Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #18 üzenetére

    A tesszellálás nem ilyen egyértelmű. Valójában PC-n nincs tesszellálás a Tomb Raiderben, mivel per-pixel displacement mapping van, ami olyasmi, mint amit a CryEngine 3 használ. A felület nem áll majd több háromszögből, csak jobban néz ki. Na most ez nincs next-gen konzolon, és helyette van valódi tesszellálás. Egyszerűbb volt az újradizájnolt felületeket simán tesszellálni, mint a PC-s utat követni. Ez okozza a minőségeltérést.
    Ezenkívül a textúrák változtak az újradizájnolás hatására, illetve a TressFX 1.1 helyett már a 2.0-s verziót kapta meg. Ezért jobb a haja. FXAA sincs konzolon MSAA-t meg a motor nem is támogat. Speciális analitikai AA-t használ. A konzol verzió extrája, hogy SSS-t kaptak a karakterek, modernebb a fizika és több objektum került a pályákra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák