Új hozzászólás Aktív témák

  • FіkuszKukіsz

    őstag

    válasz jocomen #172 üzenetére

    Hát azért azt nem mondanám, hogy értenek egymás dolgaihoz. Nálunk a fejlesztők sík h.ulyek a rendszerüzemeltetéshez. De ez igaz visszafele is. Azzal, hogy 1,5 hét alatt bemagoltad a hálózati alapismereteket, nem hiszem, hogy ha azt mondják csinálj mondjuk több VLAN-t akkor menni fog magadtól. Sőt még a guglizással sem hiszem, hogy célt érnél. A bemagolt tudás egyenlő a 0-val.

    A legnagyobb probléma sztem a képzéssel van. Ez olyan szakma amelynél szükséges a tudás folyamatos fejlesztése.Sajnos a kollégák egy része xarik bele, sőt van olyan aki bármilyen új technólógia bevezetésétől is ódzkodik. Csak a régi jól bevált, megszokott környezet, amit anno megtanult 10-15 éve. A másik része aki meg szeretné képezni magát, anyagilag nem engedheti meg magának a 300 -400 ezres tanfolyamokat.Ilyen kor marad az önképzés, aminek vagy lesz eredménye vagy nem. S itt van jelentősége annak, hogy a munkáltató hogy áll ehhez a dolgokhoz. Hajlandó-e pénzt belefektetni a dolgozójába, hiszen azt a tudást amit megszerezhet azzal Ő is jól jár. Szerencsére a munkahelyem az utóbbi kategóriába tartozik.

    (#177) UnA

    A probléma mindig a biznisz. Ezt már a jó öreg ITIL is szajkózza. Az üzlet úgy ad el termékeket, hogy az IT-val általában nem egyeztet.Aztán mikor meg kéne csinálni az IT meg szenvedjen vele, hogy tartsa a biznisz által bevállalt határidőt. Mert az üzletnek fi.ngja sincs az eladott termékkel járó esetleges infrastruktúra fejlesztések szükségességéről és annak anyagi vonzatáról.

Új hozzászólás Aktív témák