inno 8800gt 512MB: 47160 Ft
Asszem ezt is gyorsan elkapkodják.
-
littlelion21
addikt
válasz
TomBoy1986 #263 üzenetére
Ha tudnám patchelni...
-
Plebi
senior tag
-
TomBoy1986
veterán
válasz
littlelion21 #261 üzenetére
Na ott nekem nincs, mert patcheltem a játékot. Előtte nekem is volt
-
Zájec
veterán
ahány teszt annyi eredmény...
azt azért nem értem hogy neketek miért ilyen szarul szerepelt a 256mb 88GT..
külföldi oldalakon teljesen más, jobb eredményeket látok... és nem kevés eltéréssel..
például ezen az oldalon.... -
littlelion21
addikt
Van egy fasza kis progi, ami monitorozza, h mennyi prociidőt eszik az alaplapi recsegő; talán Rightmark 3dSound, vagy valami ilyesmi - már nem emlékszek pontosan, megkeresni meg lusta vagyok
.
Ha az emlékezetem nem csal, olyan 30% körülire (vagy inkább fölé) hozta ki a teszt a fos Realtek-et...Ja, és persze nem csak a TDU-val fordult elő, de érthető okokból ott volt a legidegesítőbb. 350-nél a rendőr seggének csapódni, ami egy pillanattal azelőtt még sehol sem volt.
-
fLeSs
nagyúr
válasz
littlelion21 #258 üzenetére
Nekem Audigym van.
-
TomBoy1986
veterán
Hmmm....
Nem tudom, a legújabbak vannak fent, de én inkább a VRAM felhasználásra vagy a virtuális memóirának kis méretére gondolnék(ezt egyszer kiírta).De ha driver gond lenne, akkor a High beállításnál is jelentkezne. Bár az is elképzelhető hogy kicsit öreg már a rendszer (bár rendszeresen karabntartom).
littlelion21:
Az a gond, hogy arra szükségem van, de lehet hogy a Realtek okozza... -
littlelion21
addikt
válasz
TomBoy1986 #253 üzenetére
Nem akarok beleugatni, de ez nem az ótvar alaplapi hang "érdeme"? Nekem ugyanezt csinálta a TDU-nál; néha-néha úgy berántott, h rossz volt nézni, persze sem a Fraps, sem az ATT nem jelezte ki a lassulást. x1950Pro-val tapasztaltam ezt gyak. mindegy melyik driverrel.
Eleinte nem tudtam, h ez miért van, próbaképpen levettem szinte 0-ra a grafikát - ugyanúgy beröccent, majd graf. vissza, alaplapi hang letilt - a szaggatás szinte teljesen megszűnt. -
fLeSs
nagyúr
válasz
TomBoy1986 #253 üzenetére
Ilyet csak a Colin McRae Dirtben tapasztaltam (itthon), de az nem szerepel a cikkben.
Ez nem driver gond? -
a Zalman hűtős biztosan jó (GV-RX385256H - erre gondolsz?), de hol lehet olyat 256-osban itthon kapni?
TomBoy1986: amit leírsz, az szerintem elsősorban az alkalmazás miatt olyan, ill. némi köze az alaplapnak is lehet hozzá. nekem a F.E.A.R. csinálja ezt a 2600XT-n, a mostani alaplapommal kevésbé, mint a régivel.
-
TomBoy1986
veterán
válasz
TomBoy1986 #253 üzenetére
Egyébként ezért érdekelne:
COD-4 High Texture Quality
COD-4 Extra Texture QualityEz egy egyszerű 7900GS Super, ami most a gépben van, de nagyon is megérzi ha Highról Extrára teszem a textúra minőségét...
Azonos körülmények között:
Highon: 31.705 FPS (itt ez viszonylag stabil)
Extrán: 27.42 FPS (és ami nem látszik ebből, hogy elég gyakran megakad 1-1 pillanatra) -
TomBoy1986
veterán
OK, igaz
Azt viszont szeretném megkérdezni, hogy a 256MB-os Radeon esetében fellép-e az, amit én az XT-nél szoktam időnként tapasztalni, miszerint hirtelen megáll egy pillanatra textúrát cserélni (kb.), majd utána megy tovább a játék 40-50 FPS-sel. Ezt ha jól rémlik, akkor írtad a 8800GT esetében, de a Radeonnál is fennáll ez, avagy nem? (ott tudom, hogy memória szivárgásra visszavezethető)
wwenigma:
Ennyire nem mentem utána, csak volt téma a BIOS-csere a topicjában s vele javultak a tuningos eredmények. Az okát nem firtattam -
Plebi
senior tag
Sziasztok!
Olvastam, hogy itt többen többféle amd kariról írtok, de még gigabyteról nem láttam sokmindent. Nagyon erre a karira hajlok, 256 ost tudok én beszerezni olyan 35 környékén, csak nem tudom, hogy tényleg olyan halk-e mint ahogy azt a zalman sejteti rajta.
Válaszokat köszi!
Amúgy a teszt jó lett erre vártam, emiatt azt hiszem nem veszem meg az 512 es amd-t, a 8800gt 256-os, hááát, elég érdekekes sokkal többet vártam tőle. Igaz csak 17 es lcd-m van de ami teljesítményt mutatott az még ehhez sem meggyőző, nem merném megvenni mert lehet nem tudnám annyi ideig használni mint szeretném. 512-es más tészta csak baromi drága.
Szóval kinek mi a váleménye a 256-os gigabyte 3850-ről?
Hali!
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
TomBoy1986 #246 üzenetére
Nincsen gát, egyszerű bug. Az alap 6,75MHz-et - amiből a GPU órajelét származtatják - 7 biten szorozzák föl. Igy 857,25MHz felett szükség lenne a 8. bitre, hogy ne csorduljon túl... de a regebbi biosokban ez nincs vagy rosszul van vmi leprogramozva (mert AGCT jól kezeli).
Ezert a felett a freki felett atfordul a szamlalo es ujra kezdi 6,75MHz-es GPU frekiről.....
-
JoeYi
őstag
szegény fLess, kapsz itt hideget-meleget
Állítólag azért jó az online média, mert az írók azonnal kapnak reakciót a szerzeményeikre
-
fLeSs
nagyúr
válasz
TomBoy1986 #246 üzenetére
"DX10-ben a helyzet kicsit másabb, mert ott a javulás minden esetben pozitív irányba tart, azaz a DX10-es eredmények valóban javultak volna, ha a 7.11-es helyett a 8.1-es driver lett volna fent."
Ezt átjavítanám ha nem haragszol erre:
"DX10-ben a helyzet picit másabb, mert ott a javulás minden esetben pozitív irányba tart, azaz a DX10-es eredmények valóban javultak volna esetenként 0,5-1 fps-t, ha a 7.11-es helyett a 8.1-es driver lett volna fent."
-
TomBoy1986
veterán
Driverekhez szólnék hozzá úgy, hogy ATI kártyákat veszek évek óta, AMD processzorok társaságában.
Elhiszem én, hogy mindenkit zavar az, hogy 7.11-es drivert használnak 8.1-es helyett, de ez majdhogynem lényegtelen. Hogy miért mondom ezt? Hát ezért:
7.11 vs. 7.12 elemzés
7.12 vs. 8.1 elemzésDX9-ben 1-2 FPS különbség van driverenként, s nem feltétlen jó irányba...
A két táblázatot össsze lehet hasonlítani, mivel a konfiguráció azonos.DX10-ben a helyzet kicsit másabb, mert ott a javulás minden esetben pozitív irányba tart, azaz a DX10-es eredmények valóban javultak volna, ha a 7.11-es helyett a 8.1-es driver lett volna fent.
A másik, ami nálam sokkal inkább kiütötte a biztosítékot az ez:
"Tuningban a HD 3850 gyári hűtéssel nem különösebben jeleskedik, ugyanis a ventilátor nagyon alacsony fordulatszámon jár (a csend érdekében), viszont emiatt jobban a melegszik a hűtőborda, a NYÁK. Ha HD 3850-esünket túlhajtani szándékozunk, kénytelenek leszünk egy külsős hűtőbe invesztálni."1. Rivatunerrel szabályozható a fordulatszáma a ventillátornak
2. BIOS frissítésével a 3870-esen is 900MHz-et is sikerül elérni, mert 860-nál valami gát van "beépítve" a gyári BIOS-ban.
És mindemellett elég sűrűn találkozik az ember olyan 3850-es tulajjal itt, akinek sikerült 770MHz körül járatnia a kártyáját. -
Geresics
addikt
Bocs, ha már kérdezték, de nincs időm sajna visszaolvasni mindent...
Miért ezeket a driver-eket használjátok?
Az új Catalyst-tel a szomszédom 3870-e oda-vissza veri a 8800GT-k eredményeit. Gondolom az NVidia-nak is van új driver-e, de az vajon mennyit gyorsít?
Állandó PH! olvasó vagyok, de így sztem már nem olyan hiteles a teszt... -
szitaati
aktív tag
Én sem értem, hogy miért egy 2,5 hónapos driverrel kell tesztelni?
(7.11)
-
athomi
veterán
válasz
TomBoy1986 #240 üzenetére
TDU-ban a 17"-on is
-
én sem tudom, pontosan mi okozza a memóriaproblémát, de két dolgot tennék hozzá a dologhoz:
- ha driverből orvosolható lenne a hiba, akkor feltehetőleg a nV rég meglépte volna
- vhol olvastam egy tesztet arról, hogy a modern játékok mennyi video-memóriát használnak. a többség durván 250 és 350 között volt 12x10-ben AA-val (ha jól emlékszem), azaz 256M szopás, 320M már egész jó, a 384M pedig már biztonságosnak mondható. -
csongi
veterán
Hajrá ATI! Egy 3850-be beruházok, kíváncsi leszek hogyan fog mizsikálni az alaplapi kártyával társítva, filmnézés meg game alatt egyzserre.
-
ASzucs
csendes tag
válasz
TomBoy1986 #233 üzenetére
Ebben igazad van... ezert is fogalmaztam en is ovatosan: "a tobbi beallitas helyett"... es persze vannak kivetelek, pl akik azert rontjak le a texturat a leheto legrosszabbra, hogy feltunobb legyen rajta az ellenfel ..
-
Pala
veterán
válasz
TomBoy1986 #233 üzenetére
Azért az sem mindegy, hogy azt az 1280x1024-et 17"-es vagy 19"-es monitoron jeleníted meg. Nekem 17"-es van és ezen a felbontáson már nem látok túl sok recét AA nélkül sem. Legalábbis nem zavaró, se nem feltűnő. (Szó se róla, persze az AA azért javít rajta itt is)
-
JoeYi
őstag
sztem is vmi félreértés lehet, mert a cikkekben a GTX-ekről és GTS -ekről van szó, a GT meg jóval ezek után jött. Ráadásul olyan lelassulásról van szó, ami állandó sebesség vesztést okoz egy idő után, amíg alttabot nem nyom vki, majd vissza a gaméba. Ezt tuti javították már, mert ismi semmi ilyenről nem számolt be a gtx-ével kapcsolatban. De én inkább nem okoskodok, láma vok a témához
-
Zso2
őstag
válasz
VaniliásRönk #179 üzenetére
Te is pont azokat a gamékat vennéd ki amelyikek a legjobban foglalkoztatják a gamereket...?
-
TomBoy1986
veterán
"aki pedig az AA-t nyomja maxra, a tobbi beallitas helyett (mint pl felbontas), az szerintem nincs tisztaban mi is az az AA"
Gondolj az olyanokra, akik TFT-t használnák (17" és 19" egyaránt), ahol a maximális felbontás 1280*1024 (4:3-at feltételezve). Nos itt bizony ebben a felbontásban elkél a 4xAA és nem csak állókép esetén látható különbséget eredményez.
-
ASzucs
csendes tag
Megcsak emlitest sem latok arra hogy hardver hiba.. arrol nem is beszelve, hogy csak szokvanyos mese szintu szoveg...
Ha felreertetted volna, nem a hiba letezeset kerdojeleztem meg, hanem a mivoltat, es a javithatosagat/elkerulhetoseget...
Ha valodi memory leak lenne, akkor (az en definicioim szerint) minden beallitas mellett akadna a jatek idove.. [ti meg ugy irtatok hogy csak akkor amikor amugy is sok memoriat kell hasznalnia] -
ASzucs
csendes tag
Azert valami konkretumot mutathanal mar hogy mi is ez a memory leak... Ugyan meg nem programoztam videokartya drivert, de azert van masfel evtized tapasztalatom 3d programozas teren, es el nem tudom kepzelni hogy mi a fenet ronthattak el hardveresen, ami drivertol/jatektol fuggetlenul elfelejt felszabaditani memoriat... foleg hogyha szoszerint igy lenne akkor az 512-esnek is ugyanezt kene tennie..., max kicsit kesobb...
Esetleg ha a jelenseg az hogy nem leakel, hanem csak tobb memoriara van szuksege bizonyos idonkent/ideig, annak lehet ilyen eredmenye, foleg ha csurig ki akarjuk tolteni a 256mb-ot, de akkor nem annak kene a konkluzionak lennie hogy szar az NV, hanem hogy tobb memoriat igenyel ugyanaz a jatek ugyanazon beallitasokkal...[aki pedig az AA-t nyomja maxra, a tobbi beallitas helyett (mint pl felbontas), az szerintem nincs tisztaban mi is az az AA]
-
JoeYi
őstag
válasz
Vincentph #223 üzenetére
jó 5let, bárcsak nekemis eszembe jutott volna
-
Keksz
senior tag
Király teszt, megerősített h 8880GT ha lesz egy kis pénzem, természetesen 512rammal.
-
munky
őstag
Nevetségesmit művel néhány emberke ilyen tetsztek után.
Inkább örüljetek, hogy itt van egy minőségi (és szerintem megbízható) teszt, bárki megnézheti ingyen.
-
bolondember
MODERÁTOR
dejó, h megint megy a flém...
Eddig én is 3850 512MB-ben gondolkodtam, de van egy olyan érzésem, h felesleges... Bár, a 8800GS se rossz...
-
kovi
senior tag
Sztem pedig egy G80-as GTS még belefért volna a tesztbe. A GS-hez való viszonyulására lettem volna kiváncsi.
-
Vincentph
csendes tag
Remek teszt, egyedül egy valamit hiányolok a végéről, amit a 8800-asok összehasonlításakor megcsináltatok, vagyis vmiféle ár-érték arány/összehasonlítás. Persze ezt mindenki megcsinálhatja maga is, én is ezt teszem és beírom ebbe a hsz-be, hátha vki hasznát veszi (szakmai ártalom
).
[OFF]
Az alábbi feltételezésekkel élek (bruttó kiskerárak)
R3850 256 =38eFT
R3850 512 =43eFT
R3870 = 50eFT
Geforce 8800GS = 48eFT
Geforce 8800GT 256= 48eFT
Geforce 8800GT 512= 55eFTTeljesítmény/ár "mutató" (teljesítmény/eFT)
R3850 256 = 100/38= 2,63
R3850 512 = 103/43= 2,4
R3870 = 110/50= 2,2
Gef 8800GS =109/48= 2,27
Gef 8800 GT 256 = 114/48= 2,38
Gef 8800 GT 512 = 140/55= 2,54Most ezeket persze még lehetne arányítani, stb. de felesleges mert viszonylag tisztán látszik, hogy melyik két kártyát érdemes megvenni ( R3850 256 ill GF 8800 GT 512) és melyikeket nem ezeken az árakon. [/OFF]
-
ömmmm, azért én ezt egy kicsit másképp fogalmaznám
a ringbus késleltetése többnyire magasabb, de egyes esetekben alacsonyabb is lehet. és a több csatorna valóban előnyös bizonyos esetekben - másokban meg semleges. nem hiszem, hogy egy átlagos játék esetében komoly különbség lehet a két rendszer teljesítménye között, de a fentiek alapján az az érzésem, hogy a ptp crossbar átlagosan gyorsabb - viszont a ringbus jobban reagál a szélsőséges esetekre (ld. minimum fps téma).
az meg, hogy architektúrálisan hol az előny, fel sem merül kérdésként -
lsc
nagyúr
Tehát ami nem fordul elő mindennapi használatban az veszélyesebb , mint amelyikkel bármikor találkozhatunk /igaz a nem előforduló az adatvesztéssel járhat / . Az már csak hab a tortán , hogy az AMD bevallja és megpróbálja javítani /igaz egyenlőre úgy - ahogy / , az nvidia meg sz@rik rá , kiad egy másik kártyát enyhén javított , de meglévő hibával . Korrekt hozzáállás , igaz ez az nv-nél már lassan természetes hozzáállás .
-
Drizzt
nagyúr
Nekem így ebben a formában a 320-assal sose jött elő ilyen probléma. Vagy megy végig jól valami, vagy akad végig, olyan nincs, hogy menjen jól, aztán egyszer csak elkezd trahingelni, s beakadozgat. Csak vagy végig jól, vagy végig rosszul(igen, nyilván a Crysis demo megy szarul 1680*1050-ben, játszhatatlanul.
).
-
lsc
nagyúr
Az viszont érdekes , az AMD-t sokan szidják , hogy egy nehezen előidézhető hibával adott ki procit /ami a felhasználóknál szinte soha nem jelentkezik/ , az nvidiánál meg valami hasonló volt már a 320-as gts-ekkel is , most meg a 256-os GT-vel , aztán mindenki szerint ez van és kész . Legalább is más véleményt még nem olvastam . Amennyiben a gts-el is ez volt , akkor kiadnak még egy selejtet ? Elég érdekes hozzáállás , a fejlesztésről hibajavításról nem is beszélve .
# mod Drizzt : Akkor a fejlesztési bírálat részben visszavonva , igaz a hiba attól létezik , max nem folyamatosan .Csak megéri fenntartani azokat a fejlesztőket.
-
Valdez
őstag
válasz
Csiborbogár #191 üzenetére
-
VW_Beetle
tag
Nekem nagyon tetszik ez az ASUS 8800GS lehet hogy veszek egyet
-
Pala
veterán
A Crysis eredményeknél eredeti vagy átírt exe fájllal teszteltetek?? Csak mert ugyebár köztudott, hogy az nv csal....
-
{Zodiac}
senior tag
Eza memória túlcsordulás érdekes, mert én még nem tapasztaltam az 512GT-nél... Crysis, COD4, UT3 és DiRT-et nyomtam végig minden gond nélkül...
-
he7edik.
addikt
válasz
raskolnikoff #65 üzenetére
Ez így van
-
uridium
csendes tag
Bocsánat, hogy újra felteszem a kérdést, de úgy látom, hogy eddig mindig megválaszolatlanul maradt:
A "memory leak" - mint olyan - hogyan orvosolható a 8800GT-nél (hogyan oldották meg a régebbi GS-eknél, ha megoldották)? Szóval szoftveresen vagy hardveresen lehet ezt kijavítani?
Köszönöm a választ!
Uridium
-
Azért a GT odavág rendesen
-
JiM
tag
Nagyon jó kis teszt!
Valamint óriási grat a mostani tesztek végén található összevont összesítő diagokért! Állatira jók! ;) -
fLeSs
nagyúr
Sas szemetek lehet, ha x év után tűnik fel, hogy régebbi eredményeket is fel szoktunk használni.
Ügyesek vagytok.
Mintha ezt más oldalak nem csinálnák.Tudod, ez akkor szokott így lenni ha
a. nincs lehetőségünk
b. nincs kapacitásunk
c. nincs értelmeújramérni mindent.
Fogyasztásméréssel mit akarsz? Hogy a +-256 MB ram mennyit fogyaszt? Hát az aztán rengeteget számít.
Ott van az előző tesztben a fogyasztásmérés.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A Radeon HD 3850 nagyobb, a GeForce 8800 GT kisebb memóriával érkezett laborunkba, és itt a GeForce 8800 GS is.
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Filmvilág
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 9 7950X 16 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- DELL Thunderbolt Dock - WD19TB modul 02HV8N
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A04 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest