Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz smkb #49 üzenetére

    nem mindig érdemes dx11-re szánnia az energiát, mert abból a büdös életbe nem tud annyit kihozni mint a mantle-ból.
    A physx rossz hasonlat, mert az semmivel nem tud többet mint bármelyik másik fizikai motor, sőt kevesebbet, így annak tényleg csak akkor van értelme ha fizet érte a megrendelő.

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smkb #49 üzenetére

    Senki sem hobbiból csinálja. A Mantle a nyomásgyakorlás eszköze. Senki sem boldog azzal, hogy bizonyos problémákat már 2007-ben felvetettek és 2014-ig kellett várni a megoldásra, és ez is egy gyártói API. Ha csak a szájukat jártatják, akkor világosan látszik, hogy lassú a fejlődés. A Mantle pokolian jó eszköz lesz arra, hogy ezt felgyorsítsák. Egyszerűen nem a Microsoftot kell címezni a javaslattal, hanem az AMD-t. Ők beépítik és a Microsoft kényszerhelyzetbe kerül, így a lehető legrövidebb időn belül be kell hozni a lemaradást.
    Ezért mondták a vezető fejlesztők, hogy még a DX12 érkezésével is támogatják a Mantle-t. Nem a sebesség érdekli őket, hanem a fejlődés kikényszerítése. Az egyik legnagyobb igény most egy új shader nyelv lett, tehát van még hova fejlődni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák