Új hozzászólás Aktív témák
-
vittuka
aktív tag
Az év nagy várományosa, szerintem bevásárolok majd nényány nagyobb vga gyártó részvényébôl megjelenés elôtt..
-
ddekany
veterán
válasz
julius666 #65 üzenetére
"Oblivionban (irtó gagyi karakteranimációk és arcok"
Jaj, azok a hupisárga/lila/akármi groteszk arcok... az vicces volt. Ahhoz az engine-hez amit licenceltek (FaceGen - nem a sajátjuk), van egy program, ami tud véletlenszerűen (is) arcokat generálni. Ezek az esetek 30%-ában elég normálisnak tűnnek, és mégis karakteresek, azaz fel lehet őket ismerni. Ezért el nem tudom képzelni, mit műveltek az Oblivion esetén... nyomkodni kell a "véletlen" gombot, és ami normálisabb azt elteszed mint NPC arcot. Ennyi. Nem, elszíneződött gumifejű vizihullák kellettek. Ja, és a saját karakterednek is elég kínszenvedés volt értelmes arcot összehozni, főleg ha volt előre egy elképzelésed. Na nem mintha az utóbbi lényeges lenne, de a FaceGen saját szerkesztője sokkal hatékonyabb... Most persze lehet mondani, hogy de FaceGen-be még sokkal részletesebb a modell. Igen, de ha aljas módon átraktad a FaceGen-ben készített modellt a kimentett állásodba, akkor is még sokkal jobb volt, mint amit az Oblivion generátorba csináltál. Szóval érdekes dolgok ezek...
-
CaptainChaos
tag
Mikor lesz ez realitás? MMint telepítthetően és kézzelfoghatóan közeli állapotban.?
Ja, gépigényt már emlegetnek? Vagy csak én nem vettem észre?
-
evilzombie
tag
Az oblivionban a varazslas eleg egyhangu volt, kinyojtuttuk a karunkat es minden tipusnal ugyanazt csinaltuk,
Jobb lenne ha azert mes es mas varazslasoknal mas lenne a mozgas is.
Ja es az oblivion level rendszere nagyon bena volt,10.szintu hossel mar szinte erinthetetlen voltal.remelem ezt is javitjak! -
Nagyon király!!!!
-
hoffman_
nagyúr
válasz
julius666 #65 üzenetére
Én azt szeretem, ha emberek által megírt, alaposan letesztelt bugmentes és jól összerakott sztorikon kell végigjárnom, és pontosan tudom mindig hol tartok a történetben (nem mellesleg ha elakadok, ott vannak a zinternetes walkthrough-ok meg fórumok).
Ezzel sokan nem értenek egyet, én sem
Attól, hogy random dobja, attól még lehet ám végigjátszást csinálni. Gondolj csak bele, megírnak 534 darab quest-et, és ezek mindegyikét 3 féleképpen kaphatod meg az "NPC-indexedtől" függően, nameg ugye Te a játékstílusodnak megfelelően csak 210-et kaphatsz meg maximum. Így is úgy is lesz egy séma, csak többféle variáció lesz. Én így tudom elképzelni. Én, mint Elder Scrolls-ban mindig, bizalmat szavazok a Bethesdának
-
sviba
tag
Csak álmodozhatok arról, hogy a skyrimben a Bioware játékaihoz hasonló, komoly párbeszédek is lesznek? Mert ez ami igazán hiányzott nekem az obliból.
-
julius666
addikt
Hát ha ezt mind normálisan megcsinálják (legalábbis a grafikai részre vonatkozókat) és még mellé összetákolnak egy komoly (ehhez a hűvös tundravilághoz én nagyon jónak tartanék egy nem a klasszikus sablonos epic alapokra építkező, hanem inkább valami darkos, Witcher-szerű) sztorit, akkor hatalmas respect, tuti kedvencek közé kerül. Nagyjából azokat a pontokat sikerült is megtalálniuk, amik nekem nagyon piszkálták a csőrömet az Oblivionban (irtó gagyi karakteranimációk és arcok, gagyi, életszerűtlen párbeszédek, élettelen környezet).
Sajnos a Bethesdáról én nagyon rossz véleményen vagyok, így engedtessék meg számomra hogy ne vegyem készpénznek minden egyes szavuk (bár az egyik screensot alapján az arcokon tényleg sokat javítottak).Amúgy az a nem scannelt toronyrom screenshottól sem igazán vágtam hasra magam őszintén szólva, de tudjuk be annak hogy ez még valami prealfából származik.
Illetve akármennyire is szépen hangzik a többi állítás, én ebből - a mellékküldetéseknél a Radiant Story rendszer igyekszik randomizálni és a karakterünkhöz igazítani a különféle lehetőségeket. A küldetések függenek majd attól, hogy milyen karakterünk van, mit csináltunk az eddigi játékban, és hogy most éppen hol tartunk - köszönöm, de nem kérek, a random generált küldik élettelenné teszik a játékokat. Én azt szeretem, ha emberek által megírt, alaposan letesztelt bugmentes és jól összerakott sztorikon kell végigjárnom, és pontosan tudom mindig hol tartok a történetben (nem mellesleg ha elakadok, ott vannak a zinternetes walkthrough-ok meg fórumok). Nem hogy randomra kapom százszámra az unalmas sablon tömegküldetéseket.
Ez nagy fekete pont, ha mellékküldetéseket csak így, ebben a formában kapunk, akkor sikerül elbaszniuk a gyönyörű táj mellett az egyetlen pozitívumát az Oblivionnak. -
Kareszovics
addikt
Nagyon szép, nagyon jó, nagyon várjuk; kérdés ebből a sok dologból mi fog megvalósulni.
-
WonderCSabo
félisten
Huhh, ez nagyon jól hangzik.
Kár, hogy nem fog normálisan menni a gépemen.
-
AnginaP
aktív tag
Húúú nagyon várós!
Oblit is sz*rrá játszottam, előrendelős várós respect már így is!
-
Findzs
addikt
mindig beígérik a "legjobb" játékot ami a megjelenés után szertefoszlik
így volt ez a stalkerrel is, és mikor megjelent akkor a fele nem volt benne a beígért dolgokból
tehát: hiszem ha látom
-
strar
tag
A havok jó ötlet volt a physx helyett, gépigény szempontjából ez jót sejtet.
-
olbaidhun
őstag
Nagyon szépek az ígéretek.. de hogy mi lesz a vége
-
cheatergs
senior tag
Végre lesznek szép arcok (Aliciát nekem a Claymore-ból
!
Annyira szerintem nem lesz nagy előrelépés az egyes területeken, mint ahogy most előadták, de azért remélem bőven elég lesz, hogy az Oblivion után ennyi évvel megint akadjon egy játék, ami leköt.
-
Vazallus
tag
Számomra már csak azaz érdekes milyen ember alkotta eszköz tudja ezt majd futtatni Novemberben.
-
gybazsi
senior tag
Az eddigi infók alapján, ha tényleg jól sikerül megcsinálni, megkockáztatnék neki egy év játéka címet. (Hacsak nem jön ki időközben a Beyond Good&Evil 2
)
-
Tirexi
addikt
Ó hát ez a game lazán fog menni.
-
zeorsdfd
senior tag
Ez egyszerűen túl szépen hangzik. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle.
-
Saccco
nagyúr
Nah végre volt időm végigolvasni.
"Sok játékban a mellékküldetések teljesen eltéríthették a játékosokat a fősztori irányától. A Bethesda ezúttal figyelt erre, nem fogjuk úgy érezni, hogy a Radiant Story rendszere elhalmoz minket küldetésekkel, és nem tudjuk, melyiket teljesítsük előbb."
Erről a fallout jutott eszembe.
"Habár a The Elder Scrolls V: Skyrim megjelenéséig még majdnem egy év van hátra, de az már most is látszik, hogy a Bethesda alkotása igen magasra fogja tenni majd a lécet a jövő nyílt világgal rendelkező RPG játékai előtt."
Még egy év?!
Csak lesz közben 1-2 jó kis játék amivel elüthetjük az időt.
Hiftu:
+1 -
Hiftu
senior tag
Ha minden összejön akkor nagyon ütős év (vége) lesz számomra.
TES V: Skyrim, Mass Effect 3, (és remélhetőleg) Diablo 3.DA2 első ránézésre nem tetszik, de meggyőzhető vagyok.
-
teeem
aktív tag
Az új Total War on kívül ez az egyetlen cucc amit várok, de nagyon. Én az Obliviont nagyon szerettem, a mai napig játszogatok vele. A fő sztori nagyon gyenge volt, de a mellékküldik meg a céhek küldetései simán szinten tartották a játékot. Nagyon bejött, és remélem hogy ez is be fog, bár lassan ideje lesz gépet is újítani.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
CriticalHit #36 üzenetére
De az optimalizációt ne
-
Senhi
aktív tag
Asszem évek óta ez lesz az első játék amiért hajlandó leszek gépet fejleszteni
. Nagyon várom már.
-
CriticalHit
addikt
Cak az egyen barlang és rom belsőtereket felejtsék el. Változatos környezet grafikát tanulhatnának a Nehrim-et készítő kis csapattól.
-
Thodeus
aktív tag
Most már csak az első gameplay anyagot várom, na meg persze a rendes játékot.
-
hoffman_
nagyúr
Hűű, hát ez nagyon komoly. Kíváncsi vagyok mit tudnak ebből betartani. Ha tényleg hozza a kitűzött szintet, akkor komolyan, még egy gépújítást is megér. Ha nem is egyedül, de az i-re a pontot, sőt koronát felteheti.
-
davep
tag
Megavárós a cucc. De miért jó a Bethesdának, hogy két évekig fejlesztett multiplatform engine van házon belül.
-
Angel1981
veterán
Ígéretes!
Mindazonáltal kellemes meglepi lenne, ha tényleg megjelenne akkor, amikorra mondják. -
Djuree
félisten
válasz
bLaCkDoGoNe #16 üzenetére
remélem nem csinálnak még egy 'fail'out 3-at. a sorozat megcsúfolása az a játék...
-
-
Morden24
nagyúr
Nemtom, milyen lesz a DA2 (nekem a sztorival, a főszereplővel és a koncepcióval is vannak bajaim), de a DAO meg az Oblivion nem játszik egy ligában.
Mindenesetre rendes, alapos lore-al és jól kidolgozott sztorival felfegyverzett sandbox játékot nem igazán láttam még a Gothic első részén kívül - bár ott is bőven vannak fenntartások -, így remélem, hogy a Skyrim ilyen lesz
-
-
Saccco
nagyúr
Remélem nem kell majd erőmű hozzá.
szerk: A képeket elnézve... lehet, hogy vissza kell venni a beállításokon... mind1 azért várjuk.
Morden24:
Nekem a Morrowind tetszett ilyen téren. Az Obliviont viszont nem vittem végig. Valahogy nem fogott meg annyira, mint a mw anno. -
leviske
veterán
Ha ezek mellé még egy tartalmas sztorit is le tudnak rakni, akkor egypár évig viselhetik a "tökéletes RPG megalkotói" címet.
(#13) BemApo: A Havok-ra inkább ne alapozz, más infóból meg nemigen lehet következtetni. Meg mondjuk év végén már jönnek az új kártyák, bármelyik gyártó elhúzhat a másik mellett.
(#20) jozefgucci1: Kérdés, hogy a konzol és a PC változat közt mekkora lesz a különbség.
-
dy_nmq
aktív tag
oooo yeee... lenne már november
-
nájsssz
-
litvitcsak.a
tag
Már várom, bár ehhez már kevés lesz az imac-em...
-
bLaCkDoGoNe
veterán
Már előre dörzsölöm a kezemet, milyen jó kis Fallout-ot lehet majd csinálni ezzel a motorral.
-
Djuree
félisten
bár lenne magyarul is. de magyarítás csak évek múlva lesz hozzája
-
grc999
tag
Miért lennének?
@frame>24: a főquestet be lehet fejezni a többi város felkeresése nélkül, a havas város miliciája bőven elég még nehéz fokozaton is ahhoz, hogy visszaverjék az oblivion gate-ből kiáramló lényeket addig a 2 percig, amíg át tudsz jutni az utsó quest helyszínére. -
BemAnyó
senior tag
A motor alapján jól érzem hogy inkább az ati károlyok lesznek némi előnyben ? vagy ezt csak most beleképzeltem
-
frame>24
addikt
Köszönjük a valóban tartalmas cikket!
A nagy komplexitás miatt várhatóan irtó bugos lesz, de a sok érdekes újítás miatt kezd engem is érdekelni.
Különösen AZT várom, hogy ebben a kifinomultabb mozgású és AI-jú környezetben megismételjem/kipróbáljam végre ezt:[link]
Aki teheti, próbálja ki a régi Oblivionban! Emlékszem, hogy szó szerint sírva röhögtem percekig, mikor Imperial City őrei/lakói minden lövésénél vagy elkezdtek rohanni (invisibility), vagy bénán összeesni (paralyze)...
-
rupert
tag
Kérdéses, hogy a leírtakból mennyi valósul meg. Reméljük minden és még több.
-
Hát ha ez igaz, ami itt le van írva, akkor ez minden idők legjobb játéka lesz.
Attól tartok, némi marketing is belecsúszott azért -
XuChi
addikt
Várós bizony, de remélem a játékmenete is pörgősebb lesz mint az oblinak. Azt is remélem hogy nem kell majd megjelenés után 3 évet várni mire lesz gép ami fullon futtassa 60fps fix-en
)
-
h-yle
addikt
Emberi arcú emberek.
-
derapo
tag
Már nagyon várós.
Jó írás. Helyesírást meg nem is nézem.
-
Vistaboy
veterán
Ha esetleg maradt benne helyesírási hiba, elnézést, de sietősen kellett befejeznem. Majd ha visszajöttem, mindent kijavítok. Ha valaki hibát lát, az jelezze. Köszi.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A GameInformer jóvoltából megismerhetjük a Bethesda új játékának mozgatórugóját, a Creation Engine-t.
- Üzemidőre és teljesítményre gyúr a OnePlus Nord 5
- Saab, Volvo topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- OLED TV topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPad topik
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell latitude E5430 eladó
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- AKCIÓ! Gigabyte H510M Intel i3 10100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB GDDR5 Rampage Shiva 500W
- Xiaomi Redmi 9AT 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest