Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz breathless #1 üzenetére

    Azt hittem a Logout-os elemzéseim után ennyire olcsó marketingnek nem dőltök be. :))
    Két probléma van a linken közölt anyaggal ... az egyik, hogy az nVidia és az Ubisoft hivatalos közlemény, a másik, hogy hazudnak. :DD
    A fenti dolog ugyanis nem lehetséges, mert a DX10-ben nincs Vendor Specific Caps Bit. :( Külföldi szakmai fórumokon is eléggé értetlenkedve állnak hozzá a programozók ... nem igazán értik, hogy sikerült bevarázsolni olyan dolgot a DX10 zárt rendszerébe amit ugye nem is támogat.
    Szokás szerint kamuznak a drágák (illetve csak a Z Subsample adatok mintavételét említik, csak hát valamikor az semmire sem elég) ... A Z információkat még meg lehet szerezni, de a Color-t azt nem ... azt csak a Multisample buffer-ből lehet kivarázsolni ami nincs DX10 alatt.
    Ugyanaz lesz a helyzet, mint az Assassin's Creed esetén, ott az Animusnál nem volt élsimítás a DX10 kártyákon, a Far Cry 2 alatt is lesz olyan pont ahol az AA kimarad.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák