Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Blu-ray lejátszók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Projektor topic
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Megkapja az FSR 4-et a PlayStation 5 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellálás nem ilyen egyértelmű. Valójában PC-n nincs tesszellálás a Tomb Raiderben, mivel per-pixel displacement mapping van, ami olyasmi, mint amit a CryEngine 3 használ. A felület nem áll majd több háromszögből, csak jobban néz ki. Na most ez nincs next-gen konzolon, és helyette van valódi tesszellálás. Egyszerűbb volt az újradizájnolt felületeket simán tesszellálni, mint a PC-s utat követni. Ez okozza a minőségeltérést.
Ezenkívül a textúrák változtak az újradizájnolás hatására, illetve a TressFX 1.1 helyett már a 2.0-s verziót kapta meg. Ezért jobb a haja. FXAA sincs konzolon MSAA-t meg a motor nem is támogat. Speciális analitikai AA-t használ. A konzol verzió extrája, hogy SSS-t kaptak a karakterek, modernebb a fizika és több objektum került a pályákra.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A GL_AMD_gcn_shader drasztikusan bővíti majd a GLSL képességeit.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest