- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Apple asztali gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen videókártyát?
- Milyen nyomtatót vegyek?
- OLED monitor topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
aDamker
aktív tag
En probaltam TDU-t XBOX360-on, es azt kell mondanom gyalazat volt.
Szitu: Audi TT ami jol tudjuk elso kerekes, 90nel kezifek, majd satugaz, erre nyomtam az elso kerek korul egy 720 fokos fordulatot.....
Nah ehhez tenyleg nem kell kormany -
aesir
veterán
Na, kb ehhez kell a G25: [link]
Kis online kergetőzés ma délutánról, az Alfát én hajtom. -
Wander01
csendes tag
hát, nekem van egy ilyen kormányom, csak ajánlani tudom
.január elsö hetében kerültem be a Test Drive Unlimited Closed Beta tesztjébe. Nagggyon tetszett a játék minden bug ellenére, és erösen nekiálltam forumozgatni egy másik oldalon, ahol egyszercsak valaki belinkelt egy képet erröl a kormányrol. Sosem tudtam hogy létezik ilyen, akkor láttam elöször. elötte két héttel kb egyik barátomnál elöször játszottam kormánnyal, egy momo akármi volt, nem is érdekes, a lényeg hogy annyira gagyinak tünik már igy a g25-höz képest hogy az döbbenetes.Ráadásul ffb kikapcsolva mert az ismerösömet idegesitette. Még a hangja is
. mondom lol, oké. érdekes, jopofa volt az a kormány de nem adtam volna ki érte 20-22 ezer forintot. A TDU viszont annyira megtetszett, hogy utánanéztem fél ora alatt milyen infot találni a g25+Tdu tapasztalatokrol, azt mondták hogy nagyon kemény vele a játék. Ugyhogy nem agyaltam többet, mentem és vettem egyet. aztán utána gtr2, vw részing (nagy fos) meg pár másik játékot kiprobáltam vele. naggyon kemény. a legszarabb a carbon volt az tény. azt sztem nem kormányra tervezték.
De olyat hogy lefulladsz ha nem csusztatod elég sokáig a kuplungot, és ha nem használod nem is tudsz váltani, stb stb még nem nagyon láttam máshol. ráadásul a TDUban nagyon jol van megoldva a támogatás. a pedálcsusztatos-farolos-füstölős kanyarvételekhez. Az ffb brutálisan jo és életszagu (tdu-ban föleg, és 7 éve hajtom már a saját kocsimat, km-ek százezreit hagytam el, tudom miröl beszélek, a kis válto tényleg elsöre nagyon gagyinak tünt nekem is de nagyon jol birja a gyürödést. a pedálrész franko, sulyos, kényelmes, egyszerüen jo. nekem 43,5-es lábam van, kényelmesen elférek a pedálok között. cipövel nincs szivem tiporni (és ugy már tényleg közel lennének a pedálok), csak zokniban, de nem baj, nem csusznak a pedálok, és a hideg téli estéken egy 200km-es (48 perc a rekordom - megállás nélkül) hawaii sziget körüli verseny meglehetősen karibi hangulatot tud fakasztani.
Ui: amikor egy fél-egy óra gyakorlás után már kezdtem belejönni és ráérezni a kormányra, és a TDU-ban a hegyi szerpentines utakon csapattam, öcsém szerint ugyanaz az üdvözült debil vigyor volt a képemen mint a multkor mikor haverom bátyjának a zsir uj 535 Xd bmw-jével toltam mint állat. -
rudi
nagyúr
A DFP is nagyon jó, de nem olyan jó mint a G25. A +pedál és H-váltó mellett ott a sokkal fontosabb +motor az erőben és a fokozott precizitás. DFP-nek meg más a kormányváltója, több a kormánygombja és olcsóbb. Olyan mint egy kétmagos A64-et hasonlítani egy egymagoshoz. Persze arra, hogy kiderítsd tetszik-e neked a szimulátorosdi elég a DFP is (már ha kapni), legfeljebb később majd veszel G25-öt
bocsi hogy priviben is elküldtem -
marcee
addikt
Ááááááá! Ezekszerint tényleg olyan csodálatos a G25 mint a kb fél évvel ezelött kijött beharangozó HD videóból tűnik! Áááááá! Kell egy ilyen, muszáj, nem halhatok meg amíg nem szerzek egyet! (az ócska thrustmaster f1-em már amúgyis kukaérett) Sajnos árcsökkenésre nem nagyon számíthatunk.
[Szerkesztve] -
Fütyesz
aktív tag
Jó a NFS széria szerintem sem érdemel kormányt de a TDU az már igen. Ha élményautókázni akar valaki. Nagy terület meg stb. autópátyán tépni. Engem ez is érdekel
Szerintetek Logitech Driving Force Pro jó lenne kimondottan autószimulátor játékokhoz is ha esetleg versenyezni támad kedvem? Amúgy ezeket hogy lehet a géphez kapcsolni?
[Szerkesztve] -
Fütyesz
aktív tag
[link]''Tapasztalataink szerint – ha tudunk élni a csodaváltó és a kuplungpedál nélkül –, akkor a PS2-vel is kompatibilis Driving Force Pro hasonló élményt kínál: a 900 fokos elfordulást az is tudja, s fele annyiba sem kerül, továbbá az erővisszacsatolásos hatásai is vannak olyan jók, mint a G25''
Persze nem egy kategória de attól még lehet jó vagyis hasonlóan jó. Az tény hogy ugyanolyan nem lehet hiszen a logitech sem hülye hogy ugyanolyan kormányt adjon ki méghozzá drágábban. A g25 kifinomultabb és részletgazdagabb(meg sír a szívem a kuplungért és 6 sebis váltóért) De kérdem én 6 sebességes váltó mit csinál a MW-ben a 7 sebességes clk mercivel(jó tudom hogy van szekvenciális üzemmód is de akkor is)
-
aesir
veterán
válasz
Stalker-2572 #77 üzenetére
Támogatja, de egy fizika nélküli fullarcade játéknak én biztosan nem vennék G25-öt.
Szerintem egy szimulátorban sokkal több kihívás és öröm van, mert meg kell dolgozni keményen az eredményért, de hát ez csak a személyes véleményem -
Fütyesz
aktív tag
Ja az lehet hogy támogatja de a játékhoz valami frankó gép sem árt. Szóval ha az ember dönthet hogy 54k-ért kormányt vagy videokártyat vegyen akkor inkább videokártya(ha nekem most tuti frankó gépem lenne akkor a pénzemből 100% hogy ilyen kormányt vennék de mivel nincs előbb gép kell
)
H váltó meg a kuplung a legcsábítóbb az egészben
[Szerkesztve] -
aesir
veterán
A PH!Autóverseny topikban öten már november óta nyúzzuk a G25-öt, és nem hallottam egykünktől sem problémáról. Versenyzünk vele online, gyakorolunk, és nincs probléma.
Közülünk többen nemzetközileg elismert szimversenyzők, hadd ne említsem a többszörös világbajnok Kiss Norbit aki a real Clio-kupát is magasan nyerte tavaly, egyöntetű a vélemény: ebben az árban ez egy nagyon jó kormány-váltó-pedálszett. Egészen más dimenziót ad a szimulátorozásnak. Én még a maximálisan elérhető köridőkről és jobb versenyhelyezésekről is lemondtam (ideiglenesen), de kasztnis autóknál a sebességeket kikuplungolva kéziváltóval megyek, mert az élmény sokkal többet ad így, mint a magasabb helyezéssel együtt járó öröm.
Momo Racingről váltottam (amivel nekem egy driver megoldotta az egy hónap után jelentkező pedálgondot), méghozzá közvetlenül egy bajnoki futam előtt. Azon a futamon még csak két pedállal és pillangóváltóval mentem, de a 2. gyakorló körömben azonnal megjavítottam az addigi legjobb edzésidőmet több mint egy mp-el, azon egyszerű oknál fogva, hogy a két force motornak köszönhetően ez a kormány sokkal pontosabb kanyarodást tesz lehetővé, mint a Momo. Azóta sokkal jobban beleszoktam a 3 pedál használatába, és sokkal jobb így, bár fárasztóbb.
Megéri-e az árát? Nekem meg. Aki néhanapján szimezik, annak lehet hogy nem. Egy biztos, ehhez a kormányhoz valódi szimulátort kell használni, és ez rengeteg gyakorlással jár. Nem tartom valószínűnek hogy jelentősen lemegy az ára, pláne nem 2-3 hónap után, mert ez nem az a kategória. Betölti azt a piaci rést, ami a ''gyerekjáték'' kormányok és piszkosul drága professzionális kormányok között van, így azt gondolomj hogy legfeljebb akkor lesz jelentős árcsökkenés, ha a Logitech kijön egy hasonló szegmensben elhelyezkedő, de ettől még egy picivel jobb szerkezettel, erre viszont nem mostanában fog sor kerülni. -
Fütyesz
aktív tag
Ér ez a cuccos 54k-t? Szerintetek lesz ennek az ára is 26k körül 3-4 hónap múlva?
[link]Et mennyiben leheht rosszabb? -
orbano
félisten
Nem vagyok pro autóvezető, de nem értem minek kellene egyszerre nyomni mindhárom pedált. Kuplungot tudtommal nem szokás csúsztatni menet közben (a fékezéssel szinkronban meg elég nehéz is), a gázt és a féket meg tudod nyomni a két lábaddal, a Jóisten erre is gondolt amikor megteremtett minket
Amúgy fain kis pedál, ha kicsit lejjebb megy az ára, biztosan veszek, ennek már lehet valami köze egy normálisabb autóhoz.
Bár Rudi azt írta ''jó'' könnyen jár a kormány. Csak nem tudom ez kinek jó. Én spec szeretem, ha van egy kis ellenállás, biztosabban lehet fogni. Ezért is nem szimpatikusak nekem az általam eddig kipróbált műkormányok... -
quby
őstag
-
szab.tam
nagyúr
Írtad, hogy kuplung nélkül is lehet váltani. Szerintem gtr2-ben be kell tudni állítani, de majd megnézem. Nem elég definiálni, engedélyezni, hanem valahol még + be kell kapcsolni. Olyan, mint a tükör, azt is két helyen kell bekapcsolni, hogy menjen...
Egyébként nagyon állat, múltkor jó-fukarban kézbe kaptam, (ki lehet próbálni), de megláttam, az asszem 78-as árcetlit, és elszaladtam világgá...
[Szerkesztve] -
Prego
senior tag
Kicsit télleg rosszúl fogalmaztam.
Az volt a bajom, hogy mivel csak az egyik végén lehet rögzíteni a műanyag lábakkal, előfordúl, hogy a másik vége elemelkedett az asztaltól, amikor picit lelkesebben próbáltam tekerni a kormányt. Főleg, mert az FF ellentart, és amikor az egyik oldalon húztam le a kormányt, a vége elemelkedett. És azért azok a műanyag karmok messze nem olyan robosztusak.
Az asztallap is enyhe túlzás, inkább csak az a darabja amelyikre a kormány van rögzítve.
Ezek a mai asztallapok csak faforgácsból vannak, egy tölgyfaasztalon biztos stabilabb lenne.
Lényegében mindig attól tartottam, hogy vagy a kampók törnek el a használat során, vagy az asztallap törik le a kampók környékén. -
[BB]
csendes tag
az 1 kicsit kár hogy külön rakták a gázt a fék/kuplungtol, mert ha már igazán pálya autozni szeretnénk akkor kell hogy egyszerre három pedált nyomjunk! (gáz fék egyszerre) ahhoz pedig közel kéne legyen.
azért annyira nincs köztük nagy távolság, hogy ne lehetne egyszerre gázt+féket nyomni, ha ennél közelebb lennének, akkor már bajos lenne csak a féket használni -
Fütyesz
aktív tag
Azt nem értettem soha hogy ha van valakinek egy ilyen szettje akkor a gáz, fék meg a kuplung finoman adgolható-e vagy csak lenyomom azt teljes gázzal megy mint ha billentyűről szórakoznék?
-
quby
őstag
Rudi:A szekvenciális váltónal ami a GTR-ben is van ugyebár nem kell kuplung csak lehet használni felváltásoknál.De visszaváltásoknál kifejezetten hátrány ha kuplungolsz!
GTL-ben viszont télleg kéne.Utcai autóban is lehet kuplung nélkül váltani baj nélkül, csak nagyon lassitja a dolgot....itt meg ugyi minnél gyorsabban kell mennnyünk -
quby
őstag
Hááát......ezt a kuplugos dolgot nagyon kiprobálnám!Az lfs-ben ha pl driftelni akarsz akkor igenis szükség van rá!
az 1 kicsit kár hogy külön rakták a gázt a fék/kuplungtol, mert ha már igazán pálya autozni szeretnénk akkor kell hogy egyszerre három pedált nyomjunk! (gáz fék egyszerre) ahhoz pedig közel kéne legyen.
Én 1 logi DFP-vel nyomom 1 homméd szimulátorban [link] és tudom hogy a kuplung naon hiányzikbár ha rádugom a gépre a régi genius kormányomat akkor annak a gázpedálja használható kuplungként (de ennek az elhelyezése még nem megoldott
)
Szal naon jónak néz ki, és izgat ez a h- válto dolog de az a 60 azé csak 60.....annyiért már télleg inkább a kispolski....oda USB-s ventilátor se kell
[Szerkesztve] -
Rigel77
tag
Ha jól emlékszem láttam kiprobálható verzióban a stop shop ban lévő mediamartkban . be volt kötve egy pisi 10 éves nyomta rajta a nfs carbont.
-
rudi
nagyúr
válasz
Jim Tonic #43 üzenetére
Ez egy ilyen jó magyar szokás. Nem láttam, nem próbáltam, nem használtam huzamos ideig, nem próbáltam az elődjét, nem használtam az elődjét huzamos ideig, soha nem használtam még csak hasonlót sem, soha nem játszottam autós szimulátorral, de negatív véleményem az van... mind1, no, senkinek sem kötelező megvennie
-
Foxconn
csendes tag
Hy All!
Jók ezek a képek a tesztben. Alkalmam volt kipróbálni egy ilyet a melóhelyen, mert mi is árusítunk (nem mondom meg hol melózok, mert csak anyázás lenne). Nem egy rossz darab, bár a MOMO fogása nekem jobban bejött. Ahogy itt többen írtátok is, a váltó valóban lehetne masszívabb, illetve nekem nem jött be, hogy külön van a kormánytól. Nincs vmi nagy kezem, ezért nem értem el az összes gombot miközben a kezem a váltón pihent, bár ez nem róható fel hibaként... A pedál tényleg baromi jó, illetve az is vicci, hogy a főnököm Pontiacjában levő kormányt gond nélkül ki lehetne cserélni az azonos juktávolság miatt. Egyből bele akartam vetni magam a driver telepítés után a játékba, de olyan baromi erős volt a Force, hogy majdnem lerántott a székről. Egy jó fél órás beállítás kellett ahoz, hogy tökéletesnek érezzem. Carbon alatt semmi értelem az egésznek, igaz Arcade game, de a Live for Speed-ben már megmutatta, hogy mit is akar nekünk eladni a Logi. Ennyi pénzért nekem egy kicsit drága (asszem nálunk 54körül van), de szívesen megnéznék egy 1.2-es verziót ebből a cuccból, egy pár apróságon tényleg finomítani kellene (ez persze csak az én véleményem, másik kolega kész volt tőle). Összeségében véve nem egy rossz cumó, feelenges egy Y kanyart megereszteni vele, de SZERINTEM nem az igazi...
-
aeroxr
tag
Hi!
'' A G25 kormánya olyan, mintha egy kőkemény sportkocsiból tépték volna ki.''
Úgy gondolom szerencsésebb lett volna a pc-s kormányokhoz hasonlítani, valódi sportautó kormányához nincs sok köze.
GTR 2-ben olyan autók vannak amelyekben csak az elindulásnál kell a tengelykapcsolót használni a fokozatok között anélkül is lehet váltani, persze kérdés h a GTR-hez miért kellene h kulisszás váltó.Szerintem remek szimulátor ezt nem lehet hibaként említeni.
Aki valódi élményre vágyik 60ért vegyen 1 kispoláttélen remek móka!
-
aDamker
aktív tag
Nekem tobb mint 2 eve van Momo Racingem, es valoszinu, hogy kormany teren ez is hasonlo (ha nem jobb) minosegu, lattam jo minosegu kepeket rola nagyfelbontasban.
A pedalt ertem miert terveztek at
A Racing-e egy *** volt. En is vittem vissza gariba, ahol kicsereltek, de ugyanolyan tragya lett kesobb. WD-40 neha segit, most per pill lekopogom jol muxik. A Momo Force (piros) pedalja allitolag jol sikerult, nem volt meg a Racing tipushibaja. A kuplung tenyleg csak elvezet(r)faktor lehet, mert sztem ugyis aki komolyan gondolja, a bajuszvaltot hasznalja.
Ami sztem problema lehet meg a hasznalojanak, az kb az lehet ami nekem is a Racing-el. A felfogatasa bizony nem minden asztaltipusra jo. 2 fajta felfuggesztese van. Az egyik a kormanyon is rajta levo 2 ''felulrol csavaros'' verzioja. Ezek az asztal szeletol 3-4 centire tapadnak, ami a kormany sulyat tekintve eleg karcsu. Valoban emberesen meg kell huzni, ha egy 3 oras Spa-i futamon nem akarjuk, hogy a kezunkben maradjon. Es en force-feedback nelkul hasznalom!
A masik rogzitesi modja a kormanynak (Racing) az olyan, mint amit a valto kepen is lathatunk. Ez az alulrol csavaros verzio. Ez joval beljebb fog mint a ''felulrol csavaros'' es erosebben le lehet vele fogatni a kormanyt. Nos igen, kerdezhetitek, akkor miert nem ezt hasznalom?
Ha olyan asztalod van, ami nem egy sik lap, hanem alul egy keresztrud fut vegig nem messze a szeletol (max 4 centi), akkor nem tudod a ''alulrol csavaros'' verzioval rogziteni, csak a ''felulrol csavaros'' verzioval. Ha a keresztrud vastag (itt eleg 2 centire gondolni), akkor mar nem fer oda az alulso csavar. Remelem ertheto miert problema ez.
A G25 kormanyara mar lathatoan fel se tettek az also csavart, vagy sporolas miatt, vagy mert a userek 80%-a ugyse tudja hasznalni.
Sokan panaszkodtak meg arra, hogy a valtoja elegge ''csattog''. Valoban felebredtek ra a szomszedok rudi? -
Dezike
tag
Ahhh...
csorog a nyálam, bilibe lóg a kezem,de azért nagy duzzogva még kibirom valahogy a wingman formula force gp-mel.
-
rudi
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #38 üzenetére
tán 2-3 centit
-
Prego
senior tag
Egész délelőtt egy ilyen kormányt nyúztam, a hozzá mellékelt rFactoron. Őszintén szólva, a plusz pedál és a H váltó nem ér meg 60 ropit.
Egyik ismerősnek van, a hátramenet fokozat már 2 hónap után nem működik.
Ma feltettem az íróasztalra, de nyúzni nem mertem, mert majdnem lecsúszott. A hátsó fele ugyanis lóg a levegőben. De attól is féltem, hogy az asztal lapjával együtt marad a kezembe.
Várom a konkurrencia mit tud majd felhozni H váltó+kuplunk ügyben.
Addig is 25-30 ropit adnék ki a különlegességért. -
#16741888
törölt tag
Hát szerintem emg sokkal nagyobb fun váltogatni, real feeling.
60k ért szerintem nem drága, egyrészről egy G sorozatos billentyűzet is 20körül van, pedig az csak egy panel meg műanyag szar, ezért ahhoz képest nem drága.
Meg ahhoz képest se hogy mennyibe kerül egy szimpla gyorshajtás elrendezése manapság. Akinek nincs ennyije ne vegye meg, ennyit tudnék mondani.Viszont ha lenne megfelelő gamma hozzá, akkor feszültséglevezetésének 100szor inkább ilyet vennék mint egy trabit. Pff még a feltételezést se értem, 80km/h feszültség?
ne vicceljünk.
-
rudi
nagyúr
válasz
Stalker-2572 #32 üzenetére
Van ez a kép [link]. Itt látható a tartókarom. A tömör fekete blokk a végéről levehető, csak vékonyabb asztallapokhoz kell. Laptól föggően 2-4 centit lóg ki. A kihúzható fiókos billentyűzeteket mi már nagyon-nagyon régen elfelejtettük, testületileg rühelljük őket, nem tudunk velük kapcsolatban nyilatkozni. A váltóról minden le van írva a cikkben. Ha nincs írva az FF-jéről, akkor értelemszerűen nem FF-es.
-
Wendel
csendes tag
válasz
knifemaster #28 üzenetére
rFactor, GTR-GTR2, WTCC, GT Legends, LFS, F1 Challenge 99-02, Nascar
-
Stalker-2572
veterán
A G25 kormánya olyan, mintha egy kőkemény sportkocsiból tépték volna ki. Nekem is tetszik!
Rudi! Az asztal aljától mennyire lóg ki a lefogatás? Kihúzhatós billenytyűzetet nem zavarta?
Váltó ugye nem FF-es? -
u.d.
tag
Ez a g25 hihetetlen király cucc !! De ezért az árért nem igen veszik meg sokan , pl én se !!
Ha lenne rá zsozsó akkor se erre költeném , nem vagyok én hülye !! -
Shadows
senior tag
válasz
knifemaster #28 üzenetére
ha minden igaz asszema colin mcrae rally 06 meg talán a ricsárd bönsz rally vagy az xpand rally asszem ezek
-
Tomi84
aktív tag
válasz
knifemaster #28 üzenetére
A cikkben benne van, olvasd el.
Monnyuk kihagyták az én személyes kedvencemet a TOCA race driver 3-mat. Az is támogatja, meg ha jól emléxem akkor a TOCA 2-től a sorozat összes tagja.
Nekem nagyon tetszik ez a kormány, csakhát az ára...
Most egy thrusthmaster FF kormányom van, azt viszont csak ajánlani tudom bárkinek, szerintem nagyon jó kis darab. -
knifemaster
tag
Tesztkérdés:Melyek azok a játékok,amik támogatják a kuplung funkcióját,meg a botváltót?
Bár engem nem érdekel a vezetés IRL,azért egy ilyet elviselnék
Anno játéktermi szimulátorban találkoztam ilyennel 6 sebesség 3 pedál.Jó volt -
lakisoft
veterán
válasz
Adrian Mole #22 üzenetére
hát igen - mindig a kerettel van a gond nem?
üdv, lakisoft -
lakisoft
veterán
Lehet már valahol kapni?
üdv, lakisoft -
lakisoft
veterán
ez igen ... húúú teljesen a hatása alá kerültem ...
üdv, lakisoft -
Tibro5
senior tag
húúú de elfogadnék egy ilyet
-
Adrian Mole
senior tag
Hat gomb: persze, majd ha bejönnek az utcai autószimulátorok, akkor kelleni fog a hat gomb a tempomat meg a hangerő/léptető/rádióállomáskereső funkciókhoz
Volt alkalmam élőben is megtapogatni, használtam más kormányokat (tk MOMO-t), ég és föld. Brutálisan össze van rakva, nagyon masszív darab.
Az ugye mindenkinek megvan, hogy a MOMO azért hallgat erre a névre, mert versenykormány tervezőkkel csináltatták meg (mármint a kormánykereket)? Ez viszont túltesz rajta, nem csak maga a kormánykerék, hanem szinte minden része masszív, szinte autóba való. Ha lenne keret, már be is figyelt volna. -
DeepDish
őstag
Tetszik a cipos kep a pedalon
Mellesleg ,ha joltom vhol mar moddoltak is es lecsereltek a kormanyt masikra,mivel lyuktavolsag tan ugyanakkora ,mint a momo kormanyokon!!
Szerintem 95%-os ez a kormany magyarul tokeletes!! -
Eagl3
veterán
Amikor először megláttam valóságban, megtapogattam a kormányt, csalódtam benne, egyáltalán nem tükrözik ezek a képek a valóságot . A váltó nagyon kicsi és gagyi beütése van szerintem. A pedálok nagyon tetszettek, a kormány túl vékony (lehet, h. momo miatt éreztem vékonynak.)
Ha nem lenne momo-m biztos ez lenne a következő beruházásom, nagyon strapabírónak, masszívnak tűnik a váltót leszámítva. MOMO-m már nyekereg... ezzel valószínű nem lesznek ilyen problémák.
[Szerkesztve] -
ha majd eltelik a megjelenés utáni első év, kiderül milyen a kormány.
a momok is majd mind gázpedálhibásak lettek 1-2 év után, joesetben még a gari alatt, ezzel is jött már elő gond (válto)
vennék, ha nem momo-m lenne, rossz gázpedállal -
Shadows
senior tag
ennyi pézé hamuratót tehettek volna a váltó alá majd jelzem nekik a hiányusságukat
-
válasz
macilaci78 #9 üzenetére
Úgysem érti. Nem is játszott még ilyennel, de ő jobban tudja...
-
macilaci78
nagyúr
A legtutibb: 46-os láb, 196cm, 120kg és KisPolszki!
Egy élmény!
Ahogy elnézem, meg fogom játszani előbb-utóbb egy kézreálló szimulátor építését, valami bontott autóülés biztonsági övvel, jobbra lent a váltó, pedálok, kormány, nagy moncsi, bal kézre egy deszka kikönyökölni, bal oldalt valami könyöktartó, benzinszagú füstölő, egy kis USB-s ventilátos menetszélnek...
Jim Tonic: Ha már ennyire precíz a kicsike, esetleg asszonypajtások otthoni előképzésére is használható lehet jogsiszerzés céljából megelőzendő a rendőri brutalitást és a személyi, illetve vagyoni károkat.
És létezik a való életben is kormány több gombbal, digitális kijelzővel, stb, Schumacher fedélzeti kamerájából is jól látszik de az más árkategória és szvsz hülyeség. Mit is akarnánk kormányról vezérelni? A szimulátorprogi hifijét és vox-át?Igen, kell az!
Megsúgom, én sem játszottam még kormánnyal, sajnos, de gyakorló autóvezető vagyok és szeretem az autószimulátorokat is, tudom, mit várnék el egy kormánytól, és a leírtak alapján a nagyobb pedáltér és esetleg a hosszabb váltóút az, ami hiányozna, illetve régen rossz az a fék, ha a pedálját tövig lehet nyomni.
[Szerkesztve] -
Nem értem, miért drága ezért 60e forint. Ilyen termék -szerintem- drágábban is ajánlott minősítést érdemel.
-
Shadows
senior tag
válasz
macilaci78 #9 üzenetére
46-os láb és kispolák
-
macilaci78
nagyúr
Elképzelhető olyan autó, melyben van manuális botváltó? Elképzelhető, hogy ilyen van szimulátorban is? És van olyan elvetemült, aki ilyennel akar játszani és megköveteli az élethűséget? Na, ezért van külön váltó is.
46-os lában van, kétlem, hogy kényelmesek lennének nekem a pedálok. -
bolondember
MODERÁTOR
hát, ahogy elnézem, az én kis 49es talpacskáimmal meggyűlne a bajom a pedálok esetében..
Nem lehet rossz, kipróbálnám!
-
Shadows
senior tag
ez csak a városi sutyóknak
valo falun 10k-ból trabit 40k-ból műszakis kocsit veszel vágsz bele benzint 10k-é és olyan élményt kapsz amit egy élletre nem feljtesz el.
én a trabis borulásom sose feledem de zsír volt a dombon 50-el havon lefelé meg fel is -
BITBOYS
addikt
A momonak egy előnye van, mégpedig az, hogy vastagabb a kormány. De van akinél ez sem tartozik az előnyök közé. Jól sikerült darab a G25, max a váltót kell megszokni és vigyázni rá.
-
Patrick
addikt
Kamionszimulátorhoz tökéletes
Forma1-re meg szintén
Muszály szereznem egy ilyet otthonra -
Csepy
őstag
Abban a pillanatban, amikor visszakapom a 6 gombot a kormányra (á la momo) és a botváltó is visszakerül (a konzolt magyarul elfelejtik) és a kormánykerék nem egy T*sco gazdaságos baromfivirsli vastagságával büszkélkedhet (momo-t 100000x jobb fogni, mert egy vastag versenykormány), rohanok és veszek egy példányt a javított verzióból...
Addig ezzel nem lehet játszani, hiába aprecizitás, pályaversenyre alkalmatlan. Kár érte.
Regards: Csepy -
Rossi
addikt
Mi a reteknek külön váltó, amikor ott vannak a kormányon a szekvenicálisnak a fülei. Kár hogy a cipős kép nincs elfordítva 90fokkal, kíváncsi lennék kényelmesen lehet e nyomkodni a kuplungot a fék lenyomásanélkül...
Soha nem próbáltam még kormánnyal játszani...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph Bőrbevonatú kormány, külön konzolra költöztetett H-váltó, három fémpedál, dupla erővisszacsatolás – száguldásra fel!
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-24Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Razer Blade 18 QHD+ 300Hz mini-LED i9-14900HX 32GB DDR5 RTX 4090 2TB SSD (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest