Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz #32839680 #43 üzenetére

    "attól hogy a játékok szarul futnak nem biztos hogy a vas a hibás,"
    Persze hogy nem. De azért abban egyetértünk hogy mindegy, hogy a fejlesztő vagy a hardver a ludas, a végeredményben a user kap kevesebbet, mint amit a marketing gépezet beígért.

    "Igazából egy olyan chipről beszélünk, aminek már kezdetekkor a nyers teljesítményét úgy számolták, hogy a CPU+IGP összeadva, nem a CPU külön meg az IGP külön"
    A teljesítményt (elméleti teljesítményt) úgy számolták, hogy hány gcn mag van, az órajelentként hány műveletet tud elvégezni, és milyen órajeleken mennek.

    "Nem az mint most a legtöbb PC-n hogy van egy CPU-m ami számol mindent a grafikán kívül, a GPU meg csak grafikát számol, köztük adatmásolás meg legyen minél kevesebb."
    Ami ugye pc és konzol oldalon is egyszerre változó tendencia mostmár.

    Az ignite engine-ről pedig egy évvel korábban minden fejes (és sok oldal is) váltig állította és esküdözött a családjára, hogy márpedig nem lehet portolni, mert hsa meg közös címtér és pc-n ilyen nincs, nem is lesz, kész, nincs miről beszélni. Egy évvel később jött a pc-s port, és kétlem hogy abban az évben világosodtak volna csak meg, hogy jééé, ezt így is lehet csinálni... :D

    Szóval azt kell látni, hogy HSA már most is van pc-n, low level api (még ha nem is olyan mélységű) már most is van pc-n, az amd most akarja elvileg kihozni a HBM-et, és most el lehet fantáziálni, hogy ha sikerül, akkor mondjuk 2017-8 körül kijöhessen egy HBM-mel szerelt apu több gcn maggal mint ami a ps4-ben van, mindamellett hogy addigra a jelenlegieknél 2x erősebb vga-k lesznek már. És hozzáteszem, még ekkor sem vagyunk a konzol életciklusának végén. Ez van akkor, ha az egyik platform fejlődik a 7-8 év alatt, a másik nem, egy olyan világban, ahol a technika piszkosul fejlődik és 7-8 év nagyon sok.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák