Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #64 üzenetére

    Nekem a 30 FPS frame limit megoldotta a Vista Lag problémát ... a fejlesztők is azt nyilatkozták, hogy a következő patchben már 30 FPS frame limit lesz alapértelmezésben.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #9 üzenetére

    Ott panaszkodik a linkeken Beowulf_78 kolléga.

    Az, hogy neked nincs problémád másnak előfordul ... Nekem sincs gáz a 3850CF-fel, de hallom, hogy másnál baj van. Valszeg a probléma van a motor feladatelosztási képességével, majd javítják addig, pedig a 30FPS-es korlát megoldja a gondokat többeknek.

    Pedig pont az ár a lényeg, ha jobbat kapsz olcsóbban akkor nincs értelme a drágább megoldásnak. Nem véletlen maradnak el az eladások a GeForce vonalon. Egyszerűen az ár/teljesítmény érdekli az emberek többségét ... aki pedig nem ért hozzá az megnézi, hogy kinek van a leggyorsabb Grafikus kártyája és megveszi a legolcsóbb termékét a gyártónak. Ennyire egyszerű a piac.

    Dehogy gyenge a DX10.1-hez a GPU ... eleve az lenne a lényege az egésznek, hogy pl. a Far Cry 2 egy fázisban lehúzza a Multisample Accesst a Deferred Shadinggal. Ezt láthattad az Assassins Creed-ben ahol nem csökkent a sebesség az AA használatakor. A Far Cry 2 az információk alapján annyiban más, hogy itt a DX10.1-et csak a z Subsample kinyerésére használja. Nyilván ilyen esetben nem lehet összevonni a fázisokat. Azt tudom elképzelni (bár ez elég amatőr hiba), hogy a fejlesztés végén jöttek rá, hogy az AA hiányos a DX10-es módban, így gyorsan beépítették a Multisample accesst. Ha átírták volna a motor renderelő rutinjait teljesen DX10.1-re akkor most sokkal gyorsabban futna a Radeon karikon. Nyilván így eléggé el lett kurtítva a motor ezen része, de az AA mindenhol jelen lesz a DX10.1-es hardveren. Az NV nyilván azért ért el nagyobb sebességet a 180.42-es driver óta, mert egy fázissal kevesebbet futtat, mivel a z információkat úgy sem tudja kinyerni, így nem is érdemes törődni vele. Itt majd probléma lesz a tesztelésnél is, mivel DX10 módban az élsimítás használata mellett a Radeon és a GF eredmények nem összehasonlíthatóak, mert a Radeon egy fázissal többet dolgozik.

    A mikroakadás az teljesen más az az SLI és a Crossfire rendszereket érintette, amíg a driverek ki nem javították ... Jelenleg a 3way és a Quad rendszerek vannak hasonló szituban, arra még sem az AMD sem az NV nem reagált.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #7 üzenetére

    Több GeForce GTX 200 szériás tulajnak baja van, amit a parancs megjavít.
    Nézz be a GT200 topikba.
    [link]
    [link] - itt több problémája is megoldódott Beowulf_78-nak

    Külföldön is megy a lagduma, a fejlesztőknek is az FPS korlátozás a válasza a patchig.

    A Lag az játék probléma ami GF és Radeon rendszertől függetlenül jelentkezik ... nem tudni mitől.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #3 üzenetére

    Mindenkinek laggol, aki nem korlátozza az FPS-t a gfx_maxfps 30 paranccsal.
    Az érkező patchben már alapértelmezett lesz az FPS korlát.

    Az utolsó bekezdés is tény, ahogy a hír többi része. Nyilván az a probléma, hogy az NV TWIMTBP programja már nem hatékony ... A Far Cry 2-nél csak arra volt elég, hogy az első hsz-ben linkelt nyilatkozatokat közöljenek a fejlesztők. Nyilván tovább kellene gondolni a marketinges anyagot, hogy ha a DX10.1-es eljárások mennek DX10-es karikon akkor mi szükség a DX10.1-re a Far Cry 2-ben. :)) Ennyire csak nem balfékek a programozók, hogy két API-ra írják meg ugyanazt. :DDD

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz breathless #1 üzenetére

    Azt hittem a Logout-os elemzéseim után ennyire olcsó marketingnek nem dőltök be. :))
    Két probléma van a linken közölt anyaggal ... az egyik, hogy az nVidia és az Ubisoft hivatalos közlemény, a másik, hogy hazudnak. :DD
    A fenti dolog ugyanis nem lehetséges, mert a DX10-ben nincs Vendor Specific Caps Bit. :( Külföldi szakmai fórumokon is eléggé értetlenkedve állnak hozzá a programozók ... nem igazán értik, hogy sikerült bevarázsolni olyan dolgot a DX10 zárt rendszerébe amit ugye nem is támogat.
    Szokás szerint kamuznak a drágák (illetve csak a Z Subsample adatok mintavételét említik, csak hát valamikor az semmire sem elég) ... A Z információkat még meg lehet szerezni, de a Color-t azt nem ... azt csak a Multisample buffer-ből lehet kivarázsolni ami nincs DX10 alatt.
    Ugyanaz lesz a helyzet, mint az Assassin's Creed esetén, ott az Animusnál nem volt élsimítás a DX10 kártyákon, a Far Cry 2 alatt is lesz olyan pont ahol az AA kimarad.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés