Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #45 üzenetére

    A DX12 pont olyan, mint a Mantle. A legfontosabb azt megérteni, hogy az AMD-nek mindegy, hogy miben írod, csak low-level legyen, mert a konzolra tuti optimalizálják, és az a kód már jelent egy alap sebességet a GCN-en. A PC-s optimalizálás eleve úgy indul, hogy a GCN 30-40%-kal gyorsabb csak a konzol kód miatt. Tehát a többi hardveren a megjelenés előtt ezt be kell hozni. Az Intel a piaci részesedésével kampányol, hogy nekik jár az optimalizálás, míg az NVIDIA inkább kért egy DX11.3-at. Számukra továbbra is a low-level irány mellőzése a logikus, mert minden fejlesztőt úgy sem tudnak segíteni, dokumentációt pedig nem fognak kiadni.
    A DX12 alapvető nyűgje ugyanaz lesz, mint az OpenCL-é. Specifikus, architektúrákra lebontott optimalizációk kellenek a programokba.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák