- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- 500 Hz-re képes, kvantumpontos OLED monitor érkezik a Samsung névjegyével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Notebook hibák
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen videókártyát?
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Apple asztali gépek
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sareth
senior tag
Nem tudom mennyire szörnyű, csak ma olvastam hogy megjelent. Szerintem a videó nem vészes, bár én nem a grafikát néztem elsődleges szempontként. Ahogy látom ugyan azok csinálták mint a GTR Evo-t ami nagyon jó kis szimulátor volt
- A szörnyűt a grafikára értetted? -ui: szerintem a videóban nem kormányról tolják
-
jilian
addikt
Ahogy mondod.
Ez nálam is szó szerint így igaz.Apropó!
Kéne 1 kis infó, mégpedig képekkel illusztrálva.
Arról,,h kinek milyen beállításon van a kormánya.
Pontosabban arra lennék kíváncsi, h melyik csuszka hol áll, és MIT jelent!
Vmit kapizsgálok englis de szerintem 1-2 dolgot nem jol értelmezek.
Ugyh ha lenne pár perce vkinek...
-
-
jilian
addikt
-
Dmezsder
csendes tag
Remélem maradnak ezek az árak a G25-nél legalább 1-2 hétig, most egy kb 5 éves Formula Gp kormányom van
, de szerencsétlen önálló életre kelt, és nyomja a gázt és húz jobbra, szóval megérett már a cserére.
Nyugtassatok meg hogy 1-2 hétig még hasonló árakon lesz ez a kormány.
-
Dj Ready
csendes tag
Playseat? Na ilyet lehet, hogy csináltatok, csak az ülést kell beszerezni. Acélanyag van, lakatos mester van, végül is ipari cégnél dolgozom. Fekpadot és hátgépet is a kollégával csináltattam. Olcsóbb és erősebb, mint a gyári, de nem olyan csilivili. Na és?
-
Dj Ready
csendes tag
Én az asszonytól hallom ugyanezt.
Ilyenkor én is megkérdem, minek vettük meg a szobakerékpárt 2 éve, amikor azóta sem tetted rá a seggedet egyszer sem.
Nekem 6 éves fiam van, és már partner a témában, főleg ő is a kormányt tekergeti TDU, World Racing 2, Cobra 11, stb. alatt, de már nagyon profi módon.
Hamarosan kell még egy gép+kormány, és LAN -ban nyomjuk.
-
Dj Ready
csendes tag
Nekem a Formula Force EX -el eddig a legapróbb bajom sem merült fel, teszi a dolgát, pedig szinte az összes autós játékot (+ a 18 wheels sorozatot) ráeresztettem már. Előtte 2 év alatt kinyírtam egy Genius FFB wheelt, ami akkoriban szintén 30 lepedő körül járt árban.
Ezután nem elégszem meg egy MOMO -val, ha lúd, akkor legyen kövér, nekem bizony 35 ezret megér a G25. Mégiscsak masszívabb szerkezet, fém alkatrészekkel, kuplunggal, sebváltóval, ami az olyan nyugdíjas tempós játékoknál, mint kamionszimulátor, szerintem király lesz. Mondjuk ráengedem az Euro Truck -ot, bár nem tudom, támogatja-e a kuplung+manuális váltó kombót.
Persze ott van még a TDU, ami egy vasárnapi sétakocsikázásra is tökéletesen megfelel, na ilyesmire kell a G25. Remélem novemberig nem fogy el az összes, mert csak akkor lesz pííííz. (Most műszaki vizsgára kell vinnem az autómat, ez a sors iróniája.)
Grid, Shift, Dirt 2 -re marad az automata váltó.
-
-
Sareth
senior tag
Meggyőző a videó
de hidd ha kipróbálnád az ülést már nem akarnál mást. A cimbinek valami ilyesmi van. Ha legközelebb megyek csinálok képeket ha érdekel, de mint olvastad vannak itt lelkes emberkék akik tudnak segíteni
by: Overlocker
Amúgy szerintem nem kis munkával ugyan de meg is lehet csinálni. A neten az elemek megtalálhatók és némi kézügyesség + némi zseton és már kész is.
Overlocker - Köszi de nekem ez még távoli. Most monitor vásárlás lesz, aztán majd egyszer ha kitántorgunk a recesszióból akkor talán nekm is lesz G25 + ülés is.
ui: jilian ha jársz Eger felé jelezd és ha érdekel kipróbálhatod
-
jilian
addikt
Hát ja. Persze,h ez sokkal disznóbb lenne. Ez már tényleg bruti, és illene egy G25-höz.
DE!Ehhez sajna hely is kell, amiben sajna szükölködöm. (Majd ha lesz saját 'gyerekszobám)
És amit linkeltem az pont elég lenne szerény személyemnek. Nekem ez böven megfelelne.
Lásd "müködés" közben.
Pont be tudnám én is biggyeszteni az akvárium meg a sz.gép közé.Még csak csináltatni se tudnék, sajna nincs ilyen ismeretségi köröm.
Azért kéne olyan link ahonnét lehet ilyesmiket rendelni.
Hiába barátom a google, nem akar mutatni olyan magyar linket ahol ilyeneket forgalmaznak... -
Sareth
senior tag
Én is az NFS - Shift miatt akartam kipróbálni (hogy kedvet kapjak egy majdani vásárláshoz). Nem volt rossz de ahogy mondod nem az igazi szimulátor, bár a billentyűzet után még azzal is élvezet volt játszani. Az igazi meggyőző erő mint ahogy írtam is a GTR Evolution és a (bár kicsit régi de máig legjobb Rally-s játék) a Richard Burns Rally volt. Nem is tudom mi volt jobb játszani vagy nézni hogy tolja a haverom (aki nem kevés időt tolt bele a gyakorlásba, tesztelgetésbe).
A G27-meg tényleg jelen pillanatban csak arra jó hogy lenyomja a G25-árát
Ha rám hallgatsz inkább ilyesmit vegyél, vagy próbáld meg legyártatni.
-
jilian
addikt
Hát nekem sikerült hozzájutnom egy ilyen csodához 35 ezer .- ...Lehet kiröhögtök de én az uj SHIFT miatt ruháztm be rá.
Elegem lett, h nem birtam (alig) irányitani az autot még joyyal sem..
És mit ne mondjak, brutál.
Tudom ,h az NFS nem a szimulátor ...ecetera ecetera. Van még autos játékom böven, ugyh mindet ki fogok probálni, szépen lassan.
Nem vagyok nagy megszálott ugyh csak 'élvezkedés szintem tolom a versenyeket..A dupla motor meg had ne mondjam..
néha tényleg birkozni kell vele
Nagyon szép ez kormány, tényleg.
Szerintem még az 50 ezret is megéri, ugyh aki tudja most ruházzon be rá!!!
Nem fogja megbánni!!
A G27 meg annyiban különbözik,h van a kormányon ilyen led skála mint pl.: az F1-es kormányokon, a váltást jelzi.
Meg több gombot biggyesztettek a kormányra, ami sztem tök felesleges.
Mondjuk láttam a yútúbonrepülöt vezetni vele oda lehet elkell a sok gomb
Szoval nekem olyan kérdésem lenne:
Hol lehet ilyet venni Mo.-n???
Vagy hasonlot?
EZTTHX
-
Sareth
senior tag
Hát ez tényleg gáz ha ennyi nyűg van vele. Az ismerősömnek G25 van és nem mondta hogy ilyesmi beavatkozást szokott e végezni a masinán. Mindössze annyi baja volt vele hogy pont a garancia lejárta után valami rugó szétment benne. Jobb híján szétszedte, és szerzett bele 1-et. Azóta kutya baja. Azért az a kontakt-spay-és elég durva
Egyetértek tjokai-val. Mezei használathoz heti egy-két játékhoz tökéletesen elég a Momo®. Maximalistáknak + aki meg tudja engedni magának meg a G25 a maga kis váltókarjával és a + kuplunggal
Amúgy a Momot még nem próbáltam de a G25-igen és nekem nagyon bejött. Szerintem maga a kormány magában semmit sem ér. Minimum egy ülés dukál mellé. Mint említettem ilyen környezetben volt szerencsém kipróbálni (G25, ülés, plaza TV) és elég rabul ejtő az eredmény pláne egy GTR Evolution-nal nyomva
-
tjokai
senior tag
Én jelenleg egy Logitech MOMO-val nyomom, jóval olcsóbb mint a G25 és a G27 és mégis tökéletesen megfelel a játékokra
!Ebben igaz,h csak 1db FFB motor van de így is alig lehet vele bírni, holt felesleges a 2db FFB motor (G25-G27)!!!!Ráadásul a H - váltót sztem senki sem használja, vagy legalábbis csak a nagyon nagy megszállottak és akiknek rengeteg a szabadidejük gyakorolni, mert még a pillangó váltóval is elég nehéz megszokni a váltást a klaviatúra után!!!Valamint kevés játék támogatja a 900fokos szögfordulatot, nem beszélve a kuplung pedálról!Egyszóval felesleges ekkora összeget kiadni egy kormányért mert úgysem használja ki senki sem, max az újdonság miatt élvezetes az első pár órában de utána már úgyis háttérbe szorul minden extra
!Ebben biztos vagyok!!!Ennyi
-
G4ng3r
tag
válasz
Dj Ready #162 üzenetére
Mivel már egy jó 2,5 éve kapható, így nem valószínű hogy ugrasszerű kereslet növekedést generál az új ára. Aki "beleszeretett" az már valószínűleg megvette, akinek meg nem volt rá pénze annak 35ezer forint is jelentős összeg, és nem fog egyből az iponba futni.
Inkább amiatt aggódnék, hogy elfogy, mivel kifutó termék. -
Dj Ready
csendes tag
-
bit_bro
tag
Szépen leesett a G25 ára az utód megérkeztével:
[link] -
Sareth
senior tag
Szerintetek ha most veszek melyiket válasszam? Ezt vagy a G27-et? Tudom hogy a G27 majdnem kétszer annyi mint a G25
de nem igazán tudom melyik a jobb...
-
tjokai
senior tag
Nem tud valaki olcsón szerezni egy G25 kormányt?Érdekelne egy szeptember végén, október elején!!!!Ha valakinek van egy feleslegben esetleg, írjon privátot!!!Köszi
-
{Zodiac}
senior tag
megoldódott
-
{Zodiac}
senior tag
G25 javítással ki foglalkozik? Gar már nincs, és a jobb pillangó néha nem kapcsol.
-
Black Dragon
addikt
Télleg brutál egy kormány, én is vennék szivesen egy ilyet csak ahogy magamat ismerem, megveszem a kormányt és kb 2 hónapig használom utána ottvan a sarokban
-
HavocS
senior tag
Pár napja vettem egy ilyen szépséget... először is, nagyon jó. Kellemesen nagy az átmérője, a 24,5 cm-es formula force ex után határozottan kellemesen nagy a 28 centijével. A vastagsága szerintem egyáltalán nem gond, sokkal inkább hasonlít egy utcai autóéra, mint a MOMO. A váltófüleket nem használom, de nagyon kényelmes a fogásuk, nagyon szépen járnak, és a kezdeti idegenkedés után azt mondom, baromi jól néznek ki, kellemesen futurisztikus kinézetet adnak a kormánynak. Amit nagyon szomorúnak tartok, hogy lespórolták a gombokat - a bal oldali gomb helyére simán odafért volna a POV switch, elég kényelmetlen a váltó mögé nyúlkálni, ha körül akarok nézni. Egyébként LFS-ben használom utcai autókkal, 900°-os fordulattal, és eszméletlen jó, nagyon könnyen fordul, de már alacsonyra beállított FFB-vel is igen szigorúan oda tud fogni. Valahol olvastam, hogy 100/200%-os (profiler/játék) FFB erővel játszó srácnak nekimentek úgy, hogy a kereszttartók között (nem tudom pontosan a nevét) tartotta a kezét, és majdnem eltörte azt
szóval nem kevés erő van ebben a kütyüben. Hozzá kell tenni, hogy elképesztően csendben működik a FFB, ami nem csoda hiszen két motor végzi azt a feladatot, amit máshol egy szokott - mindenesetre néha tényleg teljesen hihető, hogy a kerekek tartanak ellent, nem pedig egy villanymotor.
A pedálról az első gondolatom, az volt, hogy ÓRIÁSI. Mármint szó szerint: 30x40, szemben a régi 25x25-ével. 43-as lábbal, zokniban teljesen jól használható, a pedálok nincsenek túl közel egymáshoz. A fékpedál ellentartásán nagyon meglepődtem, mivel igen emberesen fog: PVC padlón a tüskék kihajtása nélkül egy lepadlózáskor simán egy méterrel odébb rúgtam
A tüskék viszont remekül stabilan tartják. Apropó, stabilitás: nagyon szépen masszívan áll az egész.
A sebességváltó érdekes állat. Eredeti funkcióját remekül ellátja, nem mondanám gagyinak, ahogy sokan titulálják, a váltórúd éppen lehetne nagyobb pár centivel, hogy tökéletes legyen, de így is teljesen jól érezhető. Csendes, a mikrokapcsolók kattanását igazából csak 3-4 váltáskor (amit a szekvenciális váltáshoz is használ, szóval középen, a függőleges tengelyen) hallani, akkor sem zavaróak, a kormányon található két gomb jóval hangosabb. A probléma igazából a váltón elhelyezett gombokkal van, mivel nagyon kényelmetlen helyen vannak, ebből a szempontból a régi kormányom, vagy a DFP (ha jól tudom, a gombkiosztásuk megegyezik) utánozhatatlan. Persze bizonyára hozzá lehet szokni, sőt, a felső 4 fekete gomb még viszonylag jól kezelhető, de az alsó négy piros nak már igencsak az útjában van a váltó, főleg, ha felső (1,3,5) pozícióban van. Ezekre legfeljebb olyanokat érdemes mappelni, amikre nincs hirtelen szükségünk, pl. gyújtás, fényszóró, nézetváltás. A POV switch is már kicsit kényelmetlen helyen van, de még megközelíthető.
Ami elég zavaró, az a rengeteg kábel. Persze igazából csak egy kábellel van több a szokásosnál, ez pedig a váltóé, de az éppen elég. Nagyon remélem, hogy felismerik ezt a Logitechnél, és a következő kormányszettjükben a váltó és a pedálok már vezeték nélkül fognak kommunikálni - legalább opcionálisan, hiszen a késleltetés kritikus ebben az esetben. Aztán elképzelhető, hogy ezután már a pedálsor is FFB-s lesz (sőt, a fék FFB-sítése határozottan jó és reális ötlet volna), így ahhoz se ússzuk meg a külön tápcsatlakozót
Mindenesetre akinek megvan rá a pénze, és vagy komolyan versenyezni akar, vagy hajlandó feláldozni pár tizedmásodpercet a minél valósabb vezetési élményért, annak csak ajánlani tudom.
-
tulezi
csendes tag
válasz
zsolesz7878 #150 üzenetére
Sziasztok ha tudna valaki nekem segíteni RBR-ezni szoktam és a kormány nagyon könnyü és a holtjáték is nagy aki tud segíteni az irjon thx
E-mailulezimate@freemail.hu thx
-
DEJVID
őstag
fogdostam boltban és nem nagyon tetszett. se a váltófül se a kormánykerék. nagyon vékony volt szerintem. a MOMO-mé sokkal jobb fogású sztem.
-
Ronnydown
csendes tag
Érdeklődnék, hogy a kormány mellé csomagolt rFactort, hogy kell aktíválni? Semmiféle kódot nem találok hozzá.
-
Chrys_
addikt
Hi
Nekem MOMO Force van 3 éve. Azt vettem észre, hogy kis mértékű gázadásnál a fék is működtetve van (adott játékban felvillant a féklámpa
) ! Nem szedtem még szét, nem tudom, hogyan van felépítve. Ezt a WD-40-et kipróbálom, ha itt kint lehet ilyesmit kapni. A másik meg, hogy a kormány sem teljesen középre áll vissza. Mindig másik pozícióba megy, attól függően, hogy balra vagy jobbra volt-e előtte tekerve. Már gondolkoztam azon is, hogy lecserélem egy G25-re, de a gombok hiánya a kormányon egy kicsit visszatart(ott). Azért egy Nascar Racing esetén nem rossz dolog oldalra/hátra tekintgetni olykor-olykor, mert érhetik az embert meglepetések.
-
bali80
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy telepítés után a d-pad gombjai, a 4 piros a 4 fekete nem csinál semmit.
Mi lehet a gond?
A legújabb szoftverrel is próbáltam
bali80
-
bali80
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy telepítés után a d-pad gombjai, a 4 piros a 4 fekete nem csinál semmit.
Mi lehet a gond?
A legújabb szoftverrel is próbáltam
bali80
-
gabensrac
csendes tag
Állványt nem tudna vki javasolni nekem? Nem találtam sehol
-
rfs
csendes tag
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni,hogy ha haverokkal (3-an) vennénk nálatok G25-öt,akkor valamit nem engednétek belőle -
brainkiller
csendes tag
Vki tudna egy listát azokról a játékokról amik támogatjág a G25-öt??
kösz előre is. -
asbi_
tag
válasz
krisztián98 #139 üzenetére
katt
tökéletesen működik nekem -
krisztián98
tag
Hi!
Valakinek az óriási segítségére lenne szükségem. A Logitech g25-ös kormányhoz kellene egy driver XP-re a 32bitesre. Sajnos a kormányt használtan vettem és a srác nem tudta a cd odadani, mert elgórta. A hívatalos oldalon, ahhonan le lehetne tölteni, az az oldal most nem működik, sajnos. Az e-mail címem:krisztian98@freemail.hu Köszike mindenkitől előre is.
-
DeepDish
őstag
MEgtudnatok mondani,h milyen tartozekok ,jatekok jarnak G25 melle?
-
Tes Parker
csendes tag
Csövi srácok!MOMO-val kapcsolatban minden érdekelne(leírés,tesztek,stb.),tudtok linket ajánlani?Előrs is köszi.
-
Brian_GT
őstag
Sziasztok!!
Olyan kérdésem lenne, hogy nemsokára komolyabb kormány vételére sdzánnám el magam és a tervbe vett szettek a Logitech G25 vagy a Momo Racing lenne.
Tisztában vagyok mindennel melyik mit tud csak a g25tel kapcsolatban hallottam vmit amit szeretnék tisztába tenni mert magas ára miatt nem árt megtudni, hogy :Vhol olvastam, hogy mivel 900 fokban fordul ( is tud fordulni ) a kormánykerék azokban a játékokban ahol nincs meg ez a fokú támogatottság ( elég sok van ami még nem tudja ) akkor bekell állítani a játékhoz ugye, hogy mekkora kormányfok beállítás teszi meg pont azt a pontot ahol megfelelően akkor és pont akkor és úgy fordul a kormány ahogy kell és reagál a játék rá.
Magyarán bekell állítgatni minden egyes játékban a megfelelő fokot, és általában játékoknként válogatja melyiknél mennyi jó - 240' 270' stb.
És álítólag ehhez semmilyen egyéb dolog nincs segítségként csak manuálisan pepecselni vele.
Nos egyi lyen drága kormányhoz képest ez kissé gáz ezért szeretném megtudni, hogy ebből mi igaz illetve, hogy a beállítás ennél egyszerűbb és nem kell félni tőle vagy van e már hozzá vmi driver vagy ilyesmi.Előre is köszönöm a válaszotokat!!
-
redraven85
tag
Aki tud ilyen kormányt eladót az privizzen már rám.Nagyon érdekelne egy darab
Aki eladná a sajátját azis írhat
-
lakatosturbo
aktív tag
A kormányt GTA san andras-hoz és a Colin mcre rally 4,5-höz lehet használni?
NEm baj ha a san andreasba nem lehet váltani. -
DNA
tag
Sziasztok!
Xbox 360-al ez tuti nem működne?
üdv,
DNA -
painkillerx
tag
válasz
painkillerx #127 üzenetére
Up! (#127)
Ki mennyiert tudja beszerezni a kormanyt?
En legolcsobban 55 000-ert lattam 2ev garival... -
nakos
senior tag
válasz
Axel 007 #126 üzenetére
Simán megéri a MOMOhoz képest a 30e-t. Itt minden acél, és finom tapintású bőr. Kapsz egy 6 állású sebváltót, plusz kuplungot. Ráadásul a sebváltót oda teszed ahova kényelmes. Én imádom, simán megéri az árát, persze leginkább olyannak, aki valóságban is használ autót és tudja a kuplungot kezelni... Pl egy GTR2-vel megfelelő beállítások mellett csak kuplung segítségével tudsz kijönni a kavicságyból...
Arról nem is beszélve hogy a szekvenciális váltóknál amikor 6-osból visszaváltasz 2-esbe néha 3-as, néha 1-es sikeredik belőle, itt meg gyönyörűen beteszed ahova szeretnéd. Van pompásan működő hátramenet is, Összességében TÖKÉLETES.
Az árát meg ne sokalljátok, egy kormány igen lassan veszít az értékéből. Nézzétek meg a MOMO-t. 5 éve 35ért lehetett venni, mostmeg 25. Nem hiszem hogy a G25 ára jelentősen esni tudna. Ugyanakkor egy procin, videokarin simán buksz fél év alatt 30 ezret, míg ezen max. 5 év alatt fogsz.... -
painkillerx
tag
Sziasztok!
Az lenne a kerdesem hogy feltudnam-e rakni az asztalomra a kormanyt:
asztal: [link]
Az a 6cm eleg lesz a felfogatasra, vagy majd ki kell szednem a kihuzos részt? -
Axel 007
tag
Hi all! Annyi lenne csak a kérdésem, hogy megéri a G25 a +30 ezret a Momo-hoz képest?
-
Prisoner
csendes tag
Hello mindenki.
Ma kaparintottam meg ezt a kormányt, előtte 4 évig Logi wingmannel nyomattam. Namost a g25 lenyűgöző, viszont visszaváltásoknál valahogy marhára fura....Mintha nem tudnék olyan gyorsan váltani, mint ahogy szeretnék...illetve néha igen, néha nem, leginkább nem...Ez most nálam valami hiba a kormányban, vagy egyszerűen csak meg kell szokni az irányítását? -
tomyoy
senior tag
ehe de kihalt....
hétfőn jön a gépezetpedig megfogadtam h nemveszek amig marad a potis érzékelés
......de muszáj vennem egyet
...de most komolyan miért nem lehet megcsinálni az egereknél ismert optikával?????500 ft egy egér....hmm?és tuti h nem kéne venni a wd 40 et, meg állandóan szerelgetni...sztem ez se birja fél évnél tovább..utánna wd 40....áhhh
lehet átmegyek a logihoz tervezőnek
na csá
-
Pandaboy
tag
Sziasztok!
Mit jelent a limitált széria? Legyártottak X-Y darabot a G25-ből és amikor az elfogy,utána nem lehet venni ilyen kormányt???
Mert én is szeretnék venni. CSak még lehet megvárom,míg lemegy az ára.
És mi a különbség a Momo Force és a Momo Racing között???
Állítólag a Momo Force is limitált széria volt. -
Rigel77
tag
Itt is feltenném a kérdésemet , Vista 64bittel használja valaki ezt a kormány ?
-
quby
őstag
vajon hogy lehet hozzájutni 1 pedálhoz külön?(és megéri-e?)
először csak kipróbálás céljábol természetesen!
-
AMD_ok
őstag
Ki mennyiért tudna szerezni, mert lehet kellene egy?
-
H.Roland
aktív tag
Gondoltam, hogy Brnoban volt, azért írtam, hogy ott is ugyanolyan időket mentünk. Viszont nekem a pálya kanyarjaival nem volt gondom a MOMO Force-szal, ellenben neked ezek szerint volt MOMO Racinggel, ami nem ugyanaz a kormány. Lehet, hogy annyira nem, hogy a Force-hoz képest nem érzem annyira a G25 egyértelműen jobb precizitását köridőkben, te viszont a Racinghez képest igen.
[Szerkesztve] -
aesir
veterán
válasz
H.Roland #115 üzenetére
Teljesen helytálló, amit írsz. Az ominózus köridő ETCC BMW/Brno versenyen volt, ahol ha megszakadtam sem tudtam a képességeimnek megfelelő időt hozni a MOMO-val, mégpedig a közepes kanyarok aránylag nagyívű rávezetése miatt (egyébként pont az ilyen kanyaroknál volt mindig problémám a MOMOval, és Brno pont hogy tele van ilyenekkel). G25-re váltva, azonnal megvoltak ezek az ívek, és nem éreztem azt a ''taknyos alulkormányzottságot'' tempóban sem. Ezért jöttem feljebb 1 mp-el.
Összességében azt mondhatnám, hogy nálam a technika segít jobban kiaknázni a képességeimet. -
H.Roland
aktív tag
Az lehet, hogy jobb időket, mint amit DFP-vel futottatok, de pillangóváltót használva sem vagyok gyorsabb G25-tel, mint a MOMO Force-szal. Egyébként érdekes az, amit Aesir írt, mert tudom, hogy nagyjából hasonló köröket futok vele (versenyeztem vele jópárszor). Szerintem az a körideje nem volt jó önmagához képest, amit a G25-tel megjavított 1 mp-cel, mert amikor ő G25-tel, pillangóváltóval ment, én meg még a Force-szal, akkor is ugyanolyan időket mentünk.
Egyébként a precízebb kormánnyal nem feltétlen leht gyorsabban menni. Példa erre, hogy a MOM Force előtt nekem egytizenezer forintos Logitech Formula Force volt, és a kevésbé pontos, kis gagyinak tűnő Formula Force-szal gyorsabb köröket tudtam menni.
De valószínűleg ez egyénfüggő is, mert valaki jól tudja kezelni a kevésbé precíz kormányokat, valaki kevésbé, ezért lehet, hogy valaki egy precizebb kormánnyal semmi gyorsulást nem tapasztal, valaki igen.
[Szerkesztve] -
quby
őstag
vajon a pedál nem kompatibilis valamelyik másikkal??
monnyuk a DFP-vel
kezd beindulni az agyam....
-
Szabtom
senior tag
Tudtok linket adni a támogatott játékokhoz? A Logitech magyar oldalon csak PC meg PS2 szerepel, ami nyilván nem minden. Konkrétan valami ütős X360 verseny/szimulátor érdekelne. Lehet, hogy emiatt vennék konzolt?
-
DarkByte
addikt
Woohoo! Pont az egy éves regisztrációm napján lettem tag.
Bocs, de ennek nem tudtam nem örülni
-
DarkByte
addikt
Nem vagyok egy autós játék megszállot, de ezzel a szettel azt hiszem minden további nélkül le tudnék ragadni délutánokat a gép előtt. Kár hogy ilyen drága
-
Lidi
aktív tag
Ó, köszi a linket. Én is kerestem de nem találtam semmit. Hmm, nemrossz. Golyóscsapágy a kormánytengelyen, közvetlenebb motorhajtás, eggyel kevesebb benne a fogaskerék mint a Formula Force ban, ezért nem kottyan akkorát, meg a nagy fogaskerék is kottyanásgátlós. Ezért kellett a két motor, mert nincs akkora áttétel benne. És optikai érzékelő van rajta.
Viszont a pedál nem egy nagy cucc, potik vannak benne, amik idővel tuti ''recsegni'' fognak. -
Lidi
aktív tag
Fűrészelős videót meg nem is csináltatok ?!
De tényleg, engem érdekelne a bele. -
-
rudi
nagyúr
-
Sub-S
senior tag
''A korábbi PC-s csúcsmodellhez, a MOMO Racinghez''
A korábbi csúcsmodell A MOMO FORCE volt inkább...
F1-hez van valami értelme FORCE-ról G25-re váltani?(kuplung, váltó, 900 fok oda felesleges) -
aDamker
aktív tag
En probaltam TDU-t XBOX360-on, es azt kell mondanom gyalazat volt.
Szitu: Audi TT ami jol tudjuk elso kerekes, 90nel kezifek, majd satugaz, erre nyomtam az elso kerek korul egy 720 fokos fordulatot.....
Nah ehhez tenyleg nem kell kormany -
aesir
veterán
Na, kb ehhez kell a G25: [link]
Kis online kergetőzés ma délutánról, az Alfát én hajtom. -
Wander01
csendes tag
hát, nekem van egy ilyen kormányom, csak ajánlani tudom
.január elsö hetében kerültem be a Test Drive Unlimited Closed Beta tesztjébe. Nagggyon tetszett a játék minden bug ellenére, és erösen nekiálltam forumozgatni egy másik oldalon, ahol egyszercsak valaki belinkelt egy képet erröl a kormányrol. Sosem tudtam hogy létezik ilyen, akkor láttam elöször. elötte két héttel kb egyik barátomnál elöször játszottam kormánnyal, egy momo akármi volt, nem is érdekes, a lényeg hogy annyira gagyinak tünik már igy a g25-höz képest hogy az döbbenetes.Ráadásul ffb kikapcsolva mert az ismerösömet idegesitette. Még a hangja is
. mondom lol, oké. érdekes, jopofa volt az a kormány de nem adtam volna ki érte 20-22 ezer forintot. A TDU viszont annyira megtetszett, hogy utánanéztem fél ora alatt milyen infot találni a g25+Tdu tapasztalatokrol, azt mondták hogy nagyon kemény vele a játék. Ugyhogy nem agyaltam többet, mentem és vettem egyet. aztán utána gtr2, vw részing (nagy fos) meg pár másik játékot kiprobáltam vele. naggyon kemény. a legszarabb a carbon volt az tény. azt sztem nem kormányra tervezték.
De olyat hogy lefulladsz ha nem csusztatod elég sokáig a kuplungot, és ha nem használod nem is tudsz váltani, stb stb még nem nagyon láttam máshol. ráadásul a TDUban nagyon jol van megoldva a támogatás. a pedálcsusztatos-farolos-füstölős kanyarvételekhez. Az ffb brutálisan jo és életszagu (tdu-ban föleg, és 7 éve hajtom már a saját kocsimat, km-ek százezreit hagytam el, tudom miröl beszélek, a kis válto tényleg elsöre nagyon gagyinak tünt nekem is de nagyon jol birja a gyürödést. a pedálrész franko, sulyos, kényelmes, egyszerüen jo. nekem 43,5-es lábam van, kényelmesen elférek a pedálok között. cipövel nincs szivem tiporni (és ugy már tényleg közel lennének a pedálok), csak zokniban, de nem baj, nem csusznak a pedálok, és a hideg téli estéken egy 200km-es (48 perc a rekordom - megállás nélkül) hawaii sziget körüli verseny meglehetősen karibi hangulatot tud fakasztani.
Ui: amikor egy fél-egy óra gyakorlás után már kezdtem belejönni és ráérezni a kormányra, és a TDU-ban a hegyi szerpentines utakon csapattam, öcsém szerint ugyanaz az üdvözült debil vigyor volt a képemen mint a multkor mikor haverom bátyjának a zsir uj 535 Xd bmw-jével toltam mint állat. -
rudi
nagyúr
A DFP is nagyon jó, de nem olyan jó mint a G25. A +pedál és H-váltó mellett ott a sokkal fontosabb +motor az erőben és a fokozott precizitás. DFP-nek meg más a kormányváltója, több a kormánygombja és olcsóbb. Olyan mint egy kétmagos A64-et hasonlítani egy egymagoshoz. Persze arra, hogy kiderítsd tetszik-e neked a szimulátorosdi elég a DFP is (már ha kapni), legfeljebb később majd veszel G25-öt
bocsi hogy priviben is elküldtem -
marcee
addikt
Ááááááá! Ezekszerint tényleg olyan csodálatos a G25 mint a kb fél évvel ezelött kijött beharangozó HD videóból tűnik! Áááááá! Kell egy ilyen, muszáj, nem halhatok meg amíg nem szerzek egyet! (az ócska thrustmaster f1-em már amúgyis kukaérett) Sajnos árcsökkenésre nem nagyon számíthatunk.
[Szerkesztve] -
Fütyesz
aktív tag
Jó a NFS széria szerintem sem érdemel kormányt de a TDU az már igen. Ha élményautókázni akar valaki. Nagy terület meg stb. autópátyán tépni. Engem ez is érdekel
Szerintetek Logitech Driving Force Pro jó lenne kimondottan autószimulátor játékokhoz is ha esetleg versenyezni támad kedvem? Amúgy ezeket hogy lehet a géphez kapcsolni?
[Szerkesztve] -
Fütyesz
aktív tag
[link]''Tapasztalataink szerint – ha tudunk élni a csodaváltó és a kuplungpedál nélkül –, akkor a PS2-vel is kompatibilis Driving Force Pro hasonló élményt kínál: a 900 fokos elfordulást az is tudja, s fele annyiba sem kerül, továbbá az erővisszacsatolásos hatásai is vannak olyan jók, mint a G25''
Persze nem egy kategória de attól még lehet jó vagyis hasonlóan jó. Az tény hogy ugyanolyan nem lehet hiszen a logitech sem hülye hogy ugyanolyan kormányt adjon ki méghozzá drágábban. A g25 kifinomultabb és részletgazdagabb(meg sír a szívem a kuplungért és 6 sebis váltóért) De kérdem én 6 sebességes váltó mit csinál a MW-ben a 7 sebességes clk mercivel(jó tudom hogy van szekvenciális üzemmód is de akkor is)
-
aesir
veterán
válasz
Stalker-2572 #77 üzenetére
Támogatja, de egy fizika nélküli fullarcade játéknak én biztosan nem vennék G25-öt.
Szerintem egy szimulátorban sokkal több kihívás és öröm van, mert meg kell dolgozni keményen az eredményért, de hát ez csak a személyes véleményem -
Fütyesz
aktív tag
Ja az lehet hogy támogatja de a játékhoz valami frankó gép sem árt. Szóval ha az ember dönthet hogy 54k-ért kormányt vagy videokártyat vegyen akkor inkább videokártya(ha nekem most tuti frankó gépem lenne akkor a pénzemből 100% hogy ilyen kormányt vennék de mivel nincs előbb gép kell
)
H váltó meg a kuplung a legcsábítóbb az egészben
[Szerkesztve] -
aesir
veterán
A PH!Autóverseny topikban öten már november óta nyúzzuk a G25-öt, és nem hallottam egykünktől sem problémáról. Versenyzünk vele online, gyakorolunk, és nincs probléma.
Közülünk többen nemzetközileg elismert szimversenyzők, hadd ne említsem a többszörös világbajnok Kiss Norbit aki a real Clio-kupát is magasan nyerte tavaly, egyöntetű a vélemény: ebben az árban ez egy nagyon jó kormány-váltó-pedálszett. Egészen más dimenziót ad a szimulátorozásnak. Én még a maximálisan elérhető köridőkről és jobb versenyhelyezésekről is lemondtam (ideiglenesen), de kasztnis autóknál a sebességeket kikuplungolva kéziváltóval megyek, mert az élmény sokkal többet ad így, mint a magasabb helyezéssel együtt járó öröm.
Momo Racingről váltottam (amivel nekem egy driver megoldotta az egy hónap után jelentkező pedálgondot), méghozzá közvetlenül egy bajnoki futam előtt. Azon a futamon még csak két pedállal és pillangóváltóval mentem, de a 2. gyakorló körömben azonnal megjavítottam az addigi legjobb edzésidőmet több mint egy mp-el, azon egyszerű oknál fogva, hogy a két force motornak köszönhetően ez a kormány sokkal pontosabb kanyarodást tesz lehetővé, mint a Momo. Azóta sokkal jobban beleszoktam a 3 pedál használatába, és sokkal jobb így, bár fárasztóbb.
Megéri-e az árát? Nekem meg. Aki néhanapján szimezik, annak lehet hogy nem. Egy biztos, ehhez a kormányhoz valódi szimulátort kell használni, és ez rengeteg gyakorlással jár. Nem tartom valószínűnek hogy jelentősen lemegy az ára, pláne nem 2-3 hónap után, mert ez nem az a kategória. Betölti azt a piaci rést, ami a ''gyerekjáték'' kormányok és piszkosul drága professzionális kormányok között van, így azt gondolomj hogy legfeljebb akkor lesz jelentős árcsökkenés, ha a Logitech kijön egy hasonló szegmensben elhelyezkedő, de ettől még egy picivel jobb szerkezettel, erre viszont nem mostanában fog sor kerülni. -
Fütyesz
aktív tag
Ér ez a cuccos 54k-t? Szerintetek lesz ennek az ára is 26k körül 3-4 hónap múlva?
[link]Et mennyiben leheht rosszabb? -
orbano
félisten
Nem vagyok pro autóvezető, de nem értem minek kellene egyszerre nyomni mindhárom pedált. Kuplungot tudtommal nem szokás csúsztatni menet közben (a fékezéssel szinkronban meg elég nehéz is), a gázt és a féket meg tudod nyomni a két lábaddal, a Jóisten erre is gondolt amikor megteremtett minket
Amúgy fain kis pedál, ha kicsit lejjebb megy az ára, biztosan veszek, ennek már lehet valami köze egy normálisabb autóhoz.
Bár Rudi azt írta ''jó'' könnyen jár a kormány. Csak nem tudom ez kinek jó. Én spec szeretem, ha van egy kis ellenállás, biztosabban lehet fogni. Ezért is nem szimpatikusak nekem az általam eddig kipróbált műkormányok... -
quby
őstag
-
szab.tam
nagyúr
Írtad, hogy kuplung nélkül is lehet váltani. Szerintem gtr2-ben be kell tudni állítani, de majd megnézem. Nem elég definiálni, engedélyezni, hanem valahol még + be kell kapcsolni. Olyan, mint a tükör, azt is két helyen kell bekapcsolni, hogy menjen...
Egyébként nagyon állat, múltkor jó-fukarban kézbe kaptam, (ki lehet próbálni), de megláttam, az asszem 78-as árcetlit, és elszaladtam világgá...
[Szerkesztve] -
Prego
senior tag
Kicsit télleg rosszúl fogalmaztam.
Az volt a bajom, hogy mivel csak az egyik végén lehet rögzíteni a műanyag lábakkal, előfordúl, hogy a másik vége elemelkedett az asztaltól, amikor picit lelkesebben próbáltam tekerni a kormányt. Főleg, mert az FF ellentart, és amikor az egyik oldalon húztam le a kormányt, a vége elemelkedett. És azért azok a műanyag karmok messze nem olyan robosztusak.
Az asztallap is enyhe túlzás, inkább csak az a darabja amelyikre a kormány van rögzítve.
Ezek a mai asztallapok csak faforgácsból vannak, egy tölgyfaasztalon biztos stabilabb lenne.
Lényegében mindig attól tartottam, hogy vagy a kampók törnek el a használat során, vagy az asztallap törik le a kampók környékén. -
[BB]
csendes tag
az 1 kicsit kár hogy külön rakták a gázt a fék/kuplungtol, mert ha már igazán pálya autozni szeretnénk akkor kell hogy egyszerre három pedált nyomjunk! (gáz fék egyszerre) ahhoz pedig közel kéne legyen.
azért annyira nincs köztük nagy távolság, hogy ne lehetne egyszerre gázt+féket nyomni, ha ennél közelebb lennének, akkor már bajos lenne csak a féket használni -
Fütyesz
aktív tag
Azt nem értettem soha hogy ha van valakinek egy ilyen szettje akkor a gáz, fék meg a kuplung finoman adgolható-e vagy csak lenyomom azt teljes gázzal megy mint ha billentyűről szórakoznék?
-
quby
őstag
Rudi:A szekvenciális váltónal ami a GTR-ben is van ugyebár nem kell kuplung csak lehet használni felváltásoknál.De visszaváltásoknál kifejezetten hátrány ha kuplungolsz!
GTL-ben viszont télleg kéne.Utcai autóban is lehet kuplung nélkül váltani baj nélkül, csak nagyon lassitja a dolgot....itt meg ugyi minnél gyorsabban kell mennnyünk -
quby
őstag
Hááát......ezt a kuplugos dolgot nagyon kiprobálnám!Az lfs-ben ha pl driftelni akarsz akkor igenis szükség van rá!
az 1 kicsit kár hogy külön rakták a gázt a fék/kuplungtol, mert ha már igazán pálya autozni szeretnénk akkor kell hogy egyszerre három pedált nyomjunk! (gáz fék egyszerre) ahhoz pedig közel kéne legyen.
Én 1 logi DFP-vel nyomom 1 homméd szimulátorban [link] és tudom hogy a kuplung naon hiányzikbár ha rádugom a gépre a régi genius kormányomat akkor annak a gázpedálja használható kuplungként (de ennek az elhelyezése még nem megoldott
)
Szal naon jónak néz ki, és izgat ez a h- válto dolog de az a 60 azé csak 60.....annyiért már télleg inkább a kispolski....oda USB-s ventilátor se kell
[Szerkesztve] -
Rigel77
tag
Ha jól emlékszem láttam kiprobálható verzióban a stop shop ban lévő mediamartkban . be volt kötve egy pisi 10 éves nyomta rajta a nfs carbont.
-
rudi
nagyúr
válasz
Jim Tonic #43 üzenetére
Ez egy ilyen jó magyar szokás. Nem láttam, nem próbáltam, nem használtam huzamos ideig, nem próbáltam az elődjét, nem használtam az elődjét huzamos ideig, soha nem használtam még csak hasonlót sem, soha nem játszottam autós szimulátorral, de negatív véleményem az van... mind1, no, senkinek sem kötelező megvennie
-
Foxconn
csendes tag
Hy All!
Jók ezek a képek a tesztben. Alkalmam volt kipróbálni egy ilyet a melóhelyen, mert mi is árusítunk (nem mondom meg hol melózok, mert csak anyázás lenne). Nem egy rossz darab, bár a MOMO fogása nekem jobban bejött. Ahogy itt többen írtátok is, a váltó valóban lehetne masszívabb, illetve nekem nem jött be, hogy külön van a kormánytól. Nincs vmi nagy kezem, ezért nem értem el az összes gombot miközben a kezem a váltón pihent, bár ez nem róható fel hibaként... A pedál tényleg baromi jó, illetve az is vicci, hogy a főnököm Pontiacjában levő kormányt gond nélkül ki lehetne cserélni az azonos juktávolság miatt. Egyből bele akartam vetni magam a driver telepítés után a játékba, de olyan baromi erős volt a Force, hogy majdnem lerántott a székről. Egy jó fél órás beállítás kellett ahoz, hogy tökéletesnek érezzem. Carbon alatt semmi értelem az egésznek, igaz Arcade game, de a Live for Speed-ben már megmutatta, hogy mit is akar nekünk eladni a Logi. Ennyi pénzért nekem egy kicsit drága (asszem nálunk 54körül van), de szívesen megnéznék egy 1.2-es verziót ebből a cuccból, egy pár apróságon tényleg finomítani kellene (ez persze csak az én véleményem, másik kolega kész volt tőle). Összeségében véve nem egy rossz cumó, feelenges egy Y kanyart megereszteni vele, de SZERINTEM nem az igazi...
-
aeroxr
tag
Hi!
'' A G25 kormánya olyan, mintha egy kőkemény sportkocsiból tépték volna ki.''
Úgy gondolom szerencsésebb lett volna a pc-s kormányokhoz hasonlítani, valódi sportautó kormányához nincs sok köze.
GTR 2-ben olyan autók vannak amelyekben csak az elindulásnál kell a tengelykapcsolót használni a fokozatok között anélkül is lehet váltani, persze kérdés h a GTR-hez miért kellene h kulisszás váltó.Szerintem remek szimulátor ezt nem lehet hibaként említeni.
Aki valódi élményre vágyik 60ért vegyen 1 kispoláttélen remek móka!
-
aDamker
aktív tag
Nekem tobb mint 2 eve van Momo Racingem, es valoszinu, hogy kormany teren ez is hasonlo (ha nem jobb) minosegu, lattam jo minosegu kepeket rola nagyfelbontasban.
A pedalt ertem miert terveztek at
A Racing-e egy *** volt. En is vittem vissza gariba, ahol kicsereltek, de ugyanolyan tragya lett kesobb. WD-40 neha segit, most per pill lekopogom jol muxik. A Momo Force (piros) pedalja allitolag jol sikerult, nem volt meg a Racing tipushibaja. A kuplung tenyleg csak elvezet(r)faktor lehet, mert sztem ugyis aki komolyan gondolja, a bajuszvaltot hasznalja.
Ami sztem problema lehet meg a hasznalojanak, az kb az lehet ami nekem is a Racing-el. A felfogatasa bizony nem minden asztaltipusra jo. 2 fajta felfuggesztese van. Az egyik a kormanyon is rajta levo 2 ''felulrol csavaros'' verzioja. Ezek az asztal szeletol 3-4 centire tapadnak, ami a kormany sulyat tekintve eleg karcsu. Valoban emberesen meg kell huzni, ha egy 3 oras Spa-i futamon nem akarjuk, hogy a kezunkben maradjon. Es en force-feedback nelkul hasznalom!
A masik rogzitesi modja a kormanynak (Racing) az olyan, mint amit a valto kepen is lathatunk. Ez az alulrol csavaros verzio. Ez joval beljebb fog mint a ''felulrol csavaros'' es erosebben le lehet vele fogatni a kormanyt. Nos igen, kerdezhetitek, akkor miert nem ezt hasznalom?
Ha olyan asztalod van, ami nem egy sik lap, hanem alul egy keresztrud fut vegig nem messze a szeletol (max 4 centi), akkor nem tudod a ''alulrol csavaros'' verzioval rogziteni, csak a ''felulrol csavaros'' verzioval. Ha a keresztrud vastag (itt eleg 2 centire gondolni), akkor mar nem fer oda az alulso csavar. Remelem ertheto miert problema ez.
A G25 kormanyara mar lathatoan fel se tettek az also csavart, vagy sporolas miatt, vagy mert a userek 80%-a ugyse tudja hasznalni.
Sokan panaszkodtak meg arra, hogy a valtoja elegge ''csattog''. Valoban felebredtek ra a szomszedok rudi? -
Dezike
tag
Ahhh...
csorog a nyálam, bilibe lóg a kezem,de azért nagy duzzogva még kibirom valahogy a wingman formula force gp-mel.
-
rudi
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #38 üzenetére
tán 2-3 centit
-
Prego
senior tag
Egész délelőtt egy ilyen kormányt nyúztam, a hozzá mellékelt rFactoron. Őszintén szólva, a plusz pedál és a H váltó nem ér meg 60 ropit.
Egyik ismerősnek van, a hátramenet fokozat már 2 hónap után nem működik.
Ma feltettem az íróasztalra, de nyúzni nem mertem, mert majdnem lecsúszott. A hátsó fele ugyanis lóg a levegőben. De attól is féltem, hogy az asztal lapjával együtt marad a kezembe.
Várom a konkurrencia mit tud majd felhozni H váltó+kuplunk ügyben.
Addig is 25-30 ropit adnék ki a különlegességért. -
#16741888
törölt tag
Hát szerintem emg sokkal nagyobb fun váltogatni, real feeling.
60k ért szerintem nem drága, egyrészről egy G sorozatos billentyűzet is 20körül van, pedig az csak egy panel meg műanyag szar, ezért ahhoz képest nem drága.
Meg ahhoz képest se hogy mennyibe kerül egy szimpla gyorshajtás elrendezése manapság. Akinek nincs ennyije ne vegye meg, ennyit tudnék mondani.Viszont ha lenne megfelelő gamma hozzá, akkor feszültséglevezetésének 100szor inkább ilyet vennék mint egy trabit. Pff még a feltételezést se értem, 80km/h feszültség?
ne vicceljünk.
-
rudi
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #32 üzenetére
Van ez a kép [link]. Itt látható a tartókarom. A tömör fekete blokk a végéről levehető, csak vékonyabb asztallapokhoz kell. Laptól föggően 2-4 centit lóg ki. A kihúzható fiókos billentyűzeteket mi már nagyon-nagyon régen elfelejtettük, testületileg rühelljük őket, nem tudunk velük kapcsolatban nyilatkozni. A váltóról minden le van írva a cikkben. Ha nincs írva az FF-jéről, akkor értelemszerűen nem FF-es.
-
Wendel
csendes tag
válasz
knifemaster #28 üzenetére
rFactor, GTR-GTR2, WTCC, GT Legends, LFS, F1 Challenge 99-02, Nascar
-
Stalker-2572
veterán
A G25 kormánya olyan, mintha egy kőkemény sportkocsiból tépték volna ki. Nekem is tetszik!
Rudi! Az asztal aljától mennyire lóg ki a lefogatás? Kihúzhatós billenytyűzetet nem zavarta?
Váltó ugye nem FF-es? -
u.d.
tag
Ez a g25 hihetetlen király cucc !! De ezért az árért nem igen veszik meg sokan , pl én se !!
Ha lenne rá zsozsó akkor se erre költeném , nem vagyok én hülye !! -
Shadows
senior tag
válasz
knifemaster #28 üzenetére
ha minden igaz asszema colin mcrae rally 06 meg talán a ricsárd bönsz rally vagy az xpand rally asszem ezek
-
Tomi84
aktív tag
válasz
knifemaster #28 üzenetére
A cikkben benne van, olvasd el.
Monnyuk kihagyták az én személyes kedvencemet a TOCA race driver 3-mat. Az is támogatja, meg ha jól emléxem akkor a TOCA 2-től a sorozat összes tagja.
Nekem nagyon tetszik ez a kormány, csakhát az ára...
Most egy thrusthmaster FF kormányom van, azt viszont csak ajánlani tudom bárkinek, szerintem nagyon jó kis darab. -
knifemaster
tag
Tesztkérdés:Melyek azok a játékok,amik támogatják a kuplung funkcióját,meg a botváltót?
Bár engem nem érdekel a vezetés IRL,azért egy ilyet elviselnék
Anno játéktermi szimulátorban találkoztam ilyennel 6 sebesség 3 pedál.Jó volt -
lakisoft
veterán
válasz
Adrian Mole #22 üzenetére
hát igen - mindig a kerettel van a gond nem?
üdv, lakisoft -
lakisoft
veterán
Lehet már valahol kapni?
üdv, lakisoft -
lakisoft
veterán
ez igen ... húúú teljesen a hatása alá kerültem ...
üdv, lakisoft -
Tibro5
senior tag
húúú de elfogadnék egy ilyet
-
Adrian Mole
senior tag
Hat gomb: persze, majd ha bejönnek az utcai autószimulátorok, akkor kelleni fog a hat gomb a tempomat meg a hangerő/léptető/rádióállomáskereső funkciókhoz
Volt alkalmam élőben is megtapogatni, használtam más kormányokat (tk MOMO-t), ég és föld. Brutálisan össze van rakva, nagyon masszív darab.
Az ugye mindenkinek megvan, hogy a MOMO azért hallgat erre a névre, mert versenykormány tervezőkkel csináltatták meg (mármint a kormánykereket)? Ez viszont túltesz rajta, nem csak maga a kormánykerék, hanem szinte minden része masszív, szinte autóba való. Ha lenne keret, már be is figyelt volna. -
DeepDish
őstag
Tetszik a cipos kep a pedalon
Mellesleg ,ha joltom vhol mar moddoltak is es lecsereltek a kormanyt masikra,mivel lyuktavolsag tan ugyanakkora ,mint a momo kormanyokon!!
Szerintem 95%-os ez a kormany magyarul tokeletes!! -
Eagl3
veterán
Amikor először megláttam valóságban, megtapogattam a kormányt, csalódtam benne, egyáltalán nem tükrözik ezek a képek a valóságot . A váltó nagyon kicsi és gagyi beütése van szerintem. A pedálok nagyon tetszettek, a kormány túl vékony (lehet, h. momo miatt éreztem vékonynak.)
Ha nem lenne momo-m biztos ez lenne a következő beruházásom, nagyon strapabírónak, masszívnak tűnik a váltót leszámítva. MOMO-m már nyekereg... ezzel valószínű nem lesznek ilyen problémák.
[Szerkesztve] -
ha majd eltelik a megjelenés utáni első év, kiderül milyen a kormány.
a momok is majd mind gázpedálhibásak lettek 1-2 év után, joesetben még a gari alatt, ezzel is jött már elő gond (válto)
vennék, ha nem momo-m lenne, rossz gázpedállal -
Shadows
senior tag
ennyi pézé hamuratót tehettek volna a váltó alá majd jelzem nekik a hiányusságukat
-
válasz
macilaci78 #9 üzenetére
Úgysem érti. Nem is játszott még ilyennel, de ő jobban tudja...
-
macilaci78
nagyúr
A legtutibb: 46-os láb, 196cm, 120kg és KisPolszki!
Egy élmény!
Ahogy elnézem, meg fogom játszani előbb-utóbb egy kézreálló szimulátor építését, valami bontott autóülés biztonsági övvel, jobbra lent a váltó, pedálok, kormány, nagy moncsi, bal kézre egy deszka kikönyökölni, bal oldalt valami könyöktartó, benzinszagú füstölő, egy kis USB-s ventilátos menetszélnek...
Jim Tonic: Ha már ennyire precíz a kicsike, esetleg asszonypajtások otthoni előképzésére is használható lehet jogsiszerzés céljából megelőzendő a rendőri brutalitást és a személyi, illetve vagyoni károkat.
És létezik a való életben is kormány több gombbal, digitális kijelzővel, stb, Schumacher fedélzeti kamerájából is jól látszik de az más árkategória és szvsz hülyeség. Mit is akarnánk kormányról vezérelni? A szimulátorprogi hifijét és vox-át?Igen, kell az!
Megsúgom, én sem játszottam még kormánnyal, sajnos, de gyakorló autóvezető vagyok és szeretem az autószimulátorokat is, tudom, mit várnék el egy kormánytól, és a leírtak alapján a nagyobb pedáltér és esetleg a hosszabb váltóút az, ami hiányozna, illetve régen rossz az a fék, ha a pedálját tövig lehet nyomni.
[Szerkesztve] -
Nem értem, miért drága ezért 60e forint. Ilyen termék -szerintem- drágábban is ajánlott minősítést érdemel.
-
Shadows
senior tag
válasz
macilaci78 #9 üzenetére
46-os láb és kispolák
-
macilaci78
nagyúr
Elképzelhető olyan autó, melyben van manuális botváltó? Elképzelhető, hogy ilyen van szimulátorban is? És van olyan elvetemült, aki ilyennel akar játszani és megköveteli az élethűséget? Na, ezért van külön váltó is.
46-os lában van, kétlem, hogy kényelmesek lennének nekem a pedálok. -
bolondember
MODERÁTOR
hát, ahogy elnézem, az én kis 49es talpacskáimmal meggyűlne a bajom a pedálok esetében..
Nem lehet rossz, kipróbálnám!
-
Shadows
senior tag
ez csak a városi sutyóknak
valo falun 10k-ból trabit 40k-ból műszakis kocsit veszel vágsz bele benzint 10k-é és olyan élményt kapsz amit egy élletre nem feljtesz el.
én a trabis borulásom sose feledem de zsír volt a dombon 50-el havon lefelé meg fel is -
BITBOYS
addikt
A momonak egy előnye van, mégpedig az, hogy vastagabb a kormány. De van akinél ez sem tartozik az előnyök közé. Jól sikerült darab a G25, max a váltót kell megszokni és vigyázni rá.
-
Patrick
addikt
Kamionszimulátorhoz tökéletes
Forma1-re meg szintén
Muszály szereznem egy ilyet otthonra -
Csepy
őstag
Abban a pillanatban, amikor visszakapom a 6 gombot a kormányra (á la momo) és a botváltó is visszakerül (a konzolt magyarul elfelejtik) és a kormánykerék nem egy T*sco gazdaságos baromfivirsli vastagságával büszkélkedhet (momo-t 100000x jobb fogni, mert egy vastag versenykormány), rohanok és veszek egy példányt a javított verzióból...
Addig ezzel nem lehet játszani, hiába aprecizitás, pályaversenyre alkalmatlan. Kár érte.
Regards: Csepy -
Rossi
addikt
Mi a reteknek külön váltó, amikor ott vannak a kormányon a szekvenicálisnak a fülei. Kár hogy a cipős kép nincs elfordítva 90fokkal, kíváncsi lennék kényelmesen lehet e nyomkodni a kuplungot a fék lenyomásanélkül...
Soha nem próbáltam még kormánnyal játszani...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Bőrbevonatú kormány, külön konzolra költöztetett H-váltó, három fémpedál, dupla erővisszacsatolás – száguldásra fel!
- Oppo Reno7 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- LG 55CS6 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest