Új hozzászólás Aktív témák
-
mzso
veterán
Ennek beépítése egyébként várható az opengl egy jövőbeni verziójába?
-
stratova
veterán
Amit az a kártya tudott, azt ma kb. Egy GTX 650TI-TI Boost hozza (utóbbi minden tekintetben lelépi), ahogy ez a másik oldalon 7790/R7-260X - 7850/R7-265 is igaz (az SP compute teljesítmény pl. 1.4-1.7x a GTX 285-höz mérten).
-
Jack@l
veterán
Nem, a dx11-es tesszelláció maga teljesen másra lett kitalálva, az egy dolog, hogy a displacement mapping azt használja képalkotásra.
Én a modell tesszellálást hiányoltam, nem a rajta lévő anyagét.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
pakriksz
őstag
úgy érted hasznos értelmes fejlesztések vonalán, a physx meg gsync szerű viccek helyett?
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Jack@l
veterán
Elég sok technika van rá, más-más minőséget produkálnak.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
stratova
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eleve a környezet át lett dizájnolva. A next-gen konzolos verzióban több fű-bokor és növényzet van, több a particle effekt, sokkal jobban mozog a növényzet a szélben. Ez eléggé hozzáad az élményhez. De nyilván ez nem azért nincs PC-n, mert nem lehet, hanem azért, mert nem éri meg a PC-s verziót frissíteni, miközben nem fizetne érte senki.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
haddent
addikt
Nagyítóval nem vizsgáltam, de én úgy vettem észre, hogy a statikus dolgok ugyanolyanok (legalább), a mozgás, fizika stb.. talán mintha kicsit élénkebb lenne és Lara meg a karakterek jóval szebbek
De fentebb írták, hogy több a particles, környezeti tényező, szóval elvileg igen. -
xtremez
aktív tag
Kaptunk megint egy kiegészítést és ? Mikor lesz belőle valami ? Jöhet next gen OGL-ben.
-
Jack@l
veterán
Nem játszottam vele konzolon, képeket láttam csak a játékból. A környezetre is azt mondod hogy szebb? (fű, fa bokor, kövek) Magyarul ami nem Lara?
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AA dolgot a UFG és a Nixxes csapatoktól tudom. Ha nem ismernéd őket, akkor ők portolták a játékot Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
A Per-pixel displacement mapping érdekes dolgokra használható, ha helyesen teszed. [link] - ezt tették a Tomb Raiderben is. A részletesség valós növelése a poligonszám növelése nélkül. Ezek nagyon okos trükkök.
(#22) haddent: Igen. Jöhetne PC-re is egy patch. Azért nem jön, mert marginális lenne az előrelépés, és viszonylag sok meló lenne vele.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
haddent
addikt
Úgy legyen! És lesz is... nem tudom miért ennyire iszonyatosan baromi nehéz felfogni, hogy már most, olyan szennyes launch címek, mint a BF4 900p High -on futnak, akkor mi lesz1-2 év múlva? Vagy nézzük meg a most megjelenő Infamoust... Szóval azért annyira nagyon nincsenek elszállva a PC -sek most sem.
Ami tény, hogy FHD és 60FPS feletti igényre PC kell. Ha úgy vesszük, egy óriási 4K kijelzőn nyújtott élmény nyilván lenyom bármit, így igen, akkor ilyen értelemben a PC már előrébb van jóval.
Már csak az általad is sokat emlegetett mélyintegráció hiányzik, ami reméljük rengeteg dolgot lehetővé tesz a sokkal kissebb teljesítményű PS4 -en isJack@l gondolom Te játszottál Tomb Raiderrel PC -én FHD Ultra-n AMD karival kimaxolva ÉS most PS4 -en is, azért tudod ennyire jól, igaz? Csak mert így vagyok vele, és szebb PS4 -en (Hozzáteszem mesterségesen gerjesztett, nyilván tudná a PC is!)
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Akkor ezt az AA dolgot beszéld majd meg a cikk írójával, biztos ő se a kisujjából szedte:
"A textúrák felbontása néhány esetben alacsonyabb, mint a PC-s verzióban, és nincs tesszelláció a modelleken, sem pedig a környezeten, így ezek némileg darabosabb hatást kelthetnek. PC-n pedig beállíthatunk rendes (igaz költséges) élsimítást, míg konzolokon a játék FXAA-t használ, ami ugyan nem rossz, de néhány ponton azért elmossa kicsit a dolgokat."A displacement mapping teljesen másra való(téglafalban a fake vájatok), nem sok köze van mondjuk egy szép íves felülethez, mint pl az arc vonala vagy faág.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
M@trixfan
addikt
Ez jó hír, nagyon örülnék az OpenGL visszaerősödésének. AMD-nek még a végén tényleg nagyon bejön a GCN hosszú távon. Jó lenne tudni valamit az Nvidia nagy OpenGL támadásáról is, de még nem olvastam a főoldalon lévő interjút. A konzolokkal semmi baj nem lenne, ha a nyers erőt nem áldozták volna ennyire fel a fogyasztás miatt. Jelenleg úgy néz ki a helyzet, hogy egy 40 ezres PC kártya hozza a nextgen élményt. Exkluzívak biztos atomjók lesznek, de sajnos multiplatformra már most sem olyan acélos a helyzet.
[ Szerkesztve ]
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellálás nem ilyen egyértelmű. Valójában PC-n nincs tesszellálás a Tomb Raiderben, mivel per-pixel displacement mapping van, ami olyasmi, mint amit a CryEngine 3 használ. A felület nem áll majd több háromszögből, csak jobban néz ki. Na most ez nincs next-gen konzolon, és helyette van valódi tesszellálás. Egyszerűbb volt az újradizájnolt felületeket simán tesszellálni, mint a PC-s utat követni. Ez okozza a minőségeltérést.
Ezenkívül a textúrák változtak az újradizájnolás hatására, illetve a TressFX 1.1 helyett már a 2.0-s verziót kapta meg. Ezért jobb a haja. FXAA sincs konzolon MSAA-t meg a motor nem is támogat. Speciális analitikai AA-t használ. A konzol verzió extrája, hogy SSS-t kaptak a karakterek, modernebb a fizika és több objektum került a pályákra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Jack@l
veterán
Az űberhypeolt konzolokról: olvass bele a cikkbe, meg a hozzászólásokba:
http://www.gamekapocs.hu/cikk/2337/tomb_raider_definitive_edition_teszt
Pár szöszenet: játék futás 40-60 fps közt, nincs tesszellálás, csak fxaa(msaa helyett), textúrák ramatyabbak mint pc-n(lara pofikáját kivéve)
Szerinted mit kell ezen egy mai pc-nek erőből lenyomnia?Tudom, most jön az, hogy ez még nem next gen, csak úgy van és nem használja ki a blabla...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
PS4-en az lesz. Az ICE Team mellett a Quantic Dream végzi a legtöbb kutatást. Saját bevallásuk szerint ez a demó alig használja a PS4 képességeit.
A PS4-en szerintem olyan dolgokat látunk majd, mint a voxel cone tracing vagy a particle effektek teljes kiterjesztése. A rendszer képességei megfelelnek ezekhez. Főleg a voxel cone tracing lesz érdekes, mert az amolyan Szent Grál a grafikában. Sok problémát elég jól kezel, csak nehéz megcsinálni. Az UE4 is belebukott sajnos, így törölték is ezt a rendszerből és visszatértek a régi UE3-as implementációkra. Azt nem tudom, hogy más bevállalja-e. Aki csak konzolban gondolkodik nyilván, de PC-n ez a rendszer nagyon nehézkes még.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Psych0
őstag
Azért illene legalább egy évet várni, hogy hogy fognak kinézni az új konzolokon a játékok. Lesz ez még sokkal jobb is, hiszen az xbox360 kezdőcíme a COD2 volt most meg crysis 3 fut ugyanazon a hardveren.
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
Peat;)
veterán
"amíg a PC erőből le nem nyomja a konzolokat" Amíg? Először jöjjön egy olyan játék konzolra ami egyértelműen túllép egy felső-közép kategóriás pc által produkált látványvilágtól. Lesz 1-2 játék ami csak csúcs pc-n menne, de ennyi. A mostani konzolok nem a csúcsteljesítményről szólnak, csak a netes szakértők zavarják össze szerencsétlen naiv olvasókat a "korlátlan", "brutális" stb óvodás jelzőkkel, köztük engem is. Csak én felkacsoltam a lámpát és lenyelem majd a békát amikor konzolt vásárolok, így is szépek lesznek a játékok. De hogy a PC-nek kéne utolérni...mert egy vérgagyi játékban a tűzeffekt szép? Meg egy másikban szép lila effektek vannak? Ugyanmár, már rég nem az effektekkel van gond, sokkal inkább a textúra, felbontás részekkel. Azt meg látjuk hogy megy, xbox one-nak sehogy, a ps4 meg kemény 40%-al erősebb annál.
[ Szerkesztve ]
-
dgabor80
tag
Figyelitek hogy a PC-s piacot hogy meg akarja menteni mindenki? Eddig is estek a mutatók folyamatosan...hogy az konzol generáció nehogy bevigye a kegyelemdöfést, szűk egy év alatt több történt, mint az elmút 5 évben.
Csak így tovább, ki ne fogyjon a lendület!!!
PC-sek, tessék a vasakat újítani, játékokat venni (ha humble csomagban is ) végül is belőlünk él a PC-s játék piac, a hozzá varó hardveres iparággal együtt!
„Nem kell megtenned, a túlélés nem kötelező.” W. E. Deming
-
félisten
-
stratova
veterán
Nem akarnak lemaradni a Steam locomotive-ról.
Egon Szerintem ez ott is keresendő, hogy mobil Intel APU/CPU mellé még mindig többször kerül nVidia GPU mint AMD. Meg kell hagyni, jelenleg fejlettebb az Optimus technológia a konkurencia megoldásánál.
[ Szerkesztve ]
-
Egon
nagyúr
Vélhetőleg válasz az nV OGL-es lépéseire: egész pályás letámadás (Mantle+DX12+OGL).
Mondjuk nV-éknél valamit nagyon jól csinálnak: 54 százalék feletti bruttó eredményhányadot tán még az Intel se tud hozni mostanság...
És ebbe még a tavalyi Tegra-bukta is belefért - idén jó eséllyel sokkal nagyobbat tudnak majd kaszálni azon a vonalon (is)...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
djculture
félisten
Érdekes amd mindig is szrul kezelte az opengl-es játékokat, mire ez a pálfordulás?
-
solaris17
aktív tag
Jön fel az amd kőkeményen.
Phenom II X6 | 8 GB CORSAIR XS3 | Kingston V300 | HD 7790 | Creative X-FI Fatal1ty
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte GAMING GTX 960 4GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- NVIDIA Quadro P4000 8GB GDDR5 4xDP
- ZOTAC RTX 3080 Ti AMP Holo 12GB - GARIS
- Gigabyte RX 7600 GAMING OC 8G Garanciával
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Kábelek És Adapterek 12VHPWR 12v2x6 Egyedi Harisnya Nvidia
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest