Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Eleve a környezet át lett dizájnolva. A next-gen konzolos verzióban több fű-bokor és növényzet van, több a particle effekt, sokkal jobban mozog a növényzet a szélben. Ez eléggé hozzáad az élményhez. De nyilván ez nem azért nincs PC-n, mert nem lehet, hanem azért, mert nem éri meg a PC-s verziót frissíteni, miközben nem fizetne érte senki.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AA dolgot a UFG és a Nixxes csapatoktól tudom. Ha nem ismernéd őket, akkor ők portolták a játékot Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
A Per-pixel displacement mapping érdekes dolgokra használható, ha helyesen teszed. [link] - ezt tették a Tomb Raiderben is. A részletesség valós növelése a poligonszám növelése nélkül. Ezek nagyon okos trükkök.
(#22) haddent: Igen. Jöhetne PC-re is egy patch. Azért nem jön, mert marginális lenne az előrelépés, és viszonylag sok meló lenne vele.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellálás nem ilyen egyértelmű. Valójában PC-n nincs tesszellálás a Tomb Raiderben, mivel per-pixel displacement mapping van, ami olyasmi, mint amit a CryEngine 3 használ. A felület nem áll majd több háromszögből, csak jobban néz ki. Na most ez nincs next-gen konzolon, és helyette van valódi tesszellálás. Egyszerűbb volt az újradizájnolt felületeket simán tesszellálni, mint a PC-s utat követni. Ez okozza a minőségeltérést.
Ezenkívül a textúrák változtak az újradizájnolás hatására, illetve a TressFX 1.1 helyett már a 2.0-s verziót kapta meg. Ezért jobb a haja. FXAA sincs konzolon MSAA-t meg a motor nem is támogat. Speciális analitikai AA-t használ. A konzol verzió extrája, hogy SSS-t kaptak a karakterek, modernebb a fizika és több objektum került a pályákra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
PS4-en az lesz. Az ICE Team mellett a Quantic Dream végzi a legtöbb kutatást. Saját bevallásuk szerint ez a demó alig használja a PS4 képességeit.
A PS4-en szerintem olyan dolgokat látunk majd, mint a voxel cone tracing vagy a particle effektek teljes kiterjesztése. A rendszer képességei megfelelnek ezekhez. Főleg a voxel cone tracing lesz érdekes, mert az amolyan Szent Grál a grafikában. Sok problémát elég jól kezel, csak nehéz megcsinálni. Az UE4 is belebukott sajnos, így törölték is ezt a rendszerből és visszatértek a régi UE3-as implementációkra. Azt nem tudom, hogy más bevállalja-e. Aki csak konzolban gondolkodik nyilván, de PC-n ez a rendszer nagyon nehézkes még.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest