Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #45 üzenetére

    A DX12 pont olyan, mint a Mantle. A legfontosabb azt megérteni, hogy az AMD-nek mindegy, hogy miben írod, csak low-level legyen, mert a konzolra tuti optimalizálják, és az a kód már jelent egy alap sebességet a GCN-en. A PC-s optimalizálás eleve úgy indul, hogy a GCN 30-40%-kal gyorsabb csak a konzol kód miatt. Tehát a többi hardveren a megjelenés előtt ezt be kell hozni. Az Intel a piaci részesedésével kampányol, hogy nekik jár az optimalizálás, míg az NVIDIA inkább kért egy DX11.3-at. Számukra továbbra is a low-level irány mellőzése a logikus, mert minden fejlesztőt úgy sem tudnak segíteni, dokumentációt pedig nem fognak kiadni.
    A DX12 alapvető nyűgje ugyanaz lesz, mint az OpenCL-é. Specifikus, architektúrákra lebontott optimalizációk kellenek a programokba.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • smkb

    őstag

    válasz Jack@l #24 üzenetére

    C64-en a kedvenc Microprose (Sensible) Socceremben is volt visszajátszás, fekete fehér, csíkozódós gyorsatós effekttel tekert vissza, és játszotta le majd lassítva.... 50kbyteról beszélünk... olyan banánokat lehetett benne rúgni, olyat csavarni... ejjj :)

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #24 üzenetére

    Itt is meg lehet oldani. Számítási teljesítmény kérdése az egész. De nem pont az animáció a probléma, hanem a szimulálás. Az Ignite az animáció számítása előtt izomzat szimulációt hajt végre, és az aktuális animáció annak megfelelően lesz számolva. Előbbi a számításigényes. Az már más kérdés, hogy van-e rá szükség. Az EA szerint jobb lesz a mozgás így.

    Tudjuk törölni, csak a WDDM vezérli a VRAM-ot, tehát amikor textúrákat kell törölni belőle, akkor a WDDM-et kell címezni a kéréssel. Ez a rendszer pedig egy elég hosszú ellenőrzésbe kezd, hogy a kijelölt adat törölhető-e egyáltalán. A DX12/Mantle/Metal ezt annyiban egyszerűsíti, hogy ellenőrzés nélkül törli az adatot és kész. Ez egy jó átlag 20 ms spórolás a törléshez szükséges időmennyiség tekintetében, plusz a felszabaduló processzoridő.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák