Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Segal

    veterán

    válasz Sanchez638 #5 üzenetére

    Hagyjuk már ezt az embereknek mire van pénzük rizsát.
    Úgy írják ezt egyre többen mintha kötelező lenne játszani ezekkel a játékokkal vagy pisztolyt tartanának a fejedhez a videókártyagyártók hogy megveszed az új csúcskártyánkat vagy meghalsz g*ci...
    Ha ez az érdeklődési köröd ugyis beszerzel egy dx11-es vga karit ha meg más akkor (legalábbis evégett) tutira nem ennyi.
    Nekem speciel már van mert érdekelnek a játékok (31 éves vagyok mielőtt apuci fizetinek kategorizálsz) és én meg olyan dolgokra nem költök vagy lényegesen kevesebbet amit meg más erőltet.
    Szóval 2013-ba szerintem nehogymár nagy érvágás legyen egy dx11-es vga kari megvásárlása. Pont az a jó végre hogy nem egy sz*ros konzolátiratot fogunk kapni és a minek új konzol tipusu gondolkodásúak is be fogják végre látni hogy az imádott konzoljuk tudása már a béka segge alatt van és ideje lenne újat kiadni. (Ettől függetlenül több játékot láttam konzolon futni meg megfelelő pc-n és grafikailag mintha nem is ugyanaz a játék lett volna...)
    Ez van kell a fejlődés mert különben még mindig 2D-s játékokkal játszanánk ami nem kell vagy inkább muszáj az a követése (vásárlása) az új dolgoknak azt CSAK LEHET HA ÉRDEKEL.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Sanchez638 #5 üzenetére

    Nem tudják megoldani. Ez egy teljes megvilágítási rendszer. Ezt nem lehet csak úgy kicserélni a motorban. Pontosan ezért nem lesz konzolos port, mert az aktuális konzolgenerációval kivitelezhetetlen ez a megvilágítási modell. Talán a Wii U-n megoldható, de oda is dolgozni kellene, mert komoly compute teljesítményt igényel a futószalag. Amit meg tudnak tenni, hogy kikapcsolhatóvá teszik, de ahogy a képeken látod ezzel nem lennél kisegítve.
    Akkor te mint potenciális vásárló kiesel, ezzel nyilván ők is számoltak, amikor egy olyan motort licenceltek, ami DX11 alatt nem üzemképes, sőt, konzolokon sem működik.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Sanchez638 #2 üzenetére

    Az Unreal Engine 4 mellett nem lehet mit csinálni, mert a teljes voxel lightning fázis compute shaderen (SM5.0) keresztül megy. Ha ezt kivágja a future level leskálázás, akkor elveszik a megvilágítás zöme:


    Ahogy a képeken látod technikailag kikapcsolható elemről van szó, de gyakorlatilag lényegtelen, hogy van-e DX10/9 támogatás, mert elveszik a megvilágítás. Ebből a szempontból felesleges visszaskáláztatni a rendszert, mert teljesen mindegy, hogy nem indul el a régi termékeken, vagy szimplán használhatatlan a megvilágítás hiánya miatt.

Új hozzászólás Aktív témák