- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- ASUS ROG Ally
- AI-ban gyengébb GeForce RTX 5090D-t kap Kína
- Hobby elektronika
- Milyen processzort vegyek?
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A büdzsé az változó lehet. A PC-vel nem törődő kiadók esetében leginkább csökken a büdzsé, ha olcsóbban is megoldható a port.
(#59) xtremez: NFS: Rivals Complete Edition. Még nem jelentették be? Elvileg októberben megérkezik, de lehet, hogy eltolják.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
A fejlesztő kap egy büdzsét, de ha a fejlesztő mellette kap egy Mantle SDK-t is amivel nagymértékben segítik a munkájukat akkor ugyanabba a keretbe sokkal többnek kellene beleférnie, nem?!
Az NFS eleinte szerintem sokkal inkább PC-s volt, mint konzolos játék. Az hogy elpártoltak a vásárlók, az talán annak köszönhető, hogy a minőség egyre gyérebb lett, egyre kevésbé érezték, hogy kiszolgálnák az igényeiket, egy szutyok konzolport nem igénykiszolgálás.
A pénztárcánkkal hiába mondunk ítéletet, nem veszünk meg valamit, akkor még jobban le lesz sz@rva a PC-s társadalom feje. A nem vásárlás nem megoldás. Számomra pedig pl a konzol nem alternatíva.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább a kiadó. Abszolút az ő felelősségük. A fejlesztők kapnak egy büdzsét, és ami belefér az belefér.
Vannak olyan játékok, amelyek hagyományosan gyengén teljesítenek PC-n. Az NFS például ilyen. Tehát ha az EA figyel is más játékokra, a PC-s NFS láthatóan nem prioritás. Reméljük ezek megváltoznak. Ha nem, akkor csakis a pénztárcánkkal mondhatunk ítéletet. Talán a Rivals újra kiadásában ez megváltozik, bár kétlem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
Ez ellen viszont kizárólag a fejlesztő/kiadó tehet. A játékos nem, nem tud. Az nv pedig nem fog. Szóval ha azt akarják hogy a PC-s eladásaik növekedjenek, és jobb legyen a megítélésük is, akkor változtatniuk kell! Lehet új tulajdonos kellene az Ubinak, kár hogy az EA nem vásárolta fel őket. Mondjuk az EA sem épp a szemünk fénye és nem törődnek eléggé a PC-s játékosokkal. Pl.: most hétvégén feldobta az Origin a NFS Rivals-t 75% kedvezménnyel. Hááá szuper, csak épp a gamepadot nem lehet konfigurálni, az alapbeállításon meg használhatatlan! (és a Run még jó volt, szóval nem a Frostbite hibája)
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez egy ok-okozati probléma. Az Ubi eladásokat vár, de te nem veszed meg a rossz PC-s portot. Ennek az eredménye, hogy minden marad a régiben.
Sosem az NVIDIA hibája a rossz PC-s port. Nagyon sokan a TWIMTBP logót teszik felelőssé, de valójában sokkal inkább az a helyzet, hogy az NVIDIA választ magának olyan partnereket, akik valamilyen indokból nem figyelnek a PC-re. Ez egyszerűen pech, vagy stratégiai hiba, de nem az NVIDIA akarja a rossz optimalizálást, egy Watch_Dogs szintű bénázás árt nekik. A Gaming Evolved esetében csak azért nem látsz ilyet, mert Ritche Corpus irányítása alatt az AMD le sem szerződik azzal a stúdióval, amely nem akar a PC-s portra költeni. Ezzel az AMD eleve egy olyan partnerbázist épít maga mellé, ahol a programozók megkapják a büdzsét a jó PC-s optimalizálásra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
Itt is ugyanez jöhet számításba, hogy szándékosan rontják el, ha véletlenül csúszik be valami hiba, akkor ott van mellette az AMD-s fejlesztő aki segít megoldani, hogy jó legyen.
Az egyenes felület tesszelálása a Metroban is ott figyel! A logo is egyértelmű az elején. A Catalystban amúgy van egy opció amivel kicsit lehet ezt redukálni. Hozzáteszem ezt is az AMD fordítva csinálta (minő meglepetés), mert a játékos felől kezdi el csökkenteni a tesszelácó mértékét, de a távoli objektumok ugyanúgy túl vannak tesszelálva. Épp fordítva kellene használni, hogy a távoli objektumok tesszelációját csökkenteni, a közeliekét meg meghagyni vagy kevésbé manipulálni, hiszen elvégre az látható leginkább, a távoli csak terhelést okoz, de lehet hogy éppen teljesen észrevehetetlen. Így az azon történt változtatás is az lesz, ezért bátrabban hozzá lehet nyúlni!
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
pakriksz
őstag
Azok az "elrontások" azok akarva lettek elrontva, ott egyébként nem város alatti tenger a legrosszabb, hanem az, hogy teljesen sík, abszolút részlettelen objektumok, akkora tesszelációt kaptak, ami 10-100-1000x-ére növeli a háromszögszámot, úgy hogy az égvilágon semmi pluszt nem ad a látványhoz, mert ha a síkot 2 helyett 2000 háromszögre bontod, az ugyanúgy sík marad
Egyébként ez a túltesszelálás mindegyik nvidiás játékra jellemző.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
nem mindig érdemes dx11-re szánnia az energiát, mert abból a büdös életbe nem tud annyit kihozni mint a mantle-ból.
A physx rossz hasonlat, mert az semmivel nem tud többet mint bármelyik másik fizikai motor, sőt kevesebbet, így annak tényleg csak akkor van értelme ha fizet érte a megrendelő.Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Duck663
őstag
Persze el lehet rontani, most is vannak ilyen "elrontások" lásd Crysis 2, város alatti víz... ha ott ülnek a fejlesztő mellett akkor azonban erre sokkal kisebb az esély.
Az Ubi elvárná, hogy növekedjenek a PC-s eladások, de ha sz@rt tesznek le az asztalra hogy is? Ez ma a legnagyobb gond, mindenki efféle marketingpénzt vár el, ahelyett, hogy a felhasználókat szolgálnák ki megfelelően és azokat vásárlásra ösztönöznék. De ez nem fog ösztönözni senkit sem. Én pl ha nv logo van egy játék elején kapásból nem veszem meg. Letöltöm és khm meg... Ezzel nem lehet az eladásokat ösztönözni. A másik csoda a DLC-k, amire csúnyán rászokott mindenki. Ez sem eladásösztönző!
Azt gondolom, de lehet ezért kapni fogok, hogy pl az Ubi DRM nem lett volna rossz, ha jól működik, és mellette a kiadó is korrekt módon kezeli, de csak fejőgépként kezelték, ami aztán nem is nyerte el a játékosok tetszését, az enyémet se, pedig az alapkoncepcióval teljesen egyetértek.
(#49) smkb: A Mantle-lel a fejlesztési idő csökkenthető és a bugok is hamarabb felderíthetők és javíthatók ezért nagyszerű az. És pont ezért kellene elvárni a fejlesztőktől a támogatását, mert ingyen segíti a munkájukat! Nokiás doboz nélkül is!
Most nézem érkezett egy 14.9.1-es Beta Catalyst: [link]
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Senki sem hobbiból csinálja. A Mantle a nyomásgyakorlás eszköze. Senki sem boldog azzal, hogy bizonyos problémákat már 2007-ben felvetettek és 2014-ig kellett várni a megoldásra, és ez is egy gyártói API. Ha csak a szájukat jártatják, akkor világosan látszik, hogy lassú a fejlődés. A Mantle pokolian jó eszköz lesz arra, hogy ezt felgyorsítsák. Egyszerűen nem a Microsoftot kell címezni a javaslattal, hanem az AMD-t. Ők beépítik és a Microsoft kényszerhelyzetbe kerül, így a lehető legrövidebb időn belül be kell hozni a lemaradást.
Ezért mondták a vezető fejlesztők, hogy még a DX12 érkezésével is támogatják a Mantle-t. Nem a sebesség érdekli őket, hanem a fejlődés kikényszerítése. Az egyik legnagyobb igény most egy új shader nyelv lett, tehát van még hova fejlődni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
smkb
őstag
A fejlesztés idő, az idő pénz. Több api, többféle bug, és többféle supportálandó nyűg. Kizárt dolog, hogy egy fejlesztő cég, csak hobbiból, elb..sz egy rakat időt, egy piaci szegmens szempntjából kb jelentéktelen apira önként, dalolva saját pénzéből, a kötelező DX11 mellett. Akkor inkább már azt az energiát a DX11 kód optimalizálására érdemes szánnia, sokkal kifizetődőbb. Akkor fog Mantléra fejleszteni, ha azért jön a Nokiás doboz, egyébként hagyja a fenébe. Ugyanígy működik ez a túloldalon is. Extra physix effekteket, csak poénból nem fog egy fejlesztő sem a játékba építeni (mivel nem szükséglet a játékmenetekhez), de ha az NV Mikulása hoz egy csomagot, akkor igen.
Amúgy meg miért kellene neki örömmel fejleszteni Mantléra csak mert kap ? Attól, hogy a metszőolló mellé kapok még egy ásót is is, k.ra nem leszek boldogabb. Az is csak egy újabb munkaeszköz, amivel dolgozni kell pluszban.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A DX12 pont olyan, mint a Mantle. A legfontosabb azt megérteni, hogy az AMD-nek mindegy, hogy miben írod, csak low-level legyen, mert a konzolra tuti optimalizálják, és az a kód már jelent egy alap sebességet a GCN-en. A PC-s optimalizálás eleve úgy indul, hogy a GCN 30-40%-kal gyorsabb csak a konzol kód miatt. Tehát a többi hardveren a megjelenés előtt ezt be kell hozni. Az Intel a piaci részesedésével kampányol, hogy nekik jár az optimalizálás, míg az NVIDIA inkább kért egy DX11.3-at. Számukra továbbra is a low-level irány mellőzése a logikus, mert minden fejlesztőt úgy sem tudnak segíteni, dokumentációt pedig nem fognak kiadni.
A DX12 alapvető nyűgje ugyanaz lesz, mint az OpenCL-é. Specifikus, architektúrákra lebontott optimalizációk kellenek a programokba.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle leképzőt nem érdemes kényszeríteni, mert el lehet rontani. Aki nem akarja, annak nem kell. Így sem lesz hiány a játékokból. Ha nem csúszik semmi, akkor a mostani négy Mantle játék mellé idén még +5 játék érkezik, de van esély a +8-ra, míg jövőre +30. Utóbbi az OEM-ek számára küldött hivatalos anyagban van benne.
Az Ubisofttal az AMD nem keresi a partnerkapcsolatot. Az a gond, hogy az Ubisoft elvárja a marketingpénzt a PC-s hardverpartnerétől, az AMD pedig elvárja a minőséget a PC-s szoftverpartnerétől. Na most az Ubisoft optimalizált PC-s portot, addig nem fog felmutatni, amíg tízszeresére nem nő a PC-s eladás, továbbá az AMD sem fog a partnerének pénzt adni. Szóval nem egymásnak teremtették őket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Ha rád bíznak egy munkát, és kényszerítenek rá, hogy a grafikus megjelenítésre legalább 1,5x annyi munkaórát szánj + még utána szívsz is vele, az nem túl jó. Biztos vannak kis cégek akiknek megéri ez (kapnak egy kis amd zsetont hogy reklámozzák, demózzák a technológiát) de a töbségük nem igazán fog foglalkozni vele, mert 6 hónap és elvileg itt a dx12, utána szinte biztos vagyok benne hogy rá se hederítenek majd.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#16939776
törölt tag
Apu Apu Ott vagyunk már? avagy a "megváltó" DX12t mindenkinek!
Sniper Elitben az összes zöldje ugyan olyan árnyalatú, vagy csak a demo kedvéért saturálták egyformára ezeket?
[ Szerkesztve ]
-
Duck663
őstag
Mi az AMD célja? Nem az hogy minél több grafikus vezérlőt és APU-t értékesítsenek? Hogy növelje a piaci részesedését?! Az AMD megint fordítva gondolkozik és a saját piaci helyzetükre vetítve rosszul. Azzal, hogy elvárnák, hogy Mantle támogatás legyen, nem sérül az, hogy ott vannak a programozók mellett, nem sérül az hogy van DX/OGL támogatás, viszont van egy plusz elem, ami vonzóvá teszi a termékeiket a vásárlóknál. Az AMD nem egy jótékonysági intézmény, adjunk ingyen a fejlesztőknek eszközöket, amivel hatékonyabb kódot tudnak írni, de ezért nem várunk el semmit?! Ezzel a hozzáállással irány lesz a csőd. Hogy miért, a válasz elég egyszerű. A fejlesztő dönt a sebességről, a fejlesztő pedig aszerint dönt, hogy kitől mekkora "nokiás" dobozt kap. Elég lesz megnézni az érkező Ubis játékokat. Azért nem lesz konzolos AA PC-n mert csak AMD-s hardveren működne, de helyette lesznek black boxok, amik meg csak a fizetős vendég termékein működik jól! Az AMD segíti a fejlesztőket, az érkező pénzcsomag pedig meghatározza, hogy mit építhetnek a játékba. Ennek pedig elfogadhatatlannak kellene lenni az AMD részéről. Én azt tenném az AMD helyébe, hogy na gyerekek itt van ez a Mantle nevű dolog használhatjátok tök ingyen, a DX/OGL kód finomítására, de a Mantle-t be KELL építenetek, és nem használhattok nem átlátható működésű elemeket a kódban. Ennyi.
Ebbe még bele se lehet kötni, hogy az AMD olyan dolgot várna el, ami a piaci versenyt veszélyeztetné. Mert nem azt mondja hogy csak Mantle, és semmi más, nem azt mondja hogy ilyen-olyan saját kód van és kész, mindenkire rábízza a fejlesztést, de védi magát azzal, hogy nem engedi a fejlesztőket visszaélni az ingyen adott eszközökkel.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD stratégiájának eleme nem a Mantle, hanem az, hogy odaköltözzenek a fejlesztők mellé. Nem a szomszéd házba, nem is a szomszédos szobába, hanem a szomszédos székre a vezető programozó mellé. Ezért nem tesznek semmilyen korlátozást a használatra vonatkozóan. Leszámítva a kötelező DX/OGL portot, de ezt amúgy is mindenki megírná.
A haszon ebben a modellben ott van, hogy a low-level API-k mellett már nem a gyártó driverén, hanem a fejlesztő motorján múlik a teljesítmény. Minél közelebb ülnek hozzá, annál gyorsabb és stabilabb lesz a programkód. A fejlesztők mellé való beköltözés azért is fontos, mert a DX12-vel megszűnik a "lassan fut a program és hozok rá egy új drivert" metódus. A javítást az új irány során csak a programkódban lehet szállítani.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Duck663
őstag
Ha az AMD-nél tökösek lennének, akkor elvárnák a Mantle SDK-ért cserébe a Mantle támogatást. Hiszen ingyen kap a fejlesztő valamit, ami hasznára van, hát adjon is valamit, ami az AMD hasznára van. Komolyan nem értem mit szerencsétlenkednek össze az AMD-nél?!
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
maddogsilver
csendes tag
A multimédia-fejlesztő suliba, ahova jártam, olyan emberek is az osztálytársaim voltak, akik úgy jellemezték a számítógéppel való kapcsolatukat, hogy "hát be tudom kapcsolni a gépet és el tudok indítani egy játékot". Szóval igen, sajnos bőven vannak ilyenek. Nekik lenne igazán való a konzol.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
F. Kouwenhowen. Ő csinálta az interfészt az animációhoz.
(#39) Loha: E-mail. Szemtől szembe messze lennénk, mert Vancouverben él. Címet nem adhatok, de priviben leírtam, hogy érheted el.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Mantle SDK nem feltétlenül jelent Mantle támogatást. Van mindegyik motornak valamekkora többletterhelése, ahogy az API-knak is. DX11-ben ezek nem látszanak külön, tehát elfogadod, hogy ez létezik és kész. A Mantle alatt a motor többletterhelése látszik, tehát ki lehet gyomlálni az egészet. Maga a Sniper Elite 3 is az új frissítéssel helyenként 10-20%-ot gyorsult DX11 alatt is. A Mantle lehetővé tett olyan optimalizálási stratégiákat, amelyek a DX11-nek is előnyösek, de mindenképp kell hozzá a Mantle, hogy lásd hol lehet javítani a sebességen.
Az Ubisoft véleménye erről egyértelmű. A Mantle egy nagyon hatékony megoldás arra, hogy minimalizálják a motor többletterhelését, ezzel gyorsítva a DX11 kódot. Más is használhatja erre célra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Szerintem a Rome 2 nem kapja meg. Mára kalapálták össze úgy ahogy működőre. Az rendben van, hogy nekik tényleg kellene, de megint elég mélyre lenyúlni a kódban elég sok kockázat. Egy csomó dolgot át kell írni, ami esetleg ismét visszahoz bugokat, stb. A Rome 2-t ezek miatt nem hiszem, hogy bántják már. Örülnek, hogy a megjelenés után egy évvel végre működik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pakriksz
őstag
és a creative assembly miben mantle-zik? Mert a rome 2-nek pont jó lenne egy ingyen drawcall api
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
smkb
őstag
-
pakriksz
őstag
mást nem tud preferálni, mert nincs másik alacsony szintű API készen
Mivel intel/nvidia fanboy vagy megértem hogy te csak úgy tudod elképzelni a dolgot hogy fizetnek érte, hiszen ezek főleg az utóbbi tényleg így csinálják
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem preferelják a Mantle-t. Elmondták, hogy idővel beépítik a Metalt és a DX12-t is. A Metalon van most a sor, és jövőre jön a DX12. Nyilván a Metal azért élvez elsőbbséget, mert lesz egy iOS játékuk.
Ezek a stúdióknak(kiadóknak) biztosan van Mantle SDK-juk: Oxide/Mohawk/Stardock, Firaxis, DICE/Visceral/PopCap/BioWare/Ghost/Frostbite Team/EA, Ubisoft Montreal/Ubisoft, Rockstar Games, Sledgehammer Games/Activision, Frontier Developments, Creative Assembly/Relic Entertainment/SEGA, Crytek, Cloud Imperium Games, Rebellion, United Front Games/Nixxes Software/Crystal Dynamics/Square Enix, Warhorse, Techland, FunBits, Artemis, JavDev, Avalance...
Gondolod, hogy mindenki csak a pénzért állt be? Abszolút elképzelhetetlen, hogy esetleg igazat mondanak a fejlesztők, miszerint tényleg ők kérték ezt?[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt is meg lehet oldani. Számítási teljesítmény kérdése az egész. De nem pont az animáció a probléma, hanem a szimulálás. Az Ignite az animáció számítása előtt izomzat szimulációt hajt végre, és az aktuális animáció annak megfelelően lesz számolva. Előbbi a számításigényes. Az már más kérdés, hogy van-e rá szükség. Az EA szerint jobb lesz a mozgás így.
Tudjuk törölni, csak a WDDM vezérli a VRAM-ot, tehát amikor textúrákat kell törölni belőle, akkor a WDDM-et kell címezni a kéréssel. Ez a rendszer pedig egy elég hosszú ellenőrzésbe kezd, hogy a kijelölt adat törölhető-e egyáltalán. A DX12/Mantle/Metal ezt annyiban egyszerűsíti, hogy ellenőrzés nélkül törli az adatot és kész. Ez egy jó átlag 20 ms spórolás a törléshez szükséges időmennyiség tekintetében, plusz a felszabaduló processzoridő.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
-
Jack@l
veterán
Quake3-4-nél megoldották simán a 60 fps-es animációt, sőt talán éppen emiatt volt 60 fps limit a játékban. Nem mai gyerek már, hihetetlen azóta mennyit butultak a pc-k, hogy egy szuttyos focis játék keyframe-jeit nem tudják visszajátszani.
(gyengébbek kedvéért ez irónia volt)
Ez a nem tudjuk törölni a textúrákat dx11-ben mert megröccenne a kép is olyan ismerős duma, nehogy aztán ennek is nagy humbuk legyen a vége.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
smkb
őstag
Mai Mantle reklám is megvolt... de mily meglepő, hogy egy AMD által pénzelt cég, a Rebellion egy AMD számára fontos API-t preferált... és megmagyarázza..., ahelyett, hogy annyit mondana: ez van srácok, aki fizet, annak szolgáltatunk. Nincs ebben szégyellnivaló, mindenki pénzből él.
-
Z_A_P
addikt
Ebben a jatekban a user azt allithatja be, hogy ha van ra lehetoseg, akkor milyen felbontasu legyen a felhasznalt textura.
Mantle + AMD ajanlott, ha a maxot akarod kapni. De ez nem ujdonsag, regota errol volt szo, es egyre tobb ilyen lesz. Futni fog DX-en is, csak kicsit csunyabb, docogosebb, kevesebb effekt, stb.[ Szerkesztve ]
OK
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont azért alkalmazzák, mert maximum lassított felvétellel szúrható ki. Ahogy írta az a cikk az egész úgy működik, hogy a PC-s verzióban maximum 30 jelenethez tartozó animáció lesz kiszámolva másodpercenként. Ha több frame születik, mondjuk 60, akkor minden második jelenetnél az előző jelenethez számolt animáció lesz felhasználva. A konzolon viszont mindegyik jelenethez új animáció tartozik. Az egész egy nagyon egyszerű trükk, mert az ember a 30 egyedi animációt már folyamatosnak érzi, főleg úgy, hogy jelenetből lesz több, tehát csak az animáció nem frissül mindig. De ha van lassításra alkalmas komoly ipari kamerád, akkor ki lehet mutatni, csak senki se játszik úgy, tehát a trükk teljesen vállalható.
Persze valaki érzékenyebb rá, míg valaki nem, de nagy általánosságban ez egy jó koncepció.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem valószínű, hogy a sebesség csökkenne, ha mindig csak a részletes textúrákat töltené be. Inkább a mikroakadások száma nőne meg. A textúra részletessége valójában nem igényel extra számítási kapacitást. A low és az ultra beállításnál is ugyanaz történik, csak kell a memória az ultrához.
Viszont azt is látni kell, hogy a vásárlóbázis 90%-a nem tudja a felbontást sem beállítani, tehát az a prioritás, hogy a többség jó élményt kapjon.(#15) Locutus: A FIFA-sok körében eléggé az. Ezért is volt ez egy merész és tökös húzás. Nyilván az EA is átgondolhatta már, hogy idővel úgyis újítaniuk kell, és ma már a legolcsóbb négymagos nem olyan drága. Ez most így megengedhető volt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
[link] - A PC még mindig fele annyi animációt számol, mint a konzol a FIFA 15-ben. De legalább működik, ami mindenképp előnyös a PC-nek, és respect az EA számára, hogy így megoldották, még ha ehhez négymagos proci is kell.
A Dead Rising 3 es a Ryse sose támogatott olyat, ami nehézkes lenne PC-n. Függetlenül attól, hogy a Dead Rising 3 portja egy technológiai katasztrófa.
(#12) Locutus: A PC-n a Sniper Elite sorozat nagyon népszerű. Ezért adtak már ki vagy fél tucat részt. Konzolon nem annyira népszerű, de megéri, mert van akkora váráslóbázis, hogy visszajöjjön a fejlesztési költség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Locutus
veterán
Tényleg ennyire népszerű a Sniper Elite?
Valahogy sosem éreztem, hogy ez egy AAA játék lenne, amivel mindenki játszani akar...Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Dexar007
veterán
Mar nem tudom komolyan venni ezeket az irasokat,legyen az barmilyen szakmai is.
Kb egy evvel ezelott volt egy cikk az uj generacios konzolok erejerol. Valami olyasmi hangzott el benne,hogy idezem.: ,,Alapvetően a portolás szempontjából több esetet érdemes megkülönböztetni. A legrosszabb eshetőség, ha az adott játék kihasználja azokat az extrákat, amelyeket a konzolok esetében a mély integráció jelent. Ez PC-n ma lekövethetetlen. Sajnos bevallottan lesz ilyen játék, méghozzá a FIFA 14. Erről az EA Sports már el is mondta, hogy a PC-s verzió nem kapja majd meg az új Ignite motort, mivel a játékosok által birtokolt számítógépek jó része képtelen azt futtatni."
Kezdeti hype utan,miutan a parasztok megvettek a "csucs konzolokat" hirtelen a Fifa 15-tel mar megbirkoznak az asztali szamitogepek is.Hihetetlen csoda. Mint ahogy az is,hogy idokozben kijott a Dead Rising 3 es a Ryse Son of Rome is hamarosan jonni fog.
Give me your cum,bull!
-
bitblueduck
senior tag
"DirectX 11-ben a memóriaterület felszabadítása az egyik legnagyobb probléma, ez ugyanis annyira drága művelet, hogy szinte biztosan egy apró akadás lesz az eredménye."
Nem értek túlzottan a grafikus programozáshoz, de ezt példakód+techdemo nélkül nem tudom elhinni.An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
Rive
veterán
Szerintem meg ez a motorral jön: az egyszeri játékos vásárláskor döntsön, hogy ez megfelel-e neki vagy sem.
~ egy 'force matching textures' (default off) pipabox az, amiért még értelmesen lehet nyomulni.
SzerintemPersze ez egyéni preferenciák kérdése. Én pl. kifejezetten a játszhatóságot preferálom és masszívan nem érdekel, hogy recés-e a fű (és hogyan hullámzik).
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
joghurt
addikt
"az Asura oktalanul nem cseréli le jobbra" -> oktalan = buta, ide talán az "ok nélkül" illene.
A tej élet, erő, egészség.
-
t72killer
titán
Ha a játékos vasa nem viszi az eyecandy-szintet, akkor veszi a fáradtságot és lejjebb húzza a csúszkát. SzVSz medium fölött én ezt a trükközést nem engedélyezném, akkor se, ha csak a 4GB vram-mal szerelt karikon futna akadásmentesen a játék.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Duck663
őstag
A fejlesztő nem a te kíváncsiskodásodat akarta kiszolgálni, hanem a sokszínű hardverek mellett is mindenhol értékelhető futtatási sebességet akartak produkálni, akadások nélkül. Nem a diavetítés elérése volt a cél. És ez sikerült.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
Rive
veterán
Ha jól értem: abból a feltételezésből indul ki, hogy a játékos alapvetően játszani akar, így a SW (DX11) vagy HW (VRAM) limit sturcolása esetén az eyecandy helyett a folyamatos üzem prioritása magasabb.
Kifejezetten ésszerű megközelítésnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
t72killer
titán
+1. Nem a mostani megoldás jobbsága miatt kéne csepülni őket, hanem a DX11-es trükk miatt. Képminőségben pöttyre ugyanúgy kéne kinézni egy játéknak egy alap grafikuskarin és egy 6GB GDDR5-rammal megsózott csúcsgrafikán - függetlenül attól, hogy az alapkarin képregényt nézünk.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Duck663
őstag
Talán mert elfogy a VRAM, és ahogy folyamatosan haladsz előre a játékban a textúrák változnak, újabbak töltődnek be, de ezzel egyre több szutyok lesz a VRAM-ban, a felszabadítás nehézsége miatt, így csökken a használható terület. Az akadásokat pedig el akarják kerülni.
[ Szerkesztve ]
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
flexxx2
őstag
Miért tölt be a beállított minőségnél rosszabbat a VRAM-ba, ez az amit nem értek. Figyelmen kívül hagyja mit akar a játékos, ezt én hibának fogom fel.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZyXEL NAS520 – felhős, kétfiókos NAS
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Háztartási gépek
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vissza a PC Masterrace-re
- Ingyen kellene, de tegnapra
- One mobilszolgáltatások
- További aktív témák...