- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- Scuf Envision Pro kontroller teszt
- Új cégtől származó rendszerchipról árulkodik a Lenovo friss platformkódja
- Hamarosan kapható lesz az Enermax Intel és AMD HEDT platformokhoz szánt AIO-ja
- 8 GHz felett ketyeg a G.Skill CSO-DIMM DDR5 memóriája
- Hisense LCD és LED TV-k
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- ASUS ROG Ally
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen processzort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
smkb
őstag
A fejlesztés idő, az idő pénz. Több api, többféle bug, és többféle supportálandó nyűg. Kizárt dolog, hogy egy fejlesztő cég, csak hobbiból, elb..sz egy rakat időt, egy piaci szegmens szempntjából kb jelentéktelen apira önként, dalolva saját pénzéből, a kötelező DX11 mellett. Akkor inkább már azt az energiát a DX11 kód optimalizálására érdemes szánnia, sokkal kifizetődőbb. Akkor fog Mantléra fejleszteni, ha azért jön a Nokiás doboz, egyébként hagyja a fenébe. Ugyanígy működik ez a túloldalon is. Extra physix effekteket, csak poénból nem fog egy fejlesztő sem a játékba építeni (mivel nem szükséglet a játékmenetekhez), de ha az NV Mikulása hoz egy csomagot, akkor igen.
Amúgy meg miért kellene neki örömmel fejleszteni Mantléra csak mert kap ? Attól, hogy a metszőolló mellé kapok még egy ásót is is, k.ra nem leszek boldogabb. Az is csak egy újabb munkaeszköz, amivel dolgozni kell pluszban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- World of Tanks - MMO
- Hisense LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Mostantól Tajvanon kívülre is viheti 2 nm-es node-ját a TSMC
- PlayStation 5
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- ASUS ROG Ally
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...