Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz FLATRONW #417 üzenetére

    A maximum beállítások egy általános ökölszabály lett, mert nem lehet kvantifikálni azt, hogy mitől mennyire lesz szebb a játék, így próbálják megelőzni az erről szóló vitákat.

    Azonban ennek az az ára, hogy az olyan pazarló effektek is bekapcsolásra kerülnek, amelyek olyan képet festenek, hogy egy játékhoz/fps számhoz sokkal erősebb kártya kell, mint amilyenre szükség lenne a minimális minőség mellett drasztikus fps csökkenést okozó effektek kikapcsolásával.

    Az RT jelenleg vastagon ez a kategória. Egyébként meg tök jó, hogy az utólagosan berakott RT miatt egy két éves játékot egy 250 ezres videókártyán 40 fps-sel tudnék játszani, mert ugye lassan már itt a 8K kora, hogy a szóban forgó cégtől idézzek. Még a 4K 60 sincs meg egy kétéves játékban, de persze most is tévedek, hiszen a DLSS Doom Eternal invalidálja...

    Ahelyett, hogy megpróbálnák utólérni a kétszeresére/négyszeresére nőtt felbontást, kitalálták, hogy felskálázunk. De azt is úgy, hogy nekik legyen jó! Az nVidia jelenleg az AI-hoz használt szerveridőt próbálja eladni a játékstúdióknak, amit majd a pénztárnál kell kifizetni a kedves vásárlónak a játék árában, az erre képes videkártya megvásárlása mellett. De mindezek után még semmi nem indikálja, hogy mennyire "jól" tanulta meg a DLSS a játékot, mert ez nem a DLSS beállításain múlik.

    Ennek fényében egyelőre köszönöm nem kérek az RT-ből, a DLSS-t meg legyenek kedvesek feldugni maguknak. Nem kérek olyasmiből ami még több kontrolt adna egy olyan cég kezébe, aki amúgy is a "jófejségéről" ismert.

Új hozzászólás Aktív témák