- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Milyen processzort vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- OLED TV topic
- SSD kibeszélő
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellálás nem ilyen egyértelmű. Valójában PC-n nincs tesszellálás a Tomb Raiderben, mivel per-pixel displacement mapping van, ami olyasmi, mint amit a CryEngine 3 használ. A felület nem áll majd több háromszögből, csak jobban néz ki. Na most ez nincs next-gen konzolon, és helyette van valódi tesszellálás. Egyszerűbb volt az újradizájnolt felületeket simán tesszellálni, mint a PC-s utat követni. Ez okozza a minőségeltérést.
Ezenkívül a textúrák változtak az újradizájnolás hatására, illetve a TressFX 1.1 helyett már a 2.0-s verziót kapta meg. Ezért jobb a haja. FXAA sincs konzolon MSAA-t meg a motor nem is támogat. Speciális analitikai AA-t használ. A konzol verzió extrája, hogy SSS-t kaptak a karakterek, modernebb a fizika és több objektum került a pályákra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A GL_AMD_gcn_shader drasztikusan bővíti majd a GLSL képességeit.
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Robotporszívók
- BestBuy topik
- Akciófigyelő: Februári Honor ajánlatok
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Nők, nőügyek (18+)
- Jogász topic
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest