Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack@l

    veterán

    válasz Abu85 #19 üzenetére

    Quake3-4-nél megoldották simán a 60 fps-es animációt, sőt talán éppen emiatt volt 60 fps limit a játékban. Nem mai gyerek már, hihetetlen azóta mennyit butultak a pc-k, hogy egy szuttyos focis játék keyframe-jeit nem tudják visszajátszani.

    (gyengébbek kedvéért ez irónia volt)

    Ez a nem tudjuk törölni a textúrákat dx11-ben mert megröccenne a kép is olyan ismerős duma, nehogy aztán ennek is nagy humbuk legyen a vége.

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Új hozzászólás Aktív témák